LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJA

 

 

 


 

Ministro Pirmininko tarnybai

 

 

   2011-10-15 Nr. (2.1-01)-6K-1111281

 

 

DĖL Lietuvos respublikos 2012 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto IR SU JUO SUSIJUSIŲ TEISĖS AKTŲ PROJEKTŲ

LLdok nesp

 

Finansų ministerija, atsižvelgdama į 2011 m. spalio 13 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės pasitarimo rezultatus, teikia patikslintą Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą. Taip pat šiame projekte, atsižvelgus į Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. spalio 12  d. priimto nutarimo „Dėl 2011 m. papildomų nacionalinių tiesioginių išmokų“ nuostatą, kad nacionalinės tiesioginės išmokos mokamos iš valstybės biudžeto lėšų neviršijant 194 mln. litų, nutarta minėtoms išmokoms numatyti 188 mln. litų, arba, palyginti su 2011 m. planu, 125 mln. litų daugiau. Pažymėtina, kad šis valstybės įsipareigojimas mokėti papildomas nacionalines tiesiogines išmokas už 2011 metų laikotarpį neturės įtakos 2012 m. valdžios sektoriaus deficitui.

Kartu yra teikiami patikslinti Lietuvos Respublikos Lietuvos banko įstatymo 23 straipsnio pakeitimo įstatymo, Lietuvos Respublikos Seimo nutarimo „Dėl 2012, 2013 ir 2014 metų nacionalinio biudžeto planuojamų rodiklių“ projektai.

Taip pat kartu yra teikiamas Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymo 18, 20, 28, 32, 34, 37, 38, 42, 59 ir 60 straipsnių pakeitimo, įstatymo papildymo 60¹ straipsniu įstatymo projektas (toliau – Įstatymo projektas) parengtas, siekiant pagerinti verslo sąlygas ir įgyvendinti Verslo aplinkos gerinimo komisijos (Saulėtekio komisijos) pasiūlymus dėl galimybės akcinės bendrovės ar uždarosios akcinės bendrovės (toliau – bendrovė) akcininkams, tame tarpe ir valstybei, mokėti dividendus už laikotarpį, trumpesnį nei finansiniai metai.

Įstatymo projekto iniciatorė ir rengėja – Lietuvos Respublikos ūkio ministerija.

Teikiamo Įstatymo projekto tikslas – sudaryti galimybę akcininkams mokėti dividendus už laikotarpį, trumpesnį nei finansiniai metai.

Įstatymo projektas taip pat sudarys sąlygas įgyvendinti papildomas valstybės biudžeto finansinės konsolidacijos priemones, nes valstybė, būdama bendrovių akcininkė, įgis galimybę gauti dividendų pajamas į valstybės biudžetą einamaisiais bendrovių veiklos metais ir panaudoti jas viešiesiems interesams tenkinti. Atsižvelgiant į tai, šis Įstatymo projektas teikiamas kartu su Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės  biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektu.

 

 

PRIDEDAMA:

1.    Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektas, 33 lapai.

2.    Lietuvos Respublikos 2012 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto aiškinamasis raštas, 87 lapai.

3.         Lietuvos Respublikos Lietuvos banko įstatymo 23 straipsnio pakeitimo įstatymo projektas, lyginamasis variantas, aiškinamasis raštas, 4 lapai.

4.         Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymo 18, 20, 28, 32, 34, 37, 38, 42, 59 ir 60 straipsnių pakeitimo, įstatymo papildymo 60¹ straipsniu įstatymo projektas, lyginamasis variantas, aiškinamasis raštas, Direktyvos 77/91/EEB ir projekto atitikties lentelė, 15 lapų.

5.         Lietuvos Respublikos Seimo nutarimo „Dėl 2012, 2013 ir 2014 metų nacionalinio biudžeto planuojamų rodiklių“ projektas, 1 lapas.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Finansų ministrė                                                                                                          Ingrida Šimonytė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

G. Steponėnaitė, 219 9391