Projektas

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO VEIKLOS 2021 M. PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2021 m. balandžio 29 d. Nr. TS-

Kaunas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 22 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, Kauno rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Kauno rajono savivaldybės jaunimo veiklos 2021 m. projektų finansavimo konkurso nuostatus (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas savo pasirinkimu Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, LT-44240 Kaunas) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams (A. Mickevičiaus g. 8A, LT-44312 Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo jo paskelbimo arba įteikimo suinteresuotam asmeniui dienos.

 

 

Savivaldybės meras

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Simona Vitkauskienė, tel. (8 37)  305 588, el. p. [email protected]

PATVIRTINTA

Kauno rajono savivaldybės tarybos

2021 m. balandžio 29 d. sprendimu Nr. TS-

 

Kauno rajono SAVIVALDYBĖS jaunimo veiklos 2021 m. PROJEKTŲ

finansavimo KONKURSO NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Kauno rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) organizuojamo jaunimo veiklos 2021 m. projektų (toliau – Projektai) finansavimo konkurso nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato reikalavimus pareiškėjams, vykdytojams ir dalyviams, konkurso paraiškos (toliau – Paraiška) teikimą, projektų vertinimo komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimą, Projektų vertinimą, finansavimą, kofinansavimą, vykdymą, kontrolę ir atsiskaitymo tvarką.

2Projektų finansavimo konkurso (toliau – Konkursas) tikslas – finansuoti, kofinansuoti (kompensuoti Projektų, kuriems buvo skirtas finansavimas iš Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų bei Nacionalinės paramos lėšų, išlaidas) Projektus, skirtus jaunimo iniciatyvoms remti, ypatingą dėmesį skiriant jaunimui, jaunimo problemoms spręsti, jaunimo aktyvumui didinti.

3.    Nuostatose vartojamos sąvokos:

3.1. jaunimas – du ir daugiau asmenų nuo 14 iki 29 metų;

3.2. jaunimo iniciatyva – trumpalaikis projektas, kurio metu jauni žmonės tiesiogiai ir aktyviai dalyvauja veikloje, kurią jie patys sukūrė, suplanavo, įgyvendina ir kuri yra skirta jaunimo poreikiams tenkinti;

3.3. jaunimo organizacija – įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka įregistruota visuomeninė organizacija ar asociacija, kurioje ne mažiau kaip 2/3 narių sudaro jaunimas arba jaunimo organizacijos (asociacijos);

3.4. su jaunimu dirbanti organizacija – viešasis juridinis asmuo, kurio vienas iš tikslų yra į jaunimą orientuota ir jaunimo poreikius tenkinanti veikla;

3.5. neformali jaunimo grupė – įstatymų tvarka neįregistruota, savanoriškai susibūrusi visuomeninė grupė, kurioje ne mažiau kaip 2/3 narių sudaro jauni žmonės ir kuri vykdo veiklą, projektus, organizuoja renginius, groja, dainuoja, šoka, sportuoja ir kt. bei gali priklausyti bendruomenės centrams, organizacijoms;

3.6. Projektas – tikslinė veikla, apibrėžta pasirengimo ir įgyvendinimo terminais, finansavimo šaltiniais, vykdytojais ir gali būti finansuojama Konkurso būdu;

3.7. Paraiška – pagal prie Nuostatų pridedamą paraiškos formą užpildytas dokumentas, kuris aprašo Projektą siekiant gauti paramą jam įgyvendinti;

3.8. Projekto vykdytojai – asmenys, tiesiogiai ir tęstinai prisidedantys prie Projekto įgyvendinimo, turintys konkrečią atsakomybę už Projekto ir / ar tam tikrų jo dalių įgyvendinimą. Vykdytojai nėra asmenys, prisidedantys prie projekto įgyvendinimo finansine ir ūkine veikla (rėmėjai), taip pat prie Projekto įgyvendinimo laikinai prisidedantys lektoriai, konsultantai, meno kolektyvai ir pan.;

3.9. Projekto dalyviai – asmenys, kuriems yra skirtas Projektas ir kurie dalyvauja jame (renginių dalyviai, paslaugų gavėjai ir pan.);

3.10mobilus darbas su jaunimu – tai viena iš darbo su jaunimu formų, paremta veiklos pasiūlymų lankstumu, mobilumu, t. y. vykdoma šį darbą dirbantiesiems fiziškai nuvykstant į vietoves, kur nėra darbo su jaunimu infrastruktūros, ir nukreipta į ten esančius, gyvenančius jaunus žmones bei jų gyvenamąją aplinką;

3.11darbas su jaunimu gatvėje – tai darbo su jaunimu forma, vykdoma ne institucinėje aplinkoje, bet (tiesiogiai) neformaliose jaunimo susibūrimo vietose (viešosios erdvės, gatvės, parkai, kavinės, sporto aikštynai, renginiai, diskotekos, klubai ir kt.), ir yra nukreipta į jaunus žmones, kurie yra nepasiekiami vykdant kitas darbo su jaunimu formas;

3.12atvira jaunimo erdvė – kultūros, švietimo, kūno kultūros ir sporto ar socialines paslaugas teikiančio juridinio asmens nuosavybės, patikėjimo teise ar nuomos, panaudos sutarčių pagrindu valdoma patalpa, kurioje vykdomas darbas su jaunimu, grindžiamas savanorišku jaunų žmonių apsisprendimu dalyvauti šioje veikloje bei užtikrinantis jų įsitraukimą į šią veiklą nepriklausomai nuo lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo įsitikinimų ar pažiūrų.

4.   Organizacijos ir asmenų grupės, dalyvaujančios Konkurse, turi vadovautis šiais Nuostatais.

 

II SKYRIUS

FINANSUOTINOS PROJEKTŲ VEIKLOS, PROJEKTAMS TEIKIAMI FINANSAVIMO PRIORITETAI, PROJEKTO ATITIKTIS PRIVALOMOSIOMS SĄLYGOMS

 

5.    Konkurso būdu finansuotinos Projekto veiklos:

5.1. skatinančios jaunimo užimtumą, verslumą ir (ar) inovatyvumą;

5.2.   skatinančios jaunimo savanorystę, įsitraukimą į visuomeninę veiklą, aktyvumą ir pilietiškumą;

5.3. ugdančios lyderius, stiprinančios jaunimo lyderystės įgūdžius;

5.4. skatinančios jaunimo saviraišką kultūrinėje ir meninėje veikloje, kūrybiškumą;

5.5. ugdančios socialinius jaunimo įgūdžius;

5.6. skatinančios socialiai neaktyvių, nedirbančių, nesimokančių, mokymuose nedalyvaujančių, socialinę atskirtį patiriančių jaunuolių įtraukimą į visuomenės veiklą;

5.7. ugdančios jaunimo sveikos gyvensenos įgūdžius;

5.8. plėtojančios darbą su jaunimu gatvėje ir (ar) mobilų darbą su jaunimu;

5.9. skatinančios viešųjų erdvių, gyvenamųjų aplinkų ir kultūros paveldo objektų, kuriuose renkasi jaunimas, aplinkos kokybės gerinimą.

6.    Finansavimo prioritetai teikiami Paraiškoms, kurias įgyvendinant:

6.1. Projekte numatytas kitų rėmėjų ir nuosavas indėlis į Projektą (piniginės lėšos, įranga, žmonių ištekliai, savanoriška veikla), jeigu jis sudaro ne mažiau kaip 10 proc. Projekto sumos (netaikoma projektų kofinansavimui);

6.2. Projektams, kurie įtraukia didesnį (ne mažiau 50) Kauno rajone gyvenančio jaunimo skaičių;

6.3.   Projektams, kurie vykdomi kartu su partneriais (pateikti bendradarbiavimo sutarčių kopijas);

6.4. Projektams, kurie skatina jaunimą prisijungti prie Kauno rajono bendruomeninių organizacijų ir (ar) jaunimo ir (ar) su jaunimu dirbančių organizacijų veiklos;

6.5. Projektams, kurie yra tęstiniai.

7.    Potencialūs pareiškėjai negali teikti Paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei jie neatitinka bent vienos iš šių privalomųjų sąlygų:

7.1. Projektai turi būti skirti Kauno rajono jaunimui ir atitikti bent vieną Konkurso būdu finansuotiną projekto veiklą (Nuostatų 5 punktas);

7.2. Projektai turi būti aprašomi patvirtintoje Paraiškos formoje (1 priedas);

7.3. Paraiškose pateikiami duomenys turi būti pakankami aiškūs ir konkretūs, pateiktas išsamus veiklos planas, pagrįsta išlaidų sąmata;

7.4. pagrindiniai Projektų tikslai, uždaviniai ir rezultatai negali būti sporto varžybų, kultūros ir meno, taip pat akademinėmis ir profesinėmis žiniomis bei kitokiai patirčiai įgyti skirtų renginių organizavimas, leidinių leidimas, bendradarbiavimas ir pan., o tik priemonės tikslams pasiekti;

7.5. potencialūs pareiškėjai turi būti atsiskaitę Savivaldybės biudžetui už gautas lėšas, laiku įvykdę kitus sutartinius įsipareigojimus Savivaldybei finansuojant ankstesnius jaunimo veiklos projektus;

7.6. taip pat Konkursui negali būti teikiamas Projektas, kuris:

7.6.1.   kelia grėsmę žmonių sveikatai, garbei ir orumui, viešajai tvarkai;

7.6.2.   bet kokiomis formomis, metodais ir būdais išreiškia nepagarbą Lietuvos valstybės simboliams;

7.6.3. bet kokiomis formomis, metodais ir būdais išreiškia smurto, prievartos, neapykantos, alkoholio, tabako, narkotinių ir psichotropinių medžiagų populiarinimą;

7.6.4. bet kokiomis kitomis formomis, metodais ir būdais pažeidžia Lietuvos Respublikos Konstituciją ir kitus teisės aktus.

8.  Finansavimas neskiriamas, jei Projektas arba pareiškėjas neatitinka šių Nuostatų keliamų reikalavimų.

 

III SKYRIUS

PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

9.  Paraišką Konkursui gali teikti:

9.1.    Kauno rajono savivaldybėje registruotos jaunimo ir su jaunimu dirbančios organizacijos, bendruomeninės organizacijos;

9.2.    Kauno rajone veikiančios neformalios jaunimo grupės (toliau – Grupės) per Kauno rajono savivaldybėje registruotas jaunimo nevyriausybines organizacijas ar su jaunimu dirbančias įstaigas, jei yra sudariusios jungtinės veiklos sutartį (2 priedas);

9.3.    Kauno rajone esančios atviros jaunimo erdvės.

10.     Vienas pareiškėjas gali pateikti vieną Paraišką. Jei Paraiškų pateikiama daugiau – vertinama vėliausiai atsiųsta Paraiška.

11.       Ne mažiau kaip 2/3 Projekto dalyvių turi būti jauni asmenys nuo 14 iki 29 metų amžiaus.

12.  Projektas aprašomas pridedamoje Paraiškos formoje.

13.  Norint dalyvauti Konkurse, reikia pateikti:

13.1Vieną paraiškos egzempliorių spausdintą popieriuje ir vieną egzempliorių elektroninėje laikmenoje (PDF formatu kartu su visais paraiškos priedais). Spausdinta Paraiška turi būti patvirtinta Projekto teikėjo vadovo parašu ir įstaigos ar organizacijos antspaudu (jei naudoja);

13.2Paraiškos priedus: organizacijos registracijos pažymėjimo kopiją, jungtinės veiklos sutartį (jei Paraišką teikia Grupė), bendradarbiavimo įgyvendinant Projektą ir Projekto rėmimo susitarimus (jeigu yra partnerių arba rėmėjų);

13.3Projekto finansavimo sutarties kopiją, jei prašoma kofinansuoti projekto išlaidas;

13.4Paraiškos su pridedamais dokumentais (sutartys, įstaigos, organizacijos registracijos pažymėjimas ir kt.), lapai turi būti sunumeruoti, dokumentų kopijos patvirtintos;

13.5.    vokai siunčiami į Kauno rajono savivaldybę adresu Savanorių pr. 371, LT-49500 Kaunas arba pristatomi tuo pačiu adresu į Gyventojų aptarnavimo ir dokumentų valdymo skyrių;

13.6Paraiška kartu su skaitmenine laikmena turi būti pateiktos viename užklijuotame voke su užrašu: „Kauno rajono jaunimo veiklos 2021 m. projektų finansavimo konkursui“. Prie Paraiškos turi būti pateikti visi reikalaujami dokumentai.

14.  Paraiškos priimamos iki 2021 m. gegužės 14 d. 17.00 val. arba gautos registruotu paštu su pašto žyma, kad paraiškos išsiųstos iki 2021 m. gegužės 14 d. (imtinai).

15Paraiškos dėl Projektų finansavimo / kofinansavimo po Nuostatų 14 punkte nurodyto termino nepriimamos. Vokai, gauti registruotu paštu su pašto žyma, kad Paraiškos dėl Projektų finansavimo / kofinansavimo išsiųstos po Nuostatų 14 punkte nurodyto termino, neatplėšiami ir saugomi 1 mėn. Savivaldybės administracijoje.

16.    Paraiškų teikėjai klausimus dėl Konkurso gali teikti Savivaldybės jaunimo reikalų koordinatoriui el. p. jaunimas@krs.lt arba mob. tel. (8 679) 60 308.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

17Projektams vertinti sudaroma Komisija iš ne mažiau kaip 5 narių. Komisija teikia rekomendacinio pobūdžio sprendimus Savivaldybės direktoriui dėl Projektų   finansavimo / kofinansavimo. Komisijos nariais gali būti Kauno rajono savivaldybės, įstaigų prie Kauno rajono savivaldybės ir jaunimo organizacijų atstovai, nevyriausybinių organizacijų atstovai. Rekomendacijas dėl Komisijos sudarymo Savivaldybės direktoriui teikia Kauno rajono savivaldybės jaunimo reikalų taryba (toliau – SJRT).

18Komisija – pirmininkas, jo pavaduotojas, sekretorius ir nariai – sudaroma Savivaldybės direktoriaus įsakymu.

19Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas. Nesant Komisijos pirmininkui, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius. Nesant Komisijos sekretoriui, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko paskirtas kitas Komisijos narys. Komisijos sekretorius Paraiškų nevertina.

20Komisijos sekretorius:

20.1rengia skelbimus apie Konkursą ir organizuoja jų paskelbimą;

20.2.  prieš Komisijos pirmininkui paskirstant Projektus Komisijos nariams įvertina, ar Paraiškos atitinka Nuostatų 7 punkte nustatytas privalomąsias sąlygas, Nuostatų 13 punkte nurodytus formaliuosius kriterijus, Paraiška pateikta iki Konkurso skelbime nurodytos datos, Paraišką pateikė pareiškėjas, kuris patenka į subjektų, turinčių teisę teikti Paraiškas, grupę ir kitas Paraiškų vertinimui svarbias aplinkybes;

20.3. renka Komisijos pasirašytus konfidencialumo pasižadėjimus ir nešališkumo deklaracijas (5 priedas);

20.4. raštu informuoja pareiškėjus apie Komisijos pavedimą patikslinti Projekto įgyvendinimo išlaidų sąmatą ir (ar) Projekto veiklų įgyvendinimo planą, renka pareiškėjų patikslintus dokumentus ir juos teikia Komisijai;

20.5. informuoja pareiškėjus apie sprendimus dėl jų pateiktų Paraiškų;

20.6. techniškai aptarnauja Komisijos veiklą, organizuoja ir protokoluoja Komisijos posėdžius, pasirašo posėdžių protokolus.

21.    Komisijos pirmininkas, narys ar sekretorius gali būti nušalinti nuo pareigų Komisijoje, jei:

21.1. jie įtariami pažeidę Konkursui taikytinus teisės aktus;

21.2. jie įtariami pažeidę konfidencialumo reikalavimus (pvz., atskleidė jiems patikėtus dokumentus ar duomenis tretiesiems asmenims);

21.3. jie įtariami pažeidę nešališkumo reikalavimus (pvz., savo ar asmenų, susijusių su jais artimos giminystės, svainystės, taip pat buvusių ar esamų santuokos, globos ar rūpybos ryšiais (toliau – susiję asmenys), privačių interesų naudai pasinaudojo ar leido naudotis informacija, kurią įgijo dalyvaudami Komisijos veikloje; Konkurse dalyvauja asmenys, iš kurių jie ar susiję asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos; jie ar susiję asmenys yra Konkurse dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas, valdymo organo narys ar kitoks atstovas; jie yra ar buvo kitaip susiję su Konkurse dalyvaujančiais asmenimis ar nuo šių asmenų priklausomi);

21.4. jie savo veiksmais ar neveikimu trukdo Komisijos darbui, siekia paveikti Konkurso eigą ir (ar) rezultatus;

21.5. yra kitokių aplinkybių, kurios kelia abejonių dėl jų nešališkumo, objektyvumo, tinkamo pareigų atlikimo.

22.    Komisijos pirmininkas nuo pareigų Komisijoje nušalinamas Savivaldybės direktoriaus sprendimu. Komisijos narys ar sekretorius nuo pareigų nušalinami Komisijos pirmininko sprendimu. Sprendime nurodomas nušalinimo laikotarpis ir nušalinimo priežastys.

23.    Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos pirmininkas, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko pavaduotojas. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos narys, jam paskirtas vertinti Paraiškas Komisijos pirmininkas perduoda įvertinti kitam Komisijos nariui. Kai nušalinamas ar nusišalino Komisijos sekretorius, jo funkcijas atlieka Komisijos pirmininko paskirtas kitas Komisijos narys arba Savivaldybės padalinio, kuriame dirba nušalintas (nusišalinęs) Komisijos sekretorius, vadovo sprendimu paskirtas valstybės tarnautojas ar darbuotojas.

24Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos teisės aktais bei šiais Nuostatais.

25Komisijos darbo forma yra posėdžiai, kurie gali vykti ir nuotoliniu būdu. Posėdžiai vyksta Komisijos pirmininko nustatytu laiku. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip ½ Komisijos narių.

26Pirmasis posėdis sušaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo Konkursui dienos.

27.    Komisijos nariams apie posėdį raštu arba elektroniniu paštu ne vėliau kaip prieš
2 darbo dienas iki Komisijos posėdžio praneša Komisijos sekretorius, kuris kartu su pranešimu Komisijos nariams pateikia posėdžio darbotvarkės Projektą ir medžiagą numatomais svarstyti klausimais.

28Komisijos narys, negalintis dalyvauti posėdyje, apie tai ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki Komisijos posėdžio turi pranešti Komisijos pirmininkui, išskyrus atvejus, kai to negali padaryti dėl objektyvių priežasčių.

29Prireikus svarstyti klausimus skubos tvarka ir dėl objektyvių priežasčių nesant galimybės surengti posėdžio, Komisijos sprendimai gali būti priimami vadovaujantis visų Komisijos narių apklausos elektroniniu paštu rezultatais. Tarp posėdžių einamieji klausimai gali būti aptariami ir Komisijos narių nuomonė išreiškiama elektroniniu paštu.

30Pirmojo posėdžio metu, prieš pradėdami darbą, Komisijos nariai ir sekretorius privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus užtikrinti Konkurso informacijos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos ir nešališkumo deklaracijas dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačiųjų interesų konflikto vengimo (5 priedas).

31Komisijos nariams pasirašius Nuostatų 30 punkte nurodytus dokumentus, Komisijos pirmininkas trumpai supažindina Komisijos narius su Konkurso tikslais, numato darbo tvarką, paaiškina, kaip pildyti vertinimo anketas, į ką tikslinga atsižvelgti vertinant Projektus, apžvelgia vertinimo ypatumus, kitas aplinkybes, atsako į Komisijos narių klausimus.

32Jeigu yra aplinkybių, galinčių turėti įtakos sprendimui priimti, Komisijos narys,  prieš pradėdamas nagrinėti Paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs Komisijos pirmininkui. Jeigu Komisijos narys nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais, o tokio nario vertintą Projektą vertina Komisijos pirmininkas ar jo paskirtas kitas Komisijos narys.

33Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių paprasta balsų dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra Komisijos pirmininko balsas.

34Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo pirmininkas ir sekretorius.

35Komisijos narys turi teisę pareikšti atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.

36Komisija savo sprendimus priima laikydamasi nešališkumo, objektyvumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo principų ir vadovaudamasi šiais Nuostatais.

 

V SKYRIUS

Projektų PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

37.  Komisija vertina Projektams finansuoti / kofinansuoti pateiktus dokumentus, įvertina paraiškos kokybę ir paskirsto Savivaldybės biudžete numatytas lėšas.

38Prieš Komisijos pirmininkui paskirstant Projektus Komisijos nariams, Komisijos sekretorius po paskutinės Paraiškų pateikimo dienos įvertina, ar:

38.1Paraiška pateikta iki Konkurso skelbime nurodytos datos;

38.2Paraiška atitinka Nuostatų 7 punkte nustatytas privalomąsias sąlygas;

38.3Paraišką pateikė pareiškėjas, kuris patenka į subjektų, turinčių teisę teikti Paraiškas, grupę;

38.4pareiškėjas pateikė visus Nuostatų 13 punkte reikalaujamus dokumentus ir (ar) pateiktos dokumentų kopijos tinkamai patvirtintos.

39Jeigu kartu su Paraiška nepateikti Nuostatų 13 punkte nurodyti privalomi pateikti dokumentai, pirmojo posėdžio metu sprendžiamas tokios Paraiškos priėmimo klausimas. Komisija gali tokią Paraišką atmesti arba nurodyti Pareiškėjui pateikti privalomus dokumentus per 3 darbo dienas nuo nurodymo gavimo dienos.

40Paraiškos atmetamos, Projektai yra nevertinami ir lėšos jiems neskiriamos, jeigu:

40.1Paraiška pateikta praleidus Nuostatų 14 punkte nustatytą terminą;

40.2Paraišką pateikė pareiškėjas, kuris nepatenka į subjektų, turinčių teisę teikti Paraiškas, grupę;

40.3pareiškėjas Konkurso skelbime ir (ar) Komisijos nustatytu laiku nepateikė visų reikalaujamų dokumentų ar reikalaujamo jų egzempliorių skaičiaus;

40.4pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo prašymo paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją gavimo dienos nepateikė paaiškinimų ir patikslinimų;

40.5Paraiška neatitinka bent vienos Nuostatų 7 punkte nustatytos privalomosios sąlygos.

41Vertintinus Projektus Komisijos nariams paskirsto Komisijos pirmininkas. Vieną Projektą vertina ne mažiau kaip 2 Komisijos nariai. Jeigu vieną Projektą vertino 2 Komisijos nariai, jų vertinimas skiriasi daugiau kaip 25 balais ir vienas iš Komisijos narių pasiūlė Projektui skirti finansavimą, o kitas – neskirti finansavimo, Komisijos pirmininkas tokį Projektą vertina pats arba paskiria papildomai įvertinti kitam Komisijos nariui.

42. Komisijos nariai Projektus vertina užpildydami vertinimo anketą (3 priedas), vadovaudamiesi šioje anketoje nurodytais vertinimo kriterijais. Maksimalus galimas balų skaičius yra 100. Projektai, surinkę mažiau nei 45 balus, nefinansuojami.

43.     Jeigu vertinant gautą Paraišką ir dokumentus kyla neaiškumų, trūksta informacijos, galinčios turėti didelę įtaką vertinant Projektą, Komisija turi teisę raštu paprašyti pareiškėją paaiškinti ar patikslinti pateiktą informaciją per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos.

44.     Projektai turi būti įvertinti per 20 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos dokumentų pateikimo Konkursui dienos. Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų Projektų kiekį ir apimtį, gali terminą pratęsti iki 10 darbo dienų arba vertinamas Paraiškas paskirstyti iki Paraiškų priėmimo termino pabaigos.

45.     Komisija atrenka Projektus ir siūlo paskirti lėšas, iš dalies finansuoti / kofinansuoti ar nefinansuoti Projektą, atsižvelgdama į numatomas vykdyti veiklas ir planuojamo biudžeto pagrįstumą bei prašomą lėšų sumą.

46.     Komisija įvertina Projektus, apskaičiuodama kiekvienam Projektui Komisijos narių skirtų balų vidurkį, ir reitinguoja Projektus balų vidurkio mažėjimo tvarka.

47.     Komisija, įvertinusi Projektų Paraiškas, priima rekomendacinio pobūdžio sprendimą dėl Projektų finansavimo / kofinansavimo, finansavimo / kofinansavimo iš dalies ar nefinansavimo.

48.     Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgęs į Komisijos rekomendacinio pobūdžio siūlymą, priima sprendimą dėl Projektų finansavimo / kofinansavimo.

49.     Jaunimo veiklos Projekto finansavimo sutartis (toliau – Sutartis) tarp pareiškėjo ir Savivaldybės sudaroma ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo sprendimo dėl lėšų skyrimo Projektui priėmimo dienos.

50.     Sekretorius informuoja pareiškėjus apie Savivaldybės administracijos direktoriaus priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

51.     Informacija apie finansuojamus Projektus ir apie finansavimo gavėjus (organizacijos pavadinimas ir balų skaičius) skelbiama Kauno rajono savivaldybės interneto svetainėje per 5 darbo dienas nuo sprendimo juos finansuoti priėmimo dienos. Už informacijos paskelbimą atsakingas Jaunimo reikalų koordinatorius (vyriausiasis specialistas).

 

VI SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMAS, PROJEKTO VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

52Maksimali prašoma suma Projektui – iki 2000 Eur.

53.  Maksimali prašoma suma projekto kofinansavimui – iki 20 proc. nuo prašomos kofinansuoti projekto išlaidų sumos.

54.  Jeigu lieka nepanaudotų lėšų, jos paskirstomos laimėjusiems Konkursą pareiškėjų Projektams proporcingai Projekto sumai, finansuojamai iš Savivaldybės biudžeto. Jeigu nepanaudotų lėšų lieka mažiau nei 100 Eur, jos skiriamos didžiausią balų sumą surinkusiam Projektui.

55Asignavimų valdytojas yra Savivaldybės administracija.

56Savivaldybės administracija sudaro Sutartis su Konkursą laimėjusiomis, Projektus įgyvendinančiomis organizacijomis, kuriose apibrėžiami įsipareigojimai, atsakomybė, atskaitomybė ir kitos sąlygos. Neatskiriama Sutarties dalis yra Projekto veiklos aprašymas ir sąmata.

57.  Lėšos pervedamos pasirašius Sutartį, dalimis, atsižvelgiant į Projektų, kuriems skirtas finansavimas / kofinansavimas, Paraiškų veiklos planą. Paskutinė lėšų dalis pervedama ne vėliau kaip iki spalio 15 d.

58.  Komisija turi teisę skirti mažesnį finansavimą / kofinansavimą nei prašoma Paraiškoje.

59.  Jeigu pareiškėjas Paraiškoje nurodė, kad prie Projekto įgyvendinimo prisidės nuosavomis ar rėmėjų lėšomis, gavęs mažesnį finansavimą, nei nurodyta Paraiškoje, pareiškėjas įsipareigoja prie Projekto prisidėti nuosavomis ar rėmėjų lėšomis proporcingai gautai paramos sumai ar daugiau (netaikoma Projektų kofinansavimui).

60Jeigu Konkurso būdu finansuojamas Projektas finansuojamas iš dalies, Projektą įgyvendinanti organizacija turi teisę keisti Projekto veiklos apimtį, bet neturi teisės keisti Paraiškoje aprašytos veiklos tikslų ir turinio.

61.    Projekto finansavimas / kofinansavimas gali būti nutraukiamas nevykdant Sutarties sąlygų.

62Finansuojamos išlaidos turi būti tik su Projekto įgyvendinimu susijusios išlaidos, padarytos nuo Sutarties pasirašymo datos iki 2021 m. gruodžio 23 d. pagal patvirtintą Projekto išlaidų sąmatą. Projektų kofinansavimui finansuojamos išlaidos gali būti patirtos nuo šių kalendorinių metų pradžios iki 2021 m. gruodžio 23 d.

63Tinkamos Projekto išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su Projekte numatytomis veiklomis ir būtinos Projektui vykdyti, pagrįstos Projekto įgyvendinimo eiga ir planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu.

64Tinkamomis laikomos šios išlaidos:

64.1.  išlaidos, tiesiogiai susijusios su Projekto įgyvendinama veikla reikalingoms prekėms (pvz., kanceliarinėms, ūkio prekėms, maisto produktams ir kt.) įsigyti;

64.2.    priemonėms Projekto veikloms vykdyti (pvz., organizacinės technikos, patalpų renginiams nuomai);

64.3.    kitų paslaugų, iš jų:

64.3.1. paslaugų, teikiamų pagal atlygintinų paslaugų ar autorines sutartis, pvz., lektoriams / mokymų vadovams ne daugiau kaip 50 % bendros prašomos sumos);

64.3.2. maitinimo paslaugų (ne daugiau kaip 30 % bendros prašomos sumos);

64.3.3. apgyvendinimo paslaugų;

64.3.4. Projekto viešinimo;

64.3.5. transporto paslaugų;

64.3.6. ryšių išlaidos (telefonas, paštas ir pan.);

64.3.7. kitų paslaugų, kurios yra būtinos, siekiant įgyvendinti Projekto veiklas, bet nepatenkančių į Nuostatų 64.1–64.3.6 papunkčiuose išvardytas paslaugų rūšis.

65Savivaldybės biudžeto lėšomis negali būti finansuojamos Projekto išlaidos, skirtos:

65.1pareiškėjo skoloms dengti;

65.2transporto priemonių techninei apžiūrai, draudimui ir remontui;

65.3pastatų, patalpų statybai, rekonstrukcijai;

65.4išlaidoms, susijusioms su veikla, vykdyta Projekto parengiamuoju etapu iki sudarant Sutartį (Projektų kofinansavimui finansuojamos išlaidos gali būti patirtos nuo šių kalendorinių metų pradžios);

65.5išperkamajai nuomai;

65.6tarptautinių kelionių (komandiruočių) išlaidoms dengti;

65.7pelno gavimui (negali būti kuriama materialinė bazė, naujos darbo vietos);

65.8nekilnojamojo turto ir transporto priemonių įsigijimo išlaidos;

65.9.  asmenims sumokėti už paslaugas, kai pats asmuo yra tos paslaugos gavėjas ir teikėjas;

65.10kitoms su Projekto įgyvendinimu tiesiogiai nesusijusioms išlaidoms dengti.

66Pareiškėjas privalo:

66.1iki 2022 m. sausio 14 d. pateikti į Savivaldybės Buhalterinės apskaitos skyrių metinę lėšų panaudojimo išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą (Finansinės ataskaitos forma) kartu su finansinių dokumentų kopijomis;

66.2iki 2022 m. sausio 14 d. pateikti veiklos ataskaitą (4 priedas) apie Projekto įgyvendinimą Savivaldybės jaunimo reikalų koordinatoriui elektroniniu ir popieriniu formatu. Prie Projekto veiklos ataskaitos gali būti pridedama turima su Projekto įgyvendinimu susijusi rašytinė ir vaizdinė medžiaga;

66.3ne vėliau kaip iki 2021 m. gruodžio 23 d. grąžinti nepanaudotas ar netikslingai panaudotas Projektui įgyvendinti skirtas lėšas į Savivaldybės sąskaitą.

67Savivaldybė nutraukia Sutartį su pareiškėjais ir skirtos lėšos grąžinamos, kai:

67.1. Savivaldybė nustato, kad skirtos lėšos naudojamos ne pagal paskirtį;

67.2. Savivaldybė nustato esminių Sutarties pažeidimų.

68Savivaldybė, nustačiusi ar turinti pagrįstų įtarimų, kad pareiškėjas netinkamai vykdo valstybės Sutarties reikalavimus, apie tai raštu informuoja pareiškėją ir sustabdo Sutartį.

69Savivaldybei nustačius, kad pareiškėjas skirtas Savivaldybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, pareiškėjas privalo jas grąžinti Savivaldybei per jos nustatytą laikotarpį. Negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Pareiškėjas praranda teisę teikti Paraiškas ir gauti finansavimą iš visų Savivaldybės programų trejus metus nuo teismo sprendimo, kuriuo Savivaldybei iš pareiškėjo priteisiamos neteisėtai panaudotos Savivaldybės administracijos biudžeto lėšos, įsiteisėjimo dienos.

70SJRT pateikiama Projektų veiklos ataskaita, kurioje įvertinama atlikta veikla, galutinis rezultatas, idėjos, tolesnio įgyvendinimo galimybės.

71SJRT gali organizuoti viešą atsiskaitymą už atliktus pagal Projektą darbus ir taip skleisti pažangią patirtį kitoms jaunimo organizacijoms bei informuoti bendruomenę apie Projektus, finansuojamus iš Savivaldybės biudžeto.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

72Pareiškėjas turi viešinti Projektą, kad tikslinės grupės ir visuomenė daugiau sužinotų apie Projekto tikslus, eigą ir jo rezultatus. Viešindamas Projektą (per žiniasklaidos priemones, leidinius, renginius ir pan.), pareiškėjas turi nepažeisti viešosios tvarkos, laikytis teisės aktų nustatytos tvarkos ir nurodyti, kad Projektui lėšų skyrė Kauno rajono savivaldybė.

73Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą pareiškėjas atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

74Organizacijos turi pranešti SJRT nariams ir Savivaldybės jaunimo reikalų koordinatoriui apie Projektų įgyvendinimo eigą, iš anksto teikti informaciją apie Projekto renginius. SJRT ir Savivaldybės jaunimo reikalų koordinatorius turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavusi organizacija laikosi Nuostatų ir Sutarties sąlygų.

75Pareiškėjas, kuris per Projekto įgyvendinimo terminą neįvykdė privalomųjų sąlygų, nurodytų Nuostatų 66 punkte, ir nepasiekė Projekto veiklų įgyvendinimo plane pateiktų laukiamų rezultatų, 2022 metais Paraiškos Savivaldybės jaunimo veiklos 2022 m. projektų finansavimo Konkursui teikti negali.

76Jei dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino negali būti vykdomos Projekte nurodytos veiklos, esant galimybei, projektų vykdytojams leidžiama keisti įprastas kontaktines veiklas į nuotoliniu būdu (t. y. Skype, telefonu ir kitomis komunikacijos priemonėmis) vykdomas, jeigu tai priimtina projektų dalyviams (paslaugų gavėjams) ir jeigu veiklas įmanoma vykdyti nuotoliniu būdu.

77.       Ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

__________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kauno rajono savivaldybės

jaunimo veiklos 2021 m.

projektų finansavimo

konkurso nuostatų

1 priedas

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS jaunimo veiklos 2021 m. projektų finansavimo / KOFINANSAVIMO KONKURSO PARAIŠKA

 

__________________

(data)

 

IINFORMACIJA APIE PROJEKTO TEIKĖJĄ

1. Projekto teikėjo pavadinimas

(rašyti didžiosiomis raidėmis)

2. Projekto teikėjo teisinis statusas

(palikti tinkamą)

Asociacija

Įstaiga

Labdaros ir paramos fondas

Religinė bendrija ir bendruomenė

Neformali jaunimo grupė

Kita

 

3. Projekto teikėjo duomenys

Juridinio asmens kodas

 

Būstinės adresas

(gatvė, miestas, rajonas ir pašto indeksas)

 

Telefono numeris

(su tarpmiestiniu kodu)

 

Elektroninis paštas

 

Interneto puslapis

 

Projekto įgyvendinimo vietos adresas

(jei projektas įgyvendinamas keliose vietose, nurodykite visus adresus)

 

Banko duomenys

(banko pavadinimas, kodas, atsiskaitomosios sąskaitos numeris)

 

 

4. Projekto dydis

Bendra projekto suma:

 

Konkurso būdu finansuoti jaunimo veiklas   

 

Projektams, kuriais siekiama pritraukti ES ir kitų struktūrinių fondų bei Nacionalinės paramos lėšų, kofinansuoti 

 

Eurais, Eur

Procentais, %

 

 

Projekto finansavimo šaltiniai

 

Iš Kauno rajono jaunimo veiklos projektų finansavimo konkurso prašoma suma

 

Konkurso būdu finansuoti jaunimo veiklas  

 

Projektams, kuriais siekiama pritraukti ES ir kitų struktūrinių fondų bei Nacionalinės paramos lėšų, kofinansuoti

 

 

Kiti projekto finansavimo šaltiniai (nurodyti juos)

 

...

 

 

Tikimasi gauti iš (nurodyti šaltinį (-ius))

 

 

...

 

 

 

 

IIINFORMACIJA APIE PROJEKTĄ

5. Projekto pavadinimas

(rašyti didžiosiomis raidėmis)

 

 

6. Projekto vykdytojai

7. Projekto dalyviai

Bendras projekto vykdytojų skaičius

 

Bendras projekto dalyvių skaičius

 

Projekto vykdytojų nuo 14 iki 29 m. skaičius

 

Projekto dalyvių nuo 14 iki 29 metų skaičius

 

Projekto vadovo

vardas, pavardė

 

Kokiu būdu dalyviai bus pritraukiami ir atrenkami į projektą?

Telefonas

 

 

El. paštas

 

Projekto vykdytojų vardai, pavardės

 

 

 

8. Problema ar situacijos analizė

(glaustai aprašykite konkrečią problemą, kurią sieksite spręsti įgyvendindami projektą (kokia problema, kiek ir kaip ji aktuali bendruomenei ir kt., kokie pavojai, jūsų organizacijos vaidmuo ir vizija bei pan.). Aptarkite esamą situaciją, veiksnius, turinčius įtakos problemos sprendimui. Apibūdinkite tikslinę grupę, kuriai bus skirtas projektas, ir jos poreikius.) (ne daugiau nei 200 žodžių)

 

9. Trumpas projekto pristatymas

(ne daugiau kaip 150 žodžių)

 

 

 

10. Ar projektas yra tęstinis?

(pažymėkite X)

Taip

 

Ne

 

 

11. Tęstinumas

(pildyti, jei į 10 klausimą atsakėte „taip“, pažymėkite X)

Jau vykdyto projekto

 

Numatomas vykdyti

 

 

12. Projekto tikslas

(jis turi būti aiškus ir konkretus, sprendžiantis specifinę problemą ir pasiekiamas)

 

 

13. Projekto uždaviniai ir planuojami rezultatai

Eil. Nr.

Projekto uždaviniai

Veiklos

Planuojami rezultatai

(kiekybiniai ir kokybiniai)

1.

 

1.1

1.1

...

...

2.

 

2.1

2.1

...

...

3.

 

3.1

3.1

...

...

 

 

 

14. Veiklų planas

(kuo konkrečiau aprašykite ir pažymėkite, kas ir kada bus vykdoma bei nurodykite, kas yra veiklos vykdytojas)

Eil. Nr.

Veiklos

 

Birželis

Liepa

Rugpjūtis

Rugsėjis

Spalis

Lapkritis

Gruodis

Vykdytojas

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pvz., pareiškėjas

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pvz., partneris Nr. 1, jei yra

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15. Projekto įgyvendinimo trukmė:  nuo mmmm-mm-dd iki mmmm-mm-dd

 

16. Ar turite projekto partnerių?

(pažymėkite tinkamą atsakymą X)

Taip

 

Ne

 

(Žemiau pateiktą lentelę pildyti, jei pasirinktas atsakymas yra „taip“)

Eil. Nr.

Organizacijos ar institucijos pavadinimas

Būstinės adresas, telefono numeris

Bendradarbiavimo statusas

(bendradarbiavimo sutartis, planuojama susisiekti ir pan.)

Glaustai apibrėžkite organizacijos ar institucijos vaidmenį projekte

1.

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

17. Ar turite projekto rėmėjų?

(pažymėkite tinkamą atsakymą X)

Taip

 

Ne

 

(Žemiau pateiktą lentelę pildyti, jei pasirinktas atsakymas yra „taip“)

Eil. Nr.

Organizacijos ar institucijos pavadinimas

Būstinės adresas, telefono numeris

Bendradarbiavimo statusas

(bendradarbiavimo sutartis, planuojama susisiekti ir pan.)

Glaustai apibrėžkite organizacijos ar institucijos vaidmenį projekte

1.

 

 

 

 

...

 

 

 

 

 

18. Kaip ir kada numatoma pristatyti projektą visuomenei, bendruomenei ir kt.?

 

 

19. Jūsų organizacijos vykdyti projektai 2017–2020 metais

Projekto pavadinimas

Projekto vadovas

Projekto tikslas, pasiekti rezultatai

Rėmėjai

 

 

 

 

 

 

IIIPROJEKTO IŠLAIDOS

 

20. Pateikite išsamią informaciją apie projekto išlaidas

Eil. Nr.

Išlaidų paskirtis

Išlaidų paaiškinimas

Prašoma suma (Eur)

Iš Kauno rajono savivaldybės

Iš kitų rėmėjų

1.

Apmokėjimas už darbą projekto vykdytojams, finansininkui, lektoriams ir kitiems specialistams bei asmenims, vykdantiems projektą (išmokos pagal darbo, paslaugų, autorines, savanoriškos veiklos sutartis) (ne daugiau kaip 50 % bendros prašomos sumos, išlaidos)

 

 

 

2.

Transporto nuoma ir išlaikymas (degalai, tepalai ir pan.), apmokėjimas už transporto bilietus

 

 

 

3.

Įrangos, priemonių ir reikmenų (kompiuterių, kopijavimo aparatų, rašymo lentų ir pan.) nuoma

 

 

 

4.

Mažaverčių priemonių ir reikmenų (kanceliarinių prekių, ūkinės paskirties prekių, maisto produktų ir pan.) įsigijimas

 

 

 

5.

Ryšių išlaidos (telefonas, faksas, paštas ir pan.)

 

 

 

6.

Priemonės projekto veikloms vykdyti (organizacinės technikos, patalpų renginiams nuomai, renginio dalyvių apgyvendinimui ir pan.)

 

 

 

7.

Renginio dalyvių maitinimas (ne daugiau kaip 30 % bendros prašomos sumos, išlaidos)

 

 

 

8.

Kopijavimo ir vertimo paslaugos, leidybos, viešinimo ir pristatymo visuomenei išlaidos

 

 

 

9.

Kitos išlaidos

 

 

 

 

IŠ VISO:

IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ

 

 

 

 

IV.            KITA INFORMACIJA

21. Su projekto paraiška teikiami dokumentai

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Lapų skaičius

1.

Projekto teikėjo registracijos pažymėjimo kopija

 

2.

Bendradarbiavimo sutarties kopija, jei projektas vykdomas su parteriais, rėmėjais

 

3.

Jungtinės veiklos sutartis (jei Paraišką teikia neformali jaunimo grupė)

 

4.

Projekto finansavimo sutarties kopija, jei prašoma kofinansuoti projekto išlaidas

 

5.

Patvirtintos dokumentų kopijos, įrodančios projekto papildomą finansavimą (jei yra papildomas finansavimas)

 

 

22. Pareiškėjo deklaracija

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

1. Šioje paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.

2. Prašoma Savivaldybės parama yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma.

3. Nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl finansavimo skyrimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų.

4. Neturiu mokestinės nepriemokos Savivaldybės biudžetui.

5. Nesu likviduojamas.

6. Informacija apie šią paraišką, nurodant pareiškėjo pavadinimą, projekto pavadinimą, paraiškos registracijos numerį ir prašomą paramos sumą, gali būti skelbiama Kauno rajono savivaldybės interneto svetainėje.

7. Patvirtinu, kad biudžete nurodytų tų pačių projekto veiklų tos pačios išlaidos nebus apmokėtos du kartus.

 

Projekto teikėjo vadovas     ______________________                                          ______________________

(Parašas)                                           (Vardas, Pavardė)

 

A. V.

 

Projekto vadovas                ______________________                                          ______________________                                                    (Parašas)                                                 (Vardas, Pavardė)

 

Projekto finansininkas        ______________________                                          ______________________

(Parašas)                                   (Parašas)                                                (Vardas, Pavardė)

 

––––––––––––––––––––––––––––––––––

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kauno rajono savivaldybės

jaunimo veiklos 2021 m.

projektų finansavimo

konkurso nuostatų

2 priedas

 

 

 

JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIS

 

––––––––––––––––––––––

Data

–––––––––––––––––––––––

Vieta

 

[Neformalios grupės pavadinimas, adresas] (toliau – Grupė), atstovaujama (-s) [vardas, pavardė], ir [įstaigos, organizacijos pavadinimas, adresas, įmonės kodas], atstovaujama (-s) [pareigos, vardas, pavardė] (toliau – Įstaiga, Organizacija, Seniūnija…), toliau kartu vadinamos Šalimis, sudarome šią sutartį dėl bendradarbiavimo įgyvendinant projektą [projekto pavadinimas] (toliau – Projektas).

 

I. Sutarties objektas

 

1. Grupė bendradarbiauja su Įstaiga, įgyvendindama Projektą, finansuojamą pagal jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartį, sudarytą tarp Įstaigos ir Kauno rajono savivaldybės administracijos.

 

II. Šalių teisės ir pareigos

 

2.1.1. Įstaiga įsipareigoja pasirašyti Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartį su Kauno rajono savivaldybės administracija.

2.1.2. Įstaiga sutinka, kad į jos sąskaitą būtų pervestos lėšos Projektui finansuoti, kaip numatyta Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje.

2.1.3. Įstaiga įsipareigoja perduoti Grupei Projektui įgyvendinti būtinas lėšas, pervestas Kauno rajono savivaldybės administracijos, ir pateikti finansinius dokumentus, susijusius su šių lėšų pervedimu į Įstaigos sąskaitą, lėšų panaudojimu, lėšų išėmimu iš sąskaitos, lėšų likučiu Projektui įgyvendinti numatyto laikotarpio pabaigoje.

2.1.4. Įstaiga sutinka laikytis Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje nustatytos lėšų pervedimo tvarkos ir lėšų panaudojimo sąlygų.

2.1.5. Įstaiga sutinka prisiimti įsipareigojimus Kauno rajono savivaldybės administracijai, numatytus Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje, susijusius su gautų lėšų pervedimu, atsiskaitymu už gautų lėšų panaudojimą ir Projekto vykdymą.

2.2.1. Įstaiga turi teisę reikalauti iš Grupės dokumentų, reikalingų Įstaigos įsipareigojimams Kauno rajono savivaldybės administracijai vykdyti.

2.3.1. Grupė įsipareigoja įgyvendinti Projektą Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutarties priede numatytomis sąlygomis.

2.3.2. Grupė įsipareigoja naudoti Įstaigos jai perduotas lėšas Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje numatytomis sąlygomis.

2.3.3. Grupė įsipareigoja pateikti Įstaigai tuos jos turimus dokumentus, kurie yra būtini, kad Įstaiga galėtų vykdyti savo įsipareigojimus Kauno rajono savivaldybės administracijai, kaip tai numatyta Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje.

2.4.1. Grupė turi teisę reikalauti, kad Įstaiga leistų Grupei naudotis lėšomis, būtinomis Projektui įgyvendinti.

 

III. Sutarties galiojimas

 

3.1. Ši Sutartis įsigalioja Įstaigai pasirašius Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartį su Kauno rajono savivaldybės administracija.

3.2. Ši Sutartis galioja Projekto įgyvendinimo laikotarpiu. Projekto įgyvendinimo laikotarpis baigiasi, kai visiškai įvykdomos Jaunimo veiklos projektų finansavimo sutartyje, sudarytoje su Kauno rajono savivaldybės administracija, numatytos sąlygos ir įsipareigojimai.

 

IV. Šalių atsakomybė

 

4. Jei kuri nors iš Šalių nevykdo šios Sutarties ar ją nutraukia, ji atsako tretiesiems asmenims pagal prievoles, atsiradusias dėl Projekto įgyvendinimo taip, kaip ji atsakytų, jei ši Sutartis galiotų.

 

V. Kitos nuostatos

 

5. Sutartis sudaroma dviem egzemplioriais – po vieną abiem Šalims.

Šalys:

Grupės pavadinimas,

adresas

Atstovo vardas, pavardė, a. k.

Parašas

 

Įstaigos pavadinimas,

adresas,

kodas,

Atstovo vardas, pavardė,

parašas,

antspaudas

 

 

Kauno rajono savivaldybės

jaunimo veiklos 2021 m.

projektų finansavimo

konkurso nuostatų

3 priedas

 

KAUNO RAJONO jaunimo veiklos 2021 m. projektų

finansavimo / KOFINANSAVIMO KONKURSO PROJEKTO VERTINIMO FORMA

 

—————————————————

(data)

 

(projekto pavadinimas, projekto teikėjas)

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Skirtų balų skaičius

1.

Apimamų finansuotinų projekto veiklų skaičius

(vertinamas bendras projekte planuojamų veiklų skaičius)

(Nuostatų 5.1–5.9 papunkčiai)

– 9 veiklos sritys

– 8 veiklos sritys

– 7 veiklos sritys

– 6 veiklos sritys

– 5 veiklos sritys

– 4 veiklos sritys

– 3 veiklos sritys                  

– 2 veiklos sritys

– 1 veiklos sritis

25

 

 

 

 

 

25

22

19

16

13

10

7

4

1

 

2.

Projekto atitiktis Nuostatų 6.1–6.5 papunkčiuose nustatytiems prioritetams

– atitinka visus prioritetus*

– atitinka 4 prioritetus

– atitinka 3 prioritetus

– atitinka 2 prioritetus

– atitinka 1 prioritetą

– neatitinka nė vieno prioriteto

 

*  kofinansavimui netaikomas Nuostatų 6.1

papunktis, todėl ši veikla gali atitikti daugiausiai 4 prioritetus (4 prioritetai – 25 balai, 3 prioritetai – 20 balų, 2 prioritetai – 15 balų, 1 prioritetas – 10 balų, nė vieno prioriteto – 0 balų).

25

 

 

25

20

15

10

5

0

 

3.

Reikalingų lėšų pagrindimas ir realumas

(projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas)

(Paraiškos 20 punktas)

– pagrįstos, realiai suplanuotos, pateiktas detalus apskaičiavimas

–                   iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnio apskaičiavimo

– nepagrįstos ir nerealios

15

 

 

 

 

 

15

 

1–14

 

0

 

4.

Projekto tikslas, uždaviniai ir planuojami rezultatai

(Paraiškos 12, 13 punktai)

Projekto tikslas yra aiškus, konkretus, realus. Projekto uždaviniai yra konkretūs ir realūs, padėsiantys pasiekti užsibrėžtą tikslą. Planuojami projekto rezultatai yra išmatuojami (kiekybine išraiška) realūs ir pagrįsti.

– visiškai atitinka vertinimo kriterijaus

aprašymą

– iš dalies / pakankamai atitinka vertinimo

kriterijaus aprašymą

– neatitinka vertinimo kriterijaus aprašymo

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

1–9

 

0

 

5.

Projekto įgyvendinimo planas

(Paraiškos 14 punktas)

– nuoseklus ir išsamus

– nepakankamai nuoseklus ir išsamus

– nedetalus ir nenuoseklus

10

 

 

10

1–9

0

 

6.

Vykdyti projektai

Projekto vadovas ir projektą įgyvendinanti komanda yra įgyvendinę panašaus pobūdžio projektų. Įgyvendinti projektai buvo sėkmingi, rezultatyvūs, gerai įvertinti visuomenės. Pateiktas svarbiausių projektų vadovo įgyvendintų panašaus pobūdžio projektų sąrašas (Paraiškos 19 punktas).

– visiškai atitinka vertinimo kriterijaus

aprašymą

– iš dalies / pakankamai atitinka vertinimo

kriterijaus aprašymą

– neatitinka vertinimo kriterijaus aprašymo

10

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

1–9

 

0

 

7.

Projekto viešinimas

– užtikrinamas projekto viešinimas

– neužtikrinamas projekto viešinimas

5

 

5

0

 

Bendra balų suma:

100

 

 

 

Projekto privalumai

 

 

 

Projekto trūkumai

 

 

 

 

Projekto veiklos, išlaidos, kurių siūloma nefinansuoti

 

 

 

Komisijos nario išvada

(projektą remti, neremti)

 

 

 

Projekto įvertinimas

Nuo 45 iki 100 balų – projektas remtinas, mažiau nei 45 balų – projektas atmestinas.

 

 

____________                                      _____________________                     _____________________

(data)                                                                   (parašas)                                (vardas ir pavardė)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

 

Kauno rajono savivaldybės

jaunimo veiklos 2021 m.

projektų finansavimo

konkurso nuostatų

4 priedas

 

(projekto ataskaitos teikėjas)

 

 

Kauno rajono savivaldybės administracijai

 

 

 

2021 metų jaunimo veiklos projekto ______________________________

(projekto pavadinimas)

 

vykdymo ataskaita

______

(ataskaitos data)

 

I. LĖŠOS

 

Projekto finansavimo sutarties Nr. _____. Iš Kauno rajono savivaldybės gauta (nurodykite) Eur, panaudota (nurodykite) Eur. Gauta lėšų iš kitų finansavimo šaltinių (nurodykite) Eur. Ar užteko lėšų projektui įgyvendinti (nurodykite)?

 

II. PROJEKTO VYKDYTOJAI (PAGAL SĄRAŠĄ)

 

Projekto vykdytojų skaičius: (nurodykite). Projekto vykdytojų nuo 14 iki 29 metų skaičius (nurodykite).

Jeigu projekto vykdytojų skaičius skyrėsi nuo planuoto, paaiškinkite kodėl? Projekte dalyvavę specialistai (pvz., psichologai, socialiniai pedagogai, mokytojai) (nurodykite).

 

 

 

 

III. PROJEKTO DALYVIAI (PAGAL SĄRAŠĄ)

 

Projekto dalyvių skaičius: (nurodykite). Projekto dalyvių nuo 14 iki 29 metų skaičius (nurodykite).

Kaip buvo atrinkti dalyviai? Jeigu projekto dalyvių skaičius skyrėsi nuo planuoto, paaiškinkite kodėl. Kokią naudą projektas davė dalyviams ir bendruomenei, Kauno rajono jaunimui?

 

IV. PROJEKTO PARTNERIAI

 

Nurodykite projekto partnerius.

 

V. RENGINIAI:

 

Organizuoti (nurodykite skaičių) renginiai: (nurodyti kokie ir kur).

 

VI. PROJEKTO VIEŠINIMAS

 

Nurodykite, kaip skelbėte apie projektą visuomenei.

 

VII. KITA

 

Kiek naujai į jaunimo veiklą įsitraukė jaunų žmonių dėl Jūsų vykdyto projekto?

Įvertinkite, kiek pavyko pasiekti planuotus rezultatus? (Įvardykite ir įvertinkite procentais.)

Kokios projekto sėkmės / nesėkmės priežastys, problemos ar sunkumai, ko pasimokėte?

Projekto nauda jūsų organizacijai (dabar ir ateityje).

Pasiūlymai Kauno rajono savivaldybei.

 

Projekto teikėjo vadovas      ______________________      ______________________

(Parašas)                           (Vardas, Pavardė)

 

A. V.

–––––––––––––––––––––––

 

 

Kauno rajono savivaldybės                      

jaunimo veiklos 2021 m.

projektų finansavimo

konkurso nuostatų

5 priedas

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS ir Nešališkumo deklaracija

 

20_____ m. __________________ d.

 

Aš, _______________________________,

(vardas ir pavardė)

vertindamas (-a) Kauno rajono savivaldybės jaunimo veiklos 2021 m. konkurso nuostatų nustatyta tvarka pateiktus projektus:

1. Pasižadu:

1.1saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant projektus;

1.2man patikėtus dokumentus, kuriuose yra konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti.

2. Pareiškiu, kad man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

2.1projektų duomenys ir turinys;

2.2projektų vertinimo išvados;

2.3projektų vertinimo rezultatų duomenys;

2.4kita informacija, susijusi su projektų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, jeigu jos atskleidimas prieštarauja teisės aktams.

3. Patvirtinu, kad atsisakysiu vertinti man pateiktą projektą, jei paaiškės, kad aš esu projektą pateikusios organizacijos narys (-ė); dalyvauju projektą pateikusios organizacijos valdymo organų veikloje; esu įtrauktas (-a) į projekto, kuris yra vertinamas, vykdymo procesą; galiu nesuderinti viešųjų ir privačių interesų ir galiu būti šališkas (-a).

4. Esu perspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, atsakysiu teisės aktų nustatyta tvarka ir turėsiu atlyginti Savivaldybės administracijai padarytus nuostolius.

 

_______________________                   _______________________________

(parašas)                                                                          (vardas ir pavardė)

 

 

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS JAUNIMO REIKALŲ KOORDINATORIUS (VYRIAUSIASIS SPECIALISTAS)

 

SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO

DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS JAUNIMO VEIKLOS 2021 M. PROJEKTŲ FINANSAVIMO KONKURSO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO PROJEKTO

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2021 m. balandžio 8 d.

Kaunas

 

1.   Sprendimo projekto tikslai, uždaviniai.

Projektų finansavimo konkurso tikslas – finansuoti, kofinansuoti (kompensuoti Jaunimo veiklos projektų, kuriems buvo skirtas finansavimas iš Europos Sąjungos ir kitų struktūrinių fondų bei Nacionalinės paramos lėšų, išlaidas) jaunimo veiklos projektus, skirtus jaunimo iniciatyvoms remti, ypatingą dėmesį skiriant jaunimui, jaunimo problemoms spręsti, jaunimo aktyvumui didinti.

Sprendimo projekto tikslas – patvirtinti Kauno rajono savivaldybės jaunimo veiklos 2021 m. projektų finansavimo konkurso nuostatus.

2.   Siūlomos teisinio reguliavimo nuostatos.

Pritarus sprendimo projektui – galiojančiame teisiniame reguliavime pasikeitimų nebus.

3.   Laukiami rezultatai.

Pritarus sprendimo projektui bus užtikrintas skaidrus ir tikslingas jaunimo veiklos 2021 m. projektų finansavimo konkursui skirtų lėšų panaudojimas jaunimo iniciatyvoms remti  Kauno rajone.

4.   Lėšų poreikis ir šaltiniai.

Sprendimui įgyvendinti reikalingos Savivaldybės biudžeto lėšos.

5.  Būtinumas skelbti sprendimą Teisės aktų registre. Viešinimas.

Skelbti Teisės aktų registre, Kauno rajono savivaldybės interneto svetainėje www.krs.lt.

6.   Antikorupcinis vertinimas.

Antikorupcinis vertinimas atliktas (pažyma pridedama).

7.   Kiti sprendimui priimti reikalingi pagrindimai, skaičiavimai ir paaiškinimai:

Nėra.

8.   Sprendimo projekto rengėjai. Asmuo, atsakingas už sprendimo įvykdymą.

Sprendimo projekto iniciatorė ir rengėja, taip pat atsakinga už sprendimo įgyvendinimą – Kauno rajono savivaldybės administracijos Jaunimo reikalų koordinatorė (vyriausioji specialistė) Simona Vitkauskienė.

 

Jaunimo reikalų koordinatorė (vyriausioji specialistė)                           Simona Vitkauskienė