|
LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO KANCELIARIJOS
TEISĖS DEPARTAMENTAS
IŠVADA
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS PRODUKTŲ SAUGOS ĮSTATYMO PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTO
2001-07-04 Nr.726(4)
Vilnius
Alternatyvių projektų teisės departamente negauta.
Vertinant projektą juridinės technikos požiūriu ir pagal jo santykį su galiojančiais įstatymais, galima pateikti šias pastabas bei pasiūlymus:
Galiojantys įstatymai vienareikšmiškai nenusako “ekonominių sankcijų” sąvokos, tačiau apibendrinus būtų galima padaryti išvadą, kad “ekonominė sankcijos” daugiausia yra piniginio pobūdžio sankcijos (pvz.: pagal Mokesčių administravimo įstatymą “ekonominės sankcijos” yra delspinigiai ir baudos). Atsižvelgiant į tai, kad teikiamame įstatymo projekte “ekonominių sankcijų” sąvoka nėra apibrėžta, manytume, kad keičiamo įstatymo 17 straipsnyje įvardintų “rinkos ribojimo priemonių” pagal šį įstatymo projektą nebūtų galima priskirti prie “ekonominių sankcijų”. Be to, iš keičiamo įstatymo projekto 23 straipsnio matyti, kad “ekonominės sankcijos” traktuojamos kaip “baudos”. Todėl siūlytume keičiamo įstatymo 22 straipsnyje, 23 straipsnio 8 dalyje, 27 straipsnio pavadinime bei šio straipsnio 1 dalyje, 28 straipsnio 1 dalyje žodžius “ekonominės sankcijos” pakeisti žodžiu “baudos”.
Teisės departamento vyresnysis konsultantas Vidas Stankevičius
Teisės departamento vyresnioji konsultantė Liucija Schulte-Ebbert
Sutinku:
Teisės departamento direktorius Kęstutis Virketis