2017-11-07
PASIŪLYMAS DĖL
LIETUVOS RESPUBLIKOS
ŠVIETIMO ĮSTATYMO NR. I-1489 12, 18, 24, 28, 37, 38, 41, 42, 43, 44, 561, 62 IR 69 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR ĮSTATYMO PAPILDYMO 391 STRAIPSNIU
ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIIIP-1075
Siūloma keisti |
Pasiūlymo turinys |
||
Str. |
Str. d. |
P. |
|
43 |
|
|
Argumentai: Siekiant, kad profesinis mokymas taptų lygiaverčiu pasirinkimu labiau akademiniam mokymosi profiliui, įstatyme svarbu pabrėžti šias dvi alternatyvas, o taip pat akcentuoti galimus profesinio mokymo programų įgyvendinimo būdus. Todėl siūlau straipsnį, kalbantį apie mokymo programas, kuriame šiuo metu minimos tiek bendrojo ugdymo, tiek profesinio rengimo programos, išskirti į du atskirus straipsnius ir taip pabrėžti, kad akademinis ugdymas bei profesinis ugdymas yra du galimi pasirinkimai. Straipsnyje apie formaliojo profesinio mokymo programas siūlau akcentuoti galimybę bendrojo ugdymo mokyklose vykdyti profesinio rengimo programas, įkuriant realines klases.
Pasiūlymas: Įterpti naują, 8-tą 43 straipsnio dalį ir išdėstyti ją taip, o taip pat atitinkamai pakeisti 43 dalies numeraciją:
7. Mokykloje gali būti vykdomos tik Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijų registre įregistruotos formaliojo švietimo programos. Mokykla bendrojo ugdymo programas gali vykdyti, jei atitinka Vyriausybės patvirtintose Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėse nustatytus bendruosius ir specialiuosius kriterijus. 8. Mokykloje gali būti vykdomos formaliojo profesinio mokymo programos, įsteigiant realines klases. Mokykla formaliojo profesinio mokymo programas gali vykdyti tik turėdama švietimo ir mokslo ministro išduotą licenciją, už kurios išdavimą, papildymą ar patikslinimą mokama valstybės rinkliava. Formaliojo profesinio mokymo licencijavimo taisykles tvirtina Vyriausybė.
|
|
|
|
|
Teikia:
Seimo narys Mantas Adomėnas