DERINIMO PAŽYMA

DĖL PASTABŲ IR PASIŪLYMŲ LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS NUTARIMO „DĖL NEKILNOJAMOJO TURTO JONAVOJE, STOTIES G., PERDAVIMO“ PROJEKTUI, Į KURIUOS NEATSIŽVELGTA

 

Eil.Nr.

Pastabos ir pasiūlymai

Argumentai, kodėl į pastabas ir pasiūlymus neatsižvelgta

Teisingumo ministerija, 2012-06-26 raštas Nr. (1.6.) 2T-1017

1.                                      

Nėra pateiktas išrašas iš Nekilnojamojo turto registro.

 

 

Neatsižvelgta. UAB „Jonavos hidrotechnika“ nepateikė išrašo, nes daiktas neregistruotas Nekilnojamojo turto registre.

 

 

 

2.                                      

Negali įvertinti pasirinktos teisinio reguliavimo priemonės tikslingumo, kadangi nėra duomenų, ką numatoma su šiuo turtu ateityje veikti ir kodėl nutarimo projekte nurodytą turtą yra geriausia perduoti valstybės įmonei Valstybės turto fondui.

Atsižvelgta iš dalies. Kadangi privatizavimo metu turtas nebuvo įtrauktas į privatizuojamo objekto sąrašą, tikėtina, kad turtą perdavus VĮ Valstybės turto fondui ir įtraukus į Privatizavimo objektų sąrašą, jį galėtų pirkti UAB „Jonavos hidrotechnika“ ar kitas subjektas.

3.                                      

Neaišku, kokie Žemės ūkio ministerijos (ne UAB „Jonavos hidrotechnika“, kuri neįgaliota spręsti klausimų, susijusių su valstybės turto valdymu, naudojimu ir disponavimu juo) veiksmai buvo atlikti sprendžiant klausimą dėl turto perdavimo Jonavos savivaldybei. Pastebėtina, kad Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo 6 straipsnio 2 dalyje numatyta, kad savivaldybės valstybės turtą nuosavybėn įgyja savivaldybės tarybos sutikimu perimdama jį savivaldybių savarankiškosioms ir priskirtosioms (ribotai savarankiškoms) funkcijoms įgyvendinti, kai šis turtas perduodamas savivaldybių nuosavybėn pagal Vyriausybės nutarimus. Iš pateiktos medžiagos negalima konstatuoti fakto, jog Jonavos savivaldybės taryba, kuri įgyvendina savivaldybei priklausančio turto savininko funkcijas, būtų priėmusi sprendimą nesutikti perimti nutarimo projekte nurodyto valstybės turto savivaldybės nuosavybėn.

 

 

Atsižvelgta iš dalies. Susisiekus su Jonavos rajono savivaldybe pasitikslinta, kad savivaldybės taryba nesutiks priimti sprendimo dėl turto perdavimo jos nuosavybėn. Nesant savivaldybės tarybos sutikimo priimti turtą, darytina išvada, kad šis turtas nebus priimtas. Lieka viena iš galimybių turtą pripažinti valstybės nuosavybe ir perduoti VĮ Valstybės turto fondui.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VĮ Valstybės turto fondas, 2012-06-18 raštas Nr. (30) 3R-1474

1.

Informuoja, kad parengto Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo „Dėl nekilnojamojo turto Jonavoje, Stoties g., perdavimo“ projekto Nr. 12-1596-01 nederina ir nesutinka perimti turto (drenažo tinklų, lietaus nuotekų valymo įrenginių bei kitus statinių), esančio Stoties g., Jonavoje, valdyti, naudoti ir disponuoti juo patikėjimo teise, nes neturi nei galimybės, nei lėšų eksploatuoti šį turtą, tai yra per tam tikrą laikotarpį valyti tvenkinį, prižiūrėti drenažo tinklus, mokėti visas išlaidas už taršos ir laboratorijos tyrimus, technikos nuomą, kvalifikuotų specialistų samdymą ir kt. Be to, šis turtas neaptvertas (tvora neišlikusi, likę tik tvoros stulpai), neįregistruotas Nekilnojamojo turto registre Lietuvos Respublikos vardu, jam nesuteiktas adresas bei nepriskirtas žemės sklypas.

Neatsižvelgta. Vykdydami Ministro Pirmininko pavedimą, įformintą Ministro Pirmininko kanclerio 2012-06-06 rezoliucija Nr. 61-2263, teikiame nutarimo projektą, numatantį turto perdavimą VĮ Valstybės turto fondui.

Pažymėtina, kad VĮ Valstybės turto fondas 2012-03-09 raštu Nr. (30) 3R-599 neprieštaravo dėl turto perdavimo Valstybės turto fondui.

 

_________________