|
|
Projektas
|
|
|
|
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2013 M. GRUODŽIO 18 D. NUTARIMO NR. 1253 „DĖL NACIONALINĖS SUSISIEKIMO PLĖTROS
2014–2022 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2019 m. _________ __ d. Nr.
Vilnius
Lietuvos Respublikos Vyriausybė n u t a r i a:
1. Pakeisti Nacionalinę susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2013 m. gruodžio 18 d. nutarimu Nr. 1253 „Dėl Nacionalinės susisiekimo plėtros 2014–2022 metų programos patvirtinimo“:
1.1. Pakeisti 10.5 papunkčio pirmą pastraipą ir ją išdėstyti taip:
„10.5 Penktasis uždavinys – mažinti transporto sistemos skleidžiamo triukšmo neigiamą poveikį – modernizuoti ir tobulinti valstybinės reikšmės automobilių kelių ir viešąją geležinkelių infrastruktūrą pagal parengtus strateginius triukšmo žemėlapius ir triukšmo prevencijos planus arba savivaldybių strateginius plėtros ir (ar) veiklos planus.“
2. Pakeisti 7.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„7.6. Šeštasis (horizontalusis) uždavinys – kurti ir diegti intelektines transporto sistemas, technologijas, mobilumo paslaugas ir produktus, kurie padėtų užtikrinti geresnį keleivių ir krovinių judumą TEN-T keliuose, kituose valstybinės ir vietinės reikšmės keliuose, miestų gatvėse, geležinkeliuose ir vidaus vandenų keliuose, sumažinti CO2 emisijas.“.
3. Pakeisti 9.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„1.14. |
kurti ir diegti intelektines transporto sistemas, technologijas, mobilumo paslaugas ir produktus, kurie padėtų užtikrinti geresnį keleivių ir krovinių judumą TEN-T keliuose, kituose valstybinės ir vietinės reikšmės keliuose, miestų gatvėse, geležinkeliuose ir vidaus vandenų keliuose, sumažinti CO2 emisijas |
įdiegtų arba patobulintų ITS ir kitų inovacijų, padedančių užtikrinti keleivių ir krovinių judumą, projektai, vienetais |
– |
2 |
3+(2)
|
Susisiekimo ministerija, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“. |
„3.7. |
Užtikrinti miesto ir priemiesčio įvairių rūšių viešojo transporto maršrutų suderinamumą ir didesnę jų sąveiką su privačiu transportu, kurti mobilumo paslaugas ir produktus, mažinančius CO2 emisijas |
miestai, turintys kombinuotas viešojo ir privataus transporto sąveikos sistemas (Park&Ride) ar kitų automobilių statymo sistemas, vienetais
visą keleivinį transportą apimančios informacinės sistemos sukūrimas, vienetais |
–
– |
2
1 |
4
3 |
Susisiekimo ministerija, savivaldybės“. |
„4.10. |
Mažinti transporto sistemos skleidžiamo triukšmo neigiamą poveikį – modernizuoti ir tobulinti valstybinės reikšmės automobilių kelių ir viešąją geležinkelių infrastruktūrą pagal parengtus strateginius triukšmo žemėlapius ir triukšmo prevencijos planus arba savivaldybių strateginius plėtros ir (ar) veiklos planus |
šalia valstybinės reikšmės kelių įrengtos triukšmo slopinimo sienelės, kilometrais
šalia viešosios geležinkelių infrastruktūros įrengtos triukšmo slopinimo sienelės, kilometrais
atnaujinti pagrindinių geležinkelių, kuriais per metus važiuoja daugiau nei 30 tūkst. traukinių, strateginiai triukšmo žemėlapiai ir parengti triukšmo prevencijos veiksmų planai;
parengtas viešosios geležinkelių infrastruktūros strateginis triukšmo žemėlapis, toms teritorijoms, kurios yra veikiamos didesnio nei ribinis geležinkelių transporto triukšmo lygis |
1,1
–
–
–
|
3,4
33
1
–
|
5,5
41
2
1
|
Susisiekimo ministerija, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos, Lietuvos transporto saugos administracija, akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“. |