NUMATOMO TEISINIO REGULIAVIMO poveikio vertinimo

pažyma

 

1.

Teisės aktų projektų pavadinimai

Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. gruodžio 23 d. nutarimo Nr. 1732 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų skyrimo valstybinių aukštųjų mokyklų studentų skatinamosioms stipendijoms, tikslinių skatinamųjų išmokų skyrimo ir paramos studijų kainai padengti teikimo“ papildymo“ projektas (toliau – Projektas).

 

2.

Numatomo teisinio reguliavimo tikslas

Projekto rengimo tikslas – įgyvendinti Lietuvos Respublikos ir Šventojo Sosto sutarties dėl bendradarbiavimo švietimo ir kultūros srityje (Žin., 2000, Nr. 67-2024) 10 straipsnio 4 dalį ir Dvišalės mišrios komisijos tarptautinių sutarčių su Šventuoju Sostu nuostatoms vykdyti 2011 m. gegužės 16 d. protokolo Nr. 16 sprendimą dėl valstybės finansavimo skyrimo universitetinei katalikų teologijos bakalauro studijų programai.

 

3.

Numatomo teisinio reguliavimo pagrindas

Lietuvos Respublikos ir Šventojo Sosto sutarties dėl bendradarbiavimo švietimo ir kultūros srityje 10 straipsnio 4 dalis.

Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo (Žin., 2009, 54-2140) 75 straipsnio 4 dalis.

Dvišalės mišrios komisijos tarptautinių sutarčių su Šventuoju Sostu nuostatoms vykdyti 2011 m. gegužės 16 d. protokolas Nr. 6.
 

4.

Numatomo teisinio reguliavimo tikslui pasiekti siūlomos priemonės

Numatyti papildomą valstybės paramą didelę motyvaciją ir reikiamus gebėjimus tolesnei karjerai turintiems kandidatams, stojantiems į pirmosios pakopos humanitarinių mokslų srities teologijos krypties katalikų teologijos universitetines studijų programas.

 

5.

Realios numatomo teisinio reguliavimo alternatyvos

Nėra

 

6.

Numatomo teisinio reguliavimo pasekmės

Teigiamas poveikis

Neigiamas poveikis

Patvirtinus projekto nuostatas būtų įgyvendinamos Lietuvos Respublikos ir Šventojo Sosto sutarties dėl bendradarbiavimo švietimo ir kultūros srityje 10 straipsnio 4 dalies nuostatos.

Nenumatomas

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________________