Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir
paskirstymo metodikos
1 priedas

 

SUTARTINIŲ MOKINIŲ APSKAIČIAVIMO KOEFICIENTŲ SĄRAŠAS

 

Eil. Nr.

Mokyklos (klasės, grupės, mokymosi formos, programos, mokinių) apibūdinimas

Mokymosi forma / mokymo proceso organizavimo būdas / ugdymo programa

Klasės mokinių skaičiaus vidurkis

Sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai / jų didinimo procentai

Pastabos

1–4 klasės / ikimokyklinio, priešmokykli-nio ugdymo grupės

5–8 klasės

9–10
(I–II gim­nazijos) klasės

11–12
(III–IV gim­nazijos) klasės

1.

Kaime:

grupinio / kasdienio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

grupinio / nuotolinio / pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo (vaikų)

 

 

 

 

 

 

pradinė mokykla (filialas1, skyrius1), kurioje (kuriame) mokosi iki 40 mokinių2

10

1,9177

x

x

x

 

1 jeigu filialas ar skyrius yra toje pat vietovėje kaip ir bazinė mokykla, jam taikomi bazinės mokyklos sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai

2 tik bendrųjų klasių mokiniai pagal Klasių tipų klasifikatorių, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2009 m. rugsėjo 21 d. įsakymu Nr. ISAK-1889 „Dėl Klasių tipų klasifikatoriaus patvirtinimo“ (toliau – Klasių tipų klasifikatoriaus)

 

pagrindinė mokykla (progimnazija) (filialas1, skyrius1), kurioje (kuriame) mokosi iki 80 mokinių2

10

1,8264

2,2644

2,7438

x

2.

Kaime:

 

 

 

 

 

 

 

 

pradinė mokykla (filialas1, skyrius1), kurioje (kuriame) mokosi nuo 41 iki 50 mokinių2

 

12

1,5644

x

x

x

 

 

pagrindinė mokykla (progimnazija) (filialas1, skyrius1), kurioje (kuriame) mokosi nuo 81 iki 120 mokinių2

 

12

1,5644

1,9095

2,4028

x

 

 

vidurinė mokykla (gimnazija) (filialas1, skyrius1), kurioje (kuriame) mokosi iki 300 mokinių2

 

1–8 kl. – 15,

9–12 kl. – 18

1,2435

1,5276

1,6018

1,6661

 

3.

Kaime:

 

 

 

 

 

 

 

 

pradinė mokykla (filialas1, skyrius1), kurioje (kuriame) mokosi nuo 51 iki 80 mokinių2

 

15

1,2435

x

x

x

 

 

pagrindinė mokykla (progimnazija), kurioje mokosi nuo 121 iki 200 mokinių2

 

15

1,2435

1,5276

1,9222

x

 

 

pagrindinė mokykla (progimnazija), kurioje mokosi nuo 201 iki 300 mokinių2

 

1–8 kl. – 15,

9–10 kl. – 18

1,2435

1,5276

1,6018

x

 

 

vidurinė mokykla (gimnazija) (filialas1, skyrius1), kurioje (kuriame) mokosi nuo 301 iki 500 mokinių2

 

1–4 kl. – 20,

5–12 kl. – 22

0,9792

1,2685

1,4206

1,4735

 

4.

Kaime:

 

20/22/25

 

 

 

 

 

 

pradinė mokykla, kurioje mo­kosi 81 ir daugiau mokinių2

 

20

0,9963

x

x

x

 

 

pagrindinė mokykla (progim­nazija), kurioje mokosi 301 ir daugiau mokinių2

 

1–4 kl. – 20, 5–10 kl. – 22

0,9792

1,2685

1,4206

x

 

 

vidurinė mokykla (gimnazija) (filialas1, skyrius1), kurioje (kuriame) mokosi 501 ir daugiau mokinių2

 

1–4 kl. – 20, 5–12 kl. – 25

0,9792

1,2064

1,4077

1,4345

 

5.

Mieste:

 

22/25

 

 

 

 

 

 

pradinė mokykla

 

22

0,9963

x

x

x

 

 

pagrindinė mokykla (progimnazija)

 

25, išskyrus
1–4 kl. – 22

0,9461

1,2064

1,4077

x

 

 

vidurinė mokykla ir gimna­zija, turinti I–IV gimnazijos klases ir 1–8 arba 5–8 klases

 

25, išskyrus
1–4 kl. – 22

0,9461

1,1274

1,4077

1,4345

 

 

vidurinės mokyklos (gimnazijos) tarptautinio bakalaureato klasės

 

25

x

x

x

1,6568

 

 

gimnazija, turinti tik
I–IV gimnazijos klases

 

25

x

x

1,4077

1,4345

 

6.

Mokyklos, skirtos mokiniams, dėl išskirtinių gabumų turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių3:

 

 

 

 

 

 

13 klasei taikomas sutartinio mokinio apskaičiavimo koeficientas – 2,5908

 

bendrajam ugdymui4

grupinio / kasdienio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

0,7501

0,8938

1,1160

1,1373

3 taikoma tik bendrojo ugdymo mokykloms, skirtoms mokiniams, dėl išskirtinių gabumų turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, vykdančioms Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijų registre įregistruotas specializuoto ugdymo krypties programas

4 išskyrus bendrojo ugdymo mokyklas, vykdančias specializuoto ugdymo krypties programas (pradinio, pagrindinio ir vidurinio  ugdymo kartu su sporto ugdymu programas)

 

 

sportiniam ugdymui

grupinio / kasdienio / specializuoto ugdymo krypties

 

pavienio / individualaus/ specializuoto ugdymo krypties

 

x

0,9116

1,3229

1,6087

 

   meniniam ugdymui:

 

 

 

 

 

 

dailei

 

0,8098

0,9650

1,2048

1,2278

 

muzikai

 

1,9097

2,2757

2,8414

2,8955

 

baletui

 

2,4047

2,8655

3,5779

3,6460

 

choreografijai

 

1,1568

1,3785

1,7212

1,7540

 

 

neakivaizdiniam mokymui

 

1,2016

1,4318

1,7878

1,8219

 

7.

Jaunimo mokyklos (klasės) 12–16 metų mokiniams

grupinio / kasdienio / pagrindinio ugdymo

10

 

2,1565

2,7438

x

šie koeficientai taikomi mokiniams, kuriems priimant į mokyklą rugsėjo 1 d. dar nėra sukakę 17 metų

 

8.

Suaugusiųjų mokyklos (klasės) (išskyrus tardymo izoliatorius); 16–17 metų dirbančio jaunimo klasės7; pataisos įstaigos mokyklos (klasės)

grupinio / kasdienio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (visų dalykų)

 

grupinio / nuotolinio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (visų dalykų)

 

20

0,57565

0,85485

1,0309

1,0653

5 išskyrus 16–17 metų dirbantį jaunimą

6 išskyrus pakartotinai pageidaujamų mokytis suaugusiųjų vidurinio ugdymo programos dalykų (už kuriuos mokinys sumoka savo lėšomis)

 

 

grupinio / nuotolinio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (lietuvių kalbos, Lietuvos istorijos ir geografijos programos)

 

20

0,16848

0,13958

0,12758

0,11558

7 16–17 metų dirbančio jaunimo klasės koeficientai taikomi mokiniams, kuriems priimant į mokyklą rugsėjo 1 d. dar nėra sukakę 18 metų

 

 

grupinio / neakivaizdinio, nuotolinio, kasdienio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (ne visų dalykų)

 

pavienio / neakivaizdinio, nuotolinio, kasdienio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (ne visų dalykų)

 

 

 

 

 

 

 

8 koeficientai taikomi mokiniams, laikinai ir nuolat gyvenantiems užsienyje (jei gyvenamąją vietą užsienyje yra deklaravę Gyventojų registre) ir mokomiems pagal lietuvių kalbos, Lietuvos istorijos ir geografijos programas, taip pat mokiniams, kurie mokosi ne visų dalykų (visomis mokymo formo-mis ir mokymo proceso organizavimo būdais)

 

 

grupinio / neakivaizdinio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (visų dalykų)6

 

pavienio / savarankiško, nuotolinio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (visų dalykų)6

 

0,2577

0,4983

0,6272

0,6873

 

9.

Mokiniai tardymo izoliatoriuose:

 

 

 

 

 

 

 

 

9.1.

nepilnamečiai (14–15 metų)9

grupinio / kasdienio, nuotolinio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (visų dalykų)

8

2,1907

2,1907

2,1907

 

9 koeficientai taikomi mokiniams, kuriems rugsėjo 1 d. dar nėra sukakę 16 metų

 

 

pavienio / savarankiško / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (visų dalykų)

8

1,9717

1,9717

1,9719

 

10 išskyrus pakartotinai pageidaujamus mokytis suaugusiųjų vidurinio ugdymo programos dalykus (už kuriuos mokinys sumoka savo lėšomis)

9.2.

suaugusieji (16 metų ir vyresni)10

grupinio / kasdienio, nuotolinio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (visų dalykų)

8

1,2232

1,6522

1,9717

2,2638

 

 

 

pavienio / savarankiško / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (visų dalykų)

8

0,8380

1,3555

1,5445

1,3802

 

 

 

grupinio / kasdienio / suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (ne visų dalykų)

 

 

 

 

 

 

10.

Mokiniai, kurie mokosi pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas savarankiško ar nuotolinio mokymo proceso organizavimo būdais:

 

 

 

 

 

 

pagal 10 punktą didinami tik ligoninių ir sanatorijų mokyklose (sanatorijų klasėse) esančių integruotų specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai

 

10.1.

mokomi namie (pagal Mokinių mokymo stacionarinėje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje ir namuose organizavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. rugsėjo 26 d. įsakymu Nr. V-1405 „Dėl Mokinių mokymo stacionarinėje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje ir namuose organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“

pavienio / savarankiško / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

pavienio / nuotolinio / pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

grupinio / nuotolinio / pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

x

1,5805

2,2830

2,5757

2,6927

 

10.2.

nuotolinio mokymo proceso organizavimo būdu:

pavienio / nuotolinio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo

 

grupinio / nuotolinio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo

 

0,2564

0,2791

0,3473

0,3586

 

10.2.1.

Lietuvos Respublikos mokiniai, kurie laikinai ir nuolat gyvena ir mokosi užsienyje (jei gyvenamąją vietą užsienyje yra deklaravę Gyventojų registre) pagal lietuvių kalbos, Lietuvos istorijos ir geografijos programas (grupinio, pavienio mokymosi forma)

 

10.2.2.

kiti mokiniai, kurie mokosi pavienio mokymosi forma pagal pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas

10.3.

ligoninių mokyklose (klasėse)

grupinio / kasdienio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

10

1,8905

2,0165

2,1425

2,0582

 

10.4.

sanatorijų mokyklose (klasėse), skirtose mokiniams, sergantiems įvairiomis ligomis (išskyrus įvairių formų tuberkuliozę)

pavienio / savarankiško / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

10

1,5596

1,9273

2,0780

2,3604

 

10.5.

sanatorijų mokyklose (klasėse), skirtose mokiniams, sergantiems įvairių formų tuberkulioze (iki 50 mokinių)

 

8

2,5554

2,9295

3,1613

2,9505

 

10.6.

sanatorijų mokyklose (klasėse), skirtose mokiniams, sergantiems įvairių formų tuberkulioze (51 ir daugiau mokinių)

 

10

2,0443

2,3436

2,5290

2,3604

 

11.

Profesinės mokyklos

 

25

x

x

1,2420

1,304111

0,8694

0,978111

11 tautinės mažumos kalba

 

12.

Specialiosios mokyklos, specialiosios klasės, išlyginamosios klasės, vaikų socializacijos centrai:

 

 

 

 

 

 

12 taikoma mokiniams, kurie mokosi pagal socialinių įgūdžių (darbinio) ugdymo programą ne ilgiau kaip 3 mokslo metus ir iki asmeniui sueina 21 metai

12.1.

specialiosios klasės (išskyrus nurodytas šio sąrašo 12.2 ir 12.3 papunkčiuose)

grupinio / kasdienio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

8

2,2830

2,6956

3,4298

2,4991

12.2.

specialiosios klasės akliesiems, silpnaregiams, kurtiesiems, neprigirdintiesiems ir (ar) turintiems elgesio ir emocijų sutrikimų (parengiamosios klasės)15

(mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių kodai, nurodyti Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatoriuje, patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. kovo 13 d. įsakymu Nr. V-395 „Dėl Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatoriaus patvirtinimo“ (toliau – Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatorius): 1210, 1220, 1230, 1240, 1250, 1320, 1330, 1340, 1350, 1400, 1700, 2221, 2222, 2231, 2232)

grupinio / nuotolinio / pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo (vaikų)

 

7

3,2332

3,7384

4,0143

3,9140

13 taikoma tik bendrųjų klasių mokiniams ne ilgiau kaip vienus mokslo metus (ilgiau – jeigu nėra numatytų mokymosi pasiekimų), mokiniui, kuris mokosi ne daugiau kaip 28 pamokas per savaitę

14 vaikų socializacijos centruose specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, integruotiems bendrojo ugdymo klasėse, bendrosios paskirties

ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo grupėse, sutartinių mokinių apskaičiavimo

koeficientai papildomai nedidinami

15 12.2 papunkčio koeficientai taikomi, jeigu mokiniai mokomi klasėse, kurių klasių paskirčių kodai, nurodyti Klasių paskirčių klasifikatoriuje, patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. rugsėjo 11 d. įsakymu Nr. V-856 „Dėl Klasių paskirčių klasifikatoriaus

12.3.

specialiosios klasės, skirtos intelekto sutrikimą turintiems mokiniams:

 

 

 

 

 

 

patvirtinimo“ (toliau – Klasių paskirčių klasifikatorius), yra šie: 210401, 210402, 210403, 210205, 210206, 210207)

12.3.1.

turinčiųjų vidutinį, žymų ar labai žymų intelekto sutrikimą (lavinamosios klasės)16

(mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių kodai, nurodyti Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatoriuje: 1120, 1130, 1140, 1150)

 

6

4,036

4,036

4,03612

x

16 12.3.1 papunkčio koeficientai taikomi, jeigu mokiniai mokomi klasėje, kurios klasių paskirčių kodas, nurodytas Klasių paskirčių klasifikatoriuje, yra 210301, 210302

12.3.2.

turinčiųjų kompleksinių negalių, kurių derinio dalis yra intelekto sutrikimas17

(mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių kodai, nurodyti Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatoriuje: 1800+1120/1130/1140/1150)

 

4–6

4,4396

4,4396

4,4396

 

17 12.3.2 papunkčio koeficientai taikomi, jeigu mokiniai mokomi klasėje, kurios klasių paskirčių kodas, nurodytas Klasių paskirčių klasifikatoriuje, yra 210301, 210302

12.4.

išlyginamosios klasės, sudarytos iš mokinių, nutraukusių mokymąsi ar nesimokiusių kai kurių bendrojo ugdymo dalykų13

 

10

1,8732

1,8732

1,8732

1,8732

13 12.4 papunkčio koeficientai taikomi, jeigu mokiniai mokosi klasėse, kurių klasių paskirčių kodai, nurodyti Klasių paskirčių klasifikatoriuje, yra šie: 210701, 210702 ir 210703

12.5.

vaikų socializacijos centrai14

 

 

4

4,4112

5,2092

6,6279

6,6279

 

13.

Priešmokyklinio ugdymo grupės18:

 

 

 

 

 

 

 

 

18 iš mokinio krepšelio lėšų finansuojamas ne

mažesnis kaip 20 valandų (kontaktinių) per savaitę ugdymas

 

kaimo pradinė mokykla, kurioje mokosi iki 80 mokinių, ir pagrindinė mokykla, kurioje mokosi iki 130 mokinių

 

 

10

1,3529

 

x

x

 

 

kaimo pradinė mokykla, kurioje mokosi 81 ir daugiau mokinių, pagrindinė mokykla, kurioje mokosi 131 ir daugiau mokinių, kito tipo mokykla ir

ikimokyklinio ugdymo mokykla

 

 

15

0,9211

 

x

x

 

 

miesto bendrojo ugdymo mokykla ir ikimokyklinio ugdymo mokykla

 

 

20

0,6908

 

x

x

 

 

specialiosios grupės

 

 

10

2,5326

 

x

x

 

14.

Mokyklos (klasės), kurioms taikomos finansavimo išimtys (tik bendrųjų klasių mokiniams):

 

 

 

 

 

 

 

14.1.

miesto gimnazija, kurioje mokoma tik tautinės mažumos kalba, jeigu joje yra
I–IV gimnazijos klasės, taip pat vidurinė mokykla, kurioje mokoma tik tautinės mažumos kalba, jeigu joje yra tik
9–12 klasės arba nutrauktas mokinių priėmimas mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį

 

5–8 kl. – 25

9–10
(I–II) kl. – 25

11–12 kl.
(III–IV) – 20

x

1,1274

1,4077

1,4995

19 mokykla, kuri atitinka vieną iš šių kriterijų:

iki 1985 metų buvusi rajono teritorijoje, o po 1985 metų esanti miesto savivaldybės teritorijoje arba iki 1985 metų buvusioje rajono teritorijoje, po 1985 metų įsteigta mokykla;

miesto savivaldybės mokykla, esanti prie savivaldybės ribos ir nutolusi nuo kitos toje pačioje savivaldybėje

esančios mokyklos, vykdančios tokias pat bendrojo ugdymo programas kaip ir mokykla, ne mažesniu kaip 10 km atstumu;

mokykla, buvusi kaimo gyvenamojoje vietovėje, o   kaimo gyvenamąją vietovę padalijus į kaimo ir miesto gyvenamąsias vietoves, tapusi miesto mokykla, esančia prie rajono centro ribos

 

14.2.



14.3.


 

14.4.

 

 

 

 

vienintelė miesto ar kaimo gimnazija ar vidurinė mokykla valstybine mokomąja kalba21

 

vienintelė kaimo gimnazija ar vidurinė mokykla tautinės mažumos kalba

 

gimnazija ar vidurinė mokykla, priskirta miesto pakraščiui19

 

kai mokykloje iki 300 mokinių:

1–4 kl. – 15

5–8 kl. – 15

9–10 kl. – 18

11–12 kl. – 15

 

1,2435

1,5276

1,6018

1,9993

20 koeficientai taikomi tik mokiniams, kurie mokomi tautinės mažumos kalba

 

21 taip pat vienintelė miesto pataisos namų mokykla (klasė)
14–16 metų mokiniams (tardymo izoliatoriaus mokiniams, kuriems yra 14–15 metų, koeficientai taikomi pagal 12.5 papunktį)

kai mokykloje 301–500 mokinių:

1–4 kl. – 20

5–8 kl. – 22

9–10 kl. – 22

11–12 kl. – 20

 

0,9792

1,2685

1,4206

1,4995

kai mokykloje 501 ir daugiau mokinių:

1–4 kl. – 20

5–8 kl. – 25

9–10 kl. – 25

11–12 kl. – 22

 

0,9792

1,2064

1,4077

1,4735

14.5.

vienintelė miesto gimnazija ar vidurinė mokykla, kurioje mokoma tautinės mažumos kalba/kalbos (jeigu mokiniai mokomi tautinės mažumos kalba/kalbos pagal vidurinio ugdymo programą)

 

1–4 kl. – 15

5–8 kl. – 15

9–10 kl. – 18

11–12 kl. – 15

1,2435

1,5276

1,6018

1,9993

 

14.6.

gimnazija ar vidurinė mokykla, esanti pasienio ruože

 

kai mokykloje iki 300 mokinių:

1–4 kl. – 15

5–8 kl. – 15

9–10 kl. – 15

11–12 kl. – 15

1,2435

1,5276

1,9222

1,9993

 

kai mokykloje 301–500 mokinių:

1–4 kl. – 20

5–8 kl. – 22

9–10 kl. – 22

11–12 kl. – 20

0,9792

1,2685

1,4206

1,4995

 

kai mokykloje 501 ir daugiau mokinių:

1–4 kl. – 20

5–8 kl. – 25

9–10 kl. – 25

11–12 kl. – 22

0,9792

1,2064

1,4077

1,4735

 

14.7.

savivaldybės teritorijoje esanti vienintelė gimnazija ar vidurinė mokykla valstybine mokomąja kalba

 

kai mokykloje iki 300 mokinių:

1–4 kl. – 15

5–8 kl. – 15

9–10 kl. – 15

11–12 kl. – 10

1,2435

1,5276

1,9222

2,9990

 

14.8.

savivaldybės teritorijoje esanti vienintelė gimnazija ar vidurinė mokykla tautinės mažumos mokomąja kalba

 

 

 

 

 

 

14.9.

miesto ar kaimo gimnazija ar vidurinė mokykla, jeigu toje vietovėje yra 2–3 gimnazijos ar vidurinės mokyklos skirtingomis mokomosiomis kalbomis

 

kai mokykloje 301–500 mokinių:

1–4 kl. – 20

5–8 kl. – 22

9–10 kl. – 22

11–12 kl. – 20

0,9792

1,2685

1,4206

1,4995

 

14.10.

vienintelė kaimo gimnazija ar vidurinė mokykla keliomis mokomosiomis kalbomis

 

kai mokykloje 501 ir daugiau mokinių:

1–4 kl. – 20

5–8 kl. – 25

9–10 kl. – 25

11–12 kl. – 22

0,9792

1,2064

1,4077

1,4735

 

14.11.

klasė, kurios mokiniai mokomi pagal pradinio ar pagrindinio ugdymo programą tautinės mažumos kalba, jei ši klasė yra vienintelėje savivaldybės mokykloje, kurioje mokoma tautinės mažumos kalba20

 

1–4 kl. – 10

5–8 kl. – 10

9–10 kl. – 10

1,8264

2,2644

2,7438

x

 

14.12.

miesto pakraščiui priskirta mokykla19 , taip pat mokykla, esanti vienintelė Juodkrantės gyvenvietėje ir vykdanti pradinio ir/ar pagrindinio ugdymo programą (-as)

 

kai pradinėje mokykloje iki 40 mokinių – 10

1,9177

 

 

 

 

14.13.

vienintelė mieste savitos pedagoginės sistemos mokykla / klasė (Valdorfo, M. Montessori arba Š. Suzuki)

 

kai pradinėje mokykloje 41–50 mokinių – 12

1,5644

 

 

 

 

 

 

 

kai pradinėje mokykloje 51–80 mokinių – 15

1,2435

 

 

 

 

 

 

 

kai pradinėje mokykloje 81 ir daugiau mokinių – 20

0,9963

 

 

 

 

 

 

 

kai pagrindinėje / progimnazi-joje iki 80 mokinių – 10

1,8264

2,2644

2,7438

 

 

 

 

 

kai pagrindinėje/ progimnazi-joje 81–120 mokinių – 12

1,5644

1,9095

2,4028

 

 

 

 

 

kai pagrindinėje/ progimnazi-joje 121–200 mokinių – 15

1,2435

1,5276

1,9222

 

 

 

 

 

kai pagrindinėje/ progimnazi-joje 201–300 mokinių – 15 (1–8 kl.) ir 18 (9–10 kl.)

1,2435

1,5276

1,6018

 

 

 

 

 

kai pagrindinėje/progimnazijoje 301 ir daugiau mokinių –20 (1–4 kl.) ir 22 (5–10 kl.)

0,9792

1,2685

1,4206

 

 

 

 

 

kai vidurinėje mokykloje iki 300 mokinių – 15 (1–8 kl.) ir 18 (9–12 kl.)

1,2435

1,5276

1,6018

1,6661

 

 

 

 

kai vidurinėje mokykloje 301–500 mokinių – 20 (1–4 kl.) ir 22 (5–12 kl.)

0,9792

1,2685

1,4206

1,4735

 

 

 

 

kai vidurinėje mokykloje 501 ir daugiau mokinių – 20 (1–4 kl.) ir 25 (5–12 kl.)

0,9792

1,2064

1,4077

1,4345

 

15.

Ikimokyklinio ugdymo grupės22

 

x

0,7720

x

x

x

22 iš mokinio krepšelio lėšų finansuojamas ne mažesnis kaip 20 valandų (kontaktinių) per savaitę ugdymas

16.

Sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai didinami:

 

 

 

23 išskyrus mokinius, turinčius kalbos ir komunikacijos sutrikimų

(mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių kodai, nurodyti Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, grupių klasifikatoriuje: 2310, 2311, 2312, 2313, 2321)

16.1.

specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių23:

 

 

35 procentai

16.1.1

integruotų bendrojo ugdymo klasėse, bendrosios paskirties ikimokyklinio ar priešmokyklinio ugdymo grupėse

 

 

16.1.2

ugdomų specialiosiose ikimokyklinio ugdymo mokyklose, specialiosiose ikimokyklinio ugdymo grupėse

 

 

16.2.

užsieniečių ir Lietuvos Respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių iš užsienio gyventi ir dirbti Lietuvoje, kurie mokosi bendrojo ugdymo klasėse (migrantai)24

 

 

30 procentų

24 koeficientas taikomas ne ilgiau kaip vienus mokslo metus (ilgiau – jeigu nėra numatytų pasiekimų) mokiniui, kuriam skiriama daugiau bendrojo ugdymo dalykų / pamokų nei tos klasės mokiniui

16.3.

Mokinių, besimokančių daugiakalbėje aplinkoje esančiose mokyklose (skyriuose) valstybine mokomąja kalba25/27;

mokinių, besimokančių mišrioje mokykloje, kuri yra daugiakalbėje aplinkoje27/28

 

 

20 procentų;

integruotų specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių – iš viso 35 procentai, o migrantų – iš viso 30 procentų26

 

25 mokykla, kurioje mokoma valstybine mokomąja kalba ir kuri yra Vilniaus rajono ar Šalčininkų rajono savivaldybėje; taip pat mokykla, kurioje mokoma valstybine mokomąja kalba ir kuri yra Elektrėnų, Širvintų rajono, Švenčionių rajono, Trakų rajono, Visagino ar Vilniaus miesto savivaldybėje, jeigu joje pagal bendrojo ugdymo programas mokoma ne mažiau kaip 20 procentų mokinių, kurių gimtoji kalba kita, ne valstybinė kalba

26 mokiniui, kuris turi specialiųjų ugdymosi poreikių ir yra migrantas, didinama 35 procentais

27 išskyrus mokinius, kurie mokosi pagal ikimokyklinio ugdymo programą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

28 šios mokyklos mokiniui, besimokančiam tautinės mažumos kalba, koeficientas didinamas 20 procentų, o mokiniui, besimokančiam valstybine mokomąja kalba, koeficientas didinamas 20 procentų, jeigu mokykla yra Vilniaus rajono ar Šalčininkų rajono savivaldybėje arba mokykla yra Elektrėnų, Širvintų rajono, Švenčionių rajono, Trakų rajono, Visagino ar Vilniaus miesto savivaldybėje ir joje yra ne mažiau kaip 20 procentų mokinių, besimokančių valstybine mokomąja kalba, kurių gimtoji kalba yra kita, ne valstybinė kalba

 

 

 

 

16.4.

tautinių mažumų kalba besimokančių mokinių, kurie mokosi mokykloje (skyriuje), kurioje mokoma tik tautinių mažumų kalba27;

tautinių mažumų kalba besimokančių mokinių, kurie mokosi mišrioje mokykloje (skyriuje), kuri yra nedaugiakalbėje aplinkoje27

 

 

20 procentų;

mokinių, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ugdymo programą, – iš viso 5 procentai, integruotų specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių – iš viso 35 procentai, o migrantų – iš viso 30 procentų26

 

17.

Mokyklose, kuriose mokiniai mokosi jungtinėje klasėje, atitinkamo ugdymo turinio koncentro sutartinių mokinių apskaičiavimo koeficientai mažinami, kai koncentre yra29:

 

 

 

29 17 punktas taikomas pagal Klasių tipų klasifikatorių bendrųjų klasių mokiniams, kurie mokosi jungtinėse klasėse (pagal 10 punktą taikomas tik mokiniams ligoninių ir sanatorijų mokyklose), taip pat mokiniams pagal 7, 8 ir 9 punktus, neatsižvelgiant į koncentrą ir šių mokinių mokymosi formas

17.1.

viena jungtinė klasė

 

 

15 procentų

 

17.2.

dvi ir daugiau jungtinių klasių

 

 

20 procentų

18.

Specialiojo ugdymo centras, skirtas šalies (regiono) mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių:

 

 

 

 

 

 

 

kuriame mokosi iki 100 mokinių

 

 

0,3345

 

kuriame mokosi 101 iki daugiau mokinių

 

 

0,1937

 

 

Pastabos:

1.    Bazinis mokinio krepšelio koeficientas iki 2014 m. gruodžio 31 d. K= 2,2869 lito, o nuo 2015 m. sausio 1 d. – K= 0,6653 euro.

2. Vidutinis sąlyginis mokytojo tarifinio atlygio koeficientas iki 2014 m. gruodžio 31 d. R = 12,75, o nuo 2015 m. sausio 1 d. – R=12,81.

3. Mišri mokykla – mokykla, kurioje mokoma ne mažiau kaip dviem mokomosiomis kalbomis ir yra ne mažiau kaip vienas pilnas klasės komplektas, kuriame mokoma tautinės mažumos mokomąja kalba.

4. Miesto mokyklomis laikomos tik mokyklos, esančios savivaldybių centruose, kitos mokyklos laikomos kaimo mokyklomis.

5. Mokyklų, nurodytų šio priedo 10.3–10.6, 14.1–14.13, 16.3, 16.4 papunkčiuose ir 18 punkte, sąrašus tvirtina švietimo ir mokslo ministras. Jeigu mokykla įtraukta į vieną iš šio priedo 14.1–14.13 papunkčiuose nurodytų mokyklų sąrašų ir atitinka šio priedo 16.3 arba 16.4 papunktyje nurodytus kriterijus, jai taikomos dviejų papunkčių nuostatos: viena iš šio priedo 14.1–14.13 papunkčių nuostatų ir 16.3 arba 16.4 papunkčio nuostatos.

6. Į mokinių skaičių mokyklose pagal šio priedo 1–5 punktus neįtraukiami mokiniai pagal šio priedo 7, 8, 11, 12, 13 ir 15 punktus.

7. Šiame priede nurodyti mokymo formos ir mokymo proceso organizavimo būdai atitinka nustatytuosius Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. birželio 28 d. įsakyme Nr. V-1049 „Dėl mokymosi formų ir Mokymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

––––––––––––––––––