VALSTYBĖS TARNYBOS ĮSTATYMO 1 PRIEDO PAKEITIMO

ĮSTATYMO PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS

ĮSTATYMO PROJEKTO,

VALSTYBĖS TARNYBOS ĮSTATYMO 25 STRAIPSNIO IR 1 PRIEDO PAKEITIMO

ĮSTATYMo 2 STRAIPSNIO PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS IR 4 straipsnio pakeitimo

 įstatymO PROJEKTO ,

ANTROJO OPERATYVINIŲ TARNYBŲ DEPARTAMENTO PRIE KRAŠTO APSAUGOS MINISTERIJOS STATUTO 32 STRAIPSNIO PAKEITIMO

ĮSTATYMO 2 STRAIPSNIO PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS IR 3 STRAIPSNIO PAKEITIMO

ĮSTATYMO PROJEKTO,

CIVILINĖS KRAŠTO APSAUGOS TARNYBOS STATUTO 20 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMO 2 straipsnio pripažinimO netekusiu galios ir 3 straipsnio PAKEITIMO

ĮSTATYMO PROJEKTO,

TARNYBOS KALĖJIMŲ DEPARTAMENTE PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS TEISINGUMO MINISTERIJOS STATUTO PAKEITIMO ĮSTATYMO
1 STRAIPSNIO PAKEITIMO

ĮSTATYMO 2 ir 3 straipsnių pripažinimo netekusiais galios

ĮSTATYMO PROJEKTO,

TARNYBOS KALĖJIMŲ DEPARTAMENTE PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS TEISINGUMO MINISTERIJOS STATUTO PAKEITIMO ĮSTATYMO

1 STRAIPSNIO PAKEITIMO įstatymo 2 ir 4 STRAIPSNIŲ PRIPAŽINIMO NETEKUSIAIS GALIOS IR 5 straipsnio PAKEITIMO

ĮSTATYMO PROJEKTO,

SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS STATUTO 30 STRAIPSNIO PAKEITIMO

ĮSTATYMO 2 straipsnio pripažinimo netekusiu galios ir 3 STRAIPSNIO PAKEITIMO

 ĮSTATYMO PROJEKTO,

VALSTYBĖS SAUGUMO DEPARTAMENTO STATUTO 43 STRAIPSNIO PAKEITIMO

ĮSTATYMO 2 straipsnio pripažinimo netekusiu galios ir 3 STRAIPSNIO PAKEITIMO

ĮSTATYMO PROJEKTO,

VALSTYBĖS TARNYBOS ĮSTATYMO 3 PRIEDO PAKEITIMO

ĮSTATYMO PROJEKTO

 

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

1. Projektų rengimą paskatinusios priežastys.

Įstatymų projektai parengti įgyvendinant Penkioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės veiklos programos, kuriai pritarta Lietuvos Respublikos Seimo 2008 m. gruodžio 9 d. nutarimu Nr. XI-52 (Žin., 2008, Nr. 146-5870), II dalyje numatytą Krizės įveikimo planą, kuriuo siekiama sumažinti valstybės biudžeto asignavimus darbo užmokesčiui ir stabilizuoti valstybės finansų sistemą, racionaliau naudoti valstybės lėšas.

 

2. Projektų tikslai ir uždaviniai.

Įstatymų projektai parengti siekiant nedidinti valstybės biudžeto asignavimų darbo užmokesčiui įgyvendinant keičiamus įstatymus, ir, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos finansų ministerijos išvadas, kad 2011 metais didinti šiuo metu esamą valstybės tarnautojų darbo užmokestį nėra galimybių.

 

3. Projektuose siūlomų nuostatų teisinio reguliavimo būklė šiuo metu.

Šiuo metu apskaičiuojant valstybės tarnautojų darbo užmokestį taikomi sumažinti valstybės tarnautojų pareigybių kategorijų koeficientų ir kai kurių priedų dydžiai.

 

4. Kokios numatomos naujos teisinio reglamentavimo nuostatos.

Įstatymų projektuose numatyta pratęsti galiojimą laikinai sumažintų valstybės tarnautojų kategorijų pareiginių algų koeficientų, priedų už kvalifikacines klases ir kvalifikacines kategorijas, priedų už rangą ir kai kurių važiavimo išlaidų kompensavimą (Kalėjimų departamento statutiniams valstybės tarnautojams), taip pat laikinai atsisakyti nuo 2011 m. numatyto valstybės tarnautojų suvienodintų pareigybių kategorijų intervalų mažinimo (pagal Valstybės tarnybos įstatymo 3 priedą). Atsižvelgiant į Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimą, įstatymų projektuose siūloma nustatyti pavedimą Vyriausybei kiekvienais metais, prieš teikiant Seimui valstybės biudžeto įstatymo projektą, įvertinti valstybės ekonominę ir finansinę padėtį ir, konstatavus valstybėje susidariusios ypatingos situacijos pabaigą ir sukaupus lėšas, leidžiančias valstybei įvykdyti prisiimtus įsipareigojimus, kartu teikti Seimui atitinkamų įstatymų, atkuriančio buvusį teisinį reglamentavimą, pakeitimo projektus.

 

5. Galimos neigiamos priimtų įstatymų pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta.

Priėmus įstatymus, neigiamų pasekmių nenumatoma.

 

6. Kokią įtaką įstatymai turės kriminogeninei situacijai, korupcijai.

Įstatymai įtakos kriminogeninei situacijai ir korupcijai neturės.

 

7. Kaip įstatymų įgyvendinimas atsilieps verslo sąlygoms ir jo plėtrai.

Įstatymų įgyvendinimas neturės įtakos verslo sąlygoms ir jo plėtrai.

 

8. Įstatymų inkorporavimas į teisinę sistemą.

Įsigaliojus įstatymams, galiojančių teisės aktų nereikės keisti ar panaikinti.

 

9. Ar įstatymų projektai atitinka Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencijos nuostatas bei Europos Sąjungos dokumentus.

Įstatymų projektai neprieštarauja Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencijos nuostatoms bei Europos Sąjungos dokumentams.

 

10. Įstatymams įgyvendinti reikalingų įstatymo įgyvendinamųjų teisės aktų rengimas.

Priėmus įstatymus nereikės rengti jų įgyvendinimui reikalingų teisės aktų.

 

11. Kiek biudžeto lėšų pareikalaus ar leis sutaupyti įstatymų įgyvendinimas.

Įstatymų projektams įgyvendinti papildomų lėšų iš valstybės biudžeto nereikės.

 

12. Projektų rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados.

Projektų rengimo metu specialistų vertinimų ir išvadų negauta.

 

13. Įstatymų projektų autorius.

Įstatymų projektus parengė Ministro Pirmininko tarnyba.

 

14. Reikšminiai žodžiai.

Reikšminiai žodžiai, kurių reikia šiam projektui įtraukti į kompiuterinę paieškos sistemą, įskaitant reikšminius žodžius pagal Europos žodyną Eurovoc, „valstybės tarnyba“, „valstybės tarnautojas“, „darbo užmokestis“, „pareiginė alga“, „pareiginės algos koeficientas“, „rangas“.

 

Ministras Pirmininkas

Andrius Kubilius