Projektas
2024-06-06
Nr. TSP-
Radviliškio rajono SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL sutikimo perimti Valstybės nekilnojamąjį turtą, esantį Gedimino g. 81, Radviliškyje, VALDYTI NUOSAVYBĖS TEISE ir jo perdavimo valdyti, naudoti ir disponuoti patikėjimo teise Radviliškio rajono savivaldybės administracijai |
2024 m. birželio 20 d. Nr. T-
Radviliškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 29 punktu, 15 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 6 straipsnio 2 punktu, 12 straipsnio 1 ir 2 dalimis ir 20 straipsnio 1 dalies 4 punktu, atsižvelgdama į Radviliškio technologijų ir verslo mokymo centro 2024 m. birželio 6 d. raštą Nr. S1-110 „Dėl nekilnojamojo turto perdavimo“, Radviliškio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Sutikti perimti Radviliškio rajono savivaldybės nuosavybėn savarankiškosioms savivaldybės funkcijoms įgyvendinti valstybei nuosavybės teise priklausantį, šiuo metu Radviliškio technologijų ir verslo mokymo centro patikėjimo teise valdomą nekilnojamąjį turtą (inžinerinius statinius), esantį Gedimino g. 81, Radviliškyje:
2. Perimtą turtą naudoti kūno kultūros ir sporto veiklos plėtojimui, gyventojų poilsio organizavimui.
3. Perduoti šio sprendimo 1 punkte nurodytą ir Savivaldybės nuosavybėn perimtą turtą Radviliškio rajono savivaldybės administracijai valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise.
4. Įgalioti Radviliškio rajono savivaldybės merą Radviliškio rajono savivaldybės vardu pasirašyti:
5. Nurodyti, kad šis sprendimas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo įsigaliojimo dienos gali būti skundžiamas paduodant skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui adresu: Dvaro g. 81, Šiauliai, arba Regionų administraciniam teismui bet kuriuose šio teismo rūmuose.
Savivaldybės meras Kazimieras Račkauskis
Radviliškio rajono SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2024-06-20 SPRENDIMO PROJEKTO „DĖL sutikimo perimti Valstybės nekilnojamąjį turtą, esantį Gedimino g. 81, Radviliškyje, VALDYTI NUOSAVYBĖS TEISE ir jo perdavimo valdyti, naudoti ir disponuoti patikėjimo teise Radviliškio rajono savivaldybės administracijai“
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
2024-06-06
Radviliškis
1. Projekto rengimą paskatinusios priežastys, parengto sprendimo projekto tikslai ir uždaviniai.
Sprendimo projekto tikslas – perimti nuosavybės teise valdyti šiuo metu Radviliškio technologijų ir verslo mokymo centro patikėjimo teise valdomą valstybės nekilnojamąjį turtą, esantį Gedimino g. 81, Radviliškyje: stadiono taką ir tris aikšteles. Perėmus turtą Savivaldybės nuosavybėn, stadiono tako su aikštelėmis vietoje planuojama įrengti pilnų matmenų futbolo stadioną. Radviliškio rajono savivaldybės tarybos sprendimu futbolas yra patvirtintas prioritetine sporto šaka. Pagal neformaliojo vaikų švietimo programas kasmet futbolo treniruotes lanko daugiau nei 150 vaikų nuo 5 metų amžiaus. Nuolat sportuojančių suaugusiųjų ir veteranų turime per 50. Rajone aktyviai veikia futbolo sporto klubas „Radviliškis“. Klubas kasmet organizuoja vaikams skirtus renginius: vaikų vasaros futbolo turnyrus bei naktinio futbolo turnyrus. Jaunieji futbolininkai sėkmingai rungtyniauja Šiaulių apskrities vaikų lygoje, o suaugusiųjų komanda 2021 m. LFF III lygos Šiaulių zonoje tapo čempionais, 2022 metais žaidė II lygoje.
2. Projekto iniciatoriai (institucija, asmenys ar piliečių atstovai) ir rengėjai.
Projekto iniciatorius – Radviliškio rajono savivaldybės administracija.
Projekto rengėjas – Savivaldybės administracijos Investicijų ir turto valdymo skyriaus vyriausioji specialistė Diana Skaburskienė.
3. Kaip šiuo metu yra reguliuojami sprendimo projekte aptarti teisiniai santykiai.
Vadovaujantis LR Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 6 straipsnio 2 punktu, Savivaldybė turtą įgyja savivaldybės tarybos sutikimu perimdama valstybės turtą savivaldybių savarankiškosioms funkcijoms įgyvendinti, kai šis turtas perduodamas savivaldybių nuosavybėn pagal Vyriausybės nutarimus. Vadovaujantis šio įstatymo 8 ir 12 straipsnių nuostatomis, savivaldybių tarybos įgyvendina savivaldybės turto savininko funkcijas, savivaldybės įstaigos joms perduotą savivaldybės turtą valdo, naudoja ir juo disponuoja patikėjimo teise.
Savivaldybės taryba, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 19 punktu, priima sprendimus dėl disponavimo savivaldybei nuosavybės teise priklausančiu turtu. Vadovaujantis šio įstatymo 6 straipsnio 29 punktu, kūno kultūros ir sporto plėtojimas, gyventojų poilsio organizavimas yra savarankiškoji savivaldybių funkcija.
Ruošiamam Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektui dėl valstybės turto perdavimo savivaldybei nuosavybės teise reikalingas Savivaldybės tarybos sutikimas.
4. Kokios siūlomos naujos teisinio reguliavimo nuostatos, kokių teigiamų rezultatų laukiama.
Perėmus projekte nurodytą turtą Savivaldybės nuosavybėn, bus pradėti darbai, reikalingi stadiono tako su aikštelėmis vietoje įrengti pilnų matmenų futbolo stadioną.
5. Galimos neigiamos priimto sprendimo projekto pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.
Priėmus sprendimo projektą, neigiamų pasekmių nenumatoma.
6. Kokius teisės aktus būtina priimti, kokius galiojančius teisės aktus būtina pakeisti ar pripažinti netekusiais galios priėmus sprendimo projektą:
Priėmus sprendimą galiojančių teisės aktų keisti nereikės.
7. Sprendimo projektui įgyvendinti reikalingos lėšos, finansavimo šaltiniai.
Sprendimo įgyvendinimui Savivaldybės biudžeto lėšų nereikės.
8. Sprendimo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados.
Sprendimo projektas suderintas su Savivaldybės juristu, kalbininku, Švietimo ir sporto skyriaus vedėju, Savivaldybės administracijos direktore.
9. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai.
Šiuo sprendimo projektu nenumatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius, taip pat iš esmės nekeičiamas teisinis reguliavimas, todėl numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas neatliekamas.
10. Sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas.
Teisės akto projektas antikorupciniam vertinimui neteikiamas.
11. Kiti, iniciatoriaus nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.
Papildomų paaiškinimų nėra.