NUMATOMO TEISINIO REGULIAVIMO POVEIKIO VERTINIMO PAŽYMA

       

           1.  Teisės akto projekto pavadinimas

           Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo ,,Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. kovo 21 d. nutarimo Nr. 301 ,,Dėl konkursinių pareigų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose sąrašo nustatymo ir konkursų pareigoms, įtrauktoms į konkursinių pareigų sąrašą, organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“ projektas (toliau – projektas)

           2. Numatomo teisinio reguliavimo tikslas, pagrindas ir siūlomos priemonės jam pasiekti

  Projekto tikslas – nustatyti, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. kovo 21 d. nutarimas Nr. 301 ,,Dėl konkursinių pareigų valstybės ir savivaldybių įmonėse, iš valstybės, savivaldybių ir valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetų bei kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų finansuojamose valstybės ir savivaldybių įstaigose sąrašo nustatymo ir konkursų pareigoms, įtrauktoms į konkursinių pareigų sąrašą, organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 37-1374) taikomas ir viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė. Projektu į konkursinių pareigybių sąrašą yra įtraukiamos ir minėtų įstaigų pareigybės bei nustatoma, kad konkursų organizavimo tvarka taikoma ir minėtų įstaigų konkursinėms pareigybėms.

   Projektas parengtas atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos darbo kodekso 101 straipsnio pakeitimą, kurį Lietuvos Respublikos Seimas priėmė 2011 m. balandžio 19 d.

            3. Numatomo teisinio reguliavimo teigiamos ir neigiamos pasekmės

Priėmus projektą, bus užtikrinta viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, vadovų skaidri skyrimo tvarka, tinkamo kandidato pasirinkimas, o tai kartu užtikrins ir kokybiškesnį šių įstaigų valdymą. Šiuo metu nenustatytas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. kovo 21 d. nutarimo Nr. 301 taikymas viešosiose įstaigose, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybė, todėl nėra tikrinama, ar asmuo turi savybes, reikalingas toms pareigoms atlikti. 

Neigiamų pasekmių nenumatoma.   

           4. Numatomo teisinio reguliavimo alternatyvos ir jų poveikio įvertinimas                 

          Alternatyvų nėra. Nepriėmus projekto, nebus užtikrintas skaidrus viešųjų įstaigų, kurių savininkė yra valstybė ar savivaldybės, vadovų pasirinkimas, nebus įgyvendintos Lietuvos Respublikos darbo kodekso 101 straipsnio 2 dalies nuostatos.

          5. Kita svarbi informacija, susijusi su numatomu teisiniu reguliavimu.

          Nėra

 

 

 

Viceministrė                                                                                                     Audra Mikalauskaitė