Išrašas
LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO
BIUDŽETO IR FINANSŲ komitetas
2010 m. birželio 2 d. Nr. 109-P-27
Vilnius
SVARSTYTA: SEIMO KANCELIARIJOS PASTA BOS DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS PAPILDOMO SAVANORIŠKO PENSIJŲ KAUPIMO ĮSTATYMO 11, 16, 17, 43, 58, 59 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO
IR PAPILDYMO ĮSTATYMO PROJEKTO Nr. XIP – 1020(2)
Seimo kanceliarijos Teisės departamento pasiūlymai:
Eil. Nr. |
Pasiūlymo teikėjas, data |
Siūloma keisti |
Pasiūlymo turinys
|
Nuomonė |
Argumentai, pagrindžiantys nuomonę |
||
Str. |
Str. d. |
P. |
|||||
1. |
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas
|
7 |
|
|
Įstatymo projekto 7 straipsniu keičiamo įstatymo 59 straipsnio 1 dalies 8 punkto nuostata derintina su keičiamo įstatymo 17 straipsnio 1 dalies 4 punktu, atsižvelgiant į tai, jog atsakomybė kyla ne tik už įgyvendinamųjų, bet ir už kitų teisės aktų nustatytų reikalavimų pažeidimus. |
Nepritarti |
Įstatymo 17 straipsnio 1 dalies 4 punkte nustatyta bendra nuostata, kad vienas iš pagrindų, kuomet Vertybinių popierių komisija gali taikyti poveikio priemones – Lietuvos Respublikos įstatymų ar kitų teisės aktų pažeidimas. Natūralu, kad PSPKĮ 59 straipsnio 1 dalyje nustatytas pinigines baudas įmanoma taikyti tik už PSPKĮ ir jo įgyvendinamuosiuose teisės aktuose nustatytų reikalavimų nevykdymą (PSPKĮ nustatytos baudos negali būti taikomos už su PSPKĮ reikalavimais nesusijusių nuostatų pažeidimą), todėl manytina, kad Įstatymo projekto 7 straipsniu keičiamo įstatymo 59 straipsnio 1 dalies 8 punkte turėtų būti tiksliai nustatyta, kad poveikio priemonė gali būti taikoma „asmenims, nesilaikantiems kitų šiame įstatyme ir jo įgyvendinamuosiuose teisės aktuose nustatytų reikalavimų“. |
Komiteto pirmininkas Kęstutis Glaveckas