LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJA

 

ADMINISTRACINĖS NAŠTOS ŪKIO SUBJEKTAMS APSKAIČIAVIMO ATASKAITA

2017-10-11

       (data)

 

. Lietuvos Respublikos mokėjimo įstaigų įstatymo Nr. XI-549 projektas

Laikas (valandomis)

Vidinis tarifas

Pridėtinės išlaidos

Išorinis tarifas

Vykdymo veiksmo atlikimo dažnis

Ūkio subjektų skaičius*

Kiekio kintamasis

Administracinė našta ūkio subjektams

eil. Nr.

tiriamas straipsnis (-iai), punktas (-ai)

vykdymo veiksmas

tikslinė grupė

kilmė

Tv

Ti

Cv

P

Ci

F

L

Q (F x L)

ANvv = (Cv x P x Tv + Ci x Ti) x Q

1. Numatomų keisti ir (ar) naikinti galiojančių informacinių įpareigojimų sukeliama administracinė našta (skaičiuojant galiojančių teisės aktų, nustatančių informacinius įpareigojimus, sukeliamą administracinę naštą ūkio subjektams, kai teisės aktai nekeičiami, pildomas tik 1 punktas)

1.1.

Įstatymo 10 straipsnyje nustatytas informacinis įpareigojimas:

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1.1.1

2. Mokėjimo įstaiga, prieš steigdama filialą kitoje valstybėje narėje, turi apie tai pranešti priežiūros institucijai, nurodydama savo pavadinimą, adresą ir valstybę narę, kurioje planuoja steigti filialą, ir kartu pateikti informaciją apie filialo organizacinę struktūrą, vadovus ir kokias mokėjimo paslaugas teiks filialas, o jei mokėjimo paslaugas planuojama teikti per tarpininką, turi būti nurodomas tarpininko pavadinimas (vardas, pavardė), buveinė (adresas), kontaktiniai duomenys, mokėjimo įstaigos kontaktinis asmuo ir kokias mokėjimo paslaugas mokėjimo įstaiga teiks per tarpininką.

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaiga

Nacionaliniai teisės aktai

2

 

6,71

1,25

 

1

2

2

33,55

1.1.2.

5. Mokėjimo įstaiga, norėdama teikti mokėjimo paslaugas kitoje valstybėje narėje neįsteigusi filialo, turi apie tai pranešti priežiūros institucijai. Pranešime turi būti nurodomas pranešimą pateikiančios mokėjimo įstaigos pavadinimas, adresas, kontaktinis asmuo ir numatomos teikti mokėjimo paslaugos.

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaiga

Nacionaliniai teisės aktai

1

 

6,71

1,25

 

1

4

4

33,55

1.1.3.

6. Jeigu mokėjimo įstaiga ketina teikti mokėjimo paslaugas kitoje valstybėje narėje per tarpininką, turi apie tai pranešti priežiūros institucijai.

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaiga

Nacionaliniai teisės aktai

1

 

6,71

1,25

 

1

2

2

16,78

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=83,88

 

1.2.

Įstatymo 16 straipsnyje nustatytas informacinis įpareigojimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.1

1.Kai mokėjimo įstaiga ketina teikti mokėjimo paslaugas per tarpininką, ji priežiūros institucijai privalo pateikti prašymą įtraukti tarpininką į viešąjį mokėjimo įstaigų sąrašą ir šią informaciją apie tarpininką:<...> 3) tarpininko valdymo organų narių tapatybės duomenis ir dokumentus, kuriais patvirtinama, kad jie atitinka priežiūros institucijos priimtuose teisės aktuose nustatytus pasirengimo ir tinkamumo reikalavimus;

Infromacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaiga

Nacionaliniai teisės aktai

3

 

6,71

1,25

 

1

4

4

100,65

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=100,65

 

1.3.

Įstatymo 19 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.1

5. Mokėjimo įstaigos, kurioms yra privalomas finansinių ataskaitų auditas, kartu su audituotomis finansinėmis ataskaitomis priežiūros institucijai turi pateikti ir auditoriaus ataskaitą, kurioje turi būti atskleista informacija apie mokėjimo paslaugų ir kitos vykdomos veiklos atskyrimo teisingumą.

Informacijos rengimas ir pateikimas, susitikimų rengimas

Mokėjimo įstaiga

Nacionaliniai teisės aktai

5

80

10,26

1,25

30

1

28

28

68 995,64

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=68 995,64

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANtaG = Σ ANiį =69 180,17

2. Teisės akto projekto galima sukelti administracinė našta

2.1.

Projekto 2 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.1.

7. Mokėjimo įstaigos, teikiančios šio straipsnio 4 dalyje nurodytą mokėjimo paslaugą, privalo iki 2020 m. sausio 13 d. pateikti Lietuvos bankui dokumentus, duomenis ir (arba) informaciją, kuriais patvirtinamas šio įstatymo 1 straipsnyje išdėstyto Lietuvos Respublikos mokėjimo įstaigų įstatymo 14 ir 16 straipsniuose nustatytų reikalavimų laikymasis, išskyrus atvejus, kai minėti dokumentai, duomenys ir (arba) informacija jau yra pateikti Lietuvos bankui ir nėra pasikeitę. Lietuvos bankas turi teisę taikyti šio įstatymo 1 straipsnyje išdėstytame Lietuvos Respublikos mokėjimo įstaigų įstatyme nustatytas poveikio priemones mokėjimo įstaigai, kuri iki šioje dalyje nurodytos datos neįvykdė šios pareigos.

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaiga

ES teisės akte nustatyta pareiga

32

 

6,71

1,25

 

1

28

28

7 515,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=7 515,2

 

2.2.

Projekto 5 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.1.

2. Steigiamas ar veikiantis juridinis asmuo (toliau šiame straipsnyje – juridinis asmuo) norėdamas gauti mokėjimo įstaigos licenciją priežiūros institucijai turi pateikti prašymą ir šiuos dokumentus bei duomenis: <...>

7) vidaus kontrolės procedūrų, kurios įdiegtos (bus įdiegtos) siekiant įvykdyti pareigas, susijusias su pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencija pagal Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymą (toliau – Pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymas) ir 2015 m. gegužės 20 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 2015/847 dėl informacijos, teikiamos pervedant lėšas, ir kuriuo panaikinamas Reglamentas (EB) Nr. 1781/2006 (OL 2015 L 141, p. 1) (toliau – reglamentas (ES) Nr. 2015/847), aprašymą;

8) procedūros, pagal kurią stebimi operaciniai ir saugumo incidentai ir su saugumu susiję klientų skundai, į juos reaguojama ir imamasi tolesnių veiksmų, aprašymą, įskaitant pranešimo apie didelius operacinius ir saugumo incidentus mechanizmą, nustatytą pagal Mokėjimų įstatymo 57 straipsnio reikalavimus;

9) neskelbtinų mokėjimo duomenų registravimo, stebėjimo, fiksavimo ir prieigos prie jų ribojimo procedūros aprašymą;

10) veiklos tęstinumo procesų aprašymą, jame aiškiai nurodydamas ypatingos svarbos operacijas, veiksmingus veiklos tęstinumo planus ir reguliaraus tokių planų adekvatumo ir efektyvumo testavimo ir peržiūros procedūrą

11) principų ir sąvokų , taikomų renkant veiklos rezultatų, operacijų ir sukčiavimų statistinius duomenis, aprašymą;

12) saugumo politikos, įskaitant išsamų su teikiamomis mokėjimo paslaugomis susijusios rizikos vertinimą, ir saugumo kontrolės bei rizikos mažinimo priemonių, kurių imtasi siekiant tinkamai apsaugoti mokėjimo paslaugų vartotojus nuo nustatytos rizikos, įskaitant sukčiavimą ir neteisėtą neskelbtinų ir asmens duomenų naudojimą, aprašymą. Šiame punkte nurodytos informacijos turinio reikalavimus nustato priežiūros institucija.

13) organizacinės struktūros, įskaitant numatomus filialus, tarpininkus ar kitus asmenis, kuriems bus perduodamas veiklos funkcijų vykdymas, aprašymą, taip pat įsipareigojimo vykdyti filialų, tarpininkų patikrinimus ne rečiau kaip kartą per metus aprašymą ir dalyvavimo mokėjimo sistemose aprašymą;

18) dokumentus ir duomenis, kuriais patvirtinama atitiktis šio įstatymo 20 straipsnio 1 ir 3 dalių reikalavimams ir pagrindžiamas draudimo, garantijos arba laidavimo sumos dydis, jeigu ketinama teikti mokėjimo inicijavimo paslaugą;

19) dokumentus ir duomenis, kuriais patvirtinama atitiktis šio įstatymo 20 straipsnio 2 ir 3 dalių reikalavimams ir pagrindžiamas draudimo, garantijos arba laidavimo sumos dydis, jeigu ketinama teikti sąskaitos informacijos paslaugą;

3. Pateikiant šio straipsnio 2 dalies 5, 6, 8 ir 13 punktuose nurodytą informaciją, turi būti pateikiamas vidaus kontrolės procedūrų ir organizacinės tvarkos aprašas, kuriame nustatyti veiksmai vartotojų interesams apsaugoti ir mokėjimo paslaugų teikimo tęstinumui ir patikimumui užtikrinti.

 

Informacijos rengimas ir pateikimas

 

ES teisės akte nustatyta pareiga

32

 

6,71

1,25

 

1

6

6

1 610,4

2.2.2.

10. Jeigu mokėjimo įstaiga turi arba įgyja kitą licenciją, suteikiančią teisę teikti tokias pačias paslaugas, kaip mokėjimo įstaigos turimoje licencijoje, ji privalo kreiptis į priežiūros instituciją su prašymu dėl vienos iš licencijų atšaukimo.

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaiga

ES teisės akte nustatyta pareiga

2

 

6,71

1,25

 

1

1

1

16,78

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=1 627,18

 

2.3.

Projekto 6 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.1.

2. Steigiamas ar veikiantis juridinis asmuo (toliau šiame straipsnyje – juridinis asmuo), norėdamas gauti mokėjimo įstaigos, teikiančios tik sąskaitos informacijos paslaugą, licenciją, priežiūros institucijai turi pateikti prašymą ir šiuos dokumentus bei duomenis:

1) įstatus (įstatų projektą);

2) veiklos programą, kurioje, be kita ko, nurodoma paslaugų teikimo vieta;

3) verslo planą, įskaitant pirmųjų trejų finansinių metų biudžeto projektą, kuriuo įrodoma, kad mokėjimo įstaiga gali patikimai veikti ir taiko tam tinkamas vidaus kontrolės sistemas, procedūras ir išteklius;

4) taikomos (numatomos taikyti) valdymo tvarkos ir vidaus kontrolės sistemos, įskaitant administracines, rizikos valdymo ir apskaitos sistemas, aprašymą, kuriuo įrodoma, kad ta valdymo tvarka ir vidaus kontrolės sistema yra tinkamos, patikimos ir adekvačios prisiimamai rizikai;

5) procedūros, pagal kurią stebimi operaciniai ir saugumo incidentai ir su saugumu susiję klientų skundai, į juos reaguojama ir imamasi tolesnių veiksmų, aprašymą, įskaitant pranešimo apie didelius operacinius ir saugumo incidentus mechanizmą, nustatytą pagal Mokėjimų įstatymo 57 straipsnio reikalavimus;

6) neskelbtinų mokėjimo duomenų registravimo, stebėjimo, fiksavimo ir prieigos prie jų ribojimo procedūros aprašymą;

7) veiklos tęstinumo procesų aprašymą, jame aiškiai nurodydamas ypatingos svarbos operacijas, veiksmingus veiklos tęstinumo planus ir reguliaraus tokių planų adekvatumo ir efektyvumo testavimo ir peržiūros procedūrą

8) saugumo politikos, įskaitant išsamų su teikiamomis mokėjimo paslaugomis susijusios rizikos vertinimą, ir saugumo kontrolės bei rizikos mažinimo priemonių, kurių imtasi siekiant tinkamai apsaugoti mokėjimo paslaugų vartotojus nuo nustatytos rizikos, įskaitant sukčiavimą ir neteisėtą neskelbtinų ir asmens duomenų naudojimą, aprašymą. Šiame punkte nurodytos informacijos turinio reikalavimus nustato priežiūros institucija;

9) organizacinės struktūros, įskaitant numatomus filialus, tarpininkus a r kitus asmenis, kuriems bus perduodamas veiklos funkcijų vykdymas, aprašymą, taip pat įsipareigojimo vykdyti filialų, tarpininkų patikrinimus ne rečiau kaip kartą per metus aprašymą ir dalyvavimo mokėjimo sistemose aprašymą;

10) vadovų  tapatybės duomenis (asmens vardą, pavardę, asmens kodą (jeigu asmens kodo neturi, – gimimo datą ir vietą) ir dokumentus, kuriais patvirtinama, kad jie atitinka šio įstatymo 9 straipsnio 2 ir 3 dalyse nustatytus nepriekaištingos reputacijos, kvalifikacijos ir patirties reikalavimus;

11) filialo vadovo (vadovų) tapatybės duomenis (asmens vardą, pavardę, asmens kodą (jeigu asmens kodo neturi – gimimo datą ir vietą), jeigu numatoma teikti mokėjimo paslaugas kitoje valstybėje narėje įsteigus filialą šio įstatymo 11 straipsnio nustatyta tvarka;

12) dokumentus ir duomenis, kuriais patvirtinamas atitiktis šio įstatymo 20 straipsnio 2 ir 3 dalių reikalavimams ir pagrindžiamas draudimo, garantijos arba laidavimo sumos dydis;

13) buveinės adresą.

3. Pateikiant šio straipsnio 2 dalies 4, 5 ir 9 punktuose nurodytą informaciją, turi būti pateikiamas vidaus kontrolės procedūrų ir organizacinės tvarkos aprašas, kuriame nustatyti veiksmai vartotojų interesams apsaugoti ir mokėjimo paslaugų teikimo tęstinumui ir patikimumui užtikrinti.

9.<...> Mokėjimo įstaiga šioį įstatymoą įgyvendinamuosiuosenčiuose priežiūros institucijos teisės aktuose nustatyta tvarka ir terminais privalo informuoti priežiūros instituciją apie duomenų ir (arba) informacijos, kurie buvo pateikti mokėjimo įstaigos, teikiančios tik sąskaitos informacijos teikimo paslaugą, licencijai gauti, pasikeitimus.

Informacijos rengimas ir pateikimas, naudjų duomenų kūrimas

Mokėjimo įstaiga

Nacionaliniai teisės aktai

112

 

11,95

1,25

 

1

2

2

3 346

2.3.2

8. Kai mokėjimo įstaiga, turinti mokėjimo įstaigos, teikiančios tik sąskaitos informacijos paslaugą, licenciją, ketina teikti kitas mokėjimo paslaugas, ji turi kreiptis į priežiūros instituciją su prašymu panaikinti jai išduotos licencijos galiojimą ir išduoti mokėjimo įstaigos licenciją.

 

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaiga

Nacionaliniai teisės aktai

2

 

6,71

1,25

 

1

2

1

33,55

 

 

 

 

 

 

-

 

 

-

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=3379,55

 

2.4.

Projekto 7 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.4.1

2. Steigiamas ar veikiantis juridinis asmuo (toliau šiame straipsnyje – juridinis asmuo) norėdamas gauti mokėjimo įstaigos ribotos veiklos licenciją  turi priežiūros institucijai pateikti prašymą ir šiuos dokumentus bei duomenis: <...>

6) organizacinės struktūros , įskaitant numatomus filialus, tarpininkus ar kitus asmenis, kuriems bus perduodamas veiklos funkcijų vykdymas, aprašymą, taip pat įsipareigojimo vykdyti filialų, tarpininkų patikrinimus ne rečiau kaip kartą per metus aprašymą ir dalyvavimo mokėjimo sistemose aprašymą;

 

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaigos, siekiančios gauti ribotos veiklos licenciją

ES teisės akte nustatyta pareiga

32

 

6,71

1,25

 

1

13

13

3 489,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=3 489,2

 

2.5.

Projekto 9 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.5.1

Kai tarpininkas nėra mokėjimo paslaugų teikėjas, mokėjimo įstaiga privalo užtikrinti, o priežiūros institucijos reikalavimu – įrodyti, kad jos vardu veikiančių tarpininkų vadovai atitinka šio straipsnio 7 dalyje nustatytus reikalavimus

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaigos

ES teisės akte nustatyta pareiga

3

 

6,71

1,25

 

1

6

6

150,98

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=150,98

 

2.6.

Projekto 11 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.6.1

10. Mokėjimo įstaiga apie šio straipsnio 2 dalyje nurodytų duomenų pasikeitimus, taip pat apie naujus tarpininkus, filialus ar kitus asmenis, kuriems perduodamas veiklos vykdymas kitoje valstybėje narėje, privalo nedelsdama informuoti priežiūros instituciją.

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaiga

ES teisės akte nustatyta pareiga

3

 

6,71

1,25

 

1

8

8

201,3

 

 

 

2.6.2

2. Mokėjimo įstaiga, siekdama teikti mokėjimo paslaugas kitoje valstybėje narėje neįsteigusi filialo, turi apie tai pranešti priežiūros institucijai, nurodydama savo pavadinimą, adresą, licencijos numerį, valstybę narę, kurioje planuoja teikti mokėjimo paslaugas, ir numatomas teikti mokėjimo paslaugas, o jeigu ketina teikti mokėjimo paslaugas įsteigusi filialą kitoje valstybėje narėje, priežiūros institucijai turi pranešti ir šio įstatymo 5 straipsnio 2 dalies 3 ir 6 punktuose nurodytą informaciją apie veiklą kitoje valstybėje narėje, filialo organizacinės struktūros aprašymą, filialo vadovo (vadovų) tapatybės duomenis bei įsipareigojimo vykdyti filialo patikrinimus ne rečiau kaip kartą per metus aprašymą. Jeigu mokėjimo paslaugas kitoje valstybėje narėje planuojama teikti per tarpininką, priežiūros institucijai taip pat turi būti pateikiama šio įstatymo 18 straipsnio 1 dalyje nurodyta informacija. Kai mokėjimo įstaiga ketina veiklos funkcijų vykdymą perduoti kitam asmeniui kitoje valstybėje narėje, ji apie tai šioje dalyje nustatyta tvarka informuoja priežiūros instituciją.

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaiga

ES teisės akte nustatyta pareiga

8

 

6,71

1,25

 

1

7

7

469,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=671

 

2.7.

Projekto 18 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.7.1

1. Tais atvejais, kai mokėjimo įstaiga ketina teikti mokėjimo paslaugas per tarpininką, ji priežiūros institucijai privalo pateikti prašymą įtraukti tarpininką į viešąjį mokėjimo įstaigų sąrašą, įsipareigojimų vykdyti tarpininko patikrinimus ne rečiau kaip kartą per metus aprašymą, ir šią informaciją apie tarpininką <...>

3) tarpininko vadovų tapatybės duomenis (asmens vardą, pavardę, asmens kodą (jeigu asmens kodo neturi – gimimo datą ir vietą), o tais atvejais, kai tarpininkas nėra mokėjimo paslaugų teikėjas, – ir dokumentus, kuriais patvirtinama, kad tarpininko vadovai atitinka šio įstatymo 9 straipsnio 7 dalies reikalavimus;

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimo įstaigos

ES teisės akte nustatyta pareiga

3

 

6,71

1,25

 

1

4

4

100,65

2.7.2

8. Mokėjimo įstaiga privalo nedelsdama pranešti priežiūros institucijai apie duomenų ir (arba) informacijos, nurodytos šio straipsnio 1 dalyje, pasikeitimus. Kai mokėjimo įstaigos tarpininkas nėra mokėjimo paslaugų teikėjas, pasikeitus mokėjimo įstaigos tarpininkų vadovams, mokėjimo įstaiga privalo nurodyti jų tapatybės duomenis (asmens vardą, pavardę, asmens kodą (jeigu asmens kodo neturi, – gimimo datą ir vietą) ir patvirtinti, kad jie atitinka šio įstatymo 9 straipsnio 7 dalyje nustatytus reikalavimus.

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimų įstaigos

ES teisės akte nustatyta pareiga

1

 

6,71

1,25

 

1

4

4

33,55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=134,2

 

2.8.

Projekto 19 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.8.1

4. Mokėjimo įstaiga privalo nedelsdama pranešti priežiūros institucijai apie visus pasikeitimus, susijusius su perduotomis mokėjimo paslaugų veiklos funkcijomis ir asmenimis, kuriems perduotas šių funkcijų vykdymas.

Informacijos rengimas ir perdavimas

Mokėjimų įstaigos

ES teisės akte nustatyta pareiga

1

 

6,71

1,25

 

1

6

6

50,33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=50,33

2.9.

Projekto 20 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.9.1

4. Mokėjimo įstaiga, teikianti sąskaitos informacijos paslaugą ir (arba) mokėjimo inicijavimo paslaugą, pasibaigus profesinės civilinės atsakomybės draudimo sutarčiai, garantijos arba laidavimo rašto galiojimo terminui per 5 darbo dienas nuo pasibaigimo dienos priežiūros institucijos nustatyta tvarka privalo pateikti priežiūros institucijai pasikeitusius dokumentus ir duomenis, kuriais pagrindžiamasdraudimo, garantijos arba laidavimo sumos minimalusų dydis.

Informacijos rengimas ir perdavimas

Mokėjimų įstaigos

ES teisės akte nustatyta pareiga

5

 

11,66

1,25

 

1

4

4

291,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=291,5

 

2.10

Projekto 22 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.10.1.

4. Mokėjimo įstaiga, kuri teikia Mokėjimų įstatymo 5 straipsnio 1–6 punktuose nurodytas mokėjimo paslaugas ir kuriai yra privalomas finansinių ataskaitų auditas, kartu su audituotomis finansinėmis ataskaitomis priežiūros institucijai turi pateikti ir auditoriaus ataskaitą, kurioje turi būti atskleista atskira apskaitos informacija apie mokėjimo paslaugų ir kitos vykdomos veiklos atskyrimo teisingumą ir pastebėjimai dėl mokėjimo įstaigos taikomų vidaus kontrolės procedūrų, užtikrinančių šio įstatymo 17 straipsnyje nustatytų mokėjimo paslaugų vartotojų lėšų apsaugos reikalavimų vykdymą.

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimų įstaigos

ES teisės akte nustatyta pareiga

10

80

10,4

1,25

32

1

28

28

75 320

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=

75 320

2.11.

Projekto 30 straipsnyje nustatyti informaciniai įpareigojimai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.11.1.

6. Jeigu kitos valstybės narės priežiūros institucija nesiima veiksmų arba, Lietuvos priežiūros institucijos nuomone, veiksmai yra nepakankami, kad būtų užtikrintas šio įstatymo, Mokėjimų įstatymo ir jų įgyvendinamųjų priežiūros institucijos teisės aktų reikalavimų vykdymas, ar, nepaisydama kitos valstybės narės priežiūros institucijos veiksmų, kitos valstybės narės mokėjimo įstaiga, kuri teikia mokėjimo paslaugas Lietuvos Respublikoje neįsteigusi filialo, ar kitos valstybės narės mokėjimo įstaigos Lietuvos Respublikoje įsteigtas filialas ar pasitelktas tarpininkas toliau nevykdo šio įstatymo, Mokėjimų įstatymo ir jų įgyvendinamųjų priežiūros institucijos teisės aktų reikalavimų, priežiūros institucija, iš anksto apie tai informavusi kitos valstybės narės priežiūros instituciją, turi teisę taikyti šio įstatymo nustatytas poveikio priemones.

Informacijos rengimas ir pateikimas

Mokėjimų įstaigos

ES teisės akte nustatyta pareiga

10

 

6,71

1,25

 

1

5

5

419,38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANiį = Σ ANvv=419,38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ANtaN = Σ AN=

93 048,52

Teisės akto projekto sukeliamas numatomas administracinės naštos pokytis (Lietuvos Respublikos piniginiais vienetais)

ANP = ANtaN - ANtaG

23 868,35

* Preliminariai numatomas finansų rinkos dalyvių, vykdysiančių informacinius įpareigojimus, skaičius.

 

Ataskaitą užpildė

 

Finansų ministerijos Finansų rinkų politikos departamento

Kredito ir mokėjimų rinkų skyriaus  vyr. specialistė                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        Joana Daukševič

        

         (pareigų pavadinimas)                                                                                 (parašas)                                                                                  (vardas ir pavardė)