LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

APLINKOS APSAUGOS komitetas

 

Papildomo komiteto IŠVADA

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS CIVILINIO KODEKSO 4.85 STRAIPSNIO PAKEITIMO

ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIVP-325

 

2021-09-15 Nr. 107-P-29

Vilnius

 

 

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: Aistė Gedvilienė – Komiteto pirmininkė, Komiteto nariai: Kasparas Adomaitis, Ligita Girskienė, Petras Gražulis, Linas Jonauskas, Tomas Tomilinas, Justinas Urbanavičius, Romualdas Vaitkus, Arūnas Valinskas.

Kviestieji asmenys: aplinkos ministras Simonas Gentvilas, aplinkos viceministras Darius Kvedaravičius, AM vyresn. specialistas Alvydas Geigalas, AM vyresn. patarėjas Ramūnas Šveikauskas, Vilniaus miesto savivaldybės Energetikos skyriaus vedėjas Ilja Karužis, VšĮ „Atnaujinkime miestą“ direktorė Eglė Randytė, asociacijos „Lietuvos butų ūkis“ prezidentė Vladzė Prunskienė.

 

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto   nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas

(2021-03-17)

1

 

 

Įvertinę teikiamo įstatymo projekto atitiktį Konstitucijai, galiojantiems įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklių reikalavimams, teikiame šias pastabas:

1.    Projekto 1 straipsniu Civilinio kodekso (toliau – CK) 4.85 straipsnio 5 dalyje siūloma nustatyti, kad butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimus gali šaukti ,,daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projekto įgyvendinimo subjektas (savivaldybės paskirtas energinio efektyvumo programos administratorius ar juridinis asmuo, užsiimantis daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo veikla)”.

Atkreipiame dėmesį, kad Lietuvos Respublikos statybos įstatymo 2 straipsnio 85 dalyje nustatyta, kad statyba  – veikla, kurios tikslas – pastatyti (sumontuoti, nutiesti) naują, rekonstruoti, suremontuoti ar nugriauti esamą statinį. Pagal Statybos įstatymo 2 straipsnio 75 dalyje pateiktą sąvokos ,,statinio statybos rangovas” apibrėžimą statinio statybos rangovu gali būti Lietuvos Respublikos ar užsienio valstybės fizinis asmuo, juridinis asmuo ar kita užsienio organizacija ar jų padalinys, turintys šio įstatymo nustatytą teisę užsiimti statyba ir vykdantys statybą rangos sutarties pagrindu. Teisė būti rangovu detaliau reglamentuojama Statybos įstatymo 18 straipsnyje. Pagal Statybos įstatymo 18 straipsnio 2 dalyje nustatytą teisinį reguliavimą net ir ypatingųjų statinių, kuriems priskiriami ir aukštybiniai (daugiau kaip 5 aukštų) daugiabučiai gyvenamieji namai, statybos rangovu turi teisę būti ne tik atestuoti juridiniai asmenys, bet ir kitos užsienio organizacijos, juridinio asmens ar kitos užsienio organizacijos padaliniai. Taigi daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) veikla gali užsiimti ne tik juridiniai asmenys, bet ir kiti Statybos įstatyme nurodyti subjektai. Atsižvelgus į tai, lieka neaišku, kokiais argumentais remiantis CK teisę sušaukti butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimą siūloma nustatyti tik juridiniams asmenims. Svarstytina, ar, atsižvelgiant į aukščiau nurodytus argumentus, subjektų, kurie galėtų sušaukti butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimą, ratas neturėtų būti išplėstas.

Be to, nėra pakankamai aiškus vertinamosios projekto nuostatos santykis su Lietuvos Respublikos valstybės paramos daugiabučiams namas atnaujinti (modernizuoti) įstatymo nuostatomis. Valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymo 2 straipsnio 5 dalyje pateiktas sąvokos ,,savivaldybės programos įgyvendinimo administratorius” apibrėžimas. Tuo tarpu teikiamame įstatymo projekte vartojama kiek kitokia sąvoka ,,savivaldybės paskirtas energinio efektyvumo programos administratorius”. Tuo atveju, jeigu projekte vartojama sąvoka apimtų subjektus, kurie patenka į Valstybės paramos daugiabučiams namas atnaujinti (modernizuoti) įstatyme pateiktą sąvokos ,,savivaldybės programos įgyvendinimo administratorius” apibrėžimą, tai svarstytina, ar, siekiant aiškumo, projekte nereikėtų vartoti būtent pastarosios sąvokos, kurios turinys yra apibrėžtas įstatyme.

Pritarti iš dalies

Pritarti Komiteto siūlomai formuluotei.

2.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas

(2021-03-17)

2

1

 

2. Projekto 2 straipsnio 1 dalyje po žodžio ,,įstatymas” įrašytini žodžiai ,,išskyrus šio straipsnio 2 dalį“.

Pritarti

 

3.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas

(2021-03-17)

2

2

 

3. Projekto 2 straipsnio 2 dalyje po žodžio ,,institucija“ įrašytinas praleistas žodis ,,iki“.

Pritarti

 

4.

LR teisingumo ministerija

(2021-03-30)

1

 

 

Įvertinę Lietuvos Respublikos Seimo pateikto Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.85 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIVP-325 (toliau – Įstatymo projektas) atitiktį Europos Sąjungos teisei atkreipiame dėmesį, kad Europos Sąjungos valstybėse narėse galioja skirtingos ūkio subjektų steigimo taisyklės, todėl kitose Europos Sąjungos valstybėse narėse steigiami subjektai gali ir neturėti juridinio asmens statuso. Be to, Lietuvos Respublikoje gali veikti Europos Sąjungos valstybėje narėje ar Europos ekonominės erdvės valstybėje registruoto subjekto padalinys, kuris pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą nėra laikomas juridiniu asmeniu. Tačiau Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu (1.19 straipsniu) užsienio subjektų teisnumas pripažįstamas pagal užsienio valstybės steigimo teisę. Be to, pagal Europos Sąjungos Teisingumo Teismo praktiką draudžiama riboti ūkinės veiklos laisvę dėl subjekto teisinės formos (pavyzdžiui, žr. Sprendimo Oy AA, C-231/05, EU:C:2007:439, 40 punktą), todėl terminą „juridinis asmuo“ reikia aiškinti plačiai, kaip apimantį bet kurį asmenį, nepriklausomai nuo to, ar jis turi juridinio asmens teises. Taigi iš ūkio subjektų neturėtų būti atimta teisė vykdyti atitinkamą veiklą Lietuvoje vien dėl teisinės formos skirtumų. Atsižvelgdami į tai, siūlytume Įstatymo projektu keičiamo Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.85 straipsnio 5 dalyje nurodyti, kad butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimus gali šaukti ne tik daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo veikla galintis užsiimti juridinis asmuo, bet ir fizinis asmuo bei kita užsienio organizacija, juridinio asmens ar kitos užsienio organizacijos padalinys.

Pritarti iš dalies

Pritarti Komiteto siūlomai formuluotei.

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto   nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

.

Asociacija „Lietuvos butų ūkis“

(2021-05-18)

1

 

 

Asociacija “Lietuvos butų ūkis”, susipažinusi su teikiamo įstatymo projektu, teikia šias pastabas:

1. Atkreipiame dėmesį, kad daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos įgyvendinimą reglamentuoja dauguma įstatymų bei teisės aktų. Pagrindinės daugiabučių namų atnaujinti (modernizuoti) programos nuostatos yra įteisintos Lietuvos Respublikos valstybės paramos daugiabučiams namas atnaujinti (modernizuoti) įstatyme. Valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymo 2 straipsnio 5 dalyje pateiktas sąvokos „savivaldybės programos Įgyvendinimo administratorius”. Šis programos administratorius yra paskirtas savivaldybės daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos administravimo funkcijoms atlikti. Savivaldybės turi teisę kontroliuoti programos įgyvendinimo administratoriaus funkcijų atlikimą. Netinkamai vykdant minėtas funkcijos savivaldybės sprendžia programos įgyvendinimo administratoriaus pakeitimo klausimą.

2. Be to, vadovaujantis CK 4.84 str. nuostatomis „Jeigu butų ir kitų patalpų savininkai neįsteigia gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos arba nesudaro jungtinės veiklos sutarties, taip pat jei bendrija likviduota arba nutraukta jungtinės veiklos sutartis, skiriamas bendrojo naudojimo objektų administratorius“. Sprendimą dėl bendrojo naudojimo objektų administratoriaus pasirinkimo priima butų ir kitų patalpų savininkai, o jų pasirinktą administratorių skiria savivaldybės vykdomoj i institucija. Jeigu butų ir kitų patalpų savininkai nepasirenka administratoriaus, sprendimą dėl administratoriaus skyrimo priima savivaldybės vykdomoji institucija. Šiuo pagrindu savivaldybės kontroliuoja daugiabučių namų valdytojų darbą ir turi teisę įvertinti bendrojo naudojimo administratoriaus darbą bei jo vykdomą veiklą.

Daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų bendroji nuosavybė yra valdoma butų ir kitų patalpų priimtais sprendimais. Jeigu savininkai jų negali priimti įsiterpia savivaldybės vykdomoji institucija. Įvertinus faktinę situaciją šiuo metu daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos klausimais susirinkimus organizuoja ir juose dalyvauja namo valdytojas ir/ar savivaldybės programos įgyvendinimo administratorius. Namo valdytojo dalyvavimas būtinas, nes jisai valdo informaciją apie namo priežiūrą, savininkus ir kitus su namu susijusias klausimus. Susirinkimo sušaukimas yra tik maža dalele programos įgyvendinimo, juk labai svarbus programos įgyvendinime viešieji pirkimai, rangos darbų vykdymai, techninė priežiūra, kredito administravimas. Taip pat namo valdytojas vadovaujasi duomenų apsaugos įstatymu ir teikti duomenis kitiems asmenims apie butų savininkus, jų turtą gali tik vykdant duomenų apsaugos įstatymo nuostatas.

Būtina keisti, tikslinti daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos įgyvendinimo poįstatyminius teisės aktus, organizuoti patirtį turinčių specialistų diskusijas, darbo grupes ir tik išsiaiškinus situaciją, vykdyti įstatymų pakeitimus.

Todėl siūlome atsižvelgti į pateiktas pastabas ir teikiame naują projekto redakciją:

„5. Butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimus šaukia gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdyba (bendrijos pirmininkas) arba butų ir kitų patalpų savininkų jungtinės veiklos sutarties dalyvių įgaliotas asmuo, arba butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios dalinės nuosavybės administratorius, arba savivaldybės vykdomoji institucija kartu su savivaldybės programos įgyvendinimo administratoriumi - daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos klausimais. Taip pat sušaukti susirinkimą gali raštu pareikalauti ne mažiau kaip 1/4 butų ir kitų patalpų savininkų. Jeigu šioje dalyje nurodyti subjektai per vieną mėnesį nuo reikalavimo pateikimo dienos susirinkimo nesušaukia, susirinkimą šaukia 1/4 butų ir kitų patalpų savininkų.“

Pritarti iš dalies

Pritarti Komiteto siūlomai formuluotei.

           

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto   nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

LR Vyriausybė

(2021-08-11)

1

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Seimo statuto 138 straipsnio 3 dalimi ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Seimo valdybos 2021 m. gegužės 19 d. sprendimo Nr. SV-S-104 „Dėl įstatymų projektų išvadų“ 3 punktą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Iš esmės pritarti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.85 straipsnio pakeitimo įstatymo projektui Nr. XIVP-325 (toliau – Įstatymo projektas), tačiau pasiūlyti Lietuvos Respublikos Seimui  jį tobulinti  atsižvelgiant į šias pastabas ir pasiūlymus:

1. Įstatymo projektu neproporcingai padidinamas skaičius subjektų, turinčių teisę organizuoti butų ir kitų patalpų savininkų sprendimo priėmimą šaukiant susirinkimą ar organizuojant balsavimą raštu, suteikiama kompetencija skirtingų daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) proceso dalyviams (pavyzdžiui, projektuotojų, statybos rangovų ir subrangovų, statybos techninių prižiūrėtojų, finansuotojų) ir priskiriamos jiems nebūdingos funkcijos. Manytina, kad Įstatymo projektu siūlomas teisinis reguliavimas netikslingas ir nepagrįstas, kadangi daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projekto įgyvendinimo organizavimas priskirtinas butų ir kitų patalpų savininkų sprendimu paskirto daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projekto administratoriaus (toliau – projekto administratorius) kompetencijai.

Daugiabučių namų atnaujinimą (modernizavimą) reglamentuoja Lietuvos Respublikos valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymas (toliau – įstatymas), kurio 2 straipsnio 3 dalyje įtvirtinta projekto administratoriaus sąvoka ir jo vaidmuo įgyvendinant butų ir kitų patalpų savininkų patvirtintą daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) investicijų planą. Vadovaujantis įstatymo 5 straipsnio 2 dalimi, projekto administratorius, vadovaudamasis butų ir kitų patalpų savininkų patvirtintu investicijų planu, organizuoja daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projekto įgyvendinimą atlikdamas Lietuvos Respublikos statybos įstatyme nurodytas statytojo (užsakovo) pareigas, prie kurių priskirtinas ir butų ir kitų patalpų savininkų sprendimo priėmimo organizavimas. Projekto administratorius, veikdamas daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų vardu, taip pat vykdo projektavimo, statybos techninės priežiūros paslaugų ir statybos rangos darbų pirkimus, sudaro paslaugų ir (ar) darbų sutartis, kontroliuoja jų vykdymą, organizuoja projekto finansavimą, sudaro kredito sutartis, kreipiasi į valstybės institucijas ar įstaigas dėl statybą leidžiančio dokumento, statybos užbaigimo akto išdavimo, valstybės paramos suteikimo, informuoja butų ir kitų patalpų savininkus apie projekto įgyvendinimą, vykdo kitas teisės aktuose ir sutartyse numatytas funkcijas, už kurių vykdymą projekto administratorius gauna atlygį vadovaujantis Valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) teikimo ir daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo priežiūros taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. gruodžio 16 d. nutarimu Nr. 1725 „Dėl Valstybės paramos daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) teikimo ir daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo priežiūros taisyklių patvirtinimo ir Daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projektui įgyvendinti skirto kaupiamojo įnašo ir (ar) kitų įmokų didžiausios mėnesinės įmokos nustatymo“, nuostatomis. Atsižvelgiant į tai, manytina, kad tik projekto administratoriai, skirtingai nei kiti daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) proceso dalyviai, kurie teikia konkrečias paslaugas ar vykdo darbus, galėtų organizuoti butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimus dėl minėtų projektų įgyvendinimo. Be to, iš Įstatymo projekto neaišku, kodėl Įstatymo projekte nurodyti subjektai turėtų šaukti butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimą.

Butų ir kitų patalpų savininkų sprendimu statytojo (užsakovo) ir kitos su projekto įgyvendinimu susijusios pareigos gali būti pavedamos asmeniui, teikiančiam projekto įgyvendinimo administravimo paslaugas, arba savivaldybės programos įgyvendinimo administratoriui, tačiau šiuo atveju turi būti sudaroma pavedimo sutartis, kurios pavyzdinę formą tvirtina Vyriausybės įgaliota institucija. Šią pavedimo sutartį, vadovaudamasis įstatymu sudaro ir jos vykdymą kontroliuoja daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojas, kaip jis suprantamas pagal Civilinio kodekso 4.85 straipsnio 8 dalį. Pagal minėtą sutartį veikiantis projekto administratorius pagal Civilinio kodekso 4.85 straipsnio 5 dalies nuostatas neturi galimybės organizuoti daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projekto įgyvendinimo savarankiškai ir dažnu atveju priklauso nuo bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiksmų ar neveikimo. Tai ilgina daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projekto įgyvendinimą.

Atsižvelgiant į tai, kas išdėstyta, siūlytina Įstatymo projektu keičiamo Civilinio kodekso 4.85 straipsnio 5 dalį išdėstyti taip:

„5.  Butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimus šaukia gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdyba (bendrijos pirmininkas) arba butų ir kitų patalpų savininkų jungtinės veiklos sutarties dalyvių įgaliotas asmuo, arba butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios dalinės nuosavybės administratorius, arba savivaldybės vykdomoji institucija, arba daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projekto įgyvendinimo subjektas (savivaldybės paskirtas energinio efektyvumo programos administratorius ar juridinis asmuo, užsiimantis daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo veikla) tikslais – daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projekto administratorius. Taip pat sušaukti susirinkimą gali raštu pareikalauti ne mažiau kaip 1/4 butų ir kitų patalpų savininkų. Jeigu šioje dalyje nurodyti subjektai per vieną mėnesį nuo reikalavimo pateikimo dienos susirinkimo nesušaukia, susirinkimą šaukia 1/4 butų ir kitų patalpų savininkų.“

Pritarti iš dalies

Pritarti Komiteto siūlomai formuluotei.

2.

LR Vyriausybė

(2021-08-11)

2

 

 

2. Atsižvelgiant į tai, kad Įstatymo projektui įgyvendinti reikės parengti ir priimti įgyvendinamuosius teisės aktus, siūlytina Įstatymo projekto įsigaliojimo terminą nustatyti 2022 m. sausio 1 d.

Pritarti

 

 

 

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai: negauta.

 

6. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

 

6.1. Sprendimas: pritarti pateiktam įstatymo projektui ir siūlyti pagrindiniam Komitetui jį patobulinti, atsižvelgiant į Komiteto pateiktą pasiūlymą.

6.2. Pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto   nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Aplinkos apsaugos komitetas

(2021-09-15)

1

 

 

Argumentai:

Poreikis teikti žemiau išdėstytą siūlymą kilo svarstant projekto administratoriaus, ypatingai savivaldybių programų projektų administratorių, vaidmenį Ilgalaikės pastatų renovacijos strategijos įgyvendinimo kontekste, siekiant didinti pastatų renovacijos apimtis. Ypatingai svarbu, kad savivaldybės per savo paskirtus asmenis į procesą galėtų įsijungti pradiniame renovacijos iniciavimo etape, atitinkamai suteikiant teisę šiems subjektams šaukti butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimus tokiomis pat teisėmis kaip ir namo administratoriui. Manytume, kad toks siūlymas iš esmės labiausiai atitinka užregistruoto įstatymo projekto tikslą.

Pažymėtina, kad LRV išvadoje pateiktas siūlymas suteiktų teisę projekto administratoriui šaukti susirinkimus, kai jau projektas būtų parengtas, savininkai jį būtų patvirtinę ir paskyrę konkretų subjektą, kuriam patikėtų projekto administravimą, tačiau pagal pateiktą formuluotę ne visi projektų administratoriai galėtų šaukti susirinkimus renovacijos iniciavimo tikslais. 

Pasiūlymas:

Atsižvelgiant į tai, siūlytume Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.85 straipsnio 5 dalies formuluotę išdėstyti taip:

1 straipsnis. 4.85 straipsnio pakeitimas 

Pakeisti 4.85 straipsnio 5 dalį ir ją išdėstyti taip: 

„5.  Butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimus šaukia gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų bendrijos valdyba (bendrijos pirmininkas) arba butų ir kitų patalpų savininkų jungtinės veiklos sutarties dalyvių įgaliotas asmuo, arba butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios dalinės nuosavybės administratorius, arba savivaldybės vykdomoji institucija, arba daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projekto įgyvendinimo subjektas (savivaldybės paskirtas energinio efektyvumo programos administratorius ar juridinis asmuo, užsiimantis daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo veikla) tikslais – bendrojo naudojimo objektų valdytojas, savivaldybės programos įgyvendinimo administratorius ar kitas asmuo, teikiantis daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų įgyvendinimo administravimo paslaugas. Taip pat sušaukti susirinkimą gali raštu pareikalauti ne mažiau kaip 1/4 butų ir kitų patalpų savininkų. Jeigu šioje dalyje nurodyti subjektai per vieną mėnesį nuo reikalavimo pateikimo dienos susirinkimo nesušaukia, susirinkimą šaukia 1/4 butų ir kitų patalpų savininkų.“

Pritarti

 

 

7. Balsavimo rezultatai: pritarta bendru sutarimu.

 

8. Komiteto paskirtas pranešėjas: Justinas Urbanavičius.

 

 

 

 

Komiteto pirmininkė                                                                                                                                                                       Aistė Gedvilienė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komiteto biuro patarėja Aistrida Latvėnė