Argumentai.
Siekiant paneigti prielaidas, kad Seimo kadencijos pabaigoje vykdomas
Automobilių kelių direkcijos reorganizavimas susijęs su ketinimais įdarbinti
iš pareigų besitraukiančius politikus ir politinio pasitikėjimo pareigūnus,
siūloma nustatyti įkurtos įmonės veiklos pradžios datą jau kitoje
kadencijoje. Jos veiklos pradžia nuo kitų metų sausio pirmos būtų racionali
ir dėl finansinės atskaitomybės tvarkymo. Taip
pat siūloma reorganizuojamos viešosios įstaigos darbuotojus be konkurso
perkelti į jos pagrindu kuriamą valstybinę įmonę. Jei tai nebūtų įtvirtinta,
gali būti sutrikdyta Lietuvos Automobilių kelių direkcijos veikla, o tai ypač
nepageidautina žinant, kokie dideli veiklos krūviai šiemet tenka šiai
įstaigai, kai vyriausybė skyrė papildomas lėšas kelių statybai bei remontui
ir reikalaujama tas lėšas šiemet būtinai įsisavinti.
Pasiūlymas: Pakeisti 8 straipsnio 1 ir
2 dalis bei papildyti šį straipsnį nauja 3 dalimi bei jas išdėstyti taip:
„8 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas ir įgyvendinimas
1. Šis
įstatymas, išskyrus šio straipsnio 2 dalį, įsigalioja 2021 m. sausio 2020
m. rugsėjo 1 d.
2. Lietuvos
Respublikos Vyriausybė, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija iki
2020 m. gruodžio rugpjūčio 30 d. priima šio įstatymo
įgyvendinamuosius teisės aktus.
3.
Biudžetinės įstaigos Lietuvos Automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo
ministerijos darbuotojai, dalyvavę vykdant įstatyme nustatytas funkcijas,
perduodamas Valstybinei įmonei Lietuvos Automobilių kelių direkcija be
konkurso perkeliami į šią valstybės įmonę. Biudžetinės įstaigos patikėjimo
teise valdytas valstybės turtas, reikalingas funkcijoms vykdyti, taip pat
funkcijų vykdymui skirtos lėšos, su funkcijų vykdymu susijusi dokumentacija
perduodami Valstybinei įmonei Lietuvos automobilių kelių direkcija.“
|