LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

Biudžeto ir finansų komitetas

 

PAGRINDINIO  KOMITETO IŠVADA

 DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO NUTARIMO „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS 2023 METŲ VALSTYBĖS

METINIŲ  ATASKAITŲ RINKINIO PATVIRTINIMO“ PROJEKTO NR. XIVP-3774

 

2024-06-12  Nr. 109-P-22

Vilnius

 

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: Mindaugas Lingė, Matas Maldeikis, Antanas Čepononis, Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė, Dalia Asanavičiūtė (pavaduojanti Agnę Bilotaitę),  Algirdas Butkevičius, Simonas Gentvilas, Liudas Jonaitis, Juozas Varžgalys, Andrius Palionis.

Biudžeto ir finansų komiteto biuras: patarėjai Dalia Mudėnienė, Agnė Narščiuvienė, Mindaugas Pečiulis, Audronė Čekanavičienė.

 

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas,

2024-05-16

 

 

 

 

    Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklėms, pastabų neturime.

Pritarti

 

 

 

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai: negauta.

 

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė,

2024-05-15

*

 

 

Sąlyginė nuomonė dėl valstybės metinių finansinių ataskaitų rinkinio

Mes atlikome 2023 metų valstybės metinių finansinių ataskaitų rinkinio, kurį sudaro metinė finansinės būklės, metinė veiklos rezultatų, metinė pinigų srautų ir metinė grynojo turto pokyčių ataskaitos bei metinių finansinių ataskaitų aiškinamasis raštas, auditą.

Mūsų nuomone, išskyrus mūsų išvados skyriuje „Pagrindas pareikšti sąlyginę nuomonę dėl valstybės metinių finansinių ataskaitų rinkinio“ apibūdintų dalykų poveikį, 2023 metų valstybės finansinių ataskaitų rinkinys parodo tikrą ir teisingą įtrauktų į valstybės grupę viešojo sektoriaus subjektų 2023 m. gruodžio 31 d. finansinę būklę, 2023 metų veiklos rezultatus, grynojo turto pokyčius ir pinigų srautus pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus.

 

Pagrindas pareikšti sąlyginę nuomonę dėl valstybės metinių finansinių ataskaitų rinkinio

Nustatėme finansinės būklės, veiklos rezultatų, grynojo turto pokyčių ir pinigų srautų ataskaitų duomenų reikšmingų iškraipymų (detali informacija ataskaitos 1 skyriuje, 1 lentelėje), kuriuos lėmė iškraipymai žemesniojo konsolidavimo lygio viešojo sektoriaus subjektų finansinių ataskaitų rinkiniuose (49-iems (iš 523) audituotiems subjektams teikti pastebėjimai) ir iškraipymai atliekant konsolidavimo procedūras (ataskaitos 1 skyrius, 11 psl.):

1)      98,35 proc. (12 474,06 mln. Eur) mokesčių pajamų ir su jomis susijusių gautinų ir mokėtinų sumų teisingumo negalime patvirtinti dėl audituojamu laikotarpiu išlikusių aplinkybių, susijusių su apskaitai tvarkyti naudojamų informacinių sistemų trūkumais (neįgyvendinta 2020 m. teikta rekomendacija) ir dėl sumų „dubliavimo“, t. y. atvaizdavimo tiek gautinuose, tiek grąžintinuose mokesčiuose;

2)      13,59 proc. (2 039,85 mln. Eur) rezervų teisingumo negalime patvirtinti dėl Aplinkos ministerijos apskaitos informacijos trūkumų apskaitant miško žemės ir medynų vertės pokytį;

3)      46,05 proc. (660,50 mln. Eur) – tokia dalis mineralinių išteklių vertės yra neteisinga dėl Lietuvos geologijos tarnybos neteisingai apskaičiuotos požeminio vandens vertės;

4)      314,94 mln. Eur muziejinių vertybių duomenų teisingumo patvirtinti negalime, nes muziejai nepatikslino jų tikrosios vertės, neturi visų turimų vertybių analitinio apskaitos registro, muziejinės vertybės netinkamai inventorizuotos;

5)      75,67 mln. Eur turto ir atitinkamai finansavimo sumų, įsipareigojimų ir grynojo turto duomenys neteisingi, nes keturių viešojo sektoriaus subjektų finansinės apskaitos tvarkymo procesai ir ūkinių operacijų registravimas neatitinka Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymo ir viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartų reikalavimų arba neužtikrinamas atsakingas turto ir finansų valdymas įstaigoje.

Mes manome, kad mūsų surinkti audito įrodymai yra pakankami ir tinkami sąlyginei nuomonei dėl valstybės metinių finansinių ataskaitų rinkinio pagrįsti.

 

Kiti dalykai dėl valstybės metinių finansinių ataskaitų rinkinio

 

Atkreipiame dėmesį į pastebėjimus, kurie neturi įtakos nuomonei, tačiau yra svarbūs:

1)      suvestinis finansinės apskaitos registras yra didžioji knyga, finansinė atskaitomybė sudaroma pagal jos sąskaitų apyvartas ir likučius, todėl ji turi būti parengta iki finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo ir uždaroma kartu su rinkinio parengimu, t. y. DK uždarymas yra baigiamasis finansinių ataskaitų parengimo procesų veiksmas. Didžiosios knygos uždarymas parodo sukauptą veiklos rezultatą ir užtikrina, kad po ataskaitų rinkinio sudarymo nebus užregistruota naujų ūkinių operacijų, tačiau nustatyta atvejų, kai šios knygos įrašai, keičiantys sąskaitų likučius ir (ar) apyvartas, buvo daromi laikotarpyje, kurio finansinių ataskaitų rinkinys jau patvirtintas. Didžiosios knygos neuždarymą laikome reikšmingu vidaus kontrolės trūkumu, sudarančiu prielaidas keisti apskaitos duomenis laikotarpio, kurio finansinė atskaitomybė jau yra parengta ir patvirtinta įstaigos vadovo (ataskaitos 4 skyrius, 24 psl.);

valstybės metinių finansinių ataskaitų rinkinio pateikimas Valstybės kontrolei vertinti turėjo trūkumų – pateiktas pavėluotai (2 d. d.). Turėjo būti pateiktas iki 2024-04-20, pateiktas – 2024-04-24 (ataskaitos 4 skyrius, 25 psl.).

 

Sąlyginė nuomonė dėl valstybės metinių biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio

Mes atlikome 2023 metų valstybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio, kurį sudaro valstybės biudžeto pajamų plano vykdymo, valstybės biudžeto išlaidų plano vykdymo, valstybės biudžeto išlaidų plano vykdymo (pagal valstybės funkcijas), valstybės biudžeto išlaidų plano vykdymo (pagal ekonominę klasifikaciją), Vyriausybės rezervo panaudojimo, biudžetinių įstaigų pajamų įmokų į valstybės biudžetą ir kitų lėšų, įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti panaudojimo, valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų ir kitų lėšų, skirtų savivaldybių biudžetams, panaudojimo, valstybės investicijų programos vykdymo, valstybės biudžeto išlaidų plano vykdymo (pagal programas, uždavinius, priemones), Vyriausybės skolinimosi, skolos ir garantuotos skolos limitų ataskaitos bei šio rinkinio aiškinamasis raštas, auditą.

Mūsų nuomone, išskyrus mūsų išvados skyriuje „Pagrindas pareikšti sąlyginę nuomonę dėl valstybės metinių biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio“ apibūdintų dalykų poveikį, 2023 metų valstybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys visais reikšmingais atžvilgiais parengtas ir pateiktas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius šio rinkinio sudarymą.

Pagrindas pareikšti sąlyginę nuomonę dėl valstybės metinių biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio

 

Nustatėme valstybės biudžeto išlaidų plano vykdymo 2023-12-31 ataskaitos (pagal ekonominę klasifikaciją) (forma Nr. 5) duomenų reikšmingų iškraipymų (detali informacija ataskaitos 2 skyriuje, 19 psl.) – reikšminga išlaidų darbo užmokesčiui, prekių ir paslaugų, ilgalaikio turto, atsargų įsigijimui ir pan. dalis – 1 329,66 mln. Eur (7,39 proc. visų asignavimų) – suplanuojama ir atskleidžiama netinkamame valstybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnyje.

Mes manome, kad mūsų surinkti audito įrodymai yra pakankami ir tinkami sąlyginei nuomonei dėl valstybės metinių biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio pagrįsti.

Pabrėžtini dalykai dėl valstybės metinių biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio

 

Atkreipiame dėmesį į pastebėjimą, kuris neturi įtakos nuomonei, tačiau yra svarbus. Valstybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio aiškinamajame rašte nurodyta, jog asignavimų planas 2023 m. padidintas 982,6 mln. Eur (2022 m. buvo 1 343,3 mln. Eur). Valstybės biudžeto sudarymo ir vykdymo reguliavimas palieka galimybę perskirstyti Seimo patvirtintus asignavimus bei valstybės vardu skolintis ir pasiskolintus pinigus naudoti Vyriausybei ar jos įgaliotai institucijai viršijant Seimo patvirtintą bendrą Valstybės biudžeto rodiklių įstatymu patvirtintą asignavimų sumą. Ši praktika yra keistina, siekiant užtikrinti, kad valstybės biudžetas, kaip visuma ir tam tikros jo pozicijos, kiek jos patvirtinamos Seimo, būtų ir keičiamos ar peržiūrimos Seimo, ir nebūtų kitų įgaliojimų tai padaryti (ataskaitos 2 skyrius, 18 psl.).

Kiti dalykai dėl valstybės metinių biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio

Valstybės metinių biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys pateiktas laiku (2024-03-18), patikslintas rinkinys – 2024-04-23, nors reglamentavimas išimčių teikti vėliau nenumato. Dauguma keitimų padaryti taisant šio audito metu nustatytus iškraipymus, tačiau buvo ir kitų, kurių turinio auditoriai nevertino. Bendra keitimų vertė – 44,36 mln. Eur – mažesnė nei rinkiniui taikomas kiekybinis reikšmingumas, todėl nuomonės dėl jų nemodifikuojame (ataskaitos 4 skyrius, 25 psl.).

 

valstybės pažangos ataskaitoje pateikti finansiniai duomenys

 

Mūsų nuomonės apie valstybės metinių finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinius neapima informacijos, pateiktos valstybės pažangos ataskaitoje, o nuomonė apie valstybės pažangos ataskaitą neteikiama. Atlikdami valstybės metinių ataskaitų rinkinio auditą turime įvertinti, ar valstybės pažangos ataskaitoje pateikta informacija ir finansiniai duomenys atitinka valstybės metinėse finansinėse ir biudžeto vykdymo ataskaitose pateiktus duomenis, ar nėra reikšmingai nesuderinti su mūsų per auditą įgytomis žiniomis arba kitaip reikšmingai iškraipyti.

Valstybės pažangos ataskaita pagal Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą turėjo būti pateikta Valstybės kontrolei vertinti iki 2024-04-20. Ataskaita nepateikta (ataskaitos 3 skyrius, 23 psl.). <...>

Atsižvelgti

 

 

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai: negauta.

 

6. Seimo paskirtų papildomų komitetų / komisijų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai, pagrindžiantys nuomonę

Str.

Str. d.

P.

1.

Aplinkos apsaugos komitetas,

2024-06-05

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

6.1. Sprendimas: Pritarti pateiktam Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3774.

 

Pritarti

 

2.

Ateities komitetas,

2024-05-24

 

 

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

6.1. Pritarti pateiktam Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų nacionalinio finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3774.

6.2. Atsižvelgiant į valstybinio audito metu nustatytus trūkumus, siūlyti pagrindiniam komitetui paraginti viešojo sektoriaus subjektus įvertinti valstybinio audito išvadas ir įgyvendinti pateiktas rekomendacijas.

 

Pritarti

 

3.

Audito komitetas,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2N

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

6.1. Sprendimas: pritarti iniciatorių pateiktam Lietuvos Respublikos Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3774 ir siūlyti pagrindiniam komitetui jį tobulinti, atsižvelgiant į Audito komiteto pasiūlymą.

6.2. Pasiūlymai:

Argumentai:

Siekiant pabrėžti savalaikio valstybės metinių ataskaitų rinkinio, įskaitant jį sudarančios valstybės pažangos ataskaitos, pateikimo Valstybės kontrolės vertinimui bei aiškaus valstybėje pasiektos pažangos ir tam skirtų viešųjų finansų susietumo svarbą, siūlytina atitinkamai papildyti Seimo nutarimo projektą 2 straipsniu.  

 

Pasiūlymas:

Papildyti Seimo nutarimo projektą 2 straipsniu ir jį išdėstyti taip:

2 straipsnis.

Rekomenduoti Lietuvos Respublikos Vyriausybei:

1) užtikrinti, kad valstybės metinių ataskaitų rinkinys, įskaitant šį rinkinį sudarančią valstybės pažangos ataskaitą, Valstybės kontrolei šio rinkinio ataskaitų auditui bei vertinimui atlikti būtų pateiktas laikantis Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme nustatytų terminų;

2) siekiant sudaryti galimybę sprendimų priėmėjams kuo objektyviau įvertinti panaudotų valstybės finansinių išteklių efektyvumą ir pasiektą pažangą, užtikrinti, kad rengiamose valstybės pažangos ataskaitose pateikiama informacija apie atitinkamose valstybės veiklos srityse nustatytų pagrindinių pažangos uždavinių bei jų vertinimo rodiklių pasiekimą būtų nuosekli ir sistemiška, taip pat nurodytos aiškios sąsajos tarp konkrečiose valstybės veiklos srityse per metus pasiektų rezultatų ir tam skirtų valstybės lėšų.

 

Pritarti iš dalies.

Pasiūlymas:

Papildyti Seimo nutarimo projektą 2 straipsniu ir jį išdėstyti taip:

2 straipsnis.

Pasiūlyti Lietuvos Respublikos Vyriausybei:

1) užtikrinti, kad Valstybės metinių ataskaitų rinkinys, įskaitant šį rinkinį sudarančią Valstybės pažangos ataskaitą, Lietuvos Respublikos valstybės kontrolei šio rinkinio ataskaitų auditui ir vertinimui atlikti būtų pateiktas laikantis Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme nustatytų terminų;

2) siekiant sudaryti galimybę sprendimų priėmėjams kuo objektyviau įvertinti panaudotų valstybės finansinių išteklių efektyvumą ir pasiektą pažangą, užtikrinti, kad rengiamose valstybės pažangos ataskaitose pateikiama informacija apie atitinkamose valstybės veiklos srityse nustatytų pagrindinių uždavinių ir jų rodiklių pasiekimą būtų nuosekli ir sistemiška, taip pat būtų nurodytos aiškios konkrečiose valstybės veiklos srityse pasiektų rezultatų ir tam skirtų valstybės lėšų sąsajos. 

4.

Ekonomikos komitetas,

2024-05-30

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai: pritarti pateiktam Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3774 ir Komiteto išvadoms.

 

Pritarti

 

5.

Europos reikalų komitetas,

2024-05-29

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

6.1. Pritarti pateiktam Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų nacionalinio finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3774 ir Europos reikalų komiteto išvadai.

6.2. Siūlyti pagrindiniam komitetui raginti viešojo sektoriaus subjektus atsižvelgti į valstybinio audito išvadose pateiktas rekomendacijas.

Pritarti

 

6.

 Kaimo reikalų komitetas,

2024-05-29

 

 

 

 

Komiteto sprendimas: pritarti Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų nacionalinio finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3774 ir komiteto išvadoms.

Pritarti

 

7.

Kultūros komitetas,

2024-05-30

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai: pritarti Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui NR. XIVP-3774.

Pritarti

 

8.

Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas,

2024-06-10

 

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai: pritarti Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3774 ir Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto išvadoms, rekomenduoti viešojo sektoriaus subjektams ištaisyti pasikartojančius sisteminius Valstybės kontrolės nustatytus trūkumus bei siūlyti pagrindiniam Seimo Biudžeto ir finansų komitetui vykdyti aktyvesnę parlamentinę kontrolę.

 

Pritarti

 

9.

Socialinių reikalų ir darbo komitetas,

2024-06-03

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai: pritarti iniciatorių pateiktam Seimo nutarimo projektui ir komiteto išvadoms.

Pritarti

 

10.

Sveikatos reikalų komitetas,

2024-06-05

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

6.1. Sprendimas: pritarti Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui XIVP-3774 ir Komiteto išvadai.

 

Pritarti

 

11.

Švietimo ir mokslo

komitetas,

2024-06-05

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai: pritarti Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3774.

Pritarti

 

12.

Teisės ir teisėtvarkos komitetas,

2024-06-05

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai: Siūlyti pagrindiniam komitetui pritarti iniciatorių pateiktam Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3774.

 

Pritarti

 

13.

Užsienio reikalų komitetas,

2024-06-05

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

6.1. Pritarti pateiktam Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų nacionalinio finansinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr.  XIVP-3774 ir Užsienio reikalų komiteto išvadai.

6.2. Siūlyti pagrindiniam komitetui raginti viešojo sektoriaus subjektus atsižvelgti į valstybinio audito išvadose pateiktas rekomendacijas.

 

Pritarti

 

14.

Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas,

2024-06-07

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

6.1. Sprendimas: pritarti iniciatorių pateiktam Seimo nutarimo projektui Nr. XIVP-3774 ir komiteto išvadoms.

6.2. Pasiūlymai: Atsižvelgiant į valstybinio audito metu nustatytus trūkumus, pagrindiniam komitetui paraginti viešojo sektoriaus subjektus įgyvendinti Valstybės kontrolės pateiktas rekomendacijas.

 

Pritarti

 

15.

Žmogaus teisių komitetas,

2024-05-30

 

 

 

 

 

Komiteto sprendimas ir pasiūlymai (argumentai):

 Sprendimas:

 6.1. Pritarti pateiktam Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3774.

  6.2. Atsižvelgiant į valstybinio audito metu nustatytus trūkumus, siūlyti pagrindiniam komitetui paraginti viešojo sektoriaus subjektus įvertinti valstybinio audito išvadas ir įgyvendinti pateiktas rekomendacijas.

 

Pritarti

 

    

      7. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai.

      7.1. Sprendimas:    Pritarti iniciatorių pateiktam ir komiteto, atsižvelgiant į Seimo komitetų pasiūlymus, patobulintam Lietuvos Respublikos Seimo nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“  projektui Nr. XIVP-3774 ir komiteto išvadoms.

 

      7.2. Pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai, pagrindžiantys nuomonę

Str.

Str. d.

P.

1.

Biudžeto ir finansų komitetas,

2024-06-12

 

 

 

 

Siekiant teisinio aiškumo, siūloma patikslinti Seimo nutarimo projekto 1 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

1 straipsnis.

Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių ataskaitų rinkinį (toliau –Valstybės metinių ataskaitų rinkinys):

1) Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės pažangos ataskaitą (toliau – Valstybės pažangos ataskaita);

2) Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės metinių finansinių ataskaitų rinkinį;

3) Lietuvos Respublikos 2023 metų valstybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinį.

 

Pritarti

 

2.

Biudžeto ir finansų komitetas,

2024-06-12

3N

 

 

 

Siekiant teisinio aiškumo, siūloma Seimo nutarimo projektą papildyti 3 straipsniu ir jį išdėstyti taip:

3 straipsnis.

Nustatyti, kad šis nutarimas įsigalioja nuo jo oficialaus paskelbimo.

 

Pritarti

 

 

 

      8. Balsavimo rezultatai: pritarta bendru sutarimu.

      9. Komiteto paskirti pranešėjai: Mindaugas Lingė, Algirdas Butkevičius.

    10. Komiteto narių atskiroji nuomonė: nėra.

     PRIDEDAMA. Komiteto siūlomas nutarimo projektas Nr. XIVP-3774(2).

 

 

Komiteto pirmininkas                                                                                                                                                                           Mindaugas Lingė                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

               

 

 

 

 

 

                                                                                               

 

Komiteto biuro patarėja Audronė Čekanavičienė