LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

Teisės ir teisėtvarkos komitetas

 

PAGRINDINIO KOMITETO IŠVADA

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ADMINISTRACINIŲ NUSIŽENGIMŲ KODEKSO 505 IR 589 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR KODEKSO PAPILDYMO 1882, 5051, 5052, 5171, 5172, 5173 IR 5601 STRAIPSNIAIS ĮSTATYMO PROJEKTONR. XIIIP-4357

 

2020-06-10 Nr. 102-P-21

Vilnius

 

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: komiteto pirmininkė Agnė Širinskienė, komiteto pirmininko pavaduotojas Stasys Šedbaras, nariai: Vilija Aleknaitė Abramikienė, Rimas Andrikis, Irena Haase, Arvydas Nekrošius, Česlav Olševski, Julius Sabatauskas, Lauras Stacevičius, Irena Šiaulienė, Petras Valiūnas.

Komiteto biuro vedėja Dalia Komparskienė, patarėjos: Martyna Civilkienė, Jurgita Janušauskienė, Rita Karpavičiūtė, Dalia Latvelienė, Irma Leonavičiūtė, Rita Varanauskienė, Loreta Zdanavičienė, padėjėjos: Aidena Bacevičienė, Meilė Čeputienė.

Lietuvos Respublikos krašto apsaugos ministras Raimundas Karoblis, ministerijos Teisės departamento direktorė Judita Nagienė, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Nesąžiningos komercinės veiklos ir reklamos skyriaus vedėja Milda Deimantė, skyriaus patarėja Justina Kirstukė, Rinkos priežiūros planavimo ir rizikos vertinimo skyriaus vedėjas Arvydas Naina, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Teisės skyriaus vyresnioji patarėja Irina Martinkevič, Teisėkūros skyriaus patarėjas Tomas Vainius, Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktorius Virginijus Vitalijus Vilkelis, Mobilizacijos skyriaus vedėjas Arūnas Pudžemis, Krašto apsaugos ministro patarėja Greta Monika Tučkutė, Seimo kanceliarijos Teisės departameto atstovai: Viešosios teisės skyriaus vyriausiasis specialistas Mantas Griščenko, Viešosios teisės skyriaus patarėja Svetlana Zamara, Viešosios teisės skyriaus vyresnysis patarėjas Pranas Žukauskas, Seimo narys Dainius Gaižauskas.

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas

2020-01-30

3, 6

 

 

Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, galiojantiems įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklėms, teikiame šias pastabas:

1. Pagal projekte numatomą Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso (toliau – ANK) 505straipsnį atsakomybė asmenims ir juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims kiltų už Lietuvos Respublikos karo padėties įstatyme įgaliotų asmenų nurodymų užtikrinant privalomųjų užduočių atlikimą nevykdymą ar netinkamą vykdymą mobilizacijos ar karo padėties metu, o pagal ANK 5171 straipsnį – už paskirtų privalomųjų užduočių nevykdymą ar netinkamą vykdymą mobilizacijos ar karo padėties metu.

Svarstytina, ar šie du administraciniai nusižengimai savo pobūdžiu nėra iš esmės tapatūs ir, atitinkamai, ar taikant šiuos ANK straipsnius praktikoje nekiltų rizika pažeisti dvigubo baudimo negalimumo (non bis in idem) principą.

 

Nepritarti

Karo padėties įstatymo projekto 15 straipsnio 6 dalyje yra numatoma galimybė skirti privalomąsias užduotis. Už šių užduočių nevykdymą yra numatoma atsakomybė ANK 5171 3 ir 4 dalyse. Karo padėties įstatymo projekto 15 straipsnio 7 dalyje yra numatoma galimybė skirti atstovus, kurių nurodymai, susiję su privalomųjų užduočių vykdymo užtikrinimu, ūkio subjektų vadovams ir darbuotojams yra privalomi. Už šių atstovų nurodymų nevykdymą yra numatoma atsakomybė ANK 5051 straipsnyje. Atstovų nurodymų nevykdymas nėra tapatus privalomųjų užduočių nevykdymui, be to, atstovas neturi teisės skirti privalomųjų užduočių – jas skiria Vyriausybė ar savivaldybės administracijos direktorius.

2.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas

2020-01-30

4,6

 

 

2. Svarstytina, ar, siekiant nepagrįstai nesusiaurinti administracinės atsakomybės taikymo galimybių, ANK 5052 ir 5172 straipsniuose nereikėtų numatyti administracinės atsakomybės ir už atitinkamų įpareigojimų netinkamą vykdymą (past. – pabraukta mūsų) mobilizacijos ar karo padėties metu (analogiškai, kaip ir numatoma ANK 5051, 5171 ir 517straipsniuose).

 

Pritarti

 

3.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas

2020-01-30

8

 

 

3. Pažymėtina, kad galiojančios redakcijos ANK 517 straipsnio 2 dalyje bei projektu numatomuose naujuose ANK 5171 ir 5172 straipsniuose įtvirtintas veikos pakartotinumo požymis, kvalifikuojantis administracinę atsakomybę. Diskutuotina, ar, analogiškai šiems pavyzdžiams, nereikėtų pagal pavojingumą išskirti į dvi atskiras dalis ir naujojo ANK 517straipsnyje numatomo administracinio nusižengimo.

Taip pat diskutuotinas ir ANK 517straipsnyje numatomos baudos proporcingumo klausimas, kadangi jos vidurkis beveik devynis kartus viršija galiojančios redakcijos ANK 517 straipsnio 1 dalyje numatyto administracinio nusižengimo baudos vidurkį.

 

Pritarti

Siūlytina pildyti ANK 517 straipsnį nauja 3 ir 4 dalimis, numatant atsakomybę už veiksmus padaromus mobilizacijos ar karo padėties metu. Siūlytina ANK 517 straipsnį išdėstyti taip:

„517 straipsnis. Valstybinių mobilizacinių užduočių, priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių, mobilizacinių nurodymų ar nustatytos tvarkos rengiantis mobilizacijai ar priimančiosios šalies paramai teikti nevykdymas arba netinkamas vykdymas

1. Valstybinių mobilizacinių užduočių, priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių, mobilizacinių nurodymų ar nustatytos tvarkos rengiantis mobilizacijai ar priimančiosios šalies paramai teikti nevykdymas arba netinkamas vykdymas

užtraukia baudą juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims nuo šešiasdešimt iki trijų šimtų eurų.

2. Šio straipsnio 1 dalyje numatytas administracinis nusižengimas, padarytas pakartotinai,

užtraukia baudą nuo trijų šimtų iki penkių šimtų aštuoniasdešimt eurų.

3. Valstybinių mobilizacinių užduočių, priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių, mobilizacinių nurodymų nevykdymas arba netinkamas vykdymas mobilizacijos ar karo padėties metu

užtraukia baudą juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims  nuo vieno tūkstančio iki keturių tūkstančių eurų.

4. Šio straipsnio 3 dalyje numatytas administracinis nusižengimas, padarytas pakartotinai,

užtraukia baudą juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims  nuo dviejų tūkstančių iki šešių tūkstančių eurų.

 

Siūlytina diferencijuoti administracinę atsakomybę už pakartotinai įvykdytą ANK 517straipsnyje nurodytą veiką ir 517straipsnį išdėstyti taip:

„5173 straipsnis. Valstybės tarnautojo ar darbuotojo neatvykimas į darbą, nebuvimas darbe, atsisakymas dirbti ar netinkamas funkcijų vykdymas mobilizacijos ar karo padėties metu

1. Valstybės tarnautojo ar darbuotojo, atliekančio funkcijas, kurios reikalingos Lietuvos Respublikos karo padėties įstatyme nustatytais pagrindais valstybinio ar savivaldybių administravimo subjektams pavestoms funkcijoms, būtinoms valstybės suverenumui, teritorijos vientisumui, konstitucinei santvarkai apsaugoti, viešajai tvarkai ar visuomenės saugumui užtikrinti, vykdyti, taip pat ūkio subjektams Lietuvos Respublikos karo padėties įstatyme nustatytiems įpareigojimams užtikrinti ūkinės komercinės veiklos tęstinumą ar atlikti privalomąsias užduotis vykdyti, neatvykimas į darbą, nebuvimas darbe ar atsisakymas dirbti, nesant Lietuvos Respublikos karo padėties įstatyme nurodytų pateisinamų priežasčių, taip pat netinkamas nurodytų funkcijų vykdymas

užtraukia baudą valstybės tarnautojui ar darbuotojui nuo dviejų šešių šimtų iki vieno tūkstančio dviejų dviejų tūkstančių šešių šimtų eurų.

2. Šio straipsnio 1 dalyje numatytas administracinis nusižengimas, padarytas pakartotinai,

užtraukia baudą valstybės tarnautojui ar darbuotojui nuo šešių šimtų iki dviejų tūkstančių šešių šimtų eurų.

4.

Teisės ir teisėtvarkos komiteto biuro patarėja L.Zdanavičienė

11

1

 

Projekto 9 straipsnio 2 dalies, kuria yra keičiamas ANK 589 straipsnio 34 punktas, nuostatos derintinos su Seimo 2020-03-31 priimto įstatymo Nr. XIII-2830 nuostatomis.

ANK 589 straipsnio 34 punktas dėstytinas taip:

„34) Karo policijos – dėl šio kodekso 45 straipsnio 4 dalyje, 46 straipsnio 3 dalyje, 385 straipsnio 4, 5 dalyse, 393 straipsnio 2, 3, 8, 9 dalyse, 5052 straipsnyje, 506 straipsnio 3, 4, 41  dalyse, 508, 526 straipsnio 3 dalyje, 556, 557, 5571, 562 straipsniuose numatytų administracinių nusižengimų;“.

Pritarti

 

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai: negauta.

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai: negauta.

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai: negauta.

6. Seimo paskirtų papildomų komitetų / komisijų pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas

2020-05-27

 

 

 

*

siūlyti pagrindiniam komitetui pritarti projektui atsižvelgiant į komiteto siūlymą.

Pritarti

 

2.

Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas

2020-05-27

3

 

 

 

Argumentai:

Siekiant suderinti projektu keičiamo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso nuostatas su pakeitimais, atliktais Lietuvos Respublikos karo padėties įstatymo pakeitimo projekte Nr. XIIIP-4356 ir Lietuvos Respublikos mobilizacijos ir priimančiosios šalies paramos įstatymo pakeitimo projekte Nr. XIIIP-4355, siūlytina vartojamą „privalomųjų darbų“ ir „privalomųjų užduočių“ sąvokas pakeisti „būtinųjų darbų“ ir „būtinųjų užduočių“ sąvokomis.

 

Pasiūlymas:

1. Pakeisti projekto 3 straipsniu papildomą Administracinių nusižengimų kodekso 5051 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

„5051 straipsnis. Nurodymų užtikrinant ūkinės komercinės veiklos tęstinumą ar privalomųjų būtinųjų užduočių atlikimą nevykdymas ar netinkamas vykdymas, kliudymas įgaliotiems asmenims įgyvendinti jiems suteiktas teises ar atlikti nustatytas pareigas mobilizacijos ar karo padėties metu

1. Lietuvos Respublikos karo padėties įstatyme įgaliotų asmenų nurodymų užtikrinant ūkinės komercinės veiklos tęstinumą ar privalomųjų būtinųjų užduočių atlikimą nevykdymas ar netinkamas vykdymas, kliudymas įgyvendinti jiems suteiktas teises ar atlikti nustatytas pareigas mobilizacijos ar karo padėties metu

užtraukia baudą asmenims nuo dviejų šimtų iki vieno tūkstančio dviejų šimtų eurų ir juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims – nuo vieno tūkstančio iki keturių tūkstančių eurų.

2. Šio straipsnio 1 dalyje numatytas administracinis nusižengimas, padarytas pakartotinai,

užtraukia baudą asmenims nuo šešių šimtų iki dviejų tūkstančių šešių šimtų eurų ir juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims – nuo dviejų tūkstančių iki šešių tūkstančių eurų.“

 

Pritarti

 

3.

Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas

2020-05-27

6

 

 

 

Argumentai:

Siekiant suderinti projektu keičiamo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso nuostatas su pakeitimais, atliktais Lietuvos Respublikos karo padėties įstatymo pakeitimo projekte Nr. XIIIP-4356 ir Lietuvos Respublikos mobilizacijos ir priimančiosios šalies paramos įstatymo pakeitimo projekte Nr. XIIIP-4355, siūlytina vartojamą „privalomųjų darbų“ ir „privalomųjų užduočių“ sąvokas pakeisti „būtinųjų darbų“ ir „būtinųjų užduočių“ sąvokomis.

 

Pasiūlymas:

Pakeisti projekto 5 straipsniu papildomą Administracinių nusižengimų kodekso 5171 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

„5171 straipsnis. Privalomųjų Būtinųjų darbų ir privalomųjų būtinųjų užduočių nevykdymas ar netinkamas vykdymas mobilizacijos ar karo padėties metu

1. Paskirtų privalomųjų būtinųjų darbų nevykdymas ar netinkamas vykdymas mobilizacijos ar karo padėties metu

užtraukia baudą asmenims nuo dviejų šimtų iki vieno tūkstančio dviejų šimtų eurų.

2. Šio straipsnio 1 dalyje numatytas administracinis nusižengimas, padarytas pakartotinai,

užtraukia baudą asmenims nuo šešių šimtų iki dviejų tūkstančių šešių šimtų eurų.

3. Paskirtų privalomųjų būtinųjų užduočių nevykdymas ar netinkamas vykdymas mobilizacijos ar karo padėties metu

užtraukia baudą asmenims nuo dviejų šimtų iki vieno tūkstančio dviejų šimtų eurų ir juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims – nuo vieno tūkstančio iki keturių tūkstančių eurų.

4. Šio straipsnio 3 dalyje numatytas administracinis nusižengimas, padarytas pakartotinai,

užtraukia baudą asmenims nuo šešių šimtų iki dviejų tūkstančių šešių šimtų eurų ir juridinių asmenų vadovams ar kitiems atsakingiems asmenims – nuo dviejų tūkstančių iki šešių tūkstančių eurų.“

 

Pritarti

 

4.

Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas

2020-05-27

8

 

 

 

Argumentai:

Siekiant suderinti projektu keičiamo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso nuostatas su pakeitimais, atliktais Lietuvos Respublikos karo padėties įstatymo pakeitimo projekte Nr. XIIIP-4356 ir Lietuvos Respublikos mobilizacijos ir priimančiosios šalies paramos įstatymo pakeitimo projekte Nr. XIIIP-4355, siūlytina vartojamą „privalomųjų darbų“ ir „privalomųjų užduočių“ sąvokas pakeisti „būtinųjų darbų“ ir „būtinųjų užduočių“ sąvokomis.

 

Pasiūlymas:

 Pakeisti projekto 7 straipsniu papildomą Administracinių nusižengimų kodekso 5173 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

„5173 straipsnis. Valstybės tarnautojo ar darbuotojo neatvykimas į darbą, nebuvimas darbe, atsisakymas dirbti ar netinkamas funkcijų vykdymas mobilizacijos ar karo padėties metu

Valstybės tarnautojo ar darbuotojo, atliekančio funkcijas, kurios reikalingos Lietuvos Respublikos karo padėties įstatyme nustatytais pagrindais valstybinio ar savivaldybių administravimo subjektams pavestoms funkcijoms, būtinoms valstybės suverenumui, teritorijos vientisumui, konstitucinei santvarkai apsaugoti, viešajai tvarkai ar visuomenės saugumui užtikrinti, vykdyti, taip pat ūkio subjektams Lietuvos Respublikos karo padėties įstatyme nustatytiems įpareigojimams užtikrinti ūkinės komercinės veiklos tęstinumą ar atlikti privalomąsias būtinąsias užduotis vykdyti, neatvykimas į darbą, nebuvimas darbe ar atsisakymas dirbti, nesant Lietuvos Respublikos karo padėties įstatyme nurodytų pateisinamų priežasčių, taip pat netinkamas nurodytų funkcijų vykdymas

užtraukia baudą valstybės tarnautojui ar darbuotojui nuo šešių šimtų iki dviejų tūkstančių šešių šimtų eurų.“

 

Pritarti

 

7. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

7.1. Sprendimas: pritarti komiteto patobulintam įstatymo projektui su komiteto pasiūlymais ir komiteto išvadoms.

7.2. Pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Teisės ir teisėtvarkos komitetas

2020-06-10

9,

 

11

 

 

3, 6

 

N

Argumentai:

Atsižvelgiant į institucijų pastabas dėl Baudžiamojo kodekso pakeitimo projekto Nr. XIIIP-4358, kuriose atkreiptas dėmesys, kad BK 1281 straipsnio 2 dalyje įtvirtinto baudžiamojo nusižengimo sudėtis nenumato jokių padarinių ir šios nuostatos įtvirtinimas prieštarautų baudžiamosios atsakomybės kaip ultima ratio (kraštutinės priemonės) principui, pasiūlyta, kad baudžiamoji atsakomybė už vengimą vykdyti tam tikras funkcijas, kai jokių padarinių neatsiranda, galėtų būti vertinami kaip administraciniai nusižengimai ir pasiūlyta tokia norma papildyti ANK.

Pasiūlymas:

1.      Siūlytina projektą papildyti nauju 9 straipsniu (ANK 5174 straipsniu):

9 straipsnis. Kodekso papildymas 5174 straipsniu

Papildyti Kodeksą 5174 straipsniu:

5174 straipsnis. Asmens, įrašyto į civilinio mobilizacinio personalo rezervą, funkcijų neatlikimas ar netinkamas atlikimas mobilizacijos ar karo padėties metu

1. Asmens, įrašyto į civilinio mobilizacinio personalo rezervą, jam nustatytų funkcijų neatlikimas ar netinkamas atlikimas mobilizacijos ar karo padėties metu, jeigu dėl to neatsirado sunkių padarinių

užtraukia baudą asmenims nuo dviejų šimtų iki vieno tūkstančio dviejų šimtų eurų.

2. Šio straipsnio 1 dalyje numatytas administracinis nusižengimas, padarytas pakartotinai,

užtraukia baudą asmenims nuo šešių šimtų iki dviejų tūkstančių šešių šimtų eurų.

 

2. Vadovaujantis galiojančio Administracinių nusižengimų kodekso 589 str. 44 ir 82 p., administracinius nusižengimus, nustatytus kodekso 516 str. „Nustatytos tvarkos vykdant mobilizaciją ar demobilizaciją, teikiant priimančiosios šalies paramą pažeidimas“ tiria Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentas ir savivaldybių administracijos. Atsižvelgiant į projektu siūlomo įtvirtinti administracinio nusižengimo pobūdį (pažeidimai susiję su mobilizacija), Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento funkcijas , taip pat į tai, kad visos savivaldybių administracijos yra civilinės mobilizacijos institucijos, kuriose, vadovaujantis Lietuvos Respublikos mobilizacijos ir priimančiosios šalies paramos įstatymo 10 straipsnio 3 dalies 3 punktu yra paskirti mobilizacijos specialistai, organizuojantys, koordinuojantys ir kontroliuojantys su mobilizacija susijusių funkcijų vykdymą, siūlytina 5174 str. numatomus administracinius pažeidimus pavesti tirti Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentui ir savivaldybių administracijoms, papildant ANK 589 straipsnio 82 punktą nuoroda į 5174 straipsnį, o taip pat atitinkamai įtraukti ir 589 str. 44 p. pakeitimą:

„44) Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos – dėl šio kodekso 505, 507, 516, 517, 5174 straipsniuose numatytų administracinių nusižengimų;“

 

 

Pritarti

 

2.

Teisės ir teisėtvarkos komitetas

2020-06-10

11

4

 

 

Argumentai:

Atsižvelgiant į tai, kad Valstybinės energetikos reguliavimo tarnybos kompetencija neapima kainų reguliavimo ne energetikos srityje, o Lietuvos Respublikos Seimas 2020 m. balandžio 7 d. priėmė Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo Nr. I-657 40 straipsnio pakeitimo įstatymą Nr. XIII-2843, kuriuo Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba įgaliojama už būtinų prekių ir (ar) paslaugų didmeninių ir (ar) mažmeninių kainų bei kitų šių prekių ir (ar) paslaugų pardavimo ar teikimo būtinų apribojimų nesilaikymą skirti baudas, siūlytina nustatyti dar vieną ANK 1882 straipsnyje administracinio nusižengimo tyrimą atliekantį subjektą be Valstybinės energetikos reguliavimo tarnybos, tyrimą pavesti atlikti ir Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.

Pasiūlymas:

Projekto 11 straipsnį papildyti 589 straipsnio 70 punkto pakeitimu:

„4. Pakeisti 589 straipsnio 70 punktą ir jį išdėstyti taip:

„70) Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos – dėl šio kodekso 45 straipsnyje, 49 straipsnio 3, 4, 5 dalyse, 491 straipsnyje, 50 straipsnio 1, 2, 3, 4, 13, 14, 15, 16 dalyse, 70, 128, 129, 139 straipsniuose, 144 straipsnio 2, 3, 4, 5 dalyse, 145, 152, 155, 156, 157, 160, 161, 162, 163, 164, 173, 174, 1882 straipsniuose, 209 straipsnio 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 dalyse, 224 straipsnyje, 234 straipsnio 1 dalyje, 2701 straipsnyje, 308 straipsnio 1, 2, 9, 10, 12, 15, 18, 20, 21, 22 dalyse, 3081 straipsnio 5, 7 dalyse, 309 straipsnio 6 dalyje, 310 straipsnio 10, 11, 12 dalyse, 473, 475, 505, 507 straipsniuose numatytų administracinių nusižengimų;“

 

 

Pritarti

 

 

8. Balsavimo rezultatai: už – 10, prieš – nėra, susilaikė – nėra.

9. Komiteto paskirti pranešėjai: Agnė Širinskienė, Stasys Šedbaras.

10. Komiteto narių atskiroji nuomonė: negauta.

 

PRIDEDAMA. Komiteto patobulintas įstatymo projektas, jo lyginamasis variantas.

 

 

Komiteto pirmininkė                                                                           (Parašas)                                                                                  Agnė Širinskienė

 

 

 

 

 

 

 

Komiteto biuro patarėja Loreta Zdanavičienė