Projektas |
TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
|
SPRENDIMAS |
DĖL TERITORIJOS TARP RESPUBLIKOS G., ŽEMAITĖS G., EŽERO G. 21 A, EŽERO G. 21 C, EŽERO G. 5, RESPUBLIKOS G. 49 A, TELŠIŲ MIESTE, DETALIOJO PLANO KONCEPCIJOS PATVIRTINIMO |
|
2014 m. balandžio 24 d. Nr. T1- |
Telšiai |
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 3 dalies 8 punktu, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo 31 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo pakeitimo įstatymo 3 straipsnio 1 dalimi, Telšių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Patvirtinti UAB „Dujų sfera“ parengtą teritorijos tarp Respublikos g., Žemaitės g., Ežero g. 21 A, Ežero g. 21 C, Ežero g. 5, Respublikos g. 49 A, Telšių mieste, detaliojo plano koncepciją (projekto vadovas – Marius Vainius; planavimo organizatorius – Telšių rajono savivaldybės administracijos direktorius). Pridedamas detaliojo plano koncepcijos brėžinys ir aiškinamasis raštas.
|
|
|
Administracijos direktorius |
Kalbos tvarkytoja |
Juridinio, personalo ir dokumentų valdymo skyriaus vedėjas |
|
|
|
Saulius Urbonas |
Birutė Žulkutė |
Edmundas Vaitkevičius |
2014-04- |
2004-04- |
2014-04- |
|
|
|
Gintarė Baltrūnė, tel. (8 444) 56 175, faks. (8 444) 52 229, [email protected]
TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO
_______________________________________________________________________________ DĖL TERITORIJOS TARP RESPUBLIKOS G., ŽEMAITĖS G., EŽERO G. 21 A, EŽERO G. 21 C, EŽERO G. 5, RESPUBLIKOS G. 49 A, TELŠIŲ MIESTE, DETALIOJO PLANO KONCEPCIJOS PATVIRTINIMO _____________________________________________________________________________
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
1. SPRENDIMO INICIATORIUS
Planavimo organizatorius – Telšių rajono savivaldybės administracijos direktorius.
3. SPRENDIMO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
Patvirtinti UAB „Dujų sfera“ parengtą teritorijos tarp Respublikos g., Žemaitės g., Ežero g. 21 A, Ežero g. 21 C, Ežero g. 5, Respublikos g. 49 A, Telšių mieste, detaliojo plano koncepciją (projekto vadovas – Marius Vainius).
Detaliojo plano rengimo tikslas: sklypų suformavimas; žemės paskirties, naudojimo būdų ir pobūdžių, teritorijos tvarkymo ir naudojimo režimo nustatymas.
5. KOKIUS GALIOJANČIUS AKTUS (tarybos, mero, administracijos direktoriaus ) REIKĖTŲ PAKEISTI AR PANAIKINTI, PRIĖMUS SPRENDIMĄ PAGAL TEIKIAMĄ PROJEKTĄ.
Nėra.
PARAŠAS______________________ DATA 2014-04-14
Telšių rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų
antikorupcinio vertinimo metodikos
1 priedas
TEISĖS AKTŲ AR JŲ PROJEKTŲ KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNAS
Nr. |
Teisės aktų ar jų projektų kokybės rodikliai |
Atsakymas (pažymėkite „x“) |
||
Klausimas |
taip |
Iš dalies |
ne |
|
1. |
Ar teisės aktas praplečia jau kitais teisės aktais Savivaldybės reglamentuotos srities apimtį? |
|
|
x |
2. |
Ar šie tam tikrą sritį reglamentuojantys Savivaldybės teisės aktai prieštarauja įstatymams ar kitiems valstybiniams teisės aktams? |
|
|
x |
3. |
Ar teisės aktas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? |
x |
|
|
4. |
Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? |
x |
|
|
5. |
Ar teisės akto struktūra atitinka šiai sričiai būdingų teisės aktų struktūrą? |
x |
|
|
6. |
Ar teisės akto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šiai sričiai būdingų kitų teisės aktų? |
|
|
x |
7. |
Ar tekste išvardyti šio teisės akto tikslai ir būdai, kaip tuos tikslus pasiekti? |
x |
|
|
8. |
Ar kiekvienos teisės akto nuostatos tikslas yra aiškus? |
x |
|
|
9. |
Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
|
x |
10. |
Ar teisės akte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
|
|
x |
11. |
Ar teisės akte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
|
|
x |
12. |
Ar kiekvienas įpareigojimas yra susietas su aiškiai išreikšta sankcija? |
x |
|
|
13. |
Ar teisės akte yra numatytas mechanizmas ir struktūra, reikalingi tinkamam įgyvendinimui užtikrinti? |
x |
|
|
14. |
Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? |
|
|
x |
Telšių rajono savivaldybės administracijos
Architektūros skyriaus vedėja Gintarė Baltrūnė
Telšių rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų
antikorupcinio vertinimo metodikos
2 priedas
TEISĖS AKTŲ ARBA TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ
TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNAS
Nr. |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai |
Atsakymas (pažymėkite „x“) |
||
Klausimas |
taip |
Iš dalies |
ne |
|
1. |
Ar teisės aktai sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
|
|
x |
2. |
Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? |
|
|
x |
3. |
Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? |
|
|
x |
4. |
Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimai ir perleidimai yra numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus yra numatytas teisės akte)? |
|
|
x |
5. |
Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? |
|
|
x |
6. |
Ar teisės aktu yra pailginamas sandorio vykdymo terminas? |
|
|
x |
7. |
Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? |
|
|
x |
8. |
Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
|
|
x |
9. |
Ar teisės aktu yra mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė? |
- |
- |
- |
10. |
Ar teisės aktu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? |
|
|
x |
11. |
Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minėto asmens kontrolės formas? |
|
|
x |
12. |
Ar teisės aktu yra sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui? |
|
x |
|
13. |
Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
- |
- |
- |
14. |
Ar teisės akte yra numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
- |
- |
- |
Telšių rajono savivaldybės administracijos
Architektūros skyriaus vedėja Gintarė Baltrūnė
Telšių rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų
antikorupcinio vertinimo metodikos
3 priedas
Sprendimo projekto antikorupcinio vertinimo išvada
2014 m. balandžio 14 d.
Telšių rajono savivaldybės administracija |
(savivaldybės įstaigos pavadinimas)
SPRENDIMAS „DĖL TERITORIJOS TARP RESPUBLIKOS G., ŽEMAITĖS G., EŽERO G. 21 A, EŽERO G. 21 C, EŽERO G. 5, RESPUBLIKOS G. 49 A, TELŠIŲ MIESTE, DETALIOJO PLANO KONCEPCIJOS PATVIRTINIMO“ |
(sprendimo projekto pavadinimas)
|
Korupcijos pasireiškimo tikimybės ir iš jos kylančių grėsmių nenustatyta. |
|
(sprendimo projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PRIDEDAMA. Klausimynas – 2 lapai. |
Telšių rajono savivaldybės administracijos Architektūros skyriaus vedėja Gintarė Baltrūnė
|
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)