|
LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO KANCELIARIJOS
TEISĖS DEPARTAMENTAS
IŠVADA
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS TARPTAUTINIŲ OPERACIJŲ, PRATYBŲ IR KITŲ
KARINIO BENDRADARBIAVIMO RENGINIŲ ĮSTATYMO
2, 4, 8, 9, 10, 11 IR 12 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO
ĮSTATYMO PROJEKTO
2005 03 29 Nr. XP – 352
Vilnius
Alternatyvių projektų Teisės departamente negauta.
Vertinant projektą juridinės technikos reikalavimų požiūriu ir pagal jo santykį su galiojančiais įstatymais bei Europos Sąjungos teisės aktais galima pateikti kai kurių pastabų ir pasiūlymų.
Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo 10 straipsnio 2 dalis numato, kad teisės akto turinys turi būti logiškas, glaustas ir aiškus. Manytume, kad pagal šį reikalavimą būtų galima:
Projekto 4 straipsnį, keičiantį šiuo metu galiojančio Įstatymo 9 straipsnio 3 dalies 2 punktą išdėstyti taip:
“2) jeigu rengiamos bendro su kita valstybe (valstybėmis) karinio vieneto, bendros su NATO ar Europos Sąjungos institucijomis ar valstybėmis, pratybos ar kitas renginys, kuriame vienu metu gali dalyvauti mažiau nei 1600 kitos valstybės (valstybių), NATO ar Europos Sąjungos valstybių karių ir karinėms pajėgoms priskirtų civilių tarnautojų”.
Projekto 5 straipsnį, keičiantį šiuo metu galiojančio Įstatymo 10 straipsnio 3 dalies 2 punktą išdėstyti taip:
“2) jeigu rengiamos bendro su kita valstybe (valstybėmis) karinio vieneto, bendros su NATO ar Europos Sąjungos institucijomis ar valstybėmis, pratybos ar kitas renginys, kuriame vienu metu gali dalyvauti mažiau nei 800 kitos valstybės (valstybių), NATO ar Europos Sąjungos valstybių karių ir karinėms pajėgoms priskirtų civilių tarnautojų.”
Taip pat atkreipiame dėmesį, kad Projekto 6 straipsniu keičiamu Įstatymo 11 straipsnio 3 dalyje po žodžių “kiti teisės aktai” reikalingas kablelis.