LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

VALSTYBĖS VALDYMO IR SAVIVALDYBIŲ KOMITETAS

 

PAPILDOMO KOMITETO

I Š V A D A

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS 2009 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO ĮSTATYMO 1, 2, 3, 7, 8, 10 STRAIPSNIŲ IR 1, 3, 4, 11 PRIEDĖLIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMO

PROJEKTO XIP-781

 

2009 m. liepos 7 d. Nr. 113-P-39

Vilnius

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: Vytautas Kurpuvesas, Komiteto pirmininkas; Algis Rimas, pirmininko pavaduotojas; Komiteto nariai: Danutė Bekintienė, Evaldas Jurkevičius, Kęstas  Komskis, Milda Petrauskienė, Liudvikas Sabutis, Erikas Tamašauskas, Artūras Zuokas. (Kvorumas buvo).

Kviestieji asmenys: Vida Ablingienė, Lietuvos savivaldybių asociacijos patarėja; Janina Baltrušaitienė, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Biudžeto ir finansų komiteto biuro patarėja; Česlova Bareikienė, Finansų ministerijos skyriaus vedėja;  Kęstutis Kupšys, Seimo pirmininko pavaduotojos Irenos Degutienės biuro patarėjas; Giedrius Lingis, Lietuvos savivaldybių asociacijos konsultantas; Paulius Skardžius, Viešojo administravimo departamento prie Vidaus reikalų ministerijos direktorius; Roma Žakaitienė, Lietuvos savivaldybių asociacijos direktorė; Edmundas Žilevičius, Finansų viceministras.

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

 

Komiteto nuomonė

Argumentai, pagrindžiantys nuomonę

Str.

Str. d.

P.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas (2009-06-23)

 

 

 

Alternatyvių įstatymo projektų Teisės departamente negauta.

Įvertinus įstatymo projekto atitiktį Konstitucijai, galiojantiems įstatymams bei juridinės technikos taisyklėms pastabų neturime.

 

Atsižvelgti

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

 

Komiteto nuomonė

Argumentai, pagrindžiantys nuomonę

Str.

Str. d.

P.

1.

Lietuvos Savivaldybių asociacija

 

 

 

LIETUVOS SAVIVALDYBIŲ ASOCIACIJOS VALDYBA

NUTARIMAS

DĖL 2009 M. VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO ĮSTATYMO 1, 2, 3, 10 STRAIPSNIŲ IR 1, 3, 4, 11 PRIEDĖLIŲ PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIP-781

2009 m. birželio 29 d. Nr. VN – 61

Vilnius

Lietuvos savivaldybių asociacijos valdyba,

vadovaudamasi Europos vietos savivaldos chartija, kurią Lietuvos Respublikos Seimas ratifikavo be jokių išlygų 1999 m. gegužės 25 d., Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodikos įstatymu ir kitais teisės aktais,

įvertindama sunkią savivaldybių biudžetų padėtį, kai iškilo reali grėsmė savivaldybių savarankiškų ir valstybinių (perduotų savivaldybėms) funkcijų įgyvendinimui (pavyzdžiui, atostoginių išmokėjimui iš savivaldybių biudžetų išlaikomų švietimo įstaigų pedagogams ir darbo užmokesčio išmokėjimui savivaldybių ir joms pavaldžių įstaigų darbuotojams (daugumai jų tenka eiti atostogų savo sąskaita), būsto šildymo išlaidų kompensacijų ir socialinių pašalpų išmokėjimui, transporto, kitų funkcijų ir programų įgyvendinimui užtikrinti) bei įsiskolinimų už prekes, paslaugas ir atliktus darbus sumažinimui (pavyzdžiui, pradelsti savivaldybių kreditiniai įsiskolinimai vien per 2009 m. I ketvirtį padidėjo apie 1,65 karto, t. y. nuo 147,2 mln. Lt 2009 m. sausio 1 d. iki 243,1 mln. Lt 2009 m. balandžio 1 d.; be to, antstoliai jau pradėjo savivaldybių sąskaitų bankuose areštus, siekdami nedelsiant išieškoti pradelstus kreditinius įsiskolinimus verslui),

atsižvelgdama į tai, kad nesilaikant Savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodikos įstatymo nuostatų 2009 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme 4,23 procentinio punkto buvo sumažinta 2009 m. savivaldybių biudžetams tenkanti gyventojų pajamų mokesčio dalis, t. y. 150 mln. Lt buvo paimti iš savivaldybių biudžetų valstybės biudžeto naudai, be to, neteisėtai (neatsižvelgiant į pajamų prognozės sumažėjimą) numatyta prievolė savivaldybėms pervesti valstybės biudžetui bendrosios dotacijos kompensacijas,

pažymėdama, kad 2009 m. padidinus akcizus, PVM tarifą, kurį siūloma padidinti dar 2 procentiniais punktais, ir panaikinus jo lengvatas, apie 50 mln. litų jau padidėjo savivaldybių biudžetų lėšų poreikis kompensuoti keleivių vežėjų negautas pajamas dėl transporto lengvatų keleiviams taikymo bei nuostolius, susidarančius teikiant visuomenei būtinas transporto paslaugas. Tokiu būdu buvo padidintos valstybės biudžeto pajamos iš PVM ir akcizų, tačiau išlaidų padidėjimas už visuomenei būtinas transporto paslaugas ir savivaldybių finansuojamų viešojo administravimo sektoriaus pastatų šildymą atiteko savivaldybėms,

atkreipdama dėmesį, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybė nederino su Lietuvos savivaldybių asociacija 2009 m. valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo 1, 2, 3, 10 straipsnių ir 1, 3, 4, 11 priedėlių pakeitimo įstatymo projekto (taip buvo daroma ir priimant bei tikslinant 2009 m. nacionalinį biudžetą),

 

n u t a r i a nepritarti 2009 m. valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo 1, 2, 3, 10 straipsnių ir 1, 3, 4, 11 priedėlių pakeitimo įstatymo projektui Nr. XIP-781 bei kreiptis į Lietuvos Respublikos Seimą ir Lietuvos Respublikos Vyriausybę ir prašyti:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pritarti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vadovaujantis Savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodikos įstatymo 10 straipsnio 4 dalies nuostatomis, savivaldybėms turi būti skiriama reikiamo dydžio bendrosios dotacijos kompensacijos, jeigu Seimui ar Vyriausybei priėmus sprendimus biudžetiniais metais keičiasi savivaldybių biudžetų pajamos ir išlaidos. Sprendimas didinti PVM tarifą, didina savivaldybių biudžetų išlaidas.

 

 

 

 

 

1. Be teisinio pagrindo nemažinti savivaldybių biudžetams tvirtinamų valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti.

Įstatymo projekto 2 straipsnio 3 dalimi ir 4 priedėliu numatoma mažinti specialias tikslines dotacijas valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, nors nėra atitinkamai pakeista valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodika.

Būtina ne tik nemažinti specialių tikslinių dotacijų šioms funkcijoms atlikti, o jas didinti, nes 2009 m. socialinių išmokų poreikis, lyginant su 2008 m., išaugo dvigubai. 2009 m. birželio viduryje savivaldybėms jau trūko apie 90 mln. Lt specialių tikslinių dotacijų lėšų socialinėms išmokoms ir kompensacijoms bei socialinei paramai mokiniams mokėti.

Savivaldybės š. m. IV ketvirtyje bus priverstos nutraukti valstybinių (perduotų savivaldybėms) funkcijų įgyvendinimą, tame tarpe ir socialinių pašalpų, išmokų bei kompensacijų mokėjimą, jeigu bus sumažintas finansavimas iš valstybės biudžeto.

Pažymėtina, kad tiek priimant, tiek š. m. gegužės 7 d. tikslinant 2009 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymą jau buvo sumažintos savivaldybėms skiriamos specialios tikslinės dotacijos valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, bet privalomieji šių funkcijų įgyvendinimo normatyvai ir metodikos nebuvo pakeisti kitais teisės aktais.

Siekiant efektyvesnio ir racionalesnio šių tikslinės paskirties asignavimų naudojimo esant ekonominiam nuosmukiui,  Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliotos valstybės institucijos turėtų peržiūrėti valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodikas ir atsisakyti ar pakeisti dalį jose nustatytų normų/normatyvų (įskaitant jomis nustatytų darbuotojų skaičiaus), kurių pagrindu savivaldybėms yra apskaičiuojamas specialių tikslinių dotacijų, reikalingų valstybės perduotoms funkcijoms atlikti, poreikis.

 

Pritarti iš dalies

Nepritarti tam, kad negali būti mažinamos specialiosios tikslinės dotacijos dėl pareiginės algos bazinio dydžio ir dėl bazinės mėnesinės algos sumažinimo.

 

Pritarti tam, kad:

1) blogėjant ekonominei situacijai Lietuvoje, augant įtampai darbo rinkoje (ženkliai didėjant per savaitę užsiregistruojančių bedarbių skaičiui) ir dėl to   Lietuvoje akivaizdžiai didėjant socialiai remtinų asmenų skaičiui bei jiems teisėtai priklausančių mokėti  socialinių išmokų bei kompensacijų apimčiai, turi būti perskaičiuotos savivaldybių biudžetams skiriamų specialių tikslinių dotacijų lėšų socialinėms išmokoms ir kompensacijoms bei socialinei paramai mokiniams mokėti apimtys;

2)  siekiant efektyvesnio ir racionalesnio iš valstybės biudžeto savivaldybių biudžetams skiriamų tikslinės paskirties asignavimų naudojimo esant ekonominiam nuosmukiui,  Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliotos valstybės institucijos turėtų peržiūrėti valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodikas ir atsisakyti ar pakeisti dalį jose nustatytų normų/normatyvų (įskaitant jomis nustatytų darbuotojų skaičiaus), kurių pagrindu savivaldybėms yra apskaičiuojamas specialių tikslinių dotacijų, reikalingų valstybės perduotoms funkcijoms atlikti, poreikis.

 

 

 

 

 

 

2. Pripažinti netekusia galios galiojančio įstatymo 2 straipsnio 4 dalį ir 7 priedėlį, pagal kuriuos visos savivaldybės privalo 2009 m. grąžinti 100,618 mln. Lt bendrosios dotacijos kompensacijos valstybės biudžetui.

Be to, būtina patikslinti 2 straipsnio 5 dalį, iš jos išbraukiant žodžius „ir valstybės biudžetui patikslinta grąžinama bendrosios dotacijos kompensacijų suma.“

Remiantis Savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodikos įstatymo 12 straipsnio 2 dalimi, „valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymų projektuose valstybės biudžetui numatomos reikiamo dydžio valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos iš tų savivaldybių, kurių ateinantiems biudžetiniams metams prognozuojamos palyginamaisiais dydžiais ir sąlygomis pajamos (be specialių tikslinių dotacijų ir pajamų iš vietinių rinkliavų) didėja daugiau kaip 21 procentu, palyginti su einamaisiais biudžetiniais metais apskaičiuotomis pajamomis“.

LSA įsitikinusi, kad, Finansų ministerijai prognozuojant 18,2 proc. bendrojo vidaus produkto mažėjimą 2009 m., didėjant nedarbui ir mažėjant vidutiniam darbo užmokesčiui dėl ekonominio nuosmukio (recesijos), nei vienos savivaldybės prognozuojamos palyginamaisiais dydžiais ir sąlygomis pajamos savarankiškoms funkcijoms atlikti (neįskaitant mokinio krepšelio reikmėms skiriamų specialių tikslinių dotacijų iš valstybės biudžeto) nedidėja daugiau kaip 21 procentu.

 

Pritarti iš dalies

Savivaldybių biudžetų pajamos, prognozuotos gauti iš gyventojų pajamų mokesčio 2009 metais siūlomos mažinti 417,4 mln. Lt. (papildomai dar 78,5 mln. Lt, lyginant su  sumažinimu 338,9 mln. lt, kuris įtvirtintas 2009 m. gegužės 19 d. Valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo pakeitimo įstatymu).

Vadovaujantis Savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodikos įstatymo 12 straipsnio 2 dalies nuostatomis valstybės biudžetui yra grąžinamos bendrosios dotacijos kompensacijos iš tų savivaldybių biudžetų, kurių prognozuotos pajamos ateinančiais biudžetiniais metais palyginamaisiais dydžiais ir sąlygomis didėja daugiau, nei 21 procentu, lyginant su einamųjų biudžetinių metų apskaičiuotomis pajamomis.

Ženkliai pasikeitus Savivaldybių biudžetų pajamoms, prognozuotoms gauti iš gyventojų pajamų mokesčio 2009 metais, turi būti perskaičiuotos  bendrosios dotacijos kompensacijos sumos, kurias valstybės biudžetui turi sugrąžinti savivaldybių biudžetai.

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai:

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai:

6. Komiteto (komisijos) sprendimas ir pasiūlymai:

6.1. Sprendimas: 1. Pritarti iš esmės iniciatorių pateiktam įstatymo projektui XIP-781.

2. Siūlyti pagrindiniam komitetui tobulinti įstatymo projektą, atsižvelgiant į Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komiteto pateiktus pasiūlymus.

6.2. Pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai, pagrindžiantys nuomonę

Str.

Str. d.

P.

1

Seimo Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

10 (N)

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

N

Argumentai:

Vadovaujantis Savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodikos įstatymo 10 straipsnio 4 dalies nuostatomis, savivaldybėms turi būti skiriamos reikiamo dydžio bendrosios dotacijos kompensacijos, jeigu Seimui ar Vyriausybei priėmus sprendimus biudžetiniais metais keičiasi savivaldybių biudžetų pajamos ir išlaidos. Sprendimas didinti PVM tarifą, didina savivaldybių biudžetų išlaidas

Pasiūlymas:

Gavus iš Vyriausybės skaičiuotes, kiek didėja kiekvienos savivaldybės biudžeto išlaidos dėl PVM tarifo didinimo 2 procentiniais punktais:

1) pakeisti įstatymo projekto 2 straipsnio 2 dalį, vietoj skaičiaus „45 822“ įrašant perskaičiuotą bendrą valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos, skiriamos savivaldybių biudžetams dėl PVM tarifo didinimo, apimtį;

2) papildyti įstatymo projektą nauju 10 straipsniu, kuriuo būtų keičiamas 2009 m. valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo 6 priedėlis ir įrašomos perskaičiuotos 2009 m. valstybės biudžeto dotacijos kompensacijų, skiriamų kiekvienai savivaldybei, sumos, padidėjusios dėl PVM tarifo didinimo.

Įstatymo projekto 10 straipsnį laikyti 12 straipsniu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pritarti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Argumentai:

Blogėjant ekonominei situacijai Lietuvoje, augant įtampai darbo rinkoje (ženkliai didėjant per savaitę užsiregistruojančių bedarbių skaičiui) ir dėl to   Lietuvoje akivaizdžiai didėjant socialiai remtinų asmenų skaičiui bei jiems teisėtai priklausančių mokėti  socialinių išmokų bei kompensacijų apimčiai, turi būti perskaičiuotos savivaldybių biudžetams skiriamų specialių tikslinių dotacijų lėšų socialinėms išmokoms ir kompensacijoms bei socialinei paramai mokiniams mokėti apimtys.

Pasiūlymas

Gavus iš Vyriausybės skaičiuotes, kiek pasikeitusiomis sąlygomis savivaldybių biudžetams turėtų būti skiriama  specialių tikslinių dotacijų lėšų socialinėms išmokoms ir kompensacijoms bei socialinei paramai mokiniams mokėti:

1) pakeisti įstatymo projekto 2 straipsnio 2 dalį, vietoj skaičiaus „2 939 697“  įrašant perskaičiuotą specialiųjų tikslinių dotacijų skiriamų savivaldybių biudžetams bendrą apimtį, pasikeitusią dėl perskaičiuotų specialių tikslinių dotacijų lėšų socialinėms išmokoms ir kompensacijoms bei socialinei paramai mokiniams mokėti;

2) pakeisti Įstatymo projekto 9 straipsnį, kuriuo keičiamas Įstatymo 4 priedėlis ir įrašyti perskaičiuotas kiekvienai savivaldybei skiriamas specialių tikslinių dotacijų lėšų socialinėms išmokoms ir kompensacijoms bei socialinei paramai mokiniams mokėti sumas.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pritarti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N

Argumentai:

Siekiant efektyvesnio ir racionalesnio iš valstybės biudžeto savivaldybių biudžetams skiriamų tikslinės paskirties asignavimų naudojimo esant ekonominiam nuosmukiui,  Lietuvos Respublikos Vyriausybės įgaliotos valstybės institucijos turėtų peržiūrėti valstybinėms (perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšų apskaičiavimo metodikas ir atsisakyti ar pakeisti dalį jose nustatytų normų/normatyvų (įskaitant jomis nustatytų darbuotojų skaičiaus), kurių pagrindu savivaldybėms yra apskaičiuojamas specialių tikslinių dotacijų, reikalingų valstybės perduotoms funkcijoms atlikti, poreikis.

Pasiūlymas:

Papildyti Įstatymo projektą nauju 13 straipsniu ir jį išdėstyti taip:

„13 straipsnis. Pasiūlymai Lietuvos Respublikos Vyriausybei

Lietuvos Respublikos Vyriausybė ar jos įgaliotos valstybės institucijos per 2 mėnesius nuo šio įstatymo įsigaliojimo turi peržiūrėti metodikas ir atsisakyti ar pakeisti dalį jose nustatytų normų/normatyvų, kurių pagrindu savivaldybėms yra apskaičiuojamas asignavimų, reikalingų vykdyti valstybės deleguotas funkcijas, poreikis, siekiant didesnio šių tikslinės paskirties lėšų naudojimo ekonomiškumo ir efektyvumo.“

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pritarti

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

N

 

 

 

 

N

Argumentai:

Savivaldybių biudžetų pajamos, prognozuotos gauti iš gyventojų pajamų mokesčio 2009 metais siūlomos mažinti 417,4 mln. Lt. (papildomai dar 78,5 mln. Lt, lyginant su  sumažinimu 338,9 mln. lt, kuris įtvirtintas 2009 m. gegužės 19 d. Valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo pakeitimo įstatymu).

Vadovaujantis Savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodikos įstatymo 12 straipsnio 2 dalies nuostatomis valstybės biudžetui yra grąžinamos bendrosios dotacijos kompensacijos iš tų savivaldybių biudžetų, kurių prognozuotos pajamos ateinančiais biudžetiniais metais palyginamaisiais dydžiais ir sąlygomis didėja daugiau, nei 21 procentu, lyginant su einamųjų biudžetinių metų apskaičiuotomis pajamomis.

Ženkliai pasikeitus Savivaldybių biudžetų pajamoms, prognozuotoms gauti iš gyventojų pajamų mokesčio 2009 metais, turi būti perskaičiuotos  bendrosios dotacijos kompensacijos sumos, kurias valstybės biudžetui turi sugrąžinti savivaldybių biudžetai

Pasiūlymas:

Gavus iš Vyriausybės skaičiuotes, kiek pasikeitusiomis sąlygomis iš savivaldybių biudžetų 2009 m. turėtų būti grąžinama valstybės biudžetui bendrosios dotacijos kompensacijų,

1) papildyti įstatymo projekto 2 straipsnį nauja 3 dalimi, kuria būtų keičiama Įstatymo 2 straipsnio 4 dalis ir vietoj skaičiaus „100 618“ įrašoma  patikslinta iš savivaldybių biudžetų valstybės biudžetui grąžinamos bendrosios dotacijos kompensacijos suma;

2)  papildyti įstatymo projektą nauju 11 straipsniu, kuriuo būtų keičiamas 2009 m. valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo 7 priedėlis ir įrašomos patikslintos iš savivaldybių biudžetų valstybės biudžetui grąžinamos bendrosios dotacijos kompensacijos sumos 2009 m.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pritarti

 

 

 

7. Balsavimo rezultatai: 6 už; 1 prieš; 1 susilaikė.

            8. Komiteto paskirtas pranešėjas: V. Kurpuvesas.

Komiteto pirmininkas                                                                                                                                     Vytautas Kurpuvesas