LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

ŠVIETIMO IR MOKSLO KOMITETAS

 

 

PAGRINDINIO KOMITETO PAPILDOMA IŠVADA

DĖL Sporto įstatymo Nr. I-1151 pakeitimo įstatymo projekto nr. xivp-533(2)

 

 2022-01-11 Nr. 106-P-2

Vilnius

 

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: Komiteto pirmininkas A. Žukauskas, Komiteto pirmininko pavaduotoja V. Targamadzė, Komiteto nariai E. Jovaiša, D. Asanavičiūtė, B. Petkevič, I. Kačinskaitė-Urbonienė, E. Rudelienė, R. Morkūnaitė-Mikulėnienė, S. Lengvinienė, L. Nagienė, A. Norkienė, E. Pupinis, K. Bartoševičius (pavaduojantis A. Anušauską).

Komiteto biuro vedėja L. Vingrytė, biuro patarėjos J. Paukštė, R. Steponėnienė, D. Žegunė, padėjėja G. Petrauskaitė.

Kiti asmenys: švietimo, mokslo ir sporto viceministras L. Obcarskas, Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Sporto grupės patarėja I. Šimkūnaitė.

 

3. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.        

Seimo narys

V. Alekna

2022-01-07

1

(2)

 

(4)

 

 

Argumentai:

Intelekto negalią turinčių asmenų sportas niekada nebuvo ir nėra aukšto meistriškumo sportu. Pati tarptautinė organizacija Special Olympics rašo, kad pagrindinis jos tikslas – sukurti šios negalios žmonėms integralų ir bendruomenišką pasaulį bei padėti padaryti jį geresnį, sveikesnį, džiaugsmingesnį. Taip pat jau kitame įstatymo projektu keičiamo ir nauja redakcija dėstomo įstatymo straipsnyje siūloma šios organizacijoms atstovams netaikyti dopingo kontrolės, kas iš esmės prieštarauja vienam pagrindinių aukšto meistriškumo sporto principų.

Panaši situacija yra ir studentų sporte. Nors studentų sporte atstovauja ir aukšto meistriškumo sportininkai, tačiau jie atstovauja ir savo sporto šakų federacijas. Negera praktika būtų, jei atsirastų dubliavimas, ypač skirstant aukšto meistriškumo sporto programos lėšas.

Abu šie judėjimai ilgą laiką nebuvo finansuojami iš aukšto meistriškumo programos lėšų. Jie finansavimą gaudavo iš Sporto rėmimo fondo, o studentų sportas dar papildomai iš Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos biudžeto.

  

Pasiūlymas:

Įstatymo projektu keičiamo ir nauja redakcija dėstomo įstatymo 1 straipsnio 4 dalyje išbraukti intelekto negalią turinčių asmenų sporto ir studentų sporto judėjimus ir ją išdėstyti taip:

„4. Aukšto meistriškumo sportas – asmens fizinės veiklos forma jaunučių, jaunių, jaunimo ir suaugusiųjų amžiaus (išskyrus veteranų amžiaus grupę) grupėse (pagal tarptautinės sporto šakos federacijos ar paralimpiniam, regos, klausos, judėjimo ar intelekto negalią turinčių asmenų sporto, studentų sporto judėjimams (pasaulio ar Europos) vadovaujančios organizacijos nustatytus amžiaus reikalavimus), kai pagal tam tikras taisykles varžantis su kitais asmenimis (individualiai arba komandoje) aukšto meistriškumo sporto varžybose (prireikus pasitelkiant gyvūnus ir (ar) technines priemones) siekiama nugalėti varžovus, taip pat veikla, kuria tobulinamos asmens fizinės ir psichinės savybės bei įgūdžiai, siekiant tinkamai pasirengti aukšto meistriškumo sporto varžyboms. Aukšto meistriškumo sportu taip pat laikoma asmens veikla, kuri, nors ir neatitinka nurodytų kriterijų, tačiau dėl susiklosčiusių tradicijų ar kitų aplinkybių visuotinai pripažįstama aukšto meistriškumo sportu.“

 

Nepritarti

Argumentai:

Pateiktu pasiūlymu siūloma išbraukti studentų sporto judėjimo ir specialiosios olimpiados komiteto finansavimą iš aukšto meistriškumo sporto finansavimo sistemos, tačiau nepasiūloma, kaip reikėtų šias dvi svarbias sritis finansuoti.

Valstybės interesas yra finansuoti šias dvi sritis nuolat, t.y. ne projektiniu būdu kasmet teikiant projektus (tokiu atveju visada yra tikimybė, kad projektas gali ir negauti finansavimo), o programiniu būdu, kuomet organizacija gauna finansavimą visiems metams visai ar daliai savo vykdomos veiklos (pagal parengtą programą).

Išbraukus šias dvi sritis iš aukšto meistriškumo sporto finansavimo, jos liktų be nuolatinio finansavimo šaltinio. Tiek studentų sporto, tiek specialiosios olimpiados judėjimai atitinka visus Sporto įstatymo 19 str. nustatytus aukšto meistriškumo sporto kriterijus (išskyrus specialiosios olimpiados judėjimui yra netaikomas reikalavimas dėl Pasaulinio antidopingo kodekso pripažinimo).

Šių dviejų judėjimų finansavimas per nacionalines fizinio aktyvumo programas taip pat būtų negalimas. Nacionalinės fizinio aktyvumo programos bus finansuojamos per viešuosius pirkimus. Tiek studentų sportu, tiek specialiosios olimpiados sportininkais rūpinasi tik viena organizacija (Lietuvos studentų sporto asociacija ir Lietuvos specialiosios olimpiados komitetas). Viešųjų pirkimų negalima organizuoti tik vienai organizacijai, tą ne kartą yra pabrėžusi Valstybės kontrolė.

Atsižvelgiant į tai bei į Sporto įstatymo struktūrą, šios organizacijos negali būti išskirtos atskirai su tik joms vienoms taikomais atskirais kriterijais ar joms sukuriama atskira ministerijos finansavimo priemonė (biudžeto eilutė).

Taip pat svarbu pabrėžti, kad neįgaliųjų sportas yra vertinamas kaip aukšto meistriškumo sportas, nes sportininkai varžosi tarp sau lygių varžovų, jiems taikomos vienodos taisyklės. Aukšto meistriškumo sportininkais laikomi ir paralimpiečiai, regos, klausos, judėjimo negalią turintys sportininkai. Šiuo atveju išskirti intelekto negalią turinčius asmenis būtų netikslinga. Intelekto negalią turintys asmenys privalo vartoti tam tikrus vaistus dėl savo negalios (vaistai yra vartojami pagal griežtas taisykles, prižiūrint medikams), todėl jiems tarptautiniu mastu netaikomas Pasaulinis antidopingo kodeksas.

Komitetas atkreipia dėmesį, kad jeigu ateityje kils problemų dėl dvigubo studentų sporto finansavimo ar bus išdiskutuotas kitas tvarus ir nuolatinis šių dviejų judėjimų finansavimo būdas, bus svarstomas įstatymo pakeitimo klausimas.

 

2.        

Seimo narys

V. Alekna

2022-01-07

1

(18)

 

(3)

 

 

Argumentai:

Tie patys kaip dėl Nr. 1 pasiūlymo.

 

Pasiūlymas:

Įstatymo projektu keičiamo ir nauja redakcija dėstomo įstatymo 18 straipsnio 3 dalyje išbraukti intelekto negalią turinčių asmenų sporto ir studentų sporto judėjimus ir ją išdėstyti taip:

„3. Valstybės biudžeto lėšomis finansuojamos olimpiniam, paralimpiniam, regos, klausos, judėjimo ar intelekto negalią turinčių asmenų sporto, studentų sporto judėjimams Lietuvoje vadovaujančių nevyriausybinių organizacijų, sporto šakų federacijų atliekamos funkcijos, susijusios su sportininkų rengimu ir jų dalyvavimu tarptautinėse aukšto meistriškumo sporto varžybose, sporto pratybų, aukšto meistriškumo sporto treniruočių stovyklų ir sporto renginių (išskyrus šio straipsnio 6 dalyje nurodytas tarptautines aukšto meistriškumo sporto varžybas) organizavimu, klubinės veiklos plėtojimu ir stiprinimu, Pasaulinio antidopingo kodekso įgyvendinimu, brutalaus žiūrovų elgesio prevencijos, kovos su manipuliavimu sporto varžybomis vykdymu. Tuo tikslu olimpiniam, paralimpiniam, regos, klausos, judėjimo ar intelekto negalią turinčių asmenų sporto, studentų sporto judėjimams Lietuvoje vadovaujančios nevyriausybinės organizacijos, sporto šakų federacijos privalo parengti aukšto meistriškumo sporto programas, numatydamos priemones, susijusias su šioje dalyje nurodytų funkcijų atlikimu, ir atitikti šio įstatymo 19 straipsnyje nustatytus kriterijus.“

 

Nepritarti

Argumentai:

Pateiktu pasiūlymu siūloma išbraukti studentų sporto judėjimo ir specialiosios olimpiados komiteto finansavimą iš aukšto meistriškumo sporto finansavimo sistemos, tačiau nepasiūloma, kaip reikėtų šias dvi svarbias sritis finansuoti.

Valstybės interesas yra finansuoti šias dvi sritis nuolat, t.y. ne projektiniu būdu kasmet teikiant projektus (tokiu atveju visada yra tikimybė, kad projektas gali ir negauti finansavimo), o programiniu būdu, kuomet organizacija gauna finansavimą visiems metams visai ar daliai savo vykdomos veiklos (pagal parengtą programą).

Išbraukus šias dvi sritis iš aukšto meistriškumo sporto finansavimo, jos liktų be nuolatinio finansavimo šaltinio. Tiek studentų sporto, tiek specialiosios olimpiados judėjimai atitinka visus Sporto įstatymo 19 str. nustatytus aukšto meistriškumo sporto kriterijus (išskyrus specialiosios olimpiados judėjimui yra netaikomas reikalavimas dėl Pasaulinio antidopingo kodekso pripažinimo).

Šių dviejų judėjimų finansavimas per nacionalines fizinio aktyvumo programas taip pat būtų negalimas. Nacionalinės fizinio aktyvumo programos bus finansuojamos per viešuosius pirkimus. Tiek studentų sportu, tiek specialiosios olimpiados sportininkais rūpinasi tik viena organizacija (Lietuvos studentų sporto asociacija ir Lietuvos specialiosios olimpiados komitetas). Viešųjų pirkimų negalima organizuoti tik vienai organizacijai, tą ne kartą yra pabrėžusi Valstybės kontrolė.

Atsižvelgiant į tai bei į Sporto įstatymo struktūrą, šios organizacijos negali būti išskirtos atskirai su tik joms vienoms taikomais atskirais kriterijais ar joms sukuriama atskira ministerijos finansavimo priemonė (biudžeto eilutė).

Taip pat svarbu pabrėžti, kad neįgaliųjų sportas yra vertinamas kaip aukšto meistriškumo sportas, nes sportininkai varžosi tarp sau lygių varžovų, jiems taikomos vienodos taisyklės. Aukšto meistriškumo sportininkais laikomi ir paralimpiečiai, regos, klausos, judėjimo negalią turintys sportininkai. Šiuo atveju išskirti intelekto negalią turinčius asmenis būtų netikslinga. Intelekto negalią turintys asmenys privalo vartoti tam tikrus vaistus dėl savo negalios (vaistai yra vartojami pagal griežtas taisykles, prižiūrint medikams), todėl jiems tarptautiniu mastu netaikomas Pasaulinis antidopingo kodeksas.

Komitetas atkreipia dėmesį, kad jeigu ateityje kils problemų dėl dvigubo studentų sporto finansavimo ar bus išdiskutuotas kitas tvarus ir nuolatinis šių dviejų judėjimų finansavimo būdas, bus svarstomas įstatymo pakeitimo klausimas.

 

3.        

Seimo narys

V. Alekna

2022-01-07

1

(18)

 

(4)

 

 

Argumentai:

Tie patys kaip dėl Nr. 1 pasiūlymo.

 

Pasiūlymas:

Įstatymo projektu keičiamo ir nauja redakcija dėstomo įstatymo 18 straipsnio 4 dalyje išbraukti žodžius „ ar specialiosios olimpiados“ ir ją išdėstyti taip:

„4. Strateginių sporto šakų kriterijų, aukšto meistriškumo sporto programų ir nacionalinės antidopingo programos 4 metų laikotarpis gali būti pratęstas atsižvelgiant į laikotarpį, trunkantį nuo vienų olimpinių, paralimpinių ar kurčiųjų žaidynių ar specialiosios olimpiados iki kitų tos pačios kategorijos žaidynių.“

 

Nepritarti

Argumentai:

Pateiktu pasiūlymu siūloma išbraukti studentų sporto judėjimo ir specialiosios olimpiados komiteto finansavimą iš aukšto meistriškumo sporto finansavimo sistemos, tačiau nepasiūloma, kaip reikėtų šias dvi svarbias sritis finansuoti.

Valstybės interesas yra finansuoti šias dvi sritis nuolat, t.y. ne projektiniu būdu kasmet teikiant projektus (tokiu atveju visada yra tikimybė, kad projektas gali ir negauti finansavimo), o programiniu būdu, kuomet organizacija gauna finansavimą visiems metams visai ar daliai savo vykdomos veiklos (pagal parengtą programą).

Išbraukus šias dvi sritis iš aukšto meistriškumo sporto finansavimo, jos liktų be nuolatinio finansavimo šaltinio. Tiek studentų sporto, tiek specialiosios olimpiados judėjimai atitinka visus Sporto įstatymo 19 str. nustatytus aukšto meistriškumo sporto kriterijus (išskyrus specialiosios olimpiados judėjimui yra netaikomas reikalavimas dėl Pasaulinio antidopingo kodekso pripažinimo).

Šių dviejų judėjimų finansavimas per nacionalines fizinio aktyvumo programas taip pat būtų negalimas. Nacionalinės fizinio aktyvumo programos bus finansuojamos per viešuosius pirkimus. Tiek studentų sportu, tiek specialiosios olimpiados sportininkais rūpinasi tik viena organizacija (Lietuvos studentų sporto asociacija ir Lietuvos specialiosios olimpiados komitetas). Viešųjų pirkimų negalima organizuoti tik vienai organizacijai, tą ne kartą yra pabrėžusi Valstybės kontrolė.

Atsižvelgiant į tai bei į Sporto įstatymo struktūrą, šios organizacijos negali būti išskirtos atskirai su tik joms vienoms taikomais atskirais kriterijais ar joms sukuriama atskira ministerijos finansavimo priemonė (biudžeto eilutė).

Taip pat svarbu pabrėžti, kad neįgaliųjų sportas yra vertinamas kaip aukšto meistriškumo sportas, nes sportininkai varžosi tarp sau lygių varžovų, jiems taikomos vienodos taisyklės. Aukšto meistriškumo sportininkais laikomi ir paralimpiečiai, regos, klausos, judėjimo negalią turintys sportininkai. Šiuo atveju išskirti intelekto negalią turinčius asmenis būtų netikslinga. Intelekto negalią turintys asmenys privalo vartoti tam tikrus vaistus dėl savo negalios (vaistai yra vartojami pagal griežtas taisykles, prižiūrint medikams), todėl jiems tarptautiniu mastu netaikomas Pasaulinis antidopingo kodeksas.

Komitetas atkreipia dėmesį, kad jeigu ateityje kils problemų dėl dvigubo studentų sporto finansavimo ar bus išdiskutuotas kitas tvarus ir nuolatinis šių dviejų judėjimų finansavimo būdas, bus svarstomas įstatymo pakeitimo klausimas.

 

4.        

Seimo narys

V. Alekna

2022-01-07

1

(19)

 

(3)

 

 

Argumentai:

Tie patys kaip dėl Nr. 1 pasiūlymo.

 

Pasiūlymas:

Įstatymo projektu keičiamo ir nauja redakcija dėstomo įstatymo 19 straipsnio 3 dalyje išbraukti intelekto negalią turinčių asmenų sporto ir  studentų sporto judėjimus ir ją išdėstyti taip:

„3. Olimpiniam, paralimpiniam, regos, klausos, judėjimo ar intelekto negalią turinčių asmenų sporto, studentų sporto judėjimams Lietuvoje vadovaujančioms nevyriausybinėms organizacijoms, siekiančioms gauti valstybės biudžeto lėšų šio įstatymo 18 straipsnio 3 dalyje nurodytoms aukšto meistriškumo sporto programoms įgyvendinti, mutatis mutandis taikomi šio straipsnio 1 dalies 6–12 punktuose nustatyti kriterijai, išskyrus intelekto negalią turinčių asmenų sporto judėjimui vadovaujančią organizaciją, kuriai netaikomas šio straipsnio 1 dalies 6 punkte nustatytas reikalavimas savo veiklos dokumentuose įtvirtinti atsakomybę už Pasaulinio antidopingo kodekso pažeidimus, be to, tarptautinės nevyriausybinės sporto organizacijos, kurių narėmis yra olimpiniam, paralimpiniam, regos, klausos ar judėjimo negalią turinčių asmenų sporto, studentų sporto judėjimams Lietuvoje vadovaujančios nevyriausybinės organizacijos, turi būti pripažinusios Pasaulinį antidopingo kodeksą.“

 

Nepritarti

Argumentai:

Pateiktu pasiūlymu siūloma išbraukti studentų sporto judėjimo ir specialiosios olimpiados komiteto finansavimą iš aukšto meistriškumo sporto finansavimo sistemos, tačiau nepasiūloma, kaip reikėtų šias dvi svarbias sritis finansuoti.

Valstybės interesas yra finansuoti šias dvi sritis nuolat, t.y. ne projektiniu būdu kasmet teikiant projektus (tokiu atveju visada yra tikimybė, kad projektas gali ir negauti finansavimo), o programiniu būdu, kuomet organizacija gauna finansavimą visiems metams visai ar daliai savo vykdomos veiklos (pagal parengtą programą).

Išbraukus šias dvi sritis iš aukšto meistriškumo sporto finansavimo, jos liktų be nuolatinio finansavimo šaltinio. Tiek studentų sporto, tiek specialiosios olimpiados judėjimai atitinka visus Sporto įstatymo 19 str. nustatytus aukšto meistriškumo sporto kriterijus (išskyrus specialiosios olimpiados judėjimui yra netaikomas reikalavimas dėl Pasaulinio antidopingo kodekso pripažinimo).

Šių dviejų judėjimų finansavimas per nacionalines fizinio aktyvumo programas taip pat būtų negalimas. Nacionalinės fizinio aktyvumo programos bus finansuojamos per viešuosius pirkimus. Tiek studentų sportu, tiek specialiosios olimpiados sportininkais rūpinasi tik viena organizacija (Lietuvos studentų sporto asociacija ir Lietuvos specialiosios olimpiados komitetas). Viešųjų pirkimų negalima organizuoti tik vienai organizacijai, tą ne kartą yra pabrėžusi Valstybės kontrolė.

Atsižvelgiant į tai bei į Sporto įstatymo struktūrą, šios organizacijos negali būti išskirtos atskirai su tik joms vienoms taikomais atskirais kriterijais ar joms sukuriama atskira ministerijos finansavimo priemonė (biudžeto eilutė).

Taip pat svarbu pabrėžti, kad neįgaliųjų sportas yra vertinamas kaip aukšto meistriškumo sportas, nes sportininkai varžosi tarp sau lygių varžovų, jiems taikomos vienodos taisyklės. Aukšto meistriškumo sportininkais laikomi ir paralimpiečiai, regos, klausos, judėjimo negalią turintys sportininkai. Šiuo atveju išskirti intelekto negalią turinčius asmenis būtų netikslinga. Intelekto negalią turintys asmenys privalo vartoti tam tikrus vaistus dėl savo negalios (vaistai yra vartojami pagal griežtas taisykles, prižiūrint medikams), todėl jiems tarptautiniu mastu netaikomas Pasaulinis antidopingo kodeksas.

Komitetas atkreipia dėmesį, kad jeigu ateityje kils problemų dėl dvigubo studentų sporto finansavimo ar bus išdiskutuotas kitas tvarus ir nuolatinis šių dviejų judėjimų finansavimo būdas, bus svarstomas įstatymo pakeitimo klausimas.

 

5.        

Seimo narys

V. Alekna

2022-01-07

2

5

 

 

Argumentai:

Tie patys kaip dėl Nr. 1 pasiūlymo.

 

Pasiūlymas:

Įstatymo projekto 2 straipsniu 5 dalyje nuo 2023 m. sausio 1 d. įsigaliojančią įstatymo 1 straipsnyje išdėstyto Lietuvos Respublikos sporto įstatymo 19 straipsnio 3 dalies redakciją išdėstyti taip:

„3. Olimpiniam, paralimpiniam, regos, klausos, judėjimo ar intelekto negalią turinčių asmenų sporto, studentų sporto judėjimams Lietuvoje vadovaujančioms nevyriausybinėms organizacijoms, siekiančioms gauti valstybės biudžeto lėšų šio įstatymo 18 straipsnio 3 dalyje nurodytoms aukšto meistriškumo sporto programoms įgyvendinti, mutatis mutandis taikomi šio straipsnio 1 dalies 6–12 punktuose nustatyti kriterijai, išskyrus intelekto negalią turinčių asmenų sporto judėjimui vadovaujančią organizaciją, kuriai netaikomas šio straipsnio 1 dalies 6 punkte nustatytas reikalavimas savo veiklos dokumentuose įtvirtinti atsakomybę už Pasaulinio antidopingo kodekso pažeidimus, be to, tarptautinės nevyriausybinės sporto organizacijos, kurių narėmis yra olimpiniam, paralimpiniam, regos, klausos ar judėjimo negalią turinčių asmenų sporto, studentų sporto judėjimams Lietuvoje vadovaujančios nevyriausybinės organizacijos, turi būti pripažinusios Pasaulinį antidopingo kodeksą.“

 

Nepritarti

Argumentai:

Pateiktu pasiūlymu siūloma išbraukti studentų sporto judėjimo ir specialiosios olimpiados komiteto finansavimą iš aukšto meistriškumo sporto finansavimo sistemos, tačiau nepasiūloma, kaip reikėtų šias dvi svarbias sritis finansuoti.

Valstybės interesas yra finansuoti šias dvi sritis nuolat, t.y. ne projektiniu būdu kasmet teikiant projektus (tokiu atveju visada yra tikimybė, kad projektas gali ir negauti finansavimo), o programiniu būdu, kuomet organizacija gauna finansavimą visiems metams visai ar daliai savo vykdomos veiklos (pagal parengtą programą).

Išbraukus šias dvi sritis iš aukšto meistriškumo sporto finansavimo, jos liktų be nuolatinio finansavimo šaltinio. Tiek studentų sporto, tiek specialiosios olimpiados judėjimai atitinka visus Sporto įstatymo 19 str. nustatytus aukšto meistriškumo sporto kriterijus (išskyrus specialiosios olimpiados judėjimui yra netaikomas reikalavimas dėl Pasaulinio antidopingo kodekso pripažinimo).

Šių dviejų judėjimų finansavimas per nacionalines fizinio aktyvumo programas taip pat būtų negalimas. Nacionalinės fizinio aktyvumo programos bus finansuojamos per viešuosius pirkimus. Tiek studentų sportu, tiek specialiosios olimpiados sportininkais rūpinasi tik viena organizacija (Lietuvos studentų sporto asociacija ir Lietuvos specialiosios olimpiados komitetas). Viešųjų pirkimų negalima organizuoti tik vienai organizacijai, tą ne kartą yra pabrėžusi Valstybės kontrolė.

Atsižvelgiant į tai bei į Sporto įstatymo struktūrą, šios organizacijos negali būti išskirtos atskirai su tik joms vienoms taikomais atskirais kriterijais ar joms sukuriama atskira ministerijos finansavimo priemonė (biudžeto eilutė).

Taip pat svarbu pabrėžti, kad neįgaliųjų sportas yra vertinamas kaip aukšto meistriškumo sportas, nes sportininkai varžosi tarp sau lygių varžovų, jiems taikomos vienodos taisyklės. Aukšto meistriškumo sportininkais laikomi ir paralimpiečiai, regos, klausos, judėjimo negalią turintys sportininkai. Šiuo atveju išskirti intelekto negalią turinčius asmenis būtų netikslinga. Intelekto negalią turintys asmenys privalo vartoti tam tikrus vaistus dėl savo negalios (vaistai yra vartojami pagal griežtas taisykles, prižiūrint medikams), todėl jiems tarptautiniu mastu netaikomas Pasaulinis antidopingo kodeksas.

Komitetas atkreipia dėmesį, kad jeigu ateityje kils problemų dėl dvigubo studentų sporto finansavimo ar bus išdiskutuotas kitas tvarus ir nuolatinis šių dviejų judėjimų finansavimo būdas, bus svarstomas įstatymo pakeitimo klausimas.

 

 

4. Balsavimo rezultatai: bendru sutarimu – už.

 

Komiteto pirmininkas                                                                         (Parašas)                                                                      Artūras Žukauskas

 

 

(Komiteto biuro patarėja Justina Paukštė)