Projektas |
TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
|
SPRENDIMAS |
DĖL TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS KAIMO PLĖTROS SKYRIAUS MELIORASCIJOS DARBŲ 2014 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO |
|
2014 m. sausio 30 d. Nr. T1- |
Telšiai |
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290, 2011, Nr. 52-2504) 16 straipsnio 2 dalies 40 punktu, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2014 m. sausio 2 d. įsakymu Nr. 3D-2 „Dėl 2014 m. skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų žemės ūkio ministerijos kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti paskirstymo tarp savivaldybių sąrašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2013 m. kovo 21 d. įsakymo Nr. 3D-211“Dėl Valstybei nuosavybės teise priklausančių melioracijos statinių ir melioracijos sistemų naudojimo, būklės vertinimo ir melioracijos darbų finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2013, Nr. 31-1539, 2013, Nr. 111-5537), Telšių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
Patvirtinti Telšių rajono savivaldybės administracijos Kaimo plėtros skyriaus melioracijos darbų 2014 metų programą (pridedama).
Savivaldybės meras Vytautas Kleiva
SUDERINTA |
SUDERINTA |
SUDERINTA |
|
Administracijos direktorius |
Kalbos tvarkytoja |
Juridinis. Personalo ir dokumentų valdymo skyriaus vedėjas |
|
(Parašas) |
(Parašas) |
(Parašas) |
|
Saulius Urbonas |
Birutė Žulkutė |
Edmundas Vaitkevičius |
|
(Vardas ir pavardė) |
(Vardas ir pavardė) |
(Vardas ir pavardė) |
|
(2014- ) |
(2014- ) |
(2014- ) |
|
SUDERINTA |
|
||
Kaimo reikalų komiteto pirmininkas |
|
||
(Parašas) |
|
||
Jadzė Tarvainienė |
|
||
(Vardas ir pavardė) |
|
||
(2014- )
|
|
||
Angėlina Keliauskienė, tel( 8 444)54962, faks.(8 444)51279, el. p. angelina.keliauskiene@telsiai.lt
PATVIRTINTA
Telšių rajono savivaldybės administracija
2014 sausio 30 d. sprendimu Nr. T1-
TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS KAIMO PLĖTROS SKYRIAUS
MELIORACIJOS DARBŲ
2014 M E T Ų P R O G R A M A
Eil. Nr. |
Darbų ir objektų sąrašas |
Mato vnt. |
Kiekis
|
Darbų vertė (tūkst.Lt) |
Iš jų ketvirčiais (tūkst.Lt) |
Pastabos |
|||
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
I. |
KITOS LĖŠOS (paprastosios lėšos) |
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Hidroįrenginių priežiūros ir remonto darbai |
vnt. |
14 |
35,0 |
- |
20,0 |
15,0 |
- |
|
2. |
Melioracijos projektinės dokumentacijos archyvavimas |
ha |
35788 |
179,0 |
- |
50,0 |
50,0 |
79,0 |
|
3. |
Kompiuterinių programų ir įrangos priežiūra, atnaujinimas |
|
|
25,0 |
25,0 |
- |
- |
- |
|
4. |
Melioruotų žemių ir melioracijos statinių apskaita (operatyvinės mėnesinės informacijos apie atliktus melioracijos darbus surinkimas ir apdorojimas) |
|
|
12,00 |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
3,0 |
|
5. |
Telšių rajono Viešvėnų kadastrinės vietovės Mastupio upelio baseine griovių priežiūros ir remonto darbai |
km
|
10,5 |
37,0 |
- |
10,0 |
27,0 |
- |
|
6. |
Telšių rajono Gadūnavo seniūnijos Pasruojo kadastrinės vietovės melioracijos projekto Nr.2 sistemos 6 didelio diametro rinktuvo remontas |
km |
1,96 |
22,0 |
22,0 |
- |
- |
|
Iš 2013m. |
7. |
Janapolės kadastrinės vietovės melioracijos projekto Nr.8 ant Skarytės upelio ir melioracijos projekto Nr.13 ant griovio Nr.1 pralaidų remontas |
vnt. |
2 |
45,00 |
- |
20,0 |
25,00 |
- |
|
8. |
Upynos kadastrinės vietovės melioracijos projekto Nr.3 Upynos upelio ir melioracijos projekto Nr.10 griovio U-5 ir juose esančių statinių remontas |
km vnt.
vnt. |
2,64 4
32 |
170,0 |
- |
100,0 |
70,0 |
- |
|
9. |
Nevarėnų kadastrinės vietovės melioracijos projekto Nr.3 tilto ant Pievupio upelio remontas |
vnt. |
1 |
90,0 |
- |
30,0 |
30,0 |
30,0 |
|
10.
|
Upynos kadastrinės vietovės melioracijos projekto Nr.3 griovio U-5-2 ir juome esančių statinių remontas |
km vnt. vnt. |
1,54 2 32 |
90,0 |
|
30,0 |
20,0 |
40,0 |
|
11. |
Ryškėnų kadastrinės vietovės melioracijos projekto Nr.6 pralaidų ant Berkupio upelio ir griovio B-6 remontas |
km vnt. |
0,68 2 |
40,0 |
- |
10 |
10 |
20 |
|
12. |
Viešvėnų kadastrinės vietovės melioracijos projekto Nr. 4 pralaidos ant Viešvės upelio remontas |
vnt. |
1 |
35,0 |
- |
10 |
10 |
15 |
|
13. |
Ryškėnų kadastrinės vietovės melioracijos projekto Nr.12 pralaidos ant griovio J-1-1-2 remontas |
vnt. |
1 |
43,0 |
- |
13 |
10 |
20 |
|
|
IŠ VISO : |
|
|
823,0 |
50,0 |
296,0 |
270,0 |
207,0 |
|
TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO
„ DĖL TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS KAIMO PLĖTROS SKYRIAUS MELIORACIJOS DARBŲ 2014 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO “
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
1. SPRENDIMO INICIATORIUS
Telšių rajono savivaldybės administracijos Kaimo plėtros skyrius.
2. RENGĖJAS
Telšių rajono savivaldybės administracijos Kaimo plėtros skyrius.
3. SPRENDIMO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
Programa sudaryta vadovaudamasi Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2013 m. spalio 15 d. įsakymu Nr. 3D-708 „Dėl Žemės ūkio ministro 2013 m. kovo 21 d. įsakymo Nr. 3D-211“Dėl valstybei nuosavybės teise priklausančių melioracijos statinių ir melioracijos sistemų naudojimo, būklės vertinimo ir melioracijos darbų finansavimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo(Žin.,2013, Nr.31-1539, 2013, Nr. 111-5537). Vadovaujantis šiuo įsakymu ir sudaryta programa. Telšių rajono savivaldybei skirta 823,0 tūkst. litų iš Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2014m. sausio 02d. įsakymu Nr. 3D-2 „Dėl 2014m. skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų žemės ūkio ministerijos kuruojamoms valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti paskirstymo tarp savivaldybių sąrašo patvirtinimo“. Šita pinigų suma įrašyta ir į Telšių rajono savivaldybės 05 programos „Ekonomikos ir verslo skatinimo plėtra“ 01 tikslo 03 uždavinio 03 priemonės – nuolatinė melioracijos įrenginių priežiūra.
4. SPRENDIMO NEIGIAMOS PASEKMĖS
Nėra.
5. KOKIUS GALIOJANČIUS AKTUS (tarybos, mero, administracijos direktoriaus ) REIKĖTŲ PAKEISTI AR PANAIKINTI, PRIĖMUS SPRENDIMĄ PAGAL TEIKIAMĄ PROJEKTĄ.
Nėra.
6. BIUDŽETO LĖŠŲ POREIKIS
Nėra.
7. PRIE SPRENDIMO PRIDEDAMA
Nėra.
8. SPRENDIMĄ ĮTEIKTI
Telšių rajono savivaldybės administracijos Finansų skyriui, Ekonomikos, strateginio planavimo ir investicijų skyriui, Buhalterinės apskaitos skyriui, Kaimo plėtros skyriui, 05 programos koordinatoriui-Administracijos direktoriaus pavaduotojui Kęstučiui Gusarovui.
9. SPRENDIMĄ SKELBTI SPAUDOJE
Ne.
10.TEISĖS AKTŲ ANTIKORUPCINIS VERTINIMAS
Korupcijos pasireiškimo tikimybės ir iš jos kylančių grėsmių nenustatyta.
PARAŠAS______________________ DATA____________________
Telšių rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų
antikorupcinio vertinimo metodikos
1 priedas
TEISĖS AKTŲ AR JŲ PROJEKTŲ KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNAS
Nr. |
Teisės aktų ar jų projektų kokybės rodikliai |
Atsakymas (pažymėkite „x“) |
||
Klausimas |
taip |
Iš dalies |
ne |
|
1. |
Ar teisės aktas praplečia jau kitais teisės aktais Savivaldybės reglamentuotos srities apimtį? |
|
x |
|
2. |
Ar šie tam tikrą sritį reglamentuojantys Savivaldybės teisės aktai prieštarauja įstatymams ar kitiems valstybiniams teisės aktams? |
|
|
x |
3. |
Ar teisės aktas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas, įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? |
x |
|
|
4. |
Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? |
|
x |
|
5. |
Ar teisės akto struktūra atitinka šiai sričiai būdingų teisės aktų struktūrą? |
x |
|
|
6. |
Ar teisės akto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šiai sričiai būdingų kitų teisės aktų? |
|
|
x |
7. |
Ar tekste išvardyti šio teisės akto tikslai ir būdai, kaip tuos tikslus pasiekti? |
x |
|
|
8. |
Ar kiekvienos teisės akto nuostatos tikslas yra aiškus? |
x |
|
|
9. |
Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
|
x |
10. |
Ar teisės akte yra pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
|
|
x |
11. |
Ar teisės akte yra vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
|
|
x |
12. |
Ar kiekvienas įpareigojimas yra susietas su aiškiai išreikšta sankcija? |
x |
|
|
13. |
Ar teisės akte yra numatytas mechanizmas ir struktūra, reikalingi tinkamam įgyvendinimui užtikrinti? |
x |
|
|
14. |
Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? |
|
|
x |
Telšių rajono savivaldybės administracijos
Kaimo plėtros skyriaus vedėjo pavaduotoja Angėlina Keliauskienė
Telšių rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų
antikorupcinio vertinimo metodikos
2 priedas
TEISĖS AKTŲ ARBA TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ
TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNAS
Nr. |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai |
Atsakymas (pažymėkite „x“) |
||
Klausimas |
taip |
Iš dalies |
ne |
|
1. |
Ar teisės aktai sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
|
|
x |
2. |
Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t. t.)? |
|
|
x |
3. |
Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? |
|
x |
|
4. |
Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimai ir perleidimai yra numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus yra numatytas teisės akte)? |
|
|
x |
5. |
Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? |
|
|
x |
6. |
Ar teisės aktu yra pailginamas sandorio vykdymo terminas? |
|
|
x |
7. |
Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? |
|
|
x |
8. |
Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
|
|
x |
9. |
Ar teisės aktu yra mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė? |
- |
- |
- |
10. |
Ar teisės aktu yra sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? |
|
|
x |
11. |
Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minėto asmens kontrolės formas? |
|
|
x |
12. |
Ar teisės aktu yra sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui? |
|
x |
|
13. |
Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
- |
- |
- |
14. |
Ar teisės akte yra numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
- |
- |
- |
Telšių rajono savivaldybės administracijos
Kaimo plėtros skyriaus vedėjo pavaduotoja Angėlina Keliauskienė
Telšių rajono savivaldybės teisės aktų ar jų projektų
antikorupcinio vertinimo metodikos
3 priedas
Sprendimo projekto antikorupcinio vertinimo išvada
2014 m. sausio 30 d.
Telšių rajono savivaldybės administracija |
(savivaldybės įstaigos pavadinimas)
SPRENDIMAS „ DĖL TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS KAIMO PLĖTROS SKYRIAUS MELIORACIJOS DARBŲ 2014 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO “ |
(sprendimo projekto pavadinimas)
|
Korupcijos pasireiškimo tikimybės ir iš jos kylančių grėsmių nenustatyta. |
|
(sprendimo projekte numatoma reguliuoti visuomeninius santykius, susijusius su)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PRIDEDAMA. Klausimynas – 2 lapai. |
Telšių rajono savivaldybės administracijos Kaimo plėtros skyriaus vedėjo pavaduotoja Angėlina Keliauskienė |
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)