Argumentai:
Olimpiniam judėjimui Lietuvoje vadovaujanti
nevyriausybinė organizacija yra tokia pat nevyriausybinė organizacija kaip ir
visos kitos sporto organizacijos veikiančios sporto srityje. Šiuo Projekto
punktu sudaromos išskirtinės sąlygos gauti ir naudoti valstybės biudžeto
lėšas vienai organizacijai, o tai prieštarauja lygiateisiškumo principui.
Atkreiptinas dėmesys, kad Projekto 21 straipsnio 1 dalies 10 punkto („sporto
šakos federacijos steigimo dokumente yra įtvirtinta sporto šakos federacijos
valdymo organų narių rotacija, numatant 2 kadencijas po 4 metus arba 4
kadencijas po 2 metus tam pačiam asmeniui ir 4 metų pertrauka šioms
kadencijoms pasibaigus“) netaikymas olimpiniam judėjimui Lietuvoje
vadovaujančiai nevyriausybinei organizacijai neatitinka gero valdymo principų
ir sudaro riziką atsirasti korupcinėms apraiškoms.
Siūlau pakeisti Lietuvos Respublikos
sporto įstatymo Nr. I-1151 naujos redakcijos projektą ir iš 22 straipsnio 1
dalies 10 punkto išbraukti dalį, išimties tvarka suteikiančia neribotas
kadencijas.
Pasiūlymas:
1.
Pakeisti 22 straipsnio 1
dalies 10 punktą ir jį išdėstyti taip:
„10) sporto šakos federacijos steigimo dokumente yra įtvirtinta
sporto šakos federacijos valdymo organų narių rotacija, numatant 2 kadencijas
po 4 metus arba 4 kadencijas po 2 metus tam pačiam asmeniui ir 4 metų
pertrauką šioms kadencijoms pasibaigus. Atsižvelgiant į tarptautinės
nevyriausybinės sporto organizacijos nustatytas taisykles, sporto šakos
federacijos valdymo organų narių kadencijos laikas gali būti pratęstas einamų
pareigų tarptautinės nevyriausybinės sporto organizacijos valdymo organuose,
kurių nariai turi balsavimo teisę, laikotarpiui;.“
|