PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. SAUSIO 22 D. SPRENDIMO NR. T-4 „DĖL PINIGINĖS SOCIALINĖS PARAMOS NEPASITURINTIEMS PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS GYVENTOJAMS TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2021 m. rugsėjo 30 d. Nr. T-
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 11 straipsnio 3 dalimi, 23 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 25 straipsnio 6 dalimi ir Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gegužės 24 d. įsakymu Nr. A1-255 „Dėl Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo 40 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
Pakeisti Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2015 m. sausio 22 d. sprendimu Nr. T-4 „Dėl Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems Pakruojo rajono savivaldybės gyventojams teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtintą Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems Pakruojo rajono savivaldybės gyventojams teikimo tvarkos aprašą (toliau – Tvarkos aprašas):
1. Pakeisti Tvarkos aprašo 46 punktą ir jį išdėstyti taip:
„46. Socialinės rūpybos skyriaus specialistai arba seniūnijų socialinių išmokų darbuotojai kompensacijų dydį apskaičiuoja, kai būstui šildyti ir (ar) karštam vandeniui ruošti naudojamos kelios kietojo ir kitokio kuro rūšys (malkos ir durpės, malkos ir akmens anglis ir pan.). Taikomos Pakruojo rajono savivaldybės tarybos sprendimu nustatytos vidutinės kuro kainos.“
2. Pakeisti Tvarkos aprašo 54.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„54.1. darbingus nedirbančius (taip pat savarankiškai nedirbančius) ar dirbančius (taip pat savarankiškai dirbančius), atsižvelgiant į darbo laiko ar veiklos trukmę, nesimokančius darbingo amžiaus asmenis, gaunančius piniginę socialinę paramą bendra Įstatymo nustatyta tvarka arba gaunančius piniginę socialinę paramą Įstatymo 23 straipsnio 2 ir 3 dalyse ir nedalyvaujančius aktyvios piniginę socialinę paramą darbo rinkos politikos priemonėse, Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka pasitelkti visuomenei naudingai veiklai atlikti. Įgaliojimai seniūnams visuomenei naudingiems darbams organizuoti suteikiami savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Visuomenei naudingos veiklos atlikimo laiką nustato visuomenei naudingos veiklos organizatorius. Už kiekvieną piniginės socialinės paramos teikimo mėnesį nustatyta visuomenei naudingos veiklos trukmė negali viršyti 20 valandų per mėnesį.“
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Įtraukti į darbotvarkę rajono sav. meras
Saulius Margis 2021-09- |
Pakruojo r. sav. admin. direktorė
Gintaras Šurna 2021-09- |
Pakruojo r. sav. admin. Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėja
Jovita Kirdeikienė 2021-09- |
Pakruojo r. sav. admin. Socialinės rūpybos skyriaus vedėja
Daiva Rutkevičienė 2021-09- |
Pakruojo r. sav. admin. Apskaitos skyriaus vedėja
Rasa Bagdonienė 2021-09- |
Pakruojo r. sav. admin. Kultūros, paveldosaugos ir viešųjų ryšių skyriaus vyr. kalbos tvarkytoja
Rita Nikalajevienė 2021-09- |
Neatliktinas antikorupcinis vertinimas Pakruojo r. sav. admin. Socialinės rūpybos sk. vedėja
Daiva Rutkevičienė 2021-09- |
|
||||
Parengė Pakruojo r. sav. administracijos Socialinės rūpybos skyriaus Socialinės paramos poskyrio vyriausioji specialistė Donata Linkutė 2021-09- |
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
||||||||
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO PROJEKTO „DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. SAUSIO 22 D. SPRENDIMO NR. T-4 „DĖL PINIGINĖS SOCIALINĖS PARAMOS NEPASITURINTIEMS PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS GYVENTOJAMS TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO“
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2021-09-15
Pakruojis
1. Projekto rengimą paskatinusios priežastys, parengto projekto tikslai ir uždaviniai.
Nuo 2021 m. rugsėjo 1 d. pasikeitus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gegužės 24 d. įsakymui Nr. A1-255 „Dėl Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo patvirtinimo“ tvarkos aprašui, keičiamas numatomas valandų skaičius atidirbti už gaunamą socialinę pašalpą. Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems Pakruojo rajono savivaldybės gyventojams teikimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) pakeičiamas nuostatomis, ką savivaldybės administracija privalo padaryti teikdama socialinę paramą nepasiturintiems Pakruojo rajono savivaldybės gyventojams.
2. Projekto iniciatoriai (institucija, asmenys ar piliečių atstovai) ir rengėjai.
Iniciatorius ir rengėjas - Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyrius.
3. Kaip šiuo metu yra reguliuojami projekte aptarti teisiniai santykiai.
Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalis, Lietuvos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymo 23 straipsnio 2 dalies 1 punktas, 25 straipsnio 6 dalis, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. gegužės 24 d. įsakymu Nr. A1-255 „Dėl Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto Telkimo visuomenei naudingai veiklai atlikti tvarkos aprašo 40 punktas.
4. Kokios siūlomos naujos teisinio reguliavimo nuostatos, kokių teigiamų rezultatų laukiama.
Sprendimo projekte siūloma pakeisti Tvarkos aprašo 46 punktą ir 54.1 papunktį (lyginamasis variantas) :
1. Pakeisti Tvarkos aprašo 46 punktą ir jį išdėstyti taip (lyginamasis variantas):
„46. Socialinės rūpybos skyriaus specialistai arba seniūnijų vyriausieji specialistai socialinių išmokų darbuotojai kompensacijų dydį apskaičiuoja, kai būstui šildyti ir (ar) karštam vandeniui ruošti naudojamos kelios kietojo ir kitokio kuro rūšys (malkos ir durpės, malkos ir akmens anglis ir pan.). Taikomos Pakruojo rajono savivaldybės tarybos sprendimu nustatytos vidutinės kuro kainos.“
2. Pakeisti Tvarkos aprašo 54.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„54.1. darbingus nedirbančius (taip pat savarankiškai nedirbančius) ar dirbančius (taip pat savarankiškai dirbančius), atsižvelgiant į darbo laiko ar veiklos trukmę, nesimokančius darbingo amžiaus asmenis, gaunančius piniginę socialinę paramą bendra Įstatymo nustatyta tvarka arba gaunančius piniginę socialinę paramą Įstatymo 23 straipsnio 2 ir 3 dalyse ir nedalyvaujančius aktyvios piniginę socialinę paramą darbo rinkos politikos priemonėse, Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka pasitelkti visuomenei naudingai veiklai atlikti. Įgaliojimai seniūnams visuomenei naudingiems darbams organizuoti suteikiami savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Visuomenei naudingos veiklos atlikimo laiką nustato visuomenei naudingos veiklos organizatorius. Už kiekvieną piniginės socialinės paramos teikimo mėnesį nustatyta visuomenei naudingos veiklos trukmė negali viršyti 40 20 valandų per mėnesį.“
5. Galimos neigiamos priimto sprendimo projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.
Nėra.
6. Kokius teisės aktus būtina priimti, kokius galiojančius teisės aktus būtina pakeisti ar pripažinti netekusiais galios priėmus sprendimo projektą.
Nėra.
7. Sprendimo projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, finansavimo šaltiniai.
Papildomų lėšų nereikia.
9. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai.
Teisinio reguliavimo poveikio vertinimas neatliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. vasario 26 d. nutarimu Nr. 276 nutarimu „Dėl Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo metodikos patvirtinimo“.