LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

EKONOMIKOS KOMITETAS

 

                                                                                                                                                                                               

PAPILDOMO KOMITETO

I Š V A D A

DĖL 2002 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO ĮSTATYMO PROJEKTO IXP-1070; VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2002-2004 METŲ PROGRAMOS PROJEKTO IXP-1070 (pr.)

2001 m. lapkričio  7 d. Nr. 58

Vilnius

            1. Komiteto posėdyje dalyvavo:

Komiteto nariai: V.Uspaskich, V.Greičiūnas, D.A.Barakauskas, J.Budrevičius, V.Karbauskis, E.Maldeikis, R.Paksas, K.D.Prunskienė, J.Razma,  R.Sinkevičius, R.Valčiukas, A.Vazbys, J.Veselka, B.Vėsaitė, P.Vilkas.

            Kviestieji asmenys: Klaipėdos apskrities viršininkė V.Lukošienė, Švenčionių rajono meras V.Vigelis, Lietuvos verslininkų darbdavių konfederacijos juristė I.Joniškytė, Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos pirmininkas V.Jankauskas, Valstybinio turizmo departamento direktoriaus pavaduotojas J.Raguckas, Visagino miesto meras V.Račkauskas, Finansų ministerijos Biudžeto departamento direktorius R.Večkys, Finansų ministerijos Investicijų skyriaus viršininko pavaduotojas G.Kuliešius, Finansų ministerijos Investicijų skyriaus viršininkas R.Miškinis, Viešųjų pirkimų tarybos direktorius R.Vaičiulis, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos viršininkas M.Strumskis, Respublikos Prezidento referentas R.Patalavičius, Ūkio ministerijos skyriaus vedėjas V.Pašakarnis, Ūkio viceministras G.Miškinis, Finansų ministerijos Fiskalinės politikos departamento direktorius R.Vaicenavičius, Seimo Biudžeto ir finansų komiteto patarėja J.Alasevičienė, Finansų ministerijos skyriaus viršininkė Č.Bareikienė, Krašto apsaugos viceministras P.Malakauskas, Krašto apsaugos Finansų ir biudžeto departamento direktorė L.Lagauskienė, Finansų ministerijos Biudžeto departamento direktoriaus pavaduotojas A.Žilionis, Finansų ministerijos Biudžeto departamento vyr. specialistė R.Usonienė.

            2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados: Seimo kanceliarijos Teisės departamento 2001.10.17 d. išvada.

            3.  Piliečių, visuomeninių organizacijų, politinių partijų bei politinių organizacijų, kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai, pataisos, pastabos:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai, pagrindžiantys nuomonę

 

 

VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO ĮSTATYMO PROJEKTUI  IXP-1070

 

 

1.

Kauno Širdies Centro vadovas, Kardiochirurgijos klinikos vadovas prof. R.Benetis;

Kardiologijos klinikos vadovas prof. R.Žaliūnas

Siekiant išlaikyti esamas specializuotos kardiologinės pagalbos apimtis, Kauno medicinos Širdies centro finansavimui numatyti 5 mln. litų.

Iš esmės pritarti ir pasiūlymus perduoti išnagrinėti Seimo Sveikatos reikalų komitetui.

 

Tikslinga, kad komitetai nagrinėtų tik jų kompetenciją atitinkančius valstybės biudžeto projekto klasifikacinius skyrius.

 

 

 

VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2002-2004 METŲ PROGRAMOS PROJEKTUI IXP-1070 (pr.)

 

 

1.

Kauno Širdies Centro vadovas, Kardiochirurgijos klinikos vadovas prof. R.Benetis;

Kardiologijos klinikos vadovas prof. R.Žaliūnas

Prašome Kardiochirurgijos korpuso užbaigimo projektą įtraukti į Valstybės investicijų 2002-2004 metams programą ir šiam projektui numatyti 60 mln. litų finansavimą.

Iš esmės pritarti ir pasiūlymus perduoti išnagrinėti Seimo Sveikatos reikalų komitetui.

 

Tikslinga, kad komitetai nagrinėtų tik jų kompetenciją atitinkančius valstybės biudžeto projekto klasifikacinius skyrius.

 

 

4. Valstybės institucijų, savivaldybių pasiūlymai, pataisos, pastabos:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai, pagrindžiantys nuomonę

 

 

VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO ĮSTATYMO PROJEKTUI  IXP-1070

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

Ūkio ministerija

 

 

 

 

 

 

Žemės ūkio ministerija

 

 

 

 

Viešųjų pirkimų tarnyba

 

 

Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija (VATESI)

 

 

 

 

 

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

 

 

 

 

Alytaus rajono savivaldybė

 

 

 

 

 

 

 

Kėdainių rajono savivaldybė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visagino miesto meras

 

 

 

 

 

 

 

Kėdainių rajono savivaldybė

Į Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos asignavimus papildomai įtraukti 467 tūkst. litų sumą, būtiną kofinansuoti Nacionalinės turizmo informacijos ir pilotinį turizmo infrastruktūros Utenoje projektą, finansuojamą iš PHARE 2001 ESC lėšų.

 

 

2002 metų biudžete Nacionalinei mokėjimo agentūrai numatyti papildomus biudžetinius asignavimus (pagal priedą) būtinai institucinei plėtrai užtikrinti.

 

 

 

2002 metų valstybės biudžete Viešųjų pirkimų tarnybai skirti 50 tūkst. Lt nepaprastųjų išlaidų, informacinės sistemos vystymui bei tobulinimui.

 

Strateginių uždavinių įgyvendinimui 2002 metams dar skirti 1041 tūkst. Lt biudžetinių asignavimų.

 

 

 

 

 

 

Skirtumas tarp planuojamų skirti ir lėšų poreikio sudaro 485000 litų. Atsižvelgiant į finansavimo poreikius, skirti pakankamai lėšų, užtikrinti normalų teismo darbą.

 

 

 

Prašome užtikrinti, kad pereinamuoju laikotarpiu Valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekte būtų numatomos atitinkamo dydžio valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijos padengti prognozuojamų pajamų mažėjimą palyginti su 2001 metų pajamomis.

 

 

 

1)      Projekto 4 straipsnio 1 dalį išdėstyti taip: "1. Nustatyti, kad speciali tikslinė dotacija 1997 - 2000 metų savivaldybių biudžetų negautoms pajamoms priimtoms skaičiuojant 1997 - 2000 metų savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius iš dalies dengti skiriama savivaldybių biudžetinių įstaigų kreditoriniam įsiskolinimui, susidariusiam iki 2002 metų sausio 1 d. dengti, pagal savivaldybių tarybų patvirtintus šio įsiskolinimo dengimo grafikus ir kitoms savivaldybių biudžetų skoloms dengti".

2)      Papildyti 4 straipsnį 3 dalimi: "3. Kompensuoti savivaldybėms 2001 metų negautas pajamas, priimtas skaičiuojant 2001 metų savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius".

Įstatymo projekto 4 str. ir 14 str. pirmosiose dalyse savivaldybės įpareigojamos dengti kreditorinį įsiskolinimą, susidariusį iki 2002 metų sausio 1 d. Dalis šio įsiskolinimo susidarė dėl 2001 metais negautų pajamų, priimtų skaičiuojant 2001 metų savivaldybių biudžetų finansinius rodiklius. 2001 metų negautų pajamų kompensavimas šiame įstatymo projekte nenumatytas.

 

3)      12 straipsnio 1 dalies 1 punktą išdėstyti taip: "1) savivaldybės skola negali viršyti 25 procentų (Vilniaus miesto savivaldybės - 35 procentų) patvirtintų tų metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialių tikslinių dotacijų, palūkanoms už valstybės vardu gaunamas paskolas švietimo įstaigoms atnaujinti mokėti, negautoms 1997 - 2000 metų pajamoms iš dalies kompensuoti)".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nevykdomos Vyriausybės 2001-02-19 d. nutarimu Nr.172 patvirtintos programos nuostatos (Dėl valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės pirmojo bloko eksploatavimo nutraukimo programos patvirtinimo). Neparuošti numatyti įstatyminiai aktai, neįsteigtas tikslinis IAE regionas, jo plėtros agentūra. Neatliktos verslo plėtros galimybių ir kitos studijos, neruošiamos įvairios numatytos programos.

Prašytume atkreipti dėmesį į tai ir įtakoti, kad 2002 metams būtų skiriama ne mažiau 3 mln. litų tikslinių lėšų minėtos programos bei savivaldybės priemonių, susijusių su programa, vykdymui.

2002 metų savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projekte numatyta speciali tikslinė dotacija valstybinėms funkcijoms atlikti, tame tarpe našlaičių ir likusių be tėvų globos vaikų įsikūrimo pašalpoms, tačiau savivaldybės savarankiškoms funkcijoms numatytų lėšų mažinimo sąskaita. Rajono savivaldybei 2002 metais numatomos lėšos savarankiškoms funkcijoms vykdyti, palyginus su 2001 metais mažėja 2 mln. Lt.

 

Pritarti.

 

 

 

 

 

 

Pasiūlymus perduoti išnagrinėti Seimo Kaimo reikalų komitetui.

 

 

 

Pritarti.

 

 

 

Iš esmės pritarti ir VATESI papildomai skirti 641 tūkst. Lt. Pasiūlyti Vyriausybei  racionaliau spręsti VATESI aprūpinimo patalpomis klausimą.

 

Pasiūlymus perduoti išnagrinėti Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetui.

 

 

 

Iš esmės pritarti. Savivaldybių biudžetų pajamų rodiklius siūloma grąžinti Finansų ministerijai tikslinti, atsižvelgiant į šių metų pajamų surinkimo faktą, bei naują savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodiką.

Pritarti.

 

 

 

 

 

Pasiūlymo svarstymą atidėti iki artimiausio galimo valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių įstatymo koregavimo 2002 metų eigoje.

Pritarti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš esmės pritarti ir programos įgyvendinimui iš 2002 m. VĮ IAE eksploatavimo nutraukimo fondo skirti 2 mln. litų.

 

 

 

Iš esmės pritarti. Savivaldybių biudžetų pajamų rodiklius siūloma grąžinti Finansų ministerijai tikslinti, atsižvelgiant į šių metų pajamų surinkimo faktą, bei naują savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodiką.

ES finansuojamų projektų kofinansavimas yra valstybės prioritetas.  Be to, turizmo infrastruktūros plėtotė yra viena iš svarbiausių ūkio vystymo krypčių.

Tikslinga, kad komitetai nagrinėtų tik jų kompetenciją atitinkančius valstybės biudžeto projekto klasifikacinius skyrius.

 

Būtina toliau tęsti papildomos programinės įrangos kūrimo bei diegimo darbus.

Vyriausybė branduolinės saugos klausimus laiko prioritetiniais. Todėl labai svarbu, kad prioritetinių uždavinių sprendimui pirmiausia būtų skiriami būtini finansiniai ir darbo ištekliai.

Tikslinga, kad komitetai nagrinėtų tik jų kompetenciją atitinkančius valstybės biudžeto projekto klasifikacinius skyrius.

 

Valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijas pajamų mažėjimui padengti būtina nustatyti atsižvelgiant į naują savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodiką.

 

 

Tikslinama įstatymo nuostata.

 

 

 

 

Nėra galutinių duomenų apie 2001 metais savivaldybių negautų pajamų dydžius.

 

 

 

 

Priėmus įstatymo 12 str. 1 dalies 1 punktą pagal Vyriausybės pateiktą projektą, daugelis savivaldybių viršytų skolos limitą, nes iš valstybės biudžeto savivaldybėms skiriamos specialios tikslinės dotacijos, į kurias įeina ir lėšos valstybinėms funkcijoms atlikti ir lėšos moksleivio krepšeliui finansuoti sudaro per 55 procentus. Savivaldybių biudžetų skolas grąžinti per keletą mėnesių neįmanoma.

Atsižvelgiant į programos svarbą bei jos vykdymo terminus programa turi būti pradėta vykdyti.

 

 

 

 

Būtina numatyti realų, pagrįstą ir teisingą savivaldybių biudžetų pajamų surinkimo planą.

 

 

VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2002-2004 METŲ PROGRAMOS PROJEKTUI IXP-1070 (pr.)

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

Klaipėdos apskrities viršininko administracija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kėdainių rajono savivaldybė

 

 

 

 

 

 

Visagino miesto meras

Prašome tarpininkauti 2002 metams skiriant 2750 tūkst. litų investiciniam projektui "Rusnės specialios internatinės mokyklos 160 -imt vietų bendrabučio su valgykla" užbaigti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kėdainių ligoninės priėmimo skyriui pertvarkyti reikia 495199 Lt. Prašome pritarti, kad viešosios įstaigos Kėdainių ligoninės priėmimo skyriaus pertvarkymo projektas būtų įtrauktas į Valstybės investicijų 2002-2004 m. programą.

 

 

 

 

Visagino miesto "Verdenės" vidurinės mokyklos priestato statybai užbaigti skirti 2028 tūkst. litų.

 

 

Pritarti. Būtina revizuoti visų naujų pradedamų statybų tikslingumą, o finansavimo prioritetą skirti nebaigtoms statyboms, ypatingai esančioms užbaigimo stadijoje ar avarinės būklės.

 

 

 

 

Pritarti.

 

 

 

 

 

 

 

Pritarti. Būtina revizuoti visų naujų pradedamų statybų tikslingumą, o finansavimo prioritetą skirti nebaigtoms statyboms, ypatingai esančioms užbaigimo stadijoje ar avarinės būklės.

 

Iki 2001.01.01 statyboms panaudota 9 086 tūkst. litų, 2001 metams skirta 1 000 tūkst. litų, 2002 metams statyboms lėšų skirti nenumatyta (mokyklos pastatai seni, vaikų gyvenamosios patalpos statytos 1898 metais ir yra katastrofinės būklės, pajūrio klimatinės sąlygos neigiamai veikia nebaigtą statyti pastatą).

Priėmimo skyrius pastatytas 1965 m. ir pritaikytas 100 lovų ligoninei. Šiuo metu ligoninėje yra 322 lovos. Tai sunkina pagalbos teikimą, neatitinka nustatytų reikalavimų.

Visagino miesto savivaldybė Visagino "Verdenės" vidurinės mokyklos priestato (b. plotas 2587,68 kv. m) statybą vykdo nuo 1998 m. Nuo statybos pradžios iki 2001 m. spalio 1 d. priestato statybai valstybė skyrė 3 751 tūkst. Lt, darbai atlikti už 4109 tūkst. Lt. Objekte liko atlikti darbus priestato 597,45 kv. m plote bei sutvarkyti aplinką.

 

            5. Asmenų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai, pataisos, pastabos:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai, pagrindžiantys nuomonę

 

 

VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO ĮSTATYMO PROJEKTUI  IXP-1070

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Seimo narė K.D.Prunskienė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seimo narys P.Vilkas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seimo narė B.Vėsaitė

 

 

Savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projekto 1 lentelėje "Prognozuojamos 2002 metų pajamos savivaldybės teritorijoje" Švenčionių rajono eilutę "FAPM iš viso"  vietoj skaičiaus 15988 įrašyti skaičių 13500. Skiltyje "Iš jo savivaldybių biudžetui" vietoj skaičiaus 6868 įrašyti 5800. Atitinkamai pakoreguoti bendrosios dotacijos kompensaciją, ją padidinant 1068 tūkst. Lt (6868-5800).

 

 

 

 

 

 

 

 

1.      Sumažinti asignavimus valstybės valdymo išlaidoms 22936 tūkst. Lt ir juos skirti sveikatos priežiūrai.

2. 1000 tūkst. Lt asignavimus skirtus Pasaulinei lietuvių dainų šventei skirti vaikų chorų (berniukų ir mergaičių) steigimui.

 

 

 

3. Krašto apsaugos investicijoms skirtas lėšas iš privatizavimo fondo sumažinti 92990 tūkst. Lt ir skirti juos privalomojo sveikatos draudimo fondui:

02.01 Išlaidos vaistų įsigijimui kompensuoti - 18450 tūkst. Lt;

04  Išlaidos medicininei reabilitacijai ir sanatoriniam gydymui kompensuoti - 27740 tūkst. Lt;

05       Išlaidos galūnėms, sąnariams ir organams protezuoti, protezams įsigyti ir kitų Privalomojo sveikatos draudimo tarybos nustatytų centralizuotai įsigyjamų vaistų ir medicinos priemonių išlaidoms kompensuoti - 46800 tūkst. Lt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Siūlau pakoreguoti Krašto apsaugos sistemos 2002 m. biudžetą, padidinant programos   “Visuomenės rengimas valstybei ginti” finansavimą nuo 30957,7 tūkst. Lt. iki 71007,7 tūkst. Lt., atitinkamai sumažinant kitų Krašto apsaugos sistemos programų finansavimą.

Iš papildomo programos “Visuomenės rengimas valstybei ginti” finansavimo, siūlau paremti šias programas:

1)      “Mokslo ir studijų Krašto apsaugos sistemoje stiprinimas”. Šiai programai skirti 4650 tūkst. Lt., 34700 tūkst. Lt., iš jų 70 procentų skiriant darbo užmokesčiui (programa pridedama).

2)      “Jaunimo patriotiškumo ugdymas vaikų vasaros stovyklose”, bendradarbiaujant su moksleiviškom organizacijom ir institucijom, atsakingom už vaikų poilsio organizavimą ir šiai programai skirti 3000 tūkst. Lt.

3)      “Radijo ir televizijos laidų ciklas, ugdantis visuomenės patriotizmą ir pilietiškumą”, bendradarbiaujant su Nacionaliniu radiju ir televizija. Šiai programai skirti 7000 tūkst. Lt.

 

 

 

Iš esmės pritarti. Savivaldybių biudžetų pajamų rodiklius siūloma grąžinti Finansų ministerijai tikslinti, atsižvelgiant į šių metų pajamų surinkimo faktą, bei naują savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodiką.

 

 

 

 

 

 

Pritarti.

Iš esmės pritarti. Pasiūlyti sutaupytų lėšų paskirstymo tikslingumą Finansų ministerijai suderinti su Kultūros ministerija.

 Iš esmės pritarti. Pasiūlymą išdėstyti taip:

"Privalomojo sveikatos draudimo fondui papildomai skirti 92990 tūkst. Lt: išlaidoms vaistų įsigijimui kompensuoti; išlaidoms medicininei reabilitacijai ir sanatoriniam gydymui kompensuoti; išlaidoms galūnėms, sąnariams ir organams protezuoti, protezams įsigyti ir kitų Privalomojo sveikatos draudimo tarybos nustatytų centralizuotai įsigyjamų vaistų ir medicinos priemonių išlaidoms kompensuoti. Kaip galimus lėšų šaltinius nurodyti paskolų administravimo gerinimą, mokesčių administravimo gerinimą, padidinus BVP prognozę nuo 4,7 iki 5 proc."

Iš esmės pritarti.

 

Fizinių asmenų pajamų mokesčio prognozė yra nereali, fizinių asmenų pajamų mokesčio įplaukos atskirose savivaldybių teritorijose yra užaukštintos. Per šių metų 9 mėn. vien į Švenčionių savivaldybės biudžetą nesurinkta 1505 tūkst. Lt FAPM. Iki metų pabaigos prognozuojamas FAPM nesurinkimas 2794 tūkst. Lt.

 

 

 

2002 metais rengti Pasaulio lietuvių dainos šventės nenumatoma.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pasiūlymu siekiama racionaliau panaudoti Krašto apsaugos sistemai skirtus asignavimus, jų nedidinant.

 

 

 

VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2002-2004 METŲ PROGRAMOS PROJEKTUI IXP-1070 (pr.)

 

 

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Seimo narė K.D.Prunskienė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seimo narė B.Vėsaitė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Seimo narys E.Maldeikis

Į 2002 metų investicijų programą įtraukti 900 tūkst. litų, skirtų 25 km. ilgio kelio atkarpos Labanoras - Švenčionėliai rekonstrukcijos pirmojo etapo darbams (parengti projektinę dokumentaciją) finansuoti. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prašau patikslinti Krašto apsaugos ministerijos investicijų programą:

1)                  Karo mokyklos steigimą vykdyti prie Gedimino technikos universiteto (2500 tūkst. Lt)

2)                  Medicinos mokymo centrą steigti prie Kauno medicinos universiteto (4000 tūkst. Lt)

3)                  Asignavimų valdytojais skirti mokslo ir studijų institucijas.

4)        Karininių pajėgų personalo anglų kalbos mokymui pasirinkti Vilniaus universiteto Filologijos fakulteto Vertimų studijų katedrą ir skirti 100 tūkst. Lt. nepaprastųjų išlaidų katedros įrengimui.

 

1. Valstybės investicijų 2002-2004 metų programoje siūlau sumažinti asignavimus:

1) Sritis: Valstybės valdymas

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos

Pajamų deklaracijos apdorojimo centro statybai 2500 tūkst. Lt;

 

 

2) Sritis: Socialinė apsauga

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos administracinio pastato viršutinio aukšto statybai 2000 tūkst. Lt;

 

3) Sritis: Aplinkos apsauga

Aplinkos ministerija

Alytaus regiono aplinkos apsaugos departamento administracinio pastato rekonstravimas 130 tūkst. Lt;

Kauno regiono aplinkos apsaugos departamento administracinio pastato rekonstravimas 130 tūkst. Lt;

4) Sritis: Transportas ir ryšiai

Ryšių reguliavimo tarnyba prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Laboratorijų patalpų Vilniuje, Algirdo g. 27 statyba 1500 tūkst. Lt;

 

Lietuvos automobilių kelių direkcija

Teritorijų planavimas 6500  3000 tūkst. Lt.

 

 

 

2. Į Valstybės investicijų 2002-2004 metų programą siūlau įtraukti:

 

Vilniaus gatvės, einančios per Pagėgių miestą, praplatinimo darbus. Viso lėšų poreikis šiems darbams atlikti sudaro 3,5 mln. litų. Šiuos darbus siūlau finansuoti sumažinus Lietuvos automobilių kelių direkcijos lėšas skirtas teritorijų planavimui.

Pritarti. Trūkstamas lėšas skirti iš Specialios kelių priežiūros ir plėtros programos.

 

 

 

 

 

 

 

Iš esmės pritarti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pritarti. Pasiūlyti Vyriausybei išnagrinėti galimybę Pajamų deklaracijų apdorojimo centrui įkurdinti skirti kurį nors objektą iš neužbaigtų statybų.

 

Pritarti.

 

 

 

Nepritarti.

 

 

 

 

 

 

 

Pritarti.

 

 

Rekomenduoti Vyriausybei pritarti pasiūlymui.

 

 

 

Pasiūlyti Vyriausybei išnagrinėti tokią galimybę.

Tai labai svarbus objektas ekonominiu požiūriu  vystant agroturizmą, kaimo verslų plėtros programą, gerinant Labanoro regioninio parko gyventojų, lankytojų susisiekimą, sudarant geresnes sąlygas vystant urėdijos ir seniūnijos veiklą.

 

Pasiūlymu siekiama racionaliau panaudoti Krašto apsaugos sistemai skirtus asignavimus

6. Komiteto pasiūlymai, pataisos, pastabos: pasiūlyti Biudžeto ir finansų komitetui grąžinti įstatymo projektą ir jo priedus iniciatoriams tobulinti, atsižvelgiant į komiteto pasiūlymus, pataisas ir pastabas.

            7. Balsavimo rezultatai: 7 už;  prieš nebuvo; 2 susilaikė.

8. Komiteto paskirtas pranešėjas: V.Uspaskich, E.Maldeikis, R.Paksas.

9. Komiteto narių atskiroji nuomonė: nebuvo.

            Komiteto pirmininkas                                                                                                                                                             Viktor Uspaskich