Projektas
KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013 M. KOVO 29 D. SPRENDIMO NR. TS-98 „DĖL SOCIALIAI REMTINIEMS ASMENIMS TALONŲ MAISTO PRODUKTAMS ĮSIGYTI SKYRIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2013 m. gruodžio 3 d. Nr. SP-341
Kėdainiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 18 straipsnio 1 dalimi, Kėdainių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pakeisti Socialinės paramos socialiai remtiniems asmenims talonų maisto produktams įsigyti skyrimo tvarkos aprašo, patvirtinto Kėdainių rajono savivaldybės 2013 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. TS-98 „Dėl socialiai remtiniems asmenims talonų maisto produktams įsigyti skyrimo tvarkos aprašo tvirtinimo“, 8, 22, 23, 24 punktus ir išdėstyti juos taip:
„8. Asmenys (šeimos), pageidaujantys (-čios) gauti maitinimo talonus, Kėdainių rajono kaimiškose seniūnijose kreipiasi į seniūnijos specialistą (toliau – specialistą), Kėdainių mieste į centro specialistą, pateikia prašymą (1 priedas) ir asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą bei prideda šiuos dokumentus:“;
„22. Specialistas seniūnijoje ar centre pildo maitinimo talonų išdavimo formą registravimo žurnale (2 priedas).“;
„23. Jei maitinimo talonų gavėjas yra aptarnaujamas kitų asmenų, pildoma produktų pirkimo ataskaita (3 priedas). Ji pateikiama specialistui seniūnijoje.“;
„24. Specialistas seniūnijoje atsiskaito centrui už praėjusio mėnesio panaudotus talonus iki einamojo mėnesio 5 d. (4 priedas).“
Savivaldybės meras
Jūratė Blinstrubaitė Romualdas Gailiūnas Rūta Švedienė
2013-11- 2013-11- 2013-11
Evaldas Vaicekavičius
2013-11-
Socialiai remtiniems asmenims talonų
maisto produktams įsigyti skyrimo tvarkos aprašo
1 priedas
____________________________________________________________________________
(pareiškėjo vardas, pavardė)
(adresas)
___________________________
(įstaigos pavadinimas, kuriai teikiamas prašymas)
PRAŠYMAS MAITINIMO TALONAMS SKIRTI
___________
(data)
Prašau skirti man / mano šeimai talonus maisto (tai, kas reikalinga, pabraukti).
I. DUOMENYS APIE ŠEIMOS NARIUS (VIENĄ GYVENANTĮ ASMENĮ)
Pareiškėjas: Vyras/ Vienas gyvenantis Asmuo, vienas Sugyventinis/ (reikalingą pabraukti) žmona asmuo auginantis vaiką (-us) sugyventinė |
||||||||||||||||||||||||||||
Asmens kodas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
Vardas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavardė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deklaruotos gyv. vietos adresas |
||||||||||||||||||||||||||||
Faktinės gyv. vietos adresas* |
||||||||||||||||||||||||||||
Socialinė padėtis** SOCIALINĖ PADĖTIS SOCIALINĖ PADĖTIS
|
*Pareiškėjo faktinės gyvenamosios vietos adresas nurodomas tik tuo atveju, jeigu jis nėra deklaravęs gyvenamosios vietos arba jo faktinė gyvenamoji vieta nesutampa su deklaruota gyvenamąja vieta.
**Nurodyti, ar: dirba (darbovietės pavadinimas); individualios įmonės savininkas; asmuo, turintis verslo ar individualios veiklos liudijimą; ūkininkas; invalidas (neįgalusis) (invalidumo grupė arba neįgalumo lygis); pensininkas; asmuo, auginantis vaikus namuose; studentas (mokinys)); asmuo, įsiregistravęs darbo biržoje ir gaunantis nedarbo socialinio draudimo išmoką (mokymo stipendiją); asmuo, įsiregistravęs darbo biržoje (nurodyti registravimosi laikotarpį ir nuo kada nedirba); asmuo, dirbantis viešuosius darbus; asmuo, nedirbantis ir neįsiregistravęs darbo biržoje; asmuo, užsiimantis kita veikla (nurodyti kokia).
Šeimos narių skaičius: _________________________
II. ŠEIMOS (VIENO GYVENANČIO ASMENS) PAJAMOS
Šeimos (vieno gyvenančio asmens) paskutinių 3 mėnesių iki kreipimosi dėl socialinės paramos _______________________________ arba kreipimosi mėnesio ___________ (nurodyti mėnesius) (nurodyti mėnesį) vidutinės mėnesinės pajamos __________ litų.
Eil. Nr. |
Pajamų pavadinimas |
Pajamos Lt
|
||
|
|
Vyras |
Moteris |
Vaikai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_______________ _________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Socialiai remtiniems asmenims talonų maisto
produktams įsigyti skyrimo tvarkos aprašo
2 priedas
NEMOKAMO MAITINIMO TALONŲ IŠDAVIMO
REGISTRACIJA
20 m. mėn.
Eil.Nr. |
Asmens, gavusio talonus vardas, pavardė |
Talonų skaičius |
Piniginė vertė |
Išdavimo data |
Parašas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pareigų pavadinimas (parašas) (vardas, pavardė )
Socialiai remtiniems asmenims talonų maisto
produktams įsigyti skyrimo tvarkos aprašo
3 priedas
PRODUKTŲ PIRKIMO ATASKAITA
20 m. mėn.
Eil.Nr. |
Aptarnaujamo asmens vardas, pavardė |
Pirkimo data |
Kas nupirkta |
Suma lt. |
Aptarnaujamo asmens parašas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pareigų pavadinimas (parašas) (vardas, pavardė)
Socialiai remtiniems asmenims talonų maisto
produktams įsigyti skyrimo tvarkos aprašo
4 priedas
.............................. seniūnija
INFORMACIJA
APIE NEMOKAMO MAITINIMO TALONŲ PANAUDOJIMĄ
20 m. mėn.
Davinių pavadinimas |
Asmenų skaičius |
Talonų skaičius |
Suma litais |
|
Iš viso skirta talonų:
|
|
|
|
|
Iš jų:
|
Asmenys, patys pasiėmę talonus
|
|
|
|
|
Aptarnaujami asmenys
|
|
|
|
|
Neįgalieji |
|
|
|
Nepanaudoti talonai:
|
|
|
|
|
Nepanaudojusio talonus asmens vardas, pavardė |
Priežastis |
|||
|
|
Pareigų pavadinimas (parašas) (vardas, pavardė)
Kėdainių rajono savivaldybės tarybai
AIŠKINAMASIS RAŠTAS
DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013 M. KOVO 29 D. SPRENDIMO NR. TS-98 „DĖL SOCIALIAI REMTINIEMS ASMENIMS TALONŲ MAISTO PRODUKTAMS ĮSIGYTI SKYRIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2013 m. lapkričio 19 d.
Kėdainiai
Parengto sprendimo projekto tikslai
Papildyti Socialiai remtiniems asmenims talonų maisto produktams įsigyti tvarkos aprašą.
Sprendimo projekto esmė
Siekiant efektyviau naudoti biudžeto lėšas organizuojant maitinimo talonų išdavimą, atsirado būtinybė tvarkos apraše nustatyti prašymo formą, kurioje būtų nurodoma asmens (šeimos) pajamų šaltiniai, pajamos tenkančios vienam asmeniui per mėnesį.
Lėšų poreikis
Papildomai lėšų iš savivaldybės biudžeto nereikės.
Laukiami rezultatai:
Detaliai reglamentuota socialiai remtiniems asmenims talonų maisto produktams įsigyti teikimo tvarka.
Socialinės paramos skyriaus vedėja Jūratė Blinstrubaitė
Kėdainių rajono savivaldybės tarybos
priimtų teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio vertinimo metodikos
1 priedas
TEISĖS AKTŲ IR JŲ PROJEKTŲ KOKYBĖS VERTINIMO KLAUSIMYNAS
„DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013 M. KOVO 29 D. SPRENDIMO NR. TS-98 „DĖL SOCIALIAI REMTINIEMS ASMENIMS TALONŲ MAISTO PRODUKTAMS ĮSIGYTI SKYRIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO“
IŠVADA: Korupcijos pasireiškimo lygis – žemas.
Socialinės paramos skyriaus vedėja Jūratė Blinstrubaitė
Kėdainių rajono savivaldybės tarybos
priimtų teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio vertinimo metodikos
2 priedas
TEISĖS AKTŲ IR JŲ PROJEKTŲ TURINIO VERTINIMO KLAUSIMYNAS
„DĖL KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013 M. KOVO 29 D. SPRENDIMO NR. TS-98 „DĖL SOCIALIAI REMTINIEMS ASMENIMS TALONŲ MAISTO PRODUKTAMS ĮSIGYTI SKYRIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO“ PAKEITIMO“
Eil.Nr. |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai |
Vertinimas balais |
Vertinimas balais |
|
NAUDINGUMAS |
|
|
1. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sustiprina valstybės tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių, politikų įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
- |
Ne (0) |
2. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei)? |
- |
Ne (0) |
3. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams arba tam tikras išimtis ar lengvatas kai kuriems subjektams? |
- |
Ne (0) |
4. |
Ar teisės akte (projekte) numatomos įgyvendinimo procedūros mažina veiklos ar santykių tarp subjektų skaidrumą? |
- |
Ne (0) |
5. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas turi įtakos ekonominės naudos skirstymui ar papildomų išlaidų ūkio subjektams atsiradimui? |
- |
Ne (0) |
6. |
Ar teisės akto (projekto) įgyvendinimas gali trukdyti vykdyti teisės aktuose nustatytas korupcijos prevencijos ir kitas antikorupcines priemones? |
- |
Ne (0) |
7. |
Ar teisės aktas (projektas) sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
- |
Ne (0) |
8. |
Ar teisės akte (projekte) numatomas reguliavimas sukuria arba padidina asmenų dirbančių valstybės tarnyboje arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų kilimo riziką? |
- |
Ne (0) |
9. |
Ar teises aktas (projektas) susijęs su asmeniniais valstybės tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, politikų interesais? |
- |
Ne (0) |
Vidutinis balas (pagal Metodikos 9 punktą)
|
0 |
|
IŠVADA: Korupcijos pasireiškimo lygis – žemas.
Socialinės paramos skyriaus vedėja Jūratė Blinstrubaitė