Projektas
KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO VEIKLOS 2021 M. PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2021 m. balandžio 29 d. Nr. TS-
Kaunas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 22 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, Kauno rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Patvirtinti Kauno rajono savivaldybės jaunimo veiklos 2021 m. projektų finansavimo konkurso nuostatus (pridedama).
Šis sprendimas gali būti skundžiamas savo pasirinkimu Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, LT-44240 Kaunas) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (A. Mickevičiaus g. 8A, LT-44312 Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo jo paskelbimo arba įteikimo suinteresuotam asmeniui dienos.
Savivaldybės meras
Simona Vitkauskienė, tel. (8 37) 305 588, el. p. [email protected]
PATVIRTINTA
Kauno rajono savivaldybės tarybos
2021 m. balandžio 29 d. sprendimu Nr. TS-
Kauno rajono SAVIVALDYBĖS jaunimo veiklos 2021 m. PROJEKTŲ
finansavimo KONKURSO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kauno rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) organizuojamo jaunimo veiklos 2021 m. projektų (toliau – Projektai) finansavimo konkurso nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato reikalavimus pareiškėjams, vykdytojams ir dalyviams, konkurso paraiškos (toliau – Paraiška) teikimą, projektų vertinimo komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimą, Projektų vertinimą, finansavimą, kofinansavimą, vykdymą, kontrolę ir atsiskaitymo tvarką.
2. Projektų finansavimo konkurso (toliau – Konkursas) tikslas – finansuoti, kofinansuoti (kompensuoti Projektų, kuriems buvo skirtas finansavimas iš Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų bei Nacionalinės paramos lėšų, išlaidas) Projektus, skirtus jaunimo iniciatyvoms remti, ypatingą dėmesį skiriant jaunimui, jaunimo problemoms spręsti, jaunimo aktyvumui didinti.
3. Nuostatose vartojamos sąvokos:
3.2. jaunimo iniciatyva – trumpalaikis projektas, kurio metu jauni žmonės tiesiogiai ir aktyviai dalyvauja veikloje, kurią jie patys sukūrė, suplanavo, įgyvendina ir kuri yra skirta jaunimo poreikiams tenkinti;
3.3. jaunimo organizacija – įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka įregistruota visuomeninė organizacija ar asociacija, kurioje ne mažiau kaip 2/3 narių sudaro jaunimas arba jaunimo organizacijos (asociacijos);
3.4. su jaunimu dirbanti organizacija – viešasis juridinis asmuo, kurio vienas iš tikslų yra į jaunimą orientuota ir jaunimo poreikius tenkinanti veikla;
3.5. neformali jaunimo grupė – įstatymų tvarka neįregistruota, savanoriškai susibūrusi visuomeninė grupė, kurioje ne mažiau kaip 2/3 narių sudaro jauni žmonės ir kuri vykdo veiklą, projektus, organizuoja renginius, groja, dainuoja, šoka, sportuoja ir kt. bei gali priklausyti bendruomenės centrams, organizacijoms;
3.6. Projektas – tikslinė veikla, apibrėžta pasirengimo ir įgyvendinimo terminais, finansavimo šaltiniais, vykdytojais ir gali būti finansuojama Konkurso būdu;
3.7. Paraiška – pagal prie Nuostatų pridedamą paraiškos formą užpildytas dokumentas, kuris aprašo Projektą siekiant gauti paramą jam įgyvendinti;
3.8. Projekto vykdytojai – asmenys, tiesiogiai ir tęstinai prisidedantys prie Projekto įgyvendinimo, turintys konkrečią atsakomybę už Projekto ir / ar tam tikrų jo dalių įgyvendinimą. Vykdytojai nėra asmenys, prisidedantys prie projekto įgyvendinimo finansine ir ūkine veikla (rėmėjai), taip pat prie Projekto įgyvendinimo laikinai prisidedantys lektoriai, konsultantai, meno kolektyvai ir pan.;
3.9. Projekto dalyviai – asmenys, kuriems yra skirtas Projektas ir kurie dalyvauja jame (renginių dalyviai, paslaugų gavėjai ir pan.);
3.10. mobilus darbas su jaunimu – tai viena iš darbo su jaunimu formų, paremta veiklos pasiūlymų lankstumu, mobilumu, t. y. vykdoma šį darbą dirbantiesiems fiziškai nuvykstant į vietoves, kur nėra darbo su jaunimu infrastruktūros, ir nukreipta į ten esančius, gyvenančius jaunus žmones bei jų gyvenamąją aplinką;
3.11. darbas su jaunimu gatvėje – tai darbo su jaunimu forma, vykdoma ne institucinėje aplinkoje, bet (tiesiogiai) neformaliose jaunimo susibūrimo vietose (viešosios erdvės, gatvės, parkai, kavinės, sporto aikštynai, renginiai, diskotekos, klubai ir kt.), ir yra nukreipta į jaunus žmones, kurie yra nepasiekiami vykdant kitas darbo su jaunimu formas;
3.12. atvira jaunimo erdvė – kultūros, švietimo, kūno kultūros ir sporto ar socialines paslaugas teikiančio juridinio asmens nuosavybės, patikėjimo teise ar nuomos, panaudos sutarčių pagrindu valdoma patalpa, kurioje vykdomas darbas su jaunimu, grindžiamas savanorišku jaunų žmonių apsisprendimu dalyvauti šioje veikloje bei užtikrinantis jų įsitraukimą į šią veiklą nepriklausomai nuo lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo įsitikinimų ar pažiūrų.
II SKYRIUS
FINANSUOTINOS PROJEKTŲ VEIKLOS, PROJEKTAMS TEIKIAMI FINANSAVIMO PRIORITETAI, PROJEKTO ATITIKTIS PRIVALOMOSIOMS SĄLYGOMS
5. Konkurso būdu finansuotinos Projekto veiklos:
5.6. skatinančios socialiai neaktyvių, nedirbančių, nesimokančių, mokymuose nedalyvaujančių, socialinę atskirtį patiriančių jaunuolių įtraukimą į visuomenės veiklą;
6. Finansavimo prioritetai teikiami Paraiškoms, kurias įgyvendinant:
6.1. Projekte numatytas kitų rėmėjų ir nuosavas indėlis į Projektą (piniginės lėšos, įranga, žmonių ištekliai, savanoriška veikla), jeigu jis sudaro ne mažiau kaip 10 proc. Projekto sumos (netaikoma projektų kofinansavimui);
6.4. Projektams, kurie skatina jaunimą prisijungti prie Kauno rajono bendruomeninių organizacijų ir (ar) jaunimo ir (ar) su jaunimu dirbančių organizacijų veiklos;
7. Potencialūs pareiškėjai negali teikti Paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei jie neatitinka bent vienos iš šių privalomųjų sąlygų:
7.1. Projektai turi būti skirti Kauno rajono jaunimui ir atitikti bent vieną Konkurso būdu finansuotiną projekto veiklą (Nuostatų 5 punktas);
7.3. Paraiškose pateikiami duomenys turi būti pakankami aiškūs ir konkretūs, pateiktas išsamus veiklos planas, pagrįsta išlaidų sąmata;
7.4. pagrindiniai Projektų tikslai, uždaviniai ir rezultatai negali būti sporto varžybų, kultūros ir meno, taip pat akademinėmis ir profesinėmis žiniomis bei kitokiai patirčiai įgyti skirtų renginių organizavimas, leidinių leidimas, bendradarbiavimas ir pan., o tik priemonės tikslams pasiekti;
7.5. potencialūs pareiškėjai turi būti atsiskaitę Savivaldybės biudžetui už gautas lėšas, laiku įvykdę kitus sutartinius įsipareigojimus Savivaldybei finansuojant ankstesnius jaunimo veiklos projektus;
7.6. taip pat Konkursui negali būti teikiamas Projektas, kuris:
7.6.3. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais išreiškia smurto, prievartos, neapykantos, alkoholio, tabako, narkotinių ir psichotropinių medžiagų populiarinimą;
III SKYRIUS
PARAIŠKŲ TEIKIMAS
9. Paraišką Konkursui gali teikti:
9.1. Kauno rajono savivaldybėje registruotos jaunimo ir su jaunimu dirbančios organizacijos, bendruomeninės organizacijos;
9.2. Kauno rajone veikiančios neformalios jaunimo grupės (toliau – Grupės) per Kauno rajono savivaldybėje registruotas jaunimo nevyriausybines organizacijas ar su jaunimu dirbančias įstaigas, jei yra sudariusios jungtinės veiklos sutartį (2 priedas);
10. Vienas pareiškėjas gali pateikti vieną Paraišką. Jei Paraiškų pateikiama daugiau – vertinama vėliausiai atsiųsta Paraiška.
13. Norint dalyvauti Konkurse, reikia pateikti:
13.1. Vieną paraiškos egzempliorių spausdintą popieriuje ir vieną egzempliorių elektroninėje laikmenoje (PDF formatu kartu su visais paraiškos priedais). Spausdinta Paraiška turi būti patvirtinta Projekto teikėjo vadovo parašu ir įstaigos ar organizacijos antspaudu (jei naudoja);
13.2. Paraiškos priedus: organizacijos registracijos pažymėjimo kopiją, jungtinės veiklos sutartį (jei Paraišką teikia Grupė), bendradarbiavimo įgyvendinant Projektą ir Projekto rėmimo susitarimus (jeigu yra partnerių arba rėmėjų);
13.4. Paraiškos su pridedamais dokumentais (sutartys, įstaigos, organizacijos registracijos pažymėjimas ir kt.), lapai turi būti sunumeruoti, dokumentų kopijos patvirtintos;
13.5. vokai siunčiami į Kauno rajono savivaldybę adresu Savanorių pr. 371, LT-49500 Kaunas arba pristatomi tuo pačiu adresu į Gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyrių;
14. Paraiškos priimamos iki 2021 m. gegužės 14 d. 17.00 val. arba gautos registruotu paštu su pašto žyma, kad paraiškos išsiųstos iki 2021 m. gegužės 14 d. (imtinai).
15. Paraiškos dėl Projektų finansavimo / kofinansavimo po Nuostatų 14 punkte nurodyto termino nepriimamos. Vokai, gauti registruotu paštu su pašto žyma, kad Paraiškos dėl Projektų finansavimo / kofinansavimo išsiųstos po Nuostatų 14 punkte nurodyto termino, neatplėšiami ir saugomi 1 mėn. Savivaldybės administracijoje.
IV SKYRIUS
KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
17. Projektams vertinti sudaroma Komisija iš ne mažiau kaip 5 narių. Komisija teikia rekomendacinio pobūdžio sprendimus Savivaldybės direktoriui dėl Projektų finansavimo / kofinansavimo. Komisijos nariais gali būti Kauno rajono savivaldybės, įstaigų prie Kauno rajono savivaldybės ir jaunimo organizacijų atstovai, nevyriausybinių organizacijų atstovai. Rekomendacijas dėl Komisijos sudarymo Savivaldybės direktoriui teikia Kauno rajono savivaldybės jaunimo reikalų taryba (toliau – SJRT).
18. Komisija – pirmininkas, jo pavaduotojas, sekretorius ir nariai – sudaroma Savivaldybės direktoriaus įsakymu.
19. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas. Nesant Komisijos pirmininkui, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius. Nesant Komisijos sekretoriui, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko paskirtas kitas Komisijos narys. Komisijos sekretorius Paraiškų nevertina.
20. Komisijos sekretorius:
20.2. prieš Komisijos pirmininkui paskirstant Projektus Komisijos nariams įvertina, ar Paraiškos atitinka Nuostatų 7 punkte nustatytas privalomąsias sąlygas, Nuostatų 13 punkte nurodytus formaliuosius kriterijus, Paraiška pateikta iki Konkurso skelbime nurodytos datos, Paraišką pateikė pareiškėjas, kuris patenka į subjektų, turinčių teisę teikti Paraiškas, grupę ir kitas Paraiškų vertinimui svarbias aplinkybes;
20.3. renka Komisijos pasirašytus konfidencialumo pasižadėjimus ir nešališkumo deklaracijas (5 priedas);
20.4. raštu informuoja pareiškėjus apie Komisijos pavedimą patikslinti Projekto įgyvendinimo išlaidų sąmatą ir (ar) Projekto veiklų įgyvendinimo planą, renka pareiškėjų patikslintus dokumentus ir juos teikia Komisijai;
21. Komisijos pirmininkas, narys ar sekretorius gali būti nušalinti nuo pareigų Komisijoje, jei:
21.2. jie įtariami pažeidę konfidencialumo reikalavimus (pvz., atskleidė jiems patikėtus dokumentus ar duomenis tretiesiems asmenims);
21.3. jie įtariami pažeidę nešališkumo reikalavimus (pvz., savo ar asmenų, susijusių su jais artimos giminystės, svainystės, taip pat buvusių ar esamų santuokos, globos ar rūpybos ryšiais (toliau – susiję asmenys), privačių interesų naudai pasinaudojo ar leido naudotis informacija, kurią įgijo dalyvaudami Komisijos veikloje; Konkurse dalyvauja asmenys, iš kurių jie ar susiję asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos; jie ar susiję asmenys yra Konkurse dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas, valdymo organo narys ar kitoks atstovas; jie yra ar buvo kitaip susiję su Konkurse dalyvaujančiais asmenimis ar nuo šių asmenų priklausomi);
21.4. jie savo veiksmais ar neveikimu trukdo Komisijos darbui, siekia paveikti Konkurso eigą ir (ar) rezultatus;
22. Komisijos pirmininkas nuo pareigų Komisijoje nušalinamas Savivaldybės direktoriaus sprendimu. Komisijos narys ar sekretorius nuo pareigų nušalinami Komisijos pirmininko sprendimu. Sprendime nurodomas nušalinimo laikotarpis ir nušalinimo priežastys.
23. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos pirmininkas, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos narys, jam paskirtas vertinti Paraiškas Komisijos pirmininkas perduoda įvertinti kitam Komisijos nariui. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos sekretorius, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko paskirtas kitas Komisijos narys arba Savivaldybės padalinio, kuriame dirba nušalintas (nusišalinęs) Komisijos sekretorius, vadovo sprendimu paskirtas valstybės tarnautojas ar darbuotojas.
25. Komisijos darbo forma yra posėdžiai, kurie gali vykti ir nuotoliniu būdu. Posėdžiai vyksta Komisijos pirmininko nustatytu laiku. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip ½ Komisijos narių.
26. Pirmasis posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo Konkursui dienos.
27. Komisijos nariams apie posėdį raštu arba elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš
2 darbo dienas iki Komisijos posėdžio praneša Komisijos sekretorius, kuris kartu su pranešimu Komisijos nariams pateikia posėdžio darbotvarkės Projektą ir medžiagą numatomais svarstyti klausimais.
28. Komisijos narys, negalintis dalyvauti posėdyje, apie tai ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki Komisijos posėdžio turi pranešti Komisijos pirmininkui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.
29. Prireikus svarstyti klausimus skubos tvarka ir dėl objektyvių priežasčių nesant galimybės surengti posėdžio, Komisijos sprendimai gali būti priimami vadovaujantis visų Komisijos narių apklausos elektroniniu paštu rezultatais. Tarp posėdžių einamieji klausimai gali būti aptariami ir Komisijos narių nuomonė išreiškiama elektroniniu paštu.
30. Pirmojo posėdžio metu, prieš pradėdami darbą, Komisijos nariai ir sekretorius privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus užtikrinti Konkurso informacijos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos ir nešališkumo deklaracijas dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto vengimo (5 priedas).
31. Komisijos nariams pasirašius Nuostatų 30 punkte nurodytus dokumentus, Komisijos pirmininkas trumpai supažindina Komisijos narius su Konkurso tikslais, numato darbo tvarką, paaiškina, kaip pildyti vertinimo anketas, į ką tikslinga atsižvelgti vertinant Projektus, apžvelgia vertinimo ypatumus, kitas aplinkybes, atsako į Komisijos narių klausimus.
32. Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos sprendimui priimti, Komisijos narys, prieš pradėdamas nagrinėti Paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais, o tokio nario vertintą Projektą vertina Komisijos pirmininkas ar jo paskirtas kitas Komisijos narys.
33. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių paprasta balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra Komisijos pirmininko balsas.
V SKYRIUS
Projektų PARAIŠKŲ VERTINIMAS
37. Komisija vertina Projektams finansuoti / kofinansuoti pateiktus dokumentus, įvertina paraiškos kokybę ir paskirsto Savivaldybės biudžete numatytas lėšas.
38. Prieš Komisijos pirmininkui paskirstant Projektus Komisijos nariams, Komisijos sekretorius po paskutinės Paraiškų pateikimo dienos įvertina, ar:
38.3. Paraišką pateikė pareiškėjas, kuris patenka į subjektų, turinčių teisę teikti Paraiškas, grupę;
39. Jeigu kartu su Paraiška nepateikti Nuostatų 13 punkte nurodyti privalomi pateikti dokumentai, pirmojo posėdžio metu sprendžiamas tokios Paraiškos priėmimo klausimas. Komisija gali tokią Paraišką atmesti arba nurodyti Pareiškėjui pateikti privalomus dokumentus per 3 darbo dienas nuo nurodymo gavimo dienos.
40. Paraiškos atmetamos, Projektai yra nevertinami ir lėšos jiems neskiriamos, jeigu:
40.2. Paraišką pateikė pareiškėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti Paraiškas, grupę;
40.3. pareiškėjas Konkurso skelbime ir (ar) Komisijos nustatytu laiku nepateikė visų reikalaujamų dokumentų ar reikalaujamo jų egzempliorių skaičiaus;
40.4. pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo prašymo paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją gavimo dienos nepateikė paaiškinimų ir patikslinimų;
41. Vertintinus Projektus Komisijos nariams paskirsto Komisijos pirmininkas. Vieną Projektą vertina ne mažiau kaip 2 Komisijos nariai. Jeigu vieną Projektą vertino 2 Komisijos nariai, jų vertinimas skiriasi daugiau kaip 25 balais ir vienas iš Komisijos narių pasiūlė Projektui skirti finansavimą, o kitas – neskirti finansavimo, Komisijos pirmininkas tokį Projektą vertina pats arba paskiria papildomai įvertinti kitam Komisijos nariui.
42. Komisijos nariai Projektus vertina užpildydami vertinimo anketą (3 priedas), vadovaudamiesi šioje anketoje nurodytais vertinimo kriterijais. Maksimalus galimas balų skaičius yra 100. Projektai, surinkę mažiau nei 45 balus, nefinansuojami.
43. Jeigu vertinant gautą Paraišką ir dokumentus kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti didelę įtaką vertinant Projektą, Komisija turi teisę raštu paprašyti pareiškėją paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos.
44. Projektai turi būti įvertinti per 20 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo Konkursui dienos. Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų Projektų kiekį ir apimtį, gali terminą pratęsti iki 10 darbo dienų arba vertinamas Paraiškas paskirstyti iki Paraiškų priėmimo termino pabaigos.
45. Komisija atrenka Projektus ir siūlo paskirti lėšas, iš dalies finansuoti / kofinansuoti ar nefinansuoti Projektą, atsižvelgdama į numatomas vykdyti veiklas ir planuojamo biudžeto pagrįstumą bei prašomą lėšų sumą.
46. Komisija įvertina Projektus, apskaičiuodama kiekvienam Projektui Komisijos narių skirtų balų vidurkį, ir reitinguoja Projektus balų vidurkio mažėjimo tvarka.
47. Komisija, įvertinusi Projektų Paraiškas, priima rekomendacinio pobūdžio sprendimą dėl Projektų finansavimo / kofinansavimo, finansavimo / kofinansavimo iš dalies ar nefinansavimo.
48. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgęs į Komisijos rekomendacinio pobūdžio siūlymą, priima sprendimą dėl Projektų finansavimo / kofinansavimo.
49. Jaunimo veiklos Projekto finansavimo sutartis (toliau – Sutartis) tarp pareiškėjo ir Savivaldybės sudaroma ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo sprendimo dėl lėšų skyrimo Projektui priėmimo dienos.
50. Sekretorius informuoja pareiškėjus apie Savivaldybės administracijos direktoriaus priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.
51. Informacija apie finansuojamus Projektus ir apie finansavimo gavėjus (organizacijos pavadinimas ir balų skaičius) skelbiama Kauno rajono savivaldybės interneto svetainėje per 5 darbo dienas nuo sprendimo juos finansuoti priėmimo dienos. Už informacijos paskelbimą atsakingas Jaunimo reikalų koordinatorius (vyriausiasis specialistas).
VI SKYRIUS
LĖŠŲ SKYRIMAS, PROJEKTO VYKDYMAS IR KONTROLĖ
53. Maksimali prašoma suma projekto kofinansavimui – iki 20 proc. nuo prašomos kofinansuoti projekto išlaidų sumos.
54. Jeigu lieka nepanaudotų lėšų, jos paskirstomos laimėjusiems Konkursą pareiškėjų Projektams proporcingai Projekto sumai, finansuojamai iš Savivaldybės biudžeto. Jeigu nepanaudotų lėšų lieka mažiau nei 100 Eur, jos skiriamos didžiausią balų sumą surinkusiam Projektui.
56. Savivaldybės administracija sudaro Sutartis su Konkursą laimėjusiomis, Projektus įgyvendinančiomis organizacijomis, kuriose apibrėžiami įsipareigojimai, atsakomybė, atskaitomybė ir kitos sąlygos. Neatskiriama Sutarties dalis yra Projekto veiklos aprašymas ir sąmata.
57. Lėšos pervedamos pasirašius Sutartį, dalimis, atsižvelgiant į Projektų, kuriems skirtas finansavimas / kofinansavimas, Paraiškų veiklos planą. Paskutinė lėšų dalis pervedama ne vėliau kaip iki spalio 15 d.
59. Jeigu pareiškėjas Paraiškoje nurodė, kad prie Projekto įgyvendinimo prisidės nuosavomis ar rėmėjų lėšomis, gavęs mažesnį finansavimą, nei nurodyta Paraiškoje, pareiškėjas įsipareigoja prie Projekto prisidėti nuosavomis ar rėmėjų lėšomis proporcingai gautai paramos sumai ar daugiau (netaikoma Projektų kofinansavimui).
60. Jeigu Konkurso būdu finansuojamas Projektas finansuojamas iš dalies, Projektą įgyvendinanti organizacija turi teisę keisti Projekto veiklos apimtį, bet neturi teisės keisti Paraiškoje aprašytos veiklos tikslų ir turinio.
62. Finansuojamos išlaidos turi būti tik su Projekto įgyvendinimu susijusios išlaidos, padarytos nuo Sutarties pasirašymo datos iki 2021 m. gruodžio 23 d. pagal patvirtintą Projekto išlaidų sąmatą. Projektų kofinansavimui finansuojamos išlaidos gali būti patirtos nuo šių kalendorinių metų pradžios iki 2021 m. gruodžio 23 d.
63. Tinkamos Projekto išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su Projekte numatytomis veiklomis ir būtinos Projektui vykdyti, pagrįstos Projekto įgyvendinimo eiga ir planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu.
64. Tinkamomis laikomos šios išlaidos:
64.1. išlaidos, tiesiogiai susijusios su Projekto įgyvendinama veikla reikalingoms prekėms (pvz., kanceliarinėms, ūkio prekėms, maisto produktams ir kt.) įsigyti;
64.2. priemonėms Projekto veikloms vykdyti (pvz., organizacinės technikos, patalpų renginiams nuomai);
64.3. kitų paslaugų, iš jų:
64.3.1. paslaugų, teikiamų pagal atlygintinų paslaugų ar autorines sutartis, pvz., lektoriams / mokymų vadovams ne daugiau kaip 50 % bendros prašomos sumos);
65. Savivaldybės biudžeto lėšomis negali būti finansuojamos Projekto išlaidos, skirtos:
65.4. išlaidoms, susijusioms su veikla, vykdyta Projekto parengiamuoju etapu iki sudarant Sutartį (Projektų kofinansavimui finansuojamos išlaidos gali būti patirtos nuo šių kalendorinių metų pradžios);
66. Pareiškėjas privalo:
66.1. iki 2022 m. sausio 14 d. pateikti į Savivaldybės Buhalterinės apskaitos skyrių metinę lėšų panaudojimo išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą (Finansinės ataskaitos forma) kartu su finansinių dokumentų kopijomis;
66.2. iki 2022 m. sausio 14 d. pateikti veiklos ataskaitą (4 priedas) apie Projekto įgyvendinimą Savivaldybės jaunimo reikalų koordinatoriui elektroniniu ir popieriniu formatu. Prie Projekto veiklos ataskaitos gali būti pridedama turima su Projekto įgyvendinimu susijusi rašytinė ir vaizdinė medžiaga;
67. Savivaldybė nutraukia Sutartį su pareiškėjais ir skirtos lėšos grąžinamos, kai:
68. Savivaldybė, nustačiusi ar turinti pagrįstų įtarimų, kad pareiškėjas netinkamai vykdo valstybės Sutarties reikalavimus, apie tai raštu informuoja pareiškėją ir sustabdo Sutartį.
69. Savivaldybei nustačius, kad pareiškėjas skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, pareiškėjas privalo jas grąžinti Savivaldybei per jos nustatytą laikotarpį. Negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Pareiškėjas praranda teisę teikti Paraiškas ir gauti finansavimą iš visų Savivaldybės programų trejus metus nuo teismo sprendimo, kuriuo Savivaldybei iš pareiškėjo priteisiamos neteisėtai panaudotos Savivaldybės administracijos biudžeto lėšos, įsiteisėjimo dienos.
70. SJRT pateikiama Projektų veiklos ataskaita, kurioje įvertinama atlikta veikla, galutinis rezultatas, idėjos, tolesnio įgyvendinimo galimybės.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
72. Pareiškėjas turi viešinti Projektą, kad tikslinės grupės ir visuomenė daugiau sužinotų apie Projekto tikslus, eigą ir jo rezultatus. Viešindamas Projektą (per žiniasklaidos priemones, leidinius, renginius ir pan.), pareiškėjas turi nepažeisti viešosios tvarkos, laikytis teisės aktų nustatytos tvarkos ir nurodyti, kad Projektui lėšų skyrė Kauno rajono savivaldybė.
73. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą pareiškėjas atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
74. Organizacijos turi pranešti SJRT nariams ir Savivaldybės jaunimo reikalų koordinatoriui apie Projektų įgyvendinimo eigą, iš anksto teikti informaciją apie Projekto renginius. SJRT ir Savivaldybės jaunimo reikalų koordinatorius turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavusi organizacija laikosi Nuostatų ir Sutarties sąlygų.
75. Pareiškėjas, kuris per Projekto įgyvendinimo terminą neįvykdė privalomųjų sąlygų, nurodytų Nuostatų 66 punkte, ir nepasiekė Projekto veiklų įgyvendinimo plane pateiktų laukiamų rezultatų, 2022 metais Paraiškos Savivaldybės jaunimo veiklos 2022 m. projektų finansavimo Konkursui teikti negali.
76. Jei dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino negali būti vykdomos Projekte nurodytos veiklos, esant galimybei, projektų vykdytojams leidžiama keisti įprastas kontaktines veiklas į nuotoliniu būdu (t. y. Skype, telefonu ir kitomis komunikacijos priemonėmis) vykdomas, jeigu tai priimtina projektų dalyviams (paslaugų gavėjams) ir jeigu veiklas įmanoma vykdyti nuotoliniu būdu.
Kauno rajono savivaldybės
jaunimo veiklos 2021 m.
projektų finansavimo
konkurso nuostatų
1 priedas
KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS jaunimo veiklos 2021 m. projektų finansavimo / KOFINANSAVIMO KONKURSO PARAIŠKA
__________________
(data)
I. INFORMACIJA APIE PROJEKTO TEIKĖJĄ
1. Projekto teikėjo pavadinimas (rašyti didžiosiomis raidėmis) |
2. Projekto teikėjo teisinis statusas (palikti tinkamą) |
Asociacija Įstaiga Labdaros ir paramos fondas Religinė bendrija ir bendruomenė Neformali jaunimo grupė Kita |
3. Projekto teikėjo duomenys |
|
Juridinio asmens kodas |
|
Būstinės adresas (gatvė, miestas, rajonas ir pašto indeksas) |
|
Telefono numeris (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninis paštas |
|
Interneto puslapis |
|
Projekto įgyvendinimo vietos adresas (jei projektas įgyvendinamas keliose vietose, nurodykite visus adresus) |
|
Banko duomenys (banko pavadinimas, kodas, atsiskaitomosios sąskaitos numeris) |
|
4. Projekto dydis |
||
Bendra projekto suma:
Konkurso būdu finansuoti jaunimo veiklas
Projektams, kuriais siekiama pritraukti ES ir kitų struktūrinių fondų bei Nacionalinės paramos lėšų, kofinansuoti
|
Eurais, Eur |
Procentais, % |
|
|
|
Projekto finansavimo šaltiniai |
|
|
Iš Kauno rajono jaunimo veiklos projektų finansavimo konkurso prašoma suma
Konkurso būdu finansuoti jaunimo veiklas
Projektams, kuriais siekiama pritraukti ES ir kitų struktūrinių fondų bei Nacionalinės paramos lėšų, kofinansuoti |
|
|
Kiti projekto finansavimo šaltiniai (nurodyti juos) |
|
|
... |
|
|
Tikimasi gauti iš (nurodyti šaltinį (-ius)) |
|
|
... |
|
|
II. INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
5. Projekto pavadinimas (rašyti didžiosiomis raidėmis) |
|
6. Projekto vykdytojai |
7. Projekto dalyviai |
|||
Bendras projekto vykdytojų skaičius |
|
Bendras projekto dalyvių skaičius |
|
|
Projekto vykdytojų nuo 14 iki 29 m. skaičius |
|
Projekto dalyvių nuo 14 iki 29 metų skaičius |
|
|
Projekto vadovo vardas, pavardė |
|
Kokiu būdu dalyviai bus pritraukiami ir atrenkami į projektą? |
||
Telefonas |
|
|
||
El. paštas |
|
|||
Projekto vykdytojų vardai, pavardės |
|
|
||
8. Problema ar situacijos analizė (glaustai aprašykite konkrečią problemą, kurią sieksite spręsti įgyvendindami projektą (kokia problema, kiek ir kaip ji aktuali bendruomenei ir kt., kokie pavojai, jūsų organizacijos vaidmuo ir vizija bei pan.). Aptarkite esamą situaciją, veiksnius, turinčius įtakos problemos sprendimui. Apibūdinkite tikslinę grupę, kuriai bus skirtas projektas, ir jos poreikius.) (ne daugiau nei 200 žodžių) |
|
9. Trumpas projekto pristatymas (ne daugiau kaip 150 žodžių) |
|
10. Ar projektas yra tęstinis? (pažymėkite X) |
Taip |
|
Ne |
|
11. Tęstinumas (pildyti, jei į 10 klausimą atsakėte „taip“, pažymėkite X) |
Jau vykdyto projekto |
|
Numatomas vykdyti |
|
12. Projekto tikslas (jis turi būti aiškus ir konkretus, sprendžiantis specifinę problemą ir pasiekiamas) |
|
13. Projekto uždaviniai ir planuojami rezultatai |
|||
Eil. Nr. |
Projekto uždaviniai |
Veiklos |
Planuojami rezultatai (kiekybiniai ir kokybiniai) |
1. |
|
1.1 |
1.1 |
... |
... |
||
2. |
|
2.1 |
2.1 |
... |
... |
||
3. |
|
3.1 |
3.1 |
... |
... |
|
|
14. Veiklų planas (kuo konkrečiau aprašykite ir pažymėkite, kas ir kada bus vykdoma bei nurodykite, kas yra veiklos vykdytojas) |
||||||||||
Eil. Nr. |
Veiklos |
|
Birželis |
Liepa |
Rugpjūtis |
Rugsėjis |
Spalis |
Lapkritis |
Gruodis |
Vykdytojas |
||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pvz., pareiškėjas |
|||
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pvz., partneris Nr. 1, jei yra |
|||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
15. Projekto įgyvendinimo trukmė: nuo mmmm-mm-dd iki mmmm-mm-dd |
16. Ar turite projekto partnerių? (pažymėkite tinkamą atsakymą X) |
Taip |
|
Ne |
|
||||
(Žemiau pateiktą lentelę pildyti, jei pasirinktas atsakymas yra „taip“) |
||||||||
Eil. Nr. |
Organizacijos ar institucijos pavadinimas |
Būstinės adresas, telefono numeris |
Bendradarbiavimo statusas (bendradarbiavimo sutartis, planuojama susisiekti ir pan.) |
Glaustai apibrėžkite organizacijos ar institucijos vaidmenį projekte |
||||
1. |
|
|
|
|
||||
... |
|
|
|
|
||||
17. Ar turite projekto rėmėjų? (pažymėkite tinkamą atsakymą X) |
Taip |
|
Ne |
|
||||
(Žemiau pateiktą lentelę pildyti, jei pasirinktas atsakymas yra „taip“) |
||||||||
Eil. Nr. |
Organizacijos ar institucijos pavadinimas |
Būstinės adresas, telefono numeris |
Bendradarbiavimo statusas (bendradarbiavimo sutartis, planuojama susisiekti ir pan.) |
Glaustai apibrėžkite organizacijos ar institucijos vaidmenį projekte |
||||
1. |
|
|
|
|
||||
... |
|
|
|
|
||||
18. Kaip ir kada numatoma pristatyti projektą visuomenei, bendruomenei ir kt.? |
|
19. Jūsų organizacijos vykdyti projektai 2017–2020 metais |
|||
Projekto pavadinimas |
Projekto vadovas |
Projekto tikslas, pasiekti rezultatai |
Rėmėjai |
|
|
|
|
III. PROJEKTO IŠLAIDOS
20. Pateikite išsamią informaciją apie projekto išlaidas |
||||
Eil. Nr. |
Išlaidų paskirtis |
Išlaidų paaiškinimas |
Prašoma suma (Eur) |
|
Iš Kauno rajono savivaldybės |
Iš kitų rėmėjų |
|||
1. |
Apmokėjimas už darbą projekto vykdytojams, finansininkui, lektoriams ir kitiems specialistams bei asmenims, vykdantiems projektą (išmokos pagal darbo, paslaugų, autorines, savanoriškos veiklos sutartis) (ne daugiau kaip 50 % bendros prašomos sumos, išlaidos) |
|
|
|
2. |
Transporto nuoma ir išlaikymas (degalai, tepalai ir pan.), apmokėjimas už transporto bilietus |
|
|
|
3. |
Įrangos, priemonių ir reikmenų (kompiuterių, kopijavimo aparatų, rašymo lentų ir pan.) nuoma |
|
|
|
4. |
Mažaverčių priemonių ir reikmenų (kanceliarinių prekių, ūkinės paskirties prekių, maisto produktų ir pan.) įsigijimas |
|
|
|
5. |
Ryšių išlaidos (telefonas, faksas, paštas ir pan.) |
|
|
|
6. |
Priemonės projekto veikloms vykdyti (organizacinės technikos, patalpų renginiams nuomai, renginio dalyvių apgyvendinimui ir pan.) |
|
|
|
7. |
Renginio dalyvių maitinimas (ne daugiau kaip 30 % bendros prašomos sumos, išlaidos) |
|
|
|
8. |
Kopijavimo ir vertimo paslaugos, leidybos, viešinimo ir pristatymo visuomenei išlaidos |
|
|
|
9. |
Kitos išlaidos |
|
|
|
|
IŠ VISO: IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ |
|
|
|
|
IV. KITA INFORMACIJA
21. Su projekto paraiška teikiami dokumentai |
||
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Lapų skaičius |
1. |
Projekto teikėjo registracijos pažymėjimo kopija |
|
2. |
Bendradarbiavimo sutarties kopija, jei projektas vykdomas su parteriais, rėmėjais |
|
3. |
Jungtinės veiklos sutartis (jei Paraišką teikia neformali jaunimo grupė) |
|
4. |
Projekto finansavimo sutarties kopija, jei prašoma kofinansuoti projekto išlaidas |
|
5. |
Patvirtintos dokumentų kopijos, įrodančios projekto papildomą finansavimą (jei yra papildomas finansavimas) |
|
22. Pareiškėjo deklaracija |
Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad: 1. Šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga. 2. Prašoma Savivaldybės parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma. 3. Nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl finansavimo skyrimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų. 4. Neturiu mokestinės nepriemokos Savivaldybės biudžetui. 5. Nesu likviduojamas. 6. Informacija apie šią paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos registracijos numerį ir prašomą paramos sumą, gali būti skelbiama Kauno rajono savivaldybės interneto svetainėje. 7. Patvirtinu, kad biudžete nurodytų tų pačių projekto veiklų tos pačios išlaidos nebus apmokėtos du kartus. |
Projekto teikėjo vadovas ______________________ ______________________
(Parašas) (Vardas, Pavardė)
A. V.
Projekto vadovas ______________________ ______________________ (Parašas) (Vardas, Pavardė)
Projekto finansininkas ______________________ ______________________
(Parašas) (Parašas) (Vardas, Pavardė)
––––––––––––––––––––––––––––––––––
Kauno rajono savivaldybės
jaunimo veiklos 2021 m.
projektų finansavimo
konkurso nuostatų
2 priedas
JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIS
––––––––––––––––––––––
Data
–––––––––––––––––––––––
Vieta
[Neformalios grupės pavadinimas, adresas] (toliau – Grupė), atstovaujama (-s) [vardas, pavardė], ir [įstaigos, organizacijos pavadinimas, adresas, įmonės kodas], atstovaujama (-s) [pareigos, vardas, pavardė] (toliau – Įstaiga, Organizacija, Seniūnija…), toliau kartu vadinamos Šalimis, sudarome šią sutartį dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą [projekto pavadinimas] (toliau – Projektas).
I. Sutarties objektas
II. Šalių teisės ir pareigos
2.1.1. Įstaiga įsipareigoja pasirašyti Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartį su Kauno rajono savivaldybės administracija.
2.1.2. Įstaiga sutinka, kad į jos sąskaitą būtų pervestos lėšos Projektui finansuoti, kaip numatyta Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje.
2.1.3. Įstaiga įsipareigoja perduoti Grupei Projektui įgyvendinti būtinas lėšas, pervestas Kauno rajono savivaldybės administracijos, ir pateikti finansinius dokumentus, susijusius su šių lėšų pervedimu į Įstaigos sąskaitą, lėšų panaudojimu, lėšų išėmimu iš sąskaitos, lėšų likučiu Projektui įgyvendinti numatyto laikotarpio pabaigoje.
2.1.4. Įstaiga sutinka laikytis Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje nustatytos lėšų pervedimo tvarkos ir lėšų panaudojimo sąlygų.
2.1.5. Įstaiga sutinka prisiimti įsipareigojimus Kauno rajono savivaldybės administracijai, numatytus Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje, susijusius su gautų lėšų pervedimu, atsiskaitymu už gautų lėšų panaudojimą ir Projekto vykdymą.
2.2.1. Įstaiga turi teisę reikalauti iš Grupės dokumentų, reikalingų Įstaigos įsipareigojimams Kauno rajono savivaldybės administracijai vykdyti.
2.3.1. Grupė įsipareigoja įgyvendinti Projektą Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutarties priede numatytomis sąlygomis.
2.3.2. Grupė įsipareigoja naudoti Įstaigos jai perduotas lėšas Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje numatytomis sąlygomis.
2.3.3. Grupė įsipareigoja pateikti Įstaigai tuos jos turimus dokumentus, kurie yra būtini, kad Įstaiga galėtų vykdyti savo įsipareigojimus Kauno rajono savivaldybės administracijai, kaip tai numatyta Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje.
III. Sutarties galiojimas
3.1. Ši Sutartis įsigalioja Įstaigai pasirašius Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartį su Kauno rajono savivaldybės administracija.
IV. Šalių atsakomybė
Kauno rajono savivaldybės
jaunimo veiklos 2021 m.
projektų finansavimo
konkurso nuostatų
3 priedas
KAUNO RAJONO jaunimo veiklos 2021 m. projektų
finansavimo / KOFINANSAVIMO KONKURSO PROJEKTO VERTINIMO FORMA
—————————————————
(data)
(projekto pavadinimas, projekto teikėjas)
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Skirtų balų skaičius |
|
1. |
Apimamų finansuotinų projekto veiklų skaičius (vertinamas bendras projekte planuojamų veiklų skaičius) (Nuostatų 5.1–5.9 papunkčiai) – 9 veiklos sritys – 8 veiklos sritys – 7 veiklos sritys – 6 veiklos sritys – 5 veiklos sritys – 4 veiklos sritys – 3 veiklos sritys – 2 veiklos sritys – 1 veiklos sritis |
25 |
25 22 19 16 13 10 7 4 1 |
|
|
2. |
Projekto atitiktis Nuostatų 6.1–6.5 papunkčiuose nustatytiems prioritetams – atitinka visus prioritetus* – atitinka 4 prioritetus – atitinka 3 prioritetus – atitinka 2 prioritetus – atitinka 1 prioritetą – neatitinka nė vieno prioriteto
* kofinansavimui netaikomas Nuostatų 6.1 papunktis, todėl ši veikla gali atitikti daugiausiai 4 prioritetus (4 prioritetai – 25 balai, 3 prioritetai – 20 balų, 2 prioritetai – 15 balų, 1 prioritetas – 10 balų, nė vieno prioriteto – 0 balų). |
25 |
25 20 15 10 5 0 |
|
|
3. |
Reikalingų lėšų pagrindimas ir realumas (projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas) (Paraiškos 20 punktas) – pagrįstos, realiai suplanuotos, pateiktas detalus apskaičiavimas – iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnio apskaičiavimo – nepagrįstos ir nerealios |
15 |
15
1–14
0 |
|
|
4. |
Projekto tikslas, uždaviniai ir planuojami rezultatai (Paraiškos 12, 13 punktai) Projekto tikslas yra aiškus, konkretus, realus. Projekto uždaviniai yra konkretūs ir realūs, padėsiantys pasiekti užsibrėžtą tikslą. Planuojami projekto rezultatai yra išmatuojami (kiekybine išraiška) realūs ir pagrįsti. – visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą – iš dalies / pakankamai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą – neatitinka vertinimo kriterijaus aprašymo |
10 |
10
1–9
0 |
|
|
5. |
Projekto įgyvendinimo planas (Paraiškos 14 punktas) – nuoseklus ir išsamus – nepakankamai nuoseklus ir išsamus – nedetalus ir nenuoseklus |
10 |
10 1–9 0 |
|
|
6. |
Vykdyti projektai Projekto vadovas ir projektą įgyvendinanti komanda yra įgyvendinę panašaus pobūdžio projektų. Įgyvendinti projektai buvo sėkmingi, rezultatyvūs, gerai įvertinti visuomenės. Pateiktas svarbiausių projektų vadovo įgyvendintų panašaus pobūdžio projektų sąrašas (Paraiškos 19 punktas). – visiškai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą – iš dalies / pakankamai atitinka vertinimo kriterijaus aprašymą – neatitinka vertinimo kriterijaus aprašymo |
10 |
10
1–9
0 |
|
|
7. |
Projekto viešinimas – užtikrinamas projekto viešinimas – neužtikrinamas projekto viešinimas |
5 |
5 0 |
|
|
Bendra balų suma: |
100 |
|
|
||
Projekto privalumai
|
|
||||
Projekto trūkumai
|
|
||||
Projekto veiklos, išlaidos, kurių siūloma nefinansuoti
|
|
||||
Komisijos nario išvada (projektą remti, neremti)
|
|
||||
Kauno rajono savivaldybės
jaunimo veiklos 2021 m.
projektų finansavimo
konkurso nuostatų
4 priedas
(projekto ataskaitos teikėjas)
Kauno rajono savivaldybės administracijai
2021 metų jaunimo veiklos projekto ______________________________
(projekto pavadinimas)
I. LĖŠOS
Projekto finansavimo sutarties Nr. _____. Iš Kauno rajono savivaldybės gauta (nurodykite) Eur, panaudota (nurodykite) Eur. Gauta lėšų iš kitų finansavimo šaltinių (nurodykite) Eur. Ar užteko lėšų projektui įgyvendinti (nurodykite)?
II. PROJEKTO VYKDYTOJAI (PAGAL SĄRAŠĄ)
Projekto vykdytojų skaičius: (nurodykite). Projekto vykdytojų nuo 14 iki 29 metų skaičius (nurodykite).
Jeigu projekto vykdytojų skaičius skyrėsi nuo planuoto, paaiškinkite kodėl? Projekte dalyvavę specialistai (pvz., psichologai, socialiniai pedagogai, mokytojai) (nurodykite).
III. PROJEKTO DALYVIAI (PAGAL SĄRAŠĄ)
Projekto dalyvių skaičius: (nurodykite). Projekto dalyvių nuo 14 iki 29 metų skaičius (nurodykite).
Kaip buvo atrinkti dalyviai? Jeigu projekto dalyvių skaičius skyrėsi nuo planuoto, paaiškinkite kodėl. Kokią naudą projektas davė dalyviams ir bendruomenei, Kauno rajono jaunimui?
VII. KITA
Kiek naujai į jaunimo veiklą įsitraukė jaunų žmonių dėl Jūsų vykdyto projekto?
Įvertinkite, kiek pavyko pasiekti planuotus rezultatus? (Įvardykite ir įvertinkite procentais.)
Kokios projekto sėkmės / nesėkmės priežastys, problemos ar sunkumai, ko pasimokėte?
Projekto nauda jūsų organizacijai (dabar ir ateityje).
Pasiūlymai Kauno rajono savivaldybei.
Projekto teikėjo vadovas ______________________ ______________________
(Parašas) (Vardas, Pavardė)
A. V.
–––––––––––––––––––––––
Kauno rajono savivaldybės
jaunimo veiklos 2021 m.
projektų finansavimo
konkurso nuostatų
5 priedas
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS ir Nešališkumo deklaracija
20_____ m. __________________ d.
Aš, _______________________________,
(vardas ir pavardė)
vertindamas (-a) Kauno rajono savivaldybės jaunimo veiklos 2021 m. konkurso nuostatų nustatyta tvarka pateiktus projektus:
1. Pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant projektus;
2. Pareiškiu, kad man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
3. Patvirtinu, kad atsisakysiu vertinti man pateiktą projektą, jei paaiškės, kad aš esu projektą pateikusios organizacijos narys (-ė); dalyvauju projektą pateikusios organizacijos valdymo organų veikloje; esu įtrauktas (-a) į projekto, kuris yra vertinamas, vykdymo procesą; galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).
4. Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti Savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.
_______________________ _______________________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS JAUNIMO REIKALŲ KOORDINATORIUS (VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS)
SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO
„DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO VEIKLOS 2021 M. PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PROJEKTO
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2021 m. balandžio 8 d.
Kaunas
1. Sprendimo projekto tikslai, uždaviniai.
Projektų finansavimo konkurso tikslas – finansuoti, kofinansuoti (kompensuoti Jaunimo veiklos projektų, kuriems buvo skirtas finansavimas iš Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų bei Nacionalinės paramos lėšų, išlaidas) jaunimo veiklos projektus, skirtus jaunimo iniciatyvoms remti, ypatingą dėmesį skiriant jaunimui, jaunimo problemoms spręsti, jaunimo aktyvumui didinti.
Sprendimo projekto tikslas – patvirtinti Kauno rajono savivaldybės jaunimo veiklos 2021 m. projektų finansavimo konkurso nuostatus.
2. Siūlomos teisinio reguliavimo nuostatos.
Pritarus sprendimo projektui – galiojančiame teisiniame reguliavime pasikeitimų nebus.
3. Laukiami rezultatai.
Pritarus sprendimo projektui bus užtikrintas skaidrus ir tikslingas jaunimo veiklos 2021 m. projektų finansavimo konkursui skirtų lėšų panaudojimas jaunimo iniciatyvoms remti Kauno rajone.
5. Būtinumas skelbti sprendimą Teisės aktų registre. Viešinimas.
Skelbti Teisės aktų registre, Kauno rajono savivaldybės interneto svetainėje www.krs.lt.
8. Sprendimo projekto rengėjai. Asmuo, atsakingas už sprendimo įvykdymą.
Sprendimo projekto iniciatorė ir rengėja, taip pat atsakinga už sprendimo įgyvendinimą – Kauno rajono savivaldybės administracijos Jaunimo reikalų koordinatorė (vyriausioji specialistė) Simona Vitkauskienė.
Jaunimo reikalų koordinatorė (vyriausioji specialistė) Simona Vitkauskienė