Projektas
PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS KONTROLIERĖS DANUTĖS JARAŠIŪNIENĖS PAREIGINĖS ALGOS KOEFICIENTO NUSTATYMO
2025 m. kovo 27 d. T1-
Plungė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 7 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 20 straipsnio 1 dalimi ir 2 priedo 3 punktu, Plungės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Nustatyti nuo 2025 m. kovo 1 d. Plungės rajono savivaldybės kontrolierei Danutei Jarašiūnienei pareiginės algos koeficientą (baziniais dydžiais) – 2,5.
2. Pripažinti netekusiu galios Plungės rajono savivaldybės tarybos 2023 m. gruodžio 21 d. sprendimą Nr. T1-327 „Dėl pareiginės algos koeficiento nustatymo Plungės rajono savivaldybės kontrolierei Danutei Jarašiūnienei ir Savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 25 d. sprendimo Nr. T1-85 „Dėl Plungės rajono savivaldybės kontrolieriaus darbo užmokesčio nustatymo“ pripažinimo netekusiu galios“.
Savivaldybės meras
SUDERINTA:
Savivaldybės tarybos narys Algirdas Pečiulis
Administracijos direktorius Dalius Pečiulis
Administracijos direktoriaus pavaduotoja Jovita Šumskienė
Savivaldybės tarybos posėdžių sekretorė Irmantė Kurmienė
Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėjas Vytautas Tumas
Bendrųjų reikalų skyriaus kalbos tvarkytoja Simona Grigalauskaitė
Sprendimo projektą rengė Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus vedėjo pavaduotoja Ilona Meškauskienė
TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIUS
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
PRIE SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO PROJEKTO
„Dėl Plungės rajono savivaldybės kontrolierės danutės jarašiūnienės pareiginės algos koeficiento nustatymo“ |
2025 m. vasario 26 d. Plungė |
1. Parengto sprendimo projekto tikslai, uždaviniai.
Teikiamo projekto tikslas ir uždaviniai – nustatyti nuo 2025 m. kovo 1 d. Plungės rajono savivaldybės kontrolierei Danutei Jarašiūnienei pareiginės algos koeficientą.
2. Siūlomos teisinio reguliavimo nuostatos, šiuo metu esantis teisinis reglamentavimas, kokie šios srities teisės aktai tebegalioja ir kokius teisės aktus būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą tarybos sprendimo projektą.
Projektas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 7 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 20 straipsnio 1 dalimi ir 2 priedo 3 punktu.
Pripažinti netekusiu galios Plungės rajono savivaldybės tarybos 2023 m. gruodžio 21 d. sprendimą Nr. T1-327 „Dėl pareiginės algos koeficiento nustatymo Plungės rajono savivaldybės kontrolierei Danutei Jarašiūnienei ir Savivaldybės tarybos 2021 m. kovo 25 d. sprendimo Nr. T1-85 „Dėl Plungės rajono savivaldybės kontrolieriaus darbo užmokesčio nustatymo“ pripažinimo netekusiu galios“.
3. Kodėl būtina priimti sprendimą, kokių pozityvių rezultatų laukiama.
Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 2 priedo 3 punktas nustato, kad galimas nustatyti Savivaldybės kontrolieriaus pareiginės algos koeficientas yra nuo 1,5 iki 3, tačiau mūsų savivaldybės kontrolieriaus viršutinė riba – 2,5, kuri nustatyta pagal patvirtintus valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vertinimo kriterijų įverčius.
Šiuo metu Plungės rajono savivaldybės kontrolierei pareiginės algos koeficientas nustatytas 2,36, siūloma jį padidinti 0,14 koeficiento dydžiu (~6 proc.).
4. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai.
Sprendimo įgyvendinimui reikiamos lėšos įtrauktos į Plungės rajono savivaldybės 2025 m. biudžetą.
6. Pateikti sprendimo projekto lyginamąjį variantą, jeigu teikiamas sprendimo pakeitimo projektas.
Nėra.
7. Sprendimo projekto antikorupcinis vertinimas.
Šis sprendimas antikorupciniu požiūriu nevertinamas.
8. Nurodyti, kieno iniciatyva sprendimo projektas yra parengtas.
Plungės rajono savivaldybės administracijos Teisės, personalo ir civilinės metrikacijos skyriaus iniciatyva.
9. Nurodyti, kuri sprendimo projekto ar pridedamos medžiagos dalis (remiantis teisės aktais) yra neskelbtina.
Nėra.
10. Kam (institucijoms, skyriams, organizacijoms ir t. t.) patvirtintas sprendimas turi būti išsiųstas.
Savivaldybės administracijos Buhalterinės apskaitos skyriui ir Plungės rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnybai.
11. Kita svarbi informacija (gali būti nurodomos kitos galimos projekto ir (ar) jo įgyvendinimo alternatyvos, taip pat jų poveikio įvertinimas; nurodoma, kokios institucijos būtų atsakingos už jo atlikimą, kokie duomenys turėtų būti renkami, siekiant vėliau įvertinti, ar buvo pasiektas projekto tikslas; nurodoma, ar buvo konsultuotasi su visuomene, apibendrinami konsultavimosi rezultatai (nurodoma, su kokiomis suinteresuotomis grupėmis buvo konsultuotasi, ar atsižvelgta į suinteresuotų grupių pateiktus siūlymus, kiek į juos atsižvelgta) ir kita.). Nėra.
12. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas*
Sritys |
Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai |
|
Teigiamas poveikis |
Neigiamas poveikis |
|
Ekonomikai |
|
Nėra |
Finansams |
|
Nėra |
Socialinei aplinkai |
|
Nėra |
Viešajam administravimui |
|
Nėra |
Teisinei sistemai |
|
Nėra |
Kriminogeninei situacijai |
|
Nėra |
Aplinkai |
|
Nėra |
Administracinei naštai |
|
Nėra |
Regiono plėtrai |
|
Nėra |
Kitoms sritims, asmenims ar jų grupėms |
Padidės asmens pajamos |
Nėra |
* Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimas atliekamas rengiant teisės akto, kuriuo numatoma reglamentuoti iki tol nereglamentuotus santykius, taip pat kuriuo iš esmės keičiamas teisinis reguliavimas, projektą. Atliekant vertinimą, nustatomas galimas teigiamas ir neigiamas poveikis to teisinio reguliavimo sričiai, asmenims ar jų grupėms, kuriems bus taikomas numatomas teisinis reguliavimas.