NUMATOMO TEISINIO REGULIAVIMO POVEIKIO VERTINIMO PAŽYMA

 

1. Teisės akto projekto pavadinimas

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. gegužės 25 d. nutarimo Nr. 603 „Dėl Krašto apsaugos sistemos karių uniformų ir skiriamųjų ženklų etalonų aprašymo patvirtinimo“ pakeitimo projektas (toliau – Projektas).

 

2. Numatomo teisinio reguliavimo tikslas, pagrindas ir siūlomos priemonės jam pasiekti

Projekto teisinis pagrindas – Lietuvos Respublikos krašto apsaugos sistemos organizavimo ir karo tarnybos įstatymo 2, 10, 11, 13, 17, 21, 22, 23, 28, 29, 30, 31, 32, 34, 36, 37, 38, 44, 47, 48, 49, 50, 54, 55, 59, 60, 63, 64, 66, 67, 68, 69 straipsnių pakeitimo ir papildymo ir įstatymo papildymo 101, 321 straipsniais įstatymas (Žin. 2011, Nr. 86-4551) (toliau – Įstatymas), kuris įsigalioja 2011 m rugsėjo 1 d.

Projekto tikslas – suderinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. gegužės 25 d. nutarimą Nr. 603 „Dėl Krašto apsaugos sistemos karių uniformų ir skiriamųjų ženklų etalonų aprašymų patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 64-3045) su Įstatymo 1 straipsnio nuostatomis.

Teikiamo nutarimo projekto tikslas bus pasiektas išbraukus žodžius „ir karių savanorių“ Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. gegužės 25 d. nutarimu Nr. 603 „Dėl Krašto apsaugos sistemos karių uniformų ir skiriamųjų ženklų etalonų aprašymų patvirtinimo“ patvirtinto Krašto apsaugos sistemos karių uniformų ir skiriamųjų ženklų etalonų aprašymo, nes Įstatyme nuo 2011 m. rugsėjo 1 d. naudojama privalomosios karo tarnybos sąvoka apima ir krašto apsaugos savanorių karo tarnybą, todėl neliko pagrindo išskirti karių savanorių į atskirą grupę.

 

3. Numatomo teisinio reguliavimo teigiamos ir neigiamos pasekmės

 

Neigiamų pasekmių, priėmus Projektą, nenumatoma.

Teigiamos pasekmės – priėmus Projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. gegužės 25 d. nutarimo Nr. 603 „Dėl Krašto apsaugos sistemos karių uniformų ir skiriamųjų ženklų etalonų aprašymų patvirtinimo“ nuostatos bus suderintos su Įstatymo nuostatomis.

 

4. Realios numatomo teisinio reguliavimo alternatyvos ir jų poveikio įvertinimas

 

Realių alternatyvų nėra.

5. Kita svarbi informacija, susijusi su numatomu teisiniu reguliavimu

Patvirtinus projektą, naujų teisės aktų priimti ar galiojančių keisti nereikės.

Papildomų lėšų projekto įgyvendinimas nereikalauja.

Nutarimo projektas neperkelia ir neįgyvendina Europos Sąjungos teisės aktų, Europos Komisijai nenotifikuotinas.

Projektas parengtas laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas.

 

 

_________________