PASIŪLYMAI

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS

KELIŲ TRANSPORTO KODEKSO 81, 11, 171, 18, 182 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR KODEKSO PAPILDYMO 182 STRAIPSNIU

ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIVP-2183

 

Eil. Nr.

Siūloma keisti

Pasiūlymo turinys

str.

str. d.

p.

1.

2

 5

 

 Pasiūlymas:  Pakeisti 2 straipsnio 5 dalimi siūlomą naują 11 straipsnio 8 dalį išdėstyti taip:

8. Autobusų stoties darbo laiką nustato stoties administracija, atsižvelgdama į reisų tvarkaraščius. Autobusų stotyje viso stoties darbo metu turi būti prieinama naudoti:

1) keleivių laukiamoji salė ir patalpos stoties darbuotojams;

2) keleivių įlaipinimo ir išlaipinimo peronai;

3) autobusų stovėjimo tarp reisų aikštelės;“

4) autobusų ekipažų poilsiui skirtos patalpos;

5) bilietų kasos ir (ar) bilietų terminalai;

6) bagažo saugyklos.“

2.

2

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pasiūlymas: Pakeisti 2 straipsnio 6 dalimi siūlomą naują 11 straipsnio 9 dalį ir ją išdėstyti taip:

9. Keleiviams aptarnauti, autobusų stoties personalo darbui ir reguliariam autobusų eismui užtikrinti autobusų stotyje autobusų stoties darbo metu būtina teikti Susisiekimo ministro įsakymu nustatytas atsižvelgiant į stoties aptarnaujamų reisų skaičių šias paslaugas.“

1) bilietų pardavimo;

2) autobusų eismo organizavimo (dispečerinės);

3) informacijos teikimo;

4) bagažo saugojimo;

5) Reglamento (ES) Nr. 181/2011 nuostatas atitinkančią pagalbą neįgaliesiems ir riboto judumo asmenims.“

 

 

 

 

 

 

3

4

 

 

Pasiūlymas: Išbraukti 2 straipsnio 8 dalimi siūlomą naują 11 straipsnio 3 dalį.

8. Papildyti 11 straipsnį 13 dalimi:

13. Geležinkelio stotys ir oro uostai, kuriuose prasideda arba baigiasi tolimojo susisiekimo maršrutai, turi užtikrinti informacijos, susijusios su paslaugomis keleiviams, vežamiems tolimojo susisiekimo maršrutais, teikimo ir bilietų į tolimojo susisiekimo reisus pardavimo keleiviams funkcijas.“

 

4

4

 

 

 

 

 

 

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pasiūlymas: 4 straipsniu keičiamo 18 straipsnio 5 dalį išdėstyti taip:

5. Užsakomieji reisai – reisai, kai pagal išankstinį užsakymą vežamos iš anksto sudarytos, bendrą kelionės tikslą (vykstant turizmo, verslo reikalais, į parodas, simpoziumus, konferencijas, seminarus, pasitarimus, koncertus, spektaklius, vestuves ir panašiais atvejais) turinčios keleivių grupės. Vien tik vykimas į tą patį paskirties punktą nelaikomas bendru kelionės tikslu. Iš anksto sudarytos keleivių grupės vežamos turint keleivių vežimo sutartis ir keleivių vežimo lapus. Keleivių vežimo lapai nebūtini, jeigu keleivių grupės vežamos į tos pačios savivaldybės teritorijoje tame pačiame mieste vykstančius renginius. ... Dėl užsakomojo reiso paslaugos užsakovas susitaria su vežėju.“

 

 

5

14

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pasiūlymas: 4 straipsniu keičiamo 18 straipsnio 14 dalies 4 punktą išdėstyti taip:

4) autobusų išvykimo dažnumas nustatomas pagal gyventojų skaičių, kuris vertinamas  pagal Valstybinės duomenų agentūros skelbiamus duomenis, maršruto pradžios ir pabaigos miestuose, vertinant mažesnį gyventojų skaičių turinčio miesto, kuriame yra maršruto pradžios arba pabaigos punktas, gyventojų skaičių.:“

a) miestuose, turinčiuose iki 10 000 gyventojų, turi būti ne mažiau kaip po 2 reisus pirmyn ir atgal per dieną;

b) miestuose, turinčiuose nuo 10 001 iki 50 000 gyventojų, turi būti ne mažiau kaip po 3 reisus pirmyn ir atgal per dieną;

c) miestuose, turinčiuose nuo 50 001 iki 100 000 gyventojų, turi būti ne mažiau kaip po 5 reisus pirmyn ir atgal per dieną;

d) miestuose, turinčiuose daugiau kaip 100 000 gyventojų, turi būti ne mažiau kaip po 7 reisus pirmyn ir atgal per dieną.

 


Teikia:                                                                                                      Jurgis Razma