2009 07 02

 

PASIŪLYMAI

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS

VYRIAUSYBĖS ĮSTATYMO 13, 24, 27, 39, 40, 44, 441, 45, 46 STRAIPSNIŲ IR DEŠIMTOJO SKIRSNIO PAVADINIMO PAKEITIMO

ĮSTATYMO PROJEKTUI

 XIP-690(2)

 

 

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

 

Straipsnis

Straipsnio dalis

Punktas

 

 

 

 

3

 

7

 

8

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

1

 

1,2

 

3

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Argumentai: įstatymo projekte netikslinga smulkmeniškai vardinti Ministro Pirmininko Tarnybos pareigūnų.

 

Pasiūlymai:

Vietoj žodžių  “pirmojo pavaduotojo” įrašyti žodį “pavaduotojų”;

 

Vietoj žodžių “pirmasis pavaduotojas” įrašyti žodį “pavaduotojai”

 

 Išbraukti šią dalį:

3. Ministro Pirmininko kancleris turi 2 pavaduotojus, iš kurių vienas - Ministro Pirmininko kanclerio pirmasis pavaduotojas yra politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojas, o kitas - Ministro Pirmininko kanclerio pavaduotojas yra karjeros valstybės tarnautojas. Ministro Pirmininko kanclerio pavaduotojas yra pavaldus Ministro Pirmininko kancleriui ir atskaitingas Ministrui Pirmininkui.”
 

Išbraukti žodžius “Ministro Pirmininko kanclerio pirmuoju pavaduotoju, Ministro Pirmininko tarnybos departamentų direktoriais, Ministro Pirmininko patarėjais ir” ir šį punktą išdėstyti taip:

1) kartu su Ministro Pirmininko kanclerio pirmuoju pavaduotoju, Ministro Pirmininko tarnybos departamentų direktoriais, Ministro Pirmininko patarėjais ir kitais Ministro Pirmininko politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojais padeda Ministrui Pirmininkui įgyvendinti Vyriausybės  programos nuostatas, dalyvauja formuojant ir įgyvendinant Ministro Pirmininko politines nuostatas ir prioritetus, sprendimus; 

 

9

 

 

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

 

 

8

 

Argumentai: Būtina teisiškai tiksliau suformuluoti kanclerio funkcijas ir jas papildyti svarbiais punktais, susijusiais su strateginių planų rengimu.

 

Pasiūlymai: 
               3) padeda Vyriausybei Ministrui Pirmininkui koordinuoti ministerijų ir kitų valstybės institucijų veiklą įgyvendinant Vyriausybės programą įgyvendinimo priemones ir sprendžiant kitus krašto reikalus;  

             4) padeda Ministrui Pirmininkui dalyvauja koordinuotijant strateginių Europos Sąjungos politikos klausimų įgyvendinimą;

 

5) kartu su Ministro Pirmininko kanclerio pavaduotoju organizuoja Vyriausybės posėdžių rengimą, dalyvauja juose ir užtikrina,  kad  būtų  rašomi  posėdžių  protokolai,  priimami ir įstatymų   nustatyta   tvarka  skelbiami  Vyriausybės  nutarimai, Ministro   Pirmininko   potvarkiai,   Vyriausybės  sprendimai  ir Vyriausybės rezoliucijos;
8) pritarus  teikia Ministrui Pirmininkui tvirtintia Ministro Pirmininko tarnybos struktūrą, ir tvirtina šios tarnybos padalinių nuostatus, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių  pagal  darbo  sutartis ir gaunančių darbo  užmokestį  iš  valstybės  biudžeto ir valstybės pinigų  fondų, pareigybių sąrašą, neviršydamas darbo užmokesčiui nustatytų lėšų ir Ministro Pirmininko tarnybai Vyriausybės  patvirtinto didžiausio leistino  valstybės  tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių  pagal  darbo  sutartis ir gaunančių darbo užmokestį  iš  valstybės  biudžeto  ir  valstybės  pinigų  fondų, pareigybių skaičiaus;

 

Papildyti šį straipsnį naujais punktais, o buvusį 12 punktą atitinkamai laikyti 17 punktu.

 

“12) užtikrina ministerijų rengiamų ir Vyriausybei svarstyti teikiamų strateginių veiklos planų atitikimą nustatytiems reikalavimas;

13) vykdo ministerijų strateginių planų ir Vyriausybės programos įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo priežiūrą ir teikia ketvirtines ataskaitas Vyriausybei;

14) pagal sutartą Sėkmės rodiklių sistemą rengia Seimui kasmetinę Vyriausybės ataskaitą ir Lietuvos konkurentiškumo ataskaitą;

15) užtikrina Atviros Vyriausybės ir politinio skaidrumo rodiklių parengimą ir atnaujinimą, teikia kasmetines ataskaitas Vyriausybei apie Atviros Vyriausybės ir politinio skaidrumo reikalavimų įgyvendinimą ministerijose;

16) kiekvienų metų pradžioje teikia pasiūlymus Vyriausybei dėl Vyriausybės programos įgyvendinimo priemonių tikslinimo;”

 

 

 

Teikia:

 

Seimo narys                                                                                                     Jurgis Razma