Projektas

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PARAMOS

KOMISIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2019 m. birželio 27 d. Nr. TS-

Kaunas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 6 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Kauno rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1Patvirtinti Kauno rajono savivaldybės socialinės paramos komisijos nuostatus (pridedama).

2Pripažinti netekusiu galios Kauno rajono savivaldybės tarybos 2009 m. vasario 26 d. sprendimą Nr. TS-69 „Dėl Kauno rajono savivaldybės socialinės paramos komisijos nuostatų patvirtinimo“.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas savo pasirinkimu Lietuvos Respublikos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (Laisvės al. 36, LT-44240 Kaunas) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Kauno rūmams
(A. Mickevičiaus g. 8A, LT-44312 Kaunas) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per vieną mėnesį nuo jo paskelbimo arba įteikimo suinteresuotam asmeniui dienos.

 

 

Savivaldybės meras

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Evelina Valskytė, mob. tel. (8 680) 58 656


 

PATVIRTINTA

Kauno rajono savivaldybės tarybos

2019 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. TS-

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PARAMOS

KOMISIJOS NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Kauno rajono savivaldybės socialinės paramos komisijos (toliau – Komisija) nuostatai reglamentuoja Komisijos sudarymą, nustato veiklos principus, funkcijas ir kitus su Komisijos veikla susijusius klausimus.

2Komisiją sudaro Kauno rajono savivaldybės taryba.

3Komisijos paskirtis – priimti rekomendacinius sprendimus skirti piniginę socialinę paramą asmenims (šeimoms), deklaravusiems gyvenamąją vieta ir gyvenantiems Kauno rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybėje) arba įtrauktiems į gyvenamosios vietos nedeklaravusių asmenų apskaitą ir faktiškai gyvenantiems Kauno rajone, kai būtina piniginė socialinė parama, ir kitais atvejais, susijusiais su socialinės gerovės užtikrinimu Kauno rajone.

4Komisijos sprendimus tvirtina Kauno rajono savivaldybės administracijos direktorius Kauno rajono savivaldybės socialinės paramos komisijos lėšų skyrimo tvarkos apraše (toliau – Aprašas), patvirtintame Kauno rajono savivaldybės tarybos 2014 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. TS-88 „Dėl Kauno rajono savivaldybės socialinės paramos komisijos lėšų skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo”, nurodytais atvejais.

5Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, kitais poįstatyminiais teisės aktais, Aprašu ir šiais nuostatais.

6Lėšos, kurias skirsto Komisija, skiriamos Kauno rajono savivaldybės tarybos sprendimu, tvirtinant Savivaldybės biudžetą.

7Pagrindiniai Komisijos veikimo principai: teisingumas, nešališkumas, skaidrumas, atsakomybė.

II SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMAS

 

8.   Komisija sudaroma:

8.1. Kauno rajono savivaldybės tarybos Socialinių reikalų ir sveikatos komiteto narys;

8.2. Kauno rajono savivaldybės administracijos atstovas, kuruojantis socialinę sritį;

8.3. Kauno rajono savivaldybės administracijos Biudžeto ir finansų skyriaus atstovas;

8.4. Kauno rajono savivaldybės administracijos Teisės skyriaus atstovas;

8.5. Kauno rajono savivaldybės administracijos gydytojas;

8.6. Kauno rajono savivaldybės administracijos socialinės paramos skyriaus 2 atstovai.

9.   Vardinę Komisijos sudėtį savo įgaliojimų laikotarpiui tvirtina Savivaldybės taryba.

10. Komisijos pirmininką Savivaldybės mero teikimu skiria Savivaldybės taryba.

11Komisijos posėdžius protokoluoja sekretorius, kurį įsakymu skiria Administracijos direktorius.

12Į Komisijos posėdžius gali būti kviečiamas pareiškėjas, seniūnijų atstovai ir kiti asmenys patariamojo balso teise.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS

 

13. Komisija atlieka šias funkcijas:

13.1svarsto pareiškėjų pateiktus prašymus;

13.2susipažįsta su seniūnijos buities tyrimo aktu ir siūloma išvada;

13.3esant neaiškumams, prašo pareiškėjų pateikti papildomus dokumentus, atideda prašymo svarstymą, kol bus patikslinta informacija;

13.4nustato rekomenduojamą skiriamos piniginės socialinės paramos dydį ir išmokėjimo būdą;

13.5priima sprendimą skirti / neskirti finansavimą kitais Apraše nurodytais atvejais;

13.6užtikrina, kad piniginė socialinė parama būtų skiriama vadovaujantis teisės aktais.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

14Komisijos posėdžius organizuoja Komisijos pirmininkas.

15Komisijos posėdžiai vyksta pagal poreikį, bet ne rečiau kaip kartą per mėnesį.

16Komisijos posėdžiams vadovauja pirmininkas, o kai jo nėra – Komisijos narių balsų dauguma išrinktas Komisijos posėdžio pirmininkas.

17 Komisijos posėdžiai yra teisėti, jeigu posėdyje dalyvauja ne mažiau kaip pusė Komisijos narių. Komisijos sprendimai priimami Komisijos posėdžiuose atviru balsavimu posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

18Komisijos narys privalo nedalyvauti svarstyme ir nebalsuoti dėl klausimo, kuris gali sukelti viešų ir privačių interesų konfliktą. Komisijos narys tokiu atveju privalo informuoti posėdžio dalyvius ir nusišalinti nuo klausimo svarstymo. Šis faktas turi būti užfiksuotas Komisijos posėdžio protokole.

19Komisijos nariai, prieš pradėdami darbą Komisijoje, turi pasirašyti nešališkumo deklaraciją.

20Komisijos posėdžiai protokoluojami. Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius, o jo nesant, Komisijos narys paskirtas Komisijos pirmininko. Protokolus pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.

21Komisijos posėdžiai atviri. Posėdyje savo nuomonę turi teisę pareikšti Komisijos nariai, pareiškėjas (vienas iš suaugusių šeimos narių), jo globėjas, rūpintojas, seniūnijų darbuotojai, kiti suinteresuoti asmenys.

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS TEISĖS

 

22Komisija turi teisę:

22.1rekomenduoti skirti piniginę socialinę paramą pareiškėjui, nurodyti paramos dydį ir teikimo formą;

22.2rekomenduoti neskirti piniginės socialinės paramos, kai:

22.2.1. pareiškėjas ir (ar) bendrai gyvenantys asmenys neatitinka Apraše nurodytų sąlygų,

22.2.2.   nepateikė paramos būtinumą pagrindžiančių duomenų,

22.2.3. neišnaudojo visų kitų teisėtų pajamų gavimo galimybių,

22.2.4. gauta informacija apie pareiškėjo pateiktus neteisingus duomenis,

22.2.5. piniginei socialinei paramai finansuoti nėra pakankamai lėšų;

22.3kviesti į Komisijos posėdžius pareiškėją, Savivaldybės administracijos, kitų įstaigų atitinkamos srities specialistus, bendruomenių atstovus dėl papildomos informacijos pateikimo svarstomiems klausimams nagrinėti;

22.4 vykti į pareiškėjo (šeimos) gyvenamąją vietą patikrinti gyvenimo sąlygas ar išsiaiškinti kitas aplinkybes;

22.5gauti reikiamą informaciją iš Savivaldybės administracijos, seniūnijos, kitų asmenų ir institucijų;

22.6įpareigoti pareiškėją, bendrai gyvenančius asmenis ir (ar) kompetentingas institucijas pateikti papildomą informaciją apie pareiškėją ir (ar) bendrai gyvenančius asmenis.

 

 

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

23Kauno rajono savivaldybės administracijos socialinės paramos skyrius atsako už Komisijos lėšų apskaitą, išmokėjimą, dokumentų, pagal kuriuos priimti sprendimai skirti lėšų, parengimą ir jų saugojimą Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

24Komisijos pirmininkas, sekretorius ir Komisijos nariai atsako už priimtų sprendimų objektyvumą ir konfidencialios informacijos apie asmenį išsaugojimą Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

25Nuostatai keičiami, pripažįstami netekusiais galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

_________________


 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUS

 

SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PARAMOS KOMISIJOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PROJEKTO

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

2019 m. birželio 5 d.

Kaunas

 

1. Sprendimo projekto rengimą paskatinusios priežastys, tikslai.

Kauno rajono savivaldybės socialinės paramos skyrimo komisijos nuostatai buvo patvirtinti 2009 m. Atsižvelgiant į įvykusius pasikeitimus, siūloma pakeisti galiojančius nuostatus.

Tikslas – patvirtinti Kauno rajono savivaldybės socialinės paramos skyrimo komisijos nuostatus.

2. Teisinis reglamentavimas (kaip šiuo metu reguliuojami sprendimo projekte aptariami klausimai).

Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 6 punktas nurodo, kad išimtinė savivaldybės tarybos kompetencija yra savivaldybės tarybos komitetų, komisijų, kitų savivaldybės darbui organizuoti reikalingų darinių ir įstatymuose numatytų kitų komisijų sudarymas ir jų nuostatų tvirtinimas. Įstatymo 18 straipsnio 1 dalis nurodo, kad savivaldybės tarybos priimtus teisės aktus gali stabdyti, keisti ar naikinti pati savivaldybės taryba.

3. Galimi sprendimo priėmimo padariniai (teigiami ir (ar) neigiami).

Neigiamų priimto projekto padarinių nenumatoma.

4. Keičiamo ar pripažįstamo netekusiu galios Savivaldybės tarybos sprendimo pakeitimų sąrašas.

Pripažįstamas netekusiu galios Kauno rajono savivaldybės tarybos 2009 m. vasario 26 d. sprendimas Nr. TS-69 „Dėl Kauno rajono savivaldybės socialinės paramos komisijos nuostatų patvirtinimo“.

5. Lėšos sprendimui įgyvendinti, jų šaltiniai.

Nereikia.

6. Būtinumas skelbti sprendimą Teisės aktų ir kituose registruose. Viešinimas.

Viešinti Kauno rajono savivaldybės interneto svetainėje www.krs.lt.

7. Antikorupcinis vertinimas.

Atliktas.

8. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai.

Vertinti nereikia.

9. Kiti, sprendimo iniciatorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai.

Nėra.

10. Sprendimo projekto rengėjai. Asmuo, atsakingas už sprendimo įvykdymą.

Sprendimo projekto rengėjai – Kauno rajono savivaldybės socialinės paramos skyrimo komisijos pirmininkė Evelina Valskytė ir Socialinės paramos skyriaus vedėja Margarita Venslovienė, jos ir atsakingos už sprendimo įvykdymą.

 

 

Kauno rajono savivaldybės tarybos narė,

Socialinės paramos skyrimo komisijos pirmininkė                                    Evelina Valskytė