LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

Teisės ir teisėtvarkos komitetas

                                                                                                                                                                                               

 

 

PAGRINDINIO KOMITETO IŠVADA

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCINIO TEISMO ĮSTATYMO NR.  I-67

42, 65, 66, 67 IR 671  STRAIPSNIŲ PAKEITIMO IR ĮSTATYMO PAPILDYMO 411 STRAIPSNIU ĮSTATYMO PROJEKTO

XIIIP-4077

 

2021-05-19  Nr. 102-P-14

Vilnius

 

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: komiteto pirmininkas Stasys Šedbaras, nariai: Agnė Širinskienė, Aušrinė Armonaitė, Irena Haase, Gabrielius Landsbergis, Česlav Olševski, Julius Sabatauskas, Algirdas Stončaitis.

Komiteto biuro vedėja Dalia Komparskienė, patarėjai: Martyna Civilkienė, Jurgita Janušauskienė, Rita Karpavičiūtė, Dalia Latvelienė, Irma Leonavičiūtė, Rita Varanauskienė, Loreta Zdanavičienė, padėjėjos: Aidena Bacevičienė, Meilė Čeputienė.

Kviestieji asmenys: Konstitucinio Teismo kancleris Vaidas Lubauskas, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos Tinklų ir tarptautinių ryšių departamento l.e.p. direktorė Kristina Semėnė, Seimo kanceliarijos Teisės departamento atstovai: M. Masteikienė, S. Nekrasova, D. Zebleckis.

 

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas

2019-11-04

1

1

 

Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, galiojantiems įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklėms, teikiame šią pastabą:

atsižvelgiant į tai, kad Elektroninio pristatymo paslaugų teikimo Nacionalinės elektroninio siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos priemonėmis taisykles tvirtina Vyriausybė arba jos įgaliota institucija (kartu su projektu teikiamo Viešojo administravimo įstatymo pakeitimo projekto reg. Nr. XIIIP-4062 3 straipsnis), tikslintinas projekto 1 straipsnio keičiamo įstatymo 411 straipsnis, kuriame nurodyta, kad dokumentų pateikimo per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą bei kitomis elektroninių ryšių priemonėmis tvarka nustatoma Konstitucinio Teismo reglamente

 

Pritarti

Argumentai:

 

Pastabai pritartina ir ji išsprendžiama pritarus Konstitucinio Teismo Pirmininko pirmajam siūlymui, kuris dar patobulinamas atsižvelgiant į Ekonomikos komiteto pasiūlytą formuluotę dėl trumpinio įvedimo šioje dalyje ir toliau projekte (Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą pakeičiant E. pristatymo sistema).

 

Pasiūlymas:

 

Siūlytina Konstitucinio Teismo įstatymo 411 straipsnio 1 dalį išdėstyti taip:

Asmenys turi teisę pateikti šio įstatymo nustatyta tvarka nagrinėjamus prašymus, paklausimus ir kitus su jų nagrinėjimu susijusius dokumentus Konstituciniam Teismui per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo naudojant pašto tinklą informacinę sistemą (toliau – E. pristatymo sistema), kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, paštu arba tiesiogiai. Šių dokumentų pateikimo kitomis elektroninių ryšių priemonėmis tvarka nustatoma Konstitucinio Teismo reglamente.

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai: negauta.

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Konstitucinio Teismo Pirmininkas

2020-03-10

1

1

 

Pagal kompetenciją susipažinome su pateiktais Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo įstatymo Nr. I-67 42, 65, 66, 67 ir 671 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo papildymo 411 straipsniu įstatymo projektu Nr. XIIIP-4077 (toliau – KTĮ pakeitimo projektas) ir kitais įstatymų projektais Nr. XIIIP-4059–4076.

Iš esmės pritardami KTĮ pakeitimo projektui, teikiame pastabas ir pasiūlymus dėl siūlomų nuostatų tobulinimo.

 

1. KTĮ pakeitimo projektu siūlomo įtvirtinti naujo Konstitucinio Teismo įstatymo 41straipsnio 1 dalis koreguotina šiais aspektais:

1.1. Siekiant aiškiai atskirti Konstitucinio Teismo įstatymo nustatyta tvarka nagrinėjamų prašymų ir paklausimų bei kitų su jais susijusių dokumentų pateikimo Konstituciniam Teismui tvarką ir Viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka nagrinėjamų prašymų ir skundų pateikimo Konstituciniam Teismui tvarką, siūlytina tikslinti Konstitucinio Teismo įstatymo 41straipsnio 1 dalyje vartojamą sąvoką ,,dokumentai“, vietoj jos įrašant formuluotę ,,šio įstatymo nustatyta tvarka nagrinėjami prašymai ir paklausimai ir kiti su jų nagrinėjimu susiję dokumentai“.

1.2. Be to, įvertinus pateiktu Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo Nr. VIII-1234 8, 14, 18, 20, 27, 30, 31, 34, 35 ir 364 straipsnių pakeitimo įstatymo projektu Nr. XIIIP-4065 (toliau – Viešojo administravimo įstatymo pakeitimo projektas) siūlomo keisti Viešojo administravimo įstatymo 18 straipsnio 3 dalies nuostatą, kad elektroninio pristatymo paslaugų teikimo Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos priemonėmis taisykles tvirtina Vyriausybė arba jos įgaliota institucija, siūlytina Konstitucinio Teismo įstatymo 411 straipsnio 1 dalyje numatyti, kad tik dokumentų pateikimo kitomis elektroninių ryšių priemonėmis tvarka nustatoma Konstitucinio Teismo reglamente.

1.3. Atsižvelgiant į 1.1 ir 1.2 papunkčiuose pateiktus pastebėjimus, siūlytina Konstitucinio Teismo įstatymo 411 straipsnio 1 dalį išdėstyti taip:

,,Asmenys turi teisę pateikti dokumentus šio įstatymo nustatyta tvarka nagrinėjamus prašymus ir paklausimus ir kitus su jų nagrinėjimu susijusius dokumentus Konstituciniam Teismui per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, paštu arba tiesiogiai. Šių Ddokumentų pateikimo per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis tvarka nustatoma Konstitucinio Teismo reglamente.

 

Pritarti

Argumentai:

 

Pastabai pritartina ir siūlytina tikslinti Konstitucinio Teismo įstatymo 411 straipsnio 1 dalį išdėstyti taip:

 

Pasiūlymas:

 

Asmenys turi teisę pateikti šio įstatymo nustatyta tvarka nagrinėjamus prašymus, paklausimus ir kitus su jų nagrinėjimu susijusius dokumentus Konstituciniam Teismui per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo naudojant pašto tinklą informacinę sistemą (toliau – E. pristatymo sistema), kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, paštu arba tiesiogiai. Šių dokumentų pateikimo kitomis elektroninių ryšių priemonėmis tvarka nustatoma Konstitucinio Teismo reglamente.

 

2.

Konstitucinio Teismo Pirmininkas

2020-03-10

1

2

 

2. Pažymėtina, kad Konstitucinio Teismo įstatymo nustatyta tvarka Konstitucinis Teismas nagrinėja ne tik prašymus, bet ir paklausimus (minėto įstatymo V skyrius ,,Paklausimų dėl išvados nagrinėjimas“). Atsižvelgiant į tai bei siekiant suvienodinti visame Konstitucinio Teismo įstatymo 41straipsnyje vartojamas formuluotes, siūlytina atitinkamai tikslinti Konstitucinio Teismo įstatymo 41straipsnio 2 dalį, ją išdėstant taip:

,,Kai asmuo ar institucija pateikia Konstituciniam Teismui pateikiamas prašymąas ištirti teisės akto atitiktį Konstitucijai ir (ar) įstatymams ar paklausimas per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, kiti su jų nagrinėjimu susiję dokumentai teikiami tuo pačiu būdu, kaip buvo pateiktas prašymas ar paklausimas Konstituciniam Teismui.

 

Pritarti

Argumentai:

 

Pastabai pritartina ir siūlytina tikslinti Konstitucinio Teismo įstatymo 41straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip:

 

Pasiūlymas:

 

Kai prašymas ar paklausimas Konstituciniam Teismui pateikiamas per E. pristatymo sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, kiti su jų nagrinėjimu susiję dokumentai Konstituciniam Teismui teikiami tuo pačiu būdu, kaip buvo pateiktas prašymas ar paklausimas.

 

3.

Konstitucinio Teismo Pirmininkas

2020-3-10

1

3, 4

 

 

3. Siekiant teisinio aiškumo ir tikslumo, taip pat keistina Konstitucinio Teismo įstatymo 41straipsnio 3 dalyje vartojama formuluotė ,,Konstitucinio Teismo, Konstitucinio Teismo pirmininko ar Konstitucinio Teismo teisėjų (kai jie nagrinėja prašymus ir paklausimus šio įstatymo nustatyta tvarka) dokumentai, dalyvaujančių byloje asmenų dokumentai, kita bylos medžiaga“ ir ši dalis išdėstytina taip:

,,Konstitucinio Teismo, Konstitucinio Teismo pirmininko ar Konstitucinio Teismo teisėjų (kai jie nagrinėja prašymus ir paklausimus šio įstatymo nustatyta tvarka) dokumentai, dalyvaujančių byloje asmenų dokumentai, kita bylos medžiaga Dokumentai, susiję su šio įstatymo nustatyta tvarka nagrinėjamais prašymais ir paklausimais, įteikiami per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą (jeigu Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos elektroninio pristatymo dėžutė (toliau – elektroninio pristatymo dėžutė) yra neaktyvi, dokumentas siunčiamas per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą, bet įteikiamas kaip registruotoji pašto siunta), kitomis elektroninių ryšių priemonėmis, registruotąja pašto siunta. Atsisakymas priimti dokumentą, įteikiamą registruotąja pašto siunta, arba pasirašyti dėl jo gavimo laikomas tinkamu dokumento įteikimu.

 

Pritarti

Argumentai:

 

Pastabai pritartina, o tai pat, siekiant aiškumo ir atsižvelgiant į juridinės technikos taisykles, siūlytina formuluotes išskirti į atskirus punktus bei dalis ir siūlytina Konstitucinio Teismo įstatymo 41straipsnio 3 ir 4 dalis išdėstyti taip:

 

Pasiūlymas:

 

Dokumentai, susiję su šio įstatymo nustatyta tvarka nagrinėjamais prašymais ir paklausimais, įteikiami:

1) per E. pristatymo sistemą. Jeigu E. pristatymo sistemos elektroninio pristatymo dėžutė (toliau – elektroninio pristatymo dėžutė) yra neaktyvi, dokumentas siunčiamas per E. pristatymo sistemą, bet įteikiamas kaip registruotoji pašto siunta;

2) kitomis elektroninių ryšių priemonėmis;

3) registruotąja pašto siunta.

Atsisakymas priimti registruotąja pašto siunta įteikiamą dokumentą arba pasirašyti dėl jo gavimo laikomas tinkamu dokumento įteikimu.

 

4.

Konstitucinio Teismo Pirmininkas

2020-03-10

1

4

 

4. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad Konstitucinio Teismo įstatymo III skyrius, kuriame siūloma įtvirtinti 41straipsnio 4 dalies nuostatas dėl Viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka nagrinėjamų prašymų ir skundų pateikimo Konstituciniam Teismui tvarkos, yra skirtas reguliuoti pagrindines teisenos (proceso) taisykles, pagal kurias Konstituciniame Teisme gauti prašymai ir paklausimai nagrinėjami Konstitucinio Teismo įstatyme nustatyta tvarka. Vadinasi, šis skyrius nėra skirtas reglamentuoti pagal Viešojo administravimo įstatymą nagrinėjamus Konstituciniam Teismui pateiktus prašymus ir skundus.

Taigi, atsižvelgiant į Konstitucinio Teismo įstatymo išdėstymą, siūlytina 41straipsnio 4 dalyje atsisakyti nuostatų, susijusių su Viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka nagrinėjamų prašymų ir skundų pateikimo Konstituciniam Teismui tvarka, o šias nuostatas įtvirtinti Konstitucinio Teismo įstatymo VI skyriuje ,,Baigiamieji nuostatai“, pvz., atskirame, t. y. 861 straipsnyje, ir šį naują straipsnį išdėstyti taip:

,,861 straipsnis. Informacinių ir elektroninių ryšių technologijų naudojimas Konstituciniam Teismui atliekant viešojo administravimo funkcijas

Konstitucinis Teismas, atlikdamas įstatymų jam priskirtas viešojo administravimo funkcijas, nesusijusias su prašymų ar paklausimų nagrinėjimu Konstitucinio Teismo įstatymo nustatyta tvarka, rengia oficialius elektroninius dokumentus, siunčia juos ir iš kitų asmenų dokumentus gauna per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą (jeigu elektroninio pristatymo dėžutė yra neaktyvi, dokumentas siunčiamas per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą, bet įteikiamas kaip pašto siunta), taip pat gali keistis parengtais oficialiais elektroniniais dokumentais ir informacija su kitais viešojo administravimo subjektais kitais būdais, jeigu tokią keitimosi oficialiais elektroniniais dokumentais ir informacija tarp valstybės informacinių sistemų ir (ar) registrų funkciją užtikrina jų sąveika. Asmenų prašymai ar skundai Konstituciniam Teismui dėl įstatymų jam priskirtų viešojo administravimo funkcijų, nesusijusių su Konstitucinio Teismo kaip teisminės institucijos funkcijų vykdymu, Konstitucinio Teismo atsakymai į šiuos prašymus ar skundus asmenims teikiami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka.

Atitinkamai siūlytina patikslinti Konstitucinio Teismo įstatymo 41straipsnio pavadinimą tokiu būdu: ,,Informacinių ir elektroninių ryšių technologijų naudojimas Konstitucinio Teismo teisminėje veikloje”.

 

Pritarti iš dalies

Argumentai:

 

Pritartina siūlymui atsisakyti projekto 41straipsnio 4 dalyje esančių nuostatų, tačiau, atsižvelgiant į tai, kad  šios  nuostatos bus reguliuojamos Viešojo administravimo įstatymo bei siekiant sisteminio reguliavimo šiuo aspektu visuose pakete esančiuose  projektuose, siūlytina nuostatų nedėstyti ir atskirame straipsnyje.  Dėl tos pačios priežasties nebetikslinga ir pildyti Konstitucinio Teismo įstatymo 41straipsnio pavadinimo.

 

5.

Konstitucinio Teismo Pirmininkas

2020-03-10

 

 

 

5. Sistemiškai įvertinus siūlomus Konstitucinio Teismo įstatymo pakeitimus, siūlytina atitinkamai koreguoti ir šio įstatymo V skyriuje „Paklausimų dėl išvados nagrinėjimas“ esančio 76 straipsnio 6 dalį, ją išdėstant taip:

,,Paklausimas ir būtini jo priedai pateikiami Konstituciniam Teismui su nuorašais po 9 egzempliorius. Konstitucinio Teismo pirmininkas prireikus gali pareikalauti ir kitų priedų nuorašų – iki 9 egzempliorių. Tais atvejais, kai paklausimas ir būtini jo priedai pateikiami per Nacionalinę elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinę sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis elektronine forma, reikalavimas pateikti 9 egzempliorius netaikomas. Paklausimų ir jų priedų pateikimo elektroninių ryšių priemonėmis tvarka nustatoma Konstitucinio Teismo reglamente Paklausimai ir jų priedai pateikiami Konstituciniam Teismui šio įstatymo 411 straipsnyje nustatyta tvarka.

 

Pritarti

Argumentai:

 

Pastabai pritartina ir siūlytina atitinkamai koreguoti Konstitucinio Teismo įstatymo 76 straipsnio 6 dalį  ir naujame straipsnyje ją išdėstyti taip:

 

Pasiūlymas:

 

7 straipsnis. 76 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 76 straipsnio  6 dalį ir ją išdėstyti taip:

„Paklausimas ir būtini jo priedai pateikiami Konstituciniam Teismui su nuorašais po 9 egzempliorius. Konstitucinio Teismo pirmininkas prireikus gali pareikalauti ir kitų priedų nuorašų – iki 9 egzempliorių. Tais atvejais, kai paklausimas ir būtini jo priedai pateikiami per E. pristatymo sistemą, kitomis elektroninių ryšių priemonėmis elektronine forma, reikalavimas pateikti 9 egzempliorius netaikomas. Paklausimų ir jų priedų pateikimo elektroninių ryšių priemonėmis tvarka nustatoma Konstitucinio Teismo reglamente Paklausimai ir jų priedai Konstituciniam Teismui pateikiami šio įstatymo 411 straipsnyje nustatyta tvarka.“

 

6.

Generalinė Prokuratūra

2020-03-10

 

 

 

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, susipažinusi su pateiktais derinti teisės aktų projektais Nr. XIIIP-4059-4077, pagal kompetenciją teikia šias pastabas dėl Lietuvos Respublikos baudžiamojo proceso kodekso (toliau - BPK) 81, 51, 101, 148, 179, 182, 214, 218, 220, 236, 286, 308, 310, 317, 319, 323, 324, 375, 385, 422 ir 4301 straipsnių pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIIIP-4060 (toliau – BPK projektas).

Dėl kitų pateiktų derinti teisės aktų projektų pastabų pagal kompetenciją neturime.

 

Atsižvelgti

 

7.

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija

2020-03-10

 

 

 

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija (toliau – Inspekcija), įvertinusi pateiktus derinti Lietuvos Respublikos antstolių įstatymo Nr. IX-876 431 straipsnio pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos pašto įstatymo Nr. VIII-1141 7 ir 10 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 1.73, 1.122, 2.44, 2.49, 2.54, 2.66, 6.166, 6.192, 6.2287, 6.22814, 6.901, 6.991 ir 6.993 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos baudžiamojo proceso kodekso 81, 51, 101, 148, 179, 182, 214, 218, 220, 236, 286, 308, 310, 317, 319, 323, 324, 375, 385, 422, ir 4301 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso 111, 117, 121, 123, 124, 1751, 604, 605, 6241, 631, 640 644 646 648 657 ir 679 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos teismų įstatymo Nr. I-480 371 straipsnio pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo Nr. VIII-1031 7, 9, 11 ir 18 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 61 straipsniu įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 573, 574, 577, 579, 585, 609, 616, 620, 622, 624, 637, 646 ir 647 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstatymo Nr. VIII-1708 17 ir 22 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymo Nr. VIII-1524 12, 13, 14, 15 ir 17 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo įstatymo Nr. I-67 42, 65, 66 67 ir 671 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 411 straipsniu įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos notariato įstatymo Nr. I-2882 papildymo 341 straipsniu įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos prokuratūros įstatymo Nr. I-599 papildymo 41 straipsniu įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos gyventojų registro įstatymo Nr. I-2237 9 straipsnio pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo Nr. VIII-1029 23 24 25 33 52 67 70 72 74 75 76 95 99  109  112  123  124  126  1312  1314 1315 1316  133 134  135  139  141 150 158 160 ir 161 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos seimo kontrolierių įstatymo Nr. VIII-950 13, 17, 18 ir 21 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą, Lietuvos Respublikos lygių galimybių įstatymo Nr. IX-1826 24, 27 ir 29 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą pastabų ir pasiūlymų pagal kompetenciją neturi.

 

Atsižvelgti

 

8.

Administracinių ginčų komisija

2020-04-09

 

 

 

Lietuvos administracinių ginčų komisija pastabų ir pasiūlymų įstatymų projektams Nr. XIIIP-4059-4077 neturi. Pritariame Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės departamento 2019-11-04 išvadai Nr. XIIIP-4062.

Atsižvelgti

 

 

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai: nėra.

 

6. Seimo paskirtų papildomų komitetų / komisijų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Valstybės valdymo ir savivaldybių  komitetas

2019-11-27

 

 

 

 

*

Pritarti įstatymo projektui Nr. XIIIP-4077 ir siūlyti pagrindiniam komitetui jį tobulinti pagal Teisės departamento pastabas.

Pritarti

 

2.

Ekonomikos komitetas

2020-04-29

 

 

 

*

Pritarti įstatymo projektui Nr. XIIIP-4077 ir siūlyti pagrindiniam Teisės ir teisėtvarkos komitetui koreguoti jį pagal Seimo Teisės departamento ir Konstitucinio teismo pirmininko pasiūlymus, kuriems pritarė Komitetas.

 

Pritarti

 

 

7. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai: Pritarti komiteto patobulintam įstatymo projektui XIIIP-4077 ir komiteto išvadoms.

8. Balsavimo rezultatai: už – 7, prieš – 0, susilaikė – 0.

9. Komiteto paskirti pranešėjai: Stasys Šedbaras, Agnė Širinskienė, Julius Sabatauskas.

10. Komiteto narių atskiroji nuomonė: negauta.

 

PRIDEDAMA. Komiteto siūlomas įstatymo projektas, jo lyginamasis variantas.

 

Komiteto pirmininkas                                                                                                                                                 Stasys Šedbaras

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komiteto biuro patarėja Rita Varanauskienė