Argumentai:
Pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo sąlygos turi
būti nustatytos atsižvelgiant į ugdomojo darbo ypatybes, be to, sudėtinga
objektyviai nustatyti pedagoginio darbuotojo darbo sudėtingumo kriterijus,
numatyti pedagoginių darbuotojų užduotis darbo metams.
Pasiūlymas:
1. Pakeisti Įstatymo :projekto Nr. XIIP-4723 8
straipsnį ir jį išdėstyti taip:
8 straipsnis. Mokytojų, pagalbos
mokiniui specialistų, mokyklų vadovų, jų pavaduotojų ugdymui, ugdymą
organizuojančių skyrių vedėjų pareiginės algos pastovioji dalis
1. Mokytojų
ir pagalbos mokiniui specialistų pareiginės algos pastovioji dalis nustatoma
pagal šio įstatymo 5 priedą, atsižvelgiant į pedagoginį darbo stažą,
kvalifikacinę kategoriją ir veiklos sudėtingumą.
2. Mokyklų
vadovų, jų pavaduotojų ugdymui pareiginės algos pastovioji dalis nustatoma
pagal šio įstatymo 5 priedą, atsižvelgiant į mokykloje ugdomų mokinių
skaičių, pedagoginį darbo stažą, vadybinę kvalifikacinę kategoriją ir veiklos
sudėtingumą.
3. Mokyklų ugdymą organizuojančių skyrių vedėjų pareiginės algos pastovioji dalis nustatoma pagal
šio įstatymo 5 priedą, atsižvelgiant į pedagoginį darbo stažą, vadybinę
kvalifikacinę kategoriją, veiklos sudėtingumą ir išsilavinimą.
4. Mokyklos
vadovo, jo pavaduotojo ugdymui, ugdymą organizuojančio skyriaus vedėjo
vadybinės kvalifikacinės kategorijos nustatomos ir šių asmenų veiklos
atitikties įgytai kvalifikacinei kategorijai vertinimas atliekamas kas
penkeri metai Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro (toliau –
švietimo ir mokslo ministras) nustatyta tvarka. Mokytojų, pagalbos mokiniui
specialistų kvalifikacinės kategorijos nustatomos švietimo ir mokslo ministro
nustatyta tvarka.
5.
Pareigybių, kurias einant atliekamas darbas yra laikomas pedagoginiu ir
įskaitomas į pedagoginio darbo stažą, sąrašą tvirtina švietimo ir mokslo
ministras.
„8. Straipsnis. Pedagoginių darbuotojų darbo
apmokėjimo sąlygos
Pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo
sąlygos nustatomos šio Įstatymo 5 priede.“
|