LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

Biudžeto ir finansų komitetas

 

 

PAGRINDINIO KOMITETO IŠVADA

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS LOTERIJŲ IR LOŠIMŲ MOKESČIO ĮSTATYMO NR. IX-326 4, 5 ir 6 STRAIPSNIŲ IR TREČIOJO SKIRSNIO PAVADINIMO PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTO Nr. XIVP-941

 

 

2021-11-24  Nr. 109-P-58

Vilnius

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: Mykolas Majauskas, Algirdas Butkevičius, Liudas Jonaitis, Antanas Čepononis, Vytautas Gapšys, Simonas Gentvilas, Valius Ąžuolas, Matas Maldeikis, Vytautas Mitalas, Andrius Palionis, Juozas Varžgalys.

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamento 2021-10-14 išvada Nr. XIVP-941

5

 

 

Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, įstatymams, Europos Sąjungos teisės aktams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklėms, teikiame šias pastabas:

1. Pažymėtina, kad projekto 5 straipsnyje yra nuostatų, susijusių su šio įstatymo įgyvendinimu. Atsižvelgus į tai, šio straipsnio pavadinime įrašytini žodžiai „ir įgyvendinimas“.

Pritarti

Atsižvelgiant į pasiūlymą, projekto 5 straipsnio pavadinimą išdėstyti taip:

5 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas ir įgyvendinimas“

2.

Seimo kanceliarijos Teisės departamento 2021-10-14 išvada Nr. XIVP-941

 

 

 

2. Atkreiptinas dėmesys, kad šiuo metu Lietuvos Respublikos Seime yra svarstomas Lietuvos Respublikos loterijų ir lošimų mokesčio įstatymo Nr. IX-326 1, 6, 8 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo papildymo 51 straipsniu įstatymo projektas (Reg. Nr. XIVP-644), kuriuo taip pat keičiamas įstatymo 6 straipsnis ir kurio nuostatų įsigaliojimas numatytas taip pat 2022 m. liepos 1 d. Siekiant išvengti galimų taikymo problemų, projektų nuostatos derintinos tarpusavyje.

Atsižvelgti

 

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Lietuvos verslo konfederacija, 2021-11-23

 

 

 

 

Lietuvos verslo konfederacija, Asociacija „Investors Forum“ ir Lietuvos darbdavių konfederacija kreipiasi į Seimo Pirmininkę, Seimo Valdybą ir Vyriausybę dėl teisėkūros procedūrų laikymosi Seimui svarstant Loterijų ir lošimų mokesčio įstatymo Nr. IX-326 4, 5 ir 6 straipsnių ir trečiojo skirsnio pavadinimo pakeitimo įstatymo projektą (toliau - Įstatymo projektas).

2021 metų spalio 13 d. Vyriausybės posėdyje patvirtintas Įstatymo projektas, kurį 2021 metų lapkričio 19 d. svarstė LR Seimo Biudžeto ir finansų komitetas (toliau - BFK), buvo susiję su neigiamų ekonominių Covid-19 pandemijos padarinių valdymu, teisingesniu verslo apmokestinimu ir mokestinės naštos palengvinimu. Kaip pristatant projektus argumentavo juos parengusios Finansų ministerijos atstovė, projektais siūlomas perėjimas nuo dabar mokamo fiksuoto azartinių lošimų mokesčio prie procentinio, skaičiuojamo nuo lošėjų statomų sumų ir lošėjams faktiškai išmokėtų laimėjimų skirtumo (GGR). Finansų ministerijos manymu, tai lemtų teisingesnį lošimų įrenginių apmokestinimą, atsižvelgiant į realias lošimų organizatorių (dalies jų pajamos sumenko dėl pandeminės situacijos pajamas.

Posėdyje svarstant Finansų ministerijos parengtus projektus, skirtus paprastesniam mokesčių administravimui ir mokestinės naštos palengvinimui, BFK savo išvadoje užregistravo su svarstomų projektų turiniu nesusijusius, visiškai naujus pasiūlymus dėl loterijų ir nuotolinių lošimų mokesčių tarifo didinimo. Komiteto nariai iniciavo pasiūlymą padidinti loterijų mokestį nuo 13 proc. ik i 15 proc., taip pat Finansų ministerija pasiūlė pakelti mokesčio tarifą nuotoliniams lošimams nuo 13 proc. iki 18 proc., pristačiusi Finansų ministerijos parengtus, su pandemijos valdymu susijusius įstatymų projektus, nors tokios pozicijos Vyriausybė teikdama Įstatymo projektą neturėjo.

Minėtame BFK posėdyje Finansų ministerijos atstovės pateikta nuomonė dėl mokesčių didinimo nesutapo su LR Vyriausybės nuomone. Atstovaudama Finansų ministeriją ir pristatydama ministerijos parengtus įstatymo projektus, kurių esmė - ekonominių pandemijos pasekmių valdymas ir mokestinės naštos verslui subalansavimas, Finansų rinkų politikos departamento direktorė pateikė pasiūlymą padidinti nuotolinių lošimų mokesčio tarifą nuo 13 proc. ik i 18 proc. Lošimų ir loterijų sektorių atstovams kyla pagrįstas klausimas, kodėl įstatymo pataisos nebuvo parengtos Finansų ministerijos ir įprasta tvarka pateiktos Seimui Vyriausybės nutarimu.

Pažymėtina, kad Seimo statuto 145 straipsnyje yra nurodyta, kad „<...> Vyriausybės išvados turi būti

pateikiamos ir dėl mokesčių įstatymų, kuriuose nustatomi nauji mokesčiai, nauji mokesčio tarifai, mokesčio lengvatos, sankcijos už mokesčių įstatymų pažeidimus arba iš esmės keičiama apmokestinimo tam tikru mokesčiu tvarka ar apmokestinimo teisinio reguliavimo bei taikymo principai, projektų“.

Atsižvelgiant į tai, kas išdėstyta:

- Prašome Seimo valdybą prašyti Vyriausybės išvados dėl Loterijų ir lošimų mokesčio įstatymo Nr. IX -326 4, 5, 6 straipsnių ir trečiojo skirsnio pavadinimo pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIVP -941(2).

- Įstatymo projektui pasiekus Vyriausybę, prašome Finansų ministeriją atlikti išsamų naujai siūlomų mokesčių tarifų poveikio vertinimą, ypatingą dėmesį atkreipiant į esminius pastarųjų metų reguliacinius pokyčius loterijų sektoriuje veikiančioms įmonėms.

Nepritarti

Įstatymo projektas buvo rengiamas ir mokesčio tarifas projekte nustatomas vadovaujantis 2019 m. duomenimis, kuomet antžeminiai lošimai dar dominavo azartinių lošimų rinkoje ir iš antžeminių lošimų buvo surenkama didesnė dalis mokesčių į valstybės biudžetą. Šiuo metu bendrosios lošimų pajamos iš antžeminių lošimų sudaro tik maždaug penktadalį visų bendrųjų lošimo pajamų, didžiąją antžeminių lošimų rinkos dalį perėmė nuotoliniai lošimai. Atsižvelgiant į tai, organizuojant antžeminius lošimus, perėjus nuo fiksuoto mokesčio už įrenginius prie procentinės išraiškos nuo bendrųjų lošimo pajamų, pagal projekte siūlomą 18 % mokesčio tarifą, valstybės biudžetas netektų apie 4 mln. Eur. per metus.

Taip pat, atsižvelgiant, į tai, kad 2021-10-14 buvo priimtas Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymo Nr. IX-325 5, 8, 81, 9, 13, 21 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 241 straipsniu įstatymas Nr. XIV-580, kuriuo buvo panaikintas reikalavimas lošimų organizatoriams turėti įsteigus nustatytą kiekį antžeminių lošimų organizavimo vietų, siekiant organizuoti nuotolinius lošimus, ir taip pašalintos konkurenciją iškraipančios sąlygos, bei siekiant suvienodinti mokestines sąlygas ir tarifus visiems azartinių lošimų organizatoriams, nėra jokio pagrindo nuotoliniams lošimams taikyti mažesnį mokesčio tarifą nei antžeminiams lošimams.

Biudžeto ir finansų komiteto posėdžio metu Finansų viceministras pritarė, jog situacija azartinių lošimų rinkoje yra pasikeitusi nei buvo projekto rengimo metu, taip pat teigė, jog siekiant tvarių biudžeto pajamų bei didesnio finansavimo priklausomybių prevencijai bei sportui, Finansų ministerija palaiko Biudžeto ir finansų komiteto pasiūlymą didinti mokesčio tarifus.

2.

Lietuvos loterijų asociacija,

2021-11-23

 

 

 

 

4. Asociacijos pasiūlymai dėl loterijų ir azartinių lošimų apmokestinimo

Jeigu 2021 metų lapkričio 24 dienos Komiteto posėdyje visgi būtų nuspręsta svarstyti loterijų mokesčio tarifo keitimą, pateikiame Asociacijos pasiūlymus dėl loterijų ir azartinių lošimų apmokestinimo:

I)Asociacija siūlo suvienodinti mokesčio bazę, nuo kurios yra skaičiuojami loterijų ir azartinių lošimų organizatorių sumokami mokesčiai. Šiuo metu loterijų mokestis yra skaičiuojamas nuo pardavimo pajamų, o azartinių lošimų mokestis – nuo grynųjų pajamų. Siūlome tiek loterijų, tiek azartinių lošimų mokesčiams taikyti vienodą mokesčio bazę – grynąsias pajamas. Šis pakeitimas užtikrintų apmokestinimo tvarkos aiškumą ir abiejuose sektoriuose sumokamų mokesčių palyginamumą bei leistų priimti argumentuotus sprendimus dėl mokesčių keitimo.

II)                      Asociacija siūlo nustatyti 26 procentų grynųjų pajamų loterijų mokesčio tarifą, kuris apskaičiuojamas  remiantis dabar taikomą 13 proc. pardavimo pajamų tarifą padauginus du kartus, kadangi maždaug du kartus sumažėtų apmokestinamoji bazė (pagal Loterijų įstatymą laimėjimų fondas turi sudaryti ne mažiau 50 proc. nuo išplatintų loterijos bilietų vertės, tokiu būdu apmokestinama būtų likusi po laimėjimų išmokėjimo dalis).

Prašome LR Seimo statuto nustatyta tvarka balsuoti už kiekvieną Asociacijos pasiūlymą atskirai.

 

Atsižvelgiant į rašte pateiktus argumentus, prašome, kad dėl Komiteto siūlomo ir Loterijų ir lošimų mokesčio įstatymo Nr. IX-326 4, 5, 6 straipsnių ir trečiojo skirsnio pavadinimo pakeitimo įstatymo projekte (XIVP-941(2)) įtraukto loterijų mokesčių pakeitimo būtų gauta LR Vyriausybės išvada ir būtų įvertintas tokio mokesčio poveikis. Taip pat šiuo raštu teikiame Asociacijos pasiūlymus dėl loterijų ir azartinių lošimų apmokestinimo tvarkos Komiteto svarstymui ir balsavimui posėdyje 2021 metų lapkričio 24 dieną. Prašome, kad Asociacijos nariams būtų sudaryta galimybė dalyvauti šiame posėdyje ir išdėstyti savo poziciją.

Nepritarti

Pažymėtina, kad Lošimų priežiūros tarnybos atstovas Biudžeto ir finansų komiteto posėdžio metu akcentavo, jog skirtumų tarp nuotolinių lošimų ir nuotolinių loterijų praktiškai nėra, tačiau nuotolinėms loterijoms nėra taikomi tokie patys reikalavimai dėl žaidėjų amžiaus, reklamos ir kt. kaip nuotoliniams lošimams.

Biudžeto ir finansų komiteto posėdžio metu Finansų viceministras pritarė, jog situacija azartinių lošimų rinkoje yra pasikeitusi nei buvo projekto rengimo metu, taip pat teigė, jog siekiant tvarių biudžeto pajamų bei didesnio finansavimo priklausomybių prevencijai bei sportui, Finansų ministerija palaiko Biudžeto ir finansų komiteto pasiūlymą didinti mokesčio tarifus.

Atsižvelgiant į tai, kad fiskalinės politikos priemonėmis yra siekiama užtikrinti viešųjų paslaugų finansavimą, bei atsižvelgiant į tai, kad nuo 2022 m. liepos 1 d.,  planuojama aukšto meistriškumo sportui skirti papildomą, reikšmingai didesnį finansavimą iš valstybės biudžeto lėšų, bei didėjantį poreikį skirti biudžeto lėšas priklausomybių prevencijai, siūloma keisti mokesčio tarifą, organizuojant loterijas (žr. komiteto pasiūlymas Nr. 1).

 

 

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai: negauta.

 

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Andrius Palionis,                                                                                                                                               Valius Ąžuolas,                                                                                                                        Remigijus Žemaitaitis,

Kęstutis Masiulis,

Jonas Pinskus,

2021-11-23

 

2

 

 

 

Argumentai:

Remiantis tuo, kas išdėstyta Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos 2021 m. spalio 5 d. Antikorupcinio vertinimo išvadoje, Nr. 4-01-7364 dėl Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymo Nr. IX-325 5, 8, 81, 9, 13 ir 21 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIVP-6432 ir Lietuvos Respublikos loterijų ir lošimų mokesčio įstatymo Nr. IX-326 papildymo 51 straipsniu ir 6 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIVP-644(2),  vadovaujantis Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymo Nr. IX-325 2 straipsnio 3 dalies 2 punktu, B kategorijos automatas – riboto laimėjimo automatas, kuriame didžiausia statoma suma – 0,5 euro, vieno lošimo laimėjimas negali būti daugiau kaip 200 kartų didesnis už statomą sumą, o vieno lošimo trukmė ne trumpesnė kaip 3 sekundės, kad apsaugotų asmenis nuo greitų ir didelių statymų bei pralošimų. Tuo metu kai kuriose loterijų organizatorių interneto svetainėse galima įsigyti neribotą skaičių momentinės loterijos bilietų, o žadami laimėjimai gali būti net keliasdešimt kartų didesni už statomą sumą, t. y. įsigyjamo loterijos bilieto vertę – taigi, kai kuriose interneto momentinėse loterijose prasilošimo galimybė yra didesnė.

Svarstytinas interneto loterijų santykis su lošimų automatais, be kita ko – ir nuotoliniais, nes galiojančiuose teisės aktuose nustatyti skirtingi reikalavimai loterijų ir nuotolinių bei antžeminių lošimų organizatoriams, jų atskaitomybė, skirtingas asmenų, norinčių dalyvauti loterijose ir azartiniuose lošimuose, amžius, kt. Darytina prielaida, kad dėl skirtingo teisinio reguliavimo gali būti neužtikrinama efektyvi loterijų ir azartinių lošimų organizatorių veiklos priežiūra ir sudaromos nevienodos sąlygos iš esmės toje pačioje srityje veikiantiems subjektams (nuotolinių loterijų ir lošimų organizatoriams), o tai laikytina papildomu korupcijos rizikos veiksniu.

Atsižvelgiant į Projekto aiškinamajame rašte iškeltą Įstatymų projektų tikslą „surinkti papildomų mokesčių į valstybės biudžetą ir tokiu būdu sudaryti galimybes geriau apsaugoti visuomenės ir lošėjų interesus nuo neigiamo lošimų poveikio“, inicijuotini atitinkami teisės aktų pakeitimai, užtikrinsiantys didesnį nuotolinių lošimų (ir juos primenančių kitų žaidimų, interneto loterijų) skaidrumą, efektyvesnę lošimo organizatorių kontrolę bei geresnę pažeidžiamų asmenų apsaugą nuo dalyvavimo nuotoliniuose lošimuose.   

Remiantis tuo, kas išdėstyta aukščiau, siūloma nustatyti, kad organizuojant loterijas, nuotolinius lošimus, lošimus lošimo automatais, stalo lošimus, bingą, totalizatorių, lažybas loterijų ir lošimų mokesčio bazei taikomas vienodas 18 procentų mokesčio tarifas.

 

Pasiūlymas:

Pakeisti Projekto Nr. XIVP-941 2 straipsnį ir  jį išdėstyti taip:

2 straipsnis. 5 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 5 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

5 straipsnis. Loterijų ir lošimų mokesčio tarifas

1. Organizuojant loterijas, nuotolinius lošimus, lošimus lošimo automatais, stalo lošimus, bingą, totalizatorių, lažybas loterijų ir lošimų mokesčio bazei taikomas 518 procentų mokesčio tarifas.

2. Organizuojant nuotolinius lošimus, loterijų ir lošimų mokesčio bazei taikomas 13 procentų mokesčio tarifas.

3. Organizuojant lošimus lošimo automatais, stalo lošimus, bingą, totalizatorių, lažybas, loterijų ir lošimų mokesčio bazei taikomas 18 procentų mokesčio tarifas.“

Pritarti iš dalies

Pritarti, kad organizuojant loterijas, loterijų ir lošimų mokesčio bazei būtų taikomas 18 procentų mokesčio tarifas.

Atsižvelgiant į Biudžeto ir finansų komiteto pasiūlymą Nr. 1, nepritarti, jog organizuojant nuotolinius lošimus, lošimus lošimo automatais, stalo lošimus, bingą, totalizatorių, lažybas loterijų ir lošimų mokesčio bazei būtų taikomas 18 procentų mokesčio tarifas.

 

 

6. Seimo paskirtų papildomų komitetų / komisijų pasiūlymai: nėra.

 

7. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:      .

7.1. Sprendimas (pagal Lietuvos Respublikos Seimo statuto 150 straipsnį. Jeigu siūlomas sprendimas numatytas Seimo statuto 150 straipsnio 1 dalies 3–6 punktuose, pateikiami šio sprendimo argumentai): pritarti komiteto patobulintam įstatymo projektui ir komiteto išvadoms.

7.2. Pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Biudžeto ir finansų komitetas, 2021-11-24

2

 

 

Argumentai: įstatymo projektas buvo rengiamas ir mokesčio tarifas projekte nustatomas vadovaujantis 2019 m. duomenimis, kuomet antžeminiai lošimai dar dominavo azartinių lošimų rinkoje ir iš antžeminių lošimų buvo surenkama didesnė dalis mokesčių į valstybės biudžetą. Šiuo metu bendrosios lošimų pajamos iš antžeminių lošimų sudaro tik maždaug penktadalį visų bendrųjų lošimo pajamų, didžiąją antžeminių lošimų rinkos dalį perėmė nuotoliniai lošimai. Atsižvelgiant į tai, organizuojant antžeminius lošimus, perėjus nuo fiksuoto mokesčio už įrenginius prie procentinės išraiškos nuo bendrųjų lošimo pajamų, pagal projekte siūlomą 18 % mokesčio tarifą, valstybės biudžetas netektų apie 4 mln. Eur. per metus, todėl siūloma padidinti mokesčio tarifą, organizuojant lošimus lošimo automatais, stalo lošimus, bingą, totalizatorių ir lažybas nuo projekte siūlomų 18 % iki 20 %.

Atsižvelgiant, į tai, kad 2021-10-14 buvo priimtas Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymo Nr. IX-325 5, 8, 81, 9, 13, 21 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 241 straipsniu įstatymas Nr. XIV-580, kuriuo buvo panaikintas reikalavimas lošimų organizatoriams turėti įsteigus nustatytą kiekį antžeminių lošimų organizavimo vietų, siekiant organizuoti nuotolinius lošimus, ir taip pašalintos konkurenciją iškraipančios sąlygos, bei siekiant suvienodinti mokestines sąlygas ir tarifus visiems azartinių lošimų organizatoriams, siūloma keisti nuotolinių lošimų mokesčio tarifą jį padidinant nuo dabar galiojančio 13% iki 20 %.

Taip pat, atkreipiant dėmesį į LR finansų ministerijos 2021-10-07 raštą Nr. ((7.28E-04)-5K-2116516)-6K-2105947, kuriuo buvo pažymėta, kad remiantis moksliniais tyrimais, nėra išskiriamos labiau pavojingos lošimo rūšys, kurios gali sukelti didesnę priklausomybės riziką, bei atkreipiant dėmesį į tai, kad nuotolinių lošimų organizatoriai nepatiria daugiau veiklos vykdymo sąnaudų nei antžeminių lošimų organizatoriai, nėra jokių objektyvių priežasčių nuotolinių lošimų organizatoriams nustatyti mažesnį mokesčio tarifą nei antžeminių lošimų organizatoriams. Remiantis 2021 m. duomenimis, nuotolinių lošimų mokesčio tarifą padidinus nuo dabar galiojančio 13% iki 20 % į valstybės biudžetą būtų papildomai surenkama apie 7 mln. Eur. per metus.

Taip pat, atsižvelgiant į tai, kad fiskalinės politikos priemonėmis yra siekiama užtikrinti viešųjų paslaugų finansavimą, bei atsižvelgiant į tai, kad nuo 2022 m. liepos 1 d.,  planuojama aukšto meistriškumo sportui skirti papildomą, reikšmingai didesnį finansavimą iš valstybės biudžeto lėšų, taip pat, atsižvelgiant į didėjantį valstybės biudžeto lėšų poreikį priklausomybių prevencijai, siūloma keisti mokesčio tarifą, organizuojant loterijas, jį padidinant nuo dabar galiojančio 13% iki 18 %. Pažymėtina, kad 2021 m. duomenimis, mokesčio tarifą, organizuojant loterijas, padidinus nuo dabar galiojančio 13% iki 18 % į valstybės biudžetą papildomai būtų surenkami apie 6,3 mln. Eur. per metus.

 

Pasiūlymas: projekto 2 straipsnį išdėstyti taip:

2 straipsnis. 5 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 5 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

„5 straipsnis. Loterijų ir lošimų mokesčio tarifas

1. Organizuojant loterijas, loterijų ir lošimų mokesčio bazei taikomas 18 procentų mokesčio tarifas.

2. Organizuojant lošimus lošimo automatais, stalo lošimus, bingą, totalizatorių, lažybas ir nuotolinius lošimus, loterijų ir lošimų mokesčio bazei taikomas 20 procentų mokesčio tarifas.“.“

Pritarti

 

2.

Biudžeto ir finansų komitetas, 2021-11-24

4

 

 

 

Argumentai: atsižvelgiant į tai, kad 2021-10-14 buvo priimtas Loterijų ir lošimų mokesčio įstatymo Nr. IX-326 1, 6, 8 straipsnių pakeitimo ir įstatymo papildymo 51 straipsniu įstatymas Nr. XIV-581, kuriuo keičiamo įstatymo 6 straipsnis buvo papildytas 4 dalimi, projekto 4 straipsnis išdėstomas papildant įstatymo projektą šia dalimi.

Pasiūlymas: projekto 4 straipsnį išdėstyti taip:

„4 straipsnis. 6 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 6 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

„6 straipsnis. Loterijų ir lošimų mokesčio mokėjimo tvarka

1. Juridiniai asmenys, organizuojantys loterijas ar lošimus, taikydami šio įstatymo 5 straipsnyje nustatytą loterijų ir lošimų mokesčio tarifą, loterijų ir lošimų mokestį už mokestinį laikotarpį apskaičiuoja ir sumoka į biudžetą pasibaigus kiekvienam mokestiniam laikotarpiui iki kito mokestinio laikotarpio pirmo mėnesio 15 dienos.

2. Juridiniai asmenys, Lošimų įstatyme nustatyta tvarka siekiantys įgyti licenciją organizuoti azartinius lošimus, šio įstatymo 51 straipsnyje nustatytą vienkartinį mokestį už licencijos organizuoti azartinius lošimus išdavimą sumoka iki licencijos išdavimo.“.“

Pritarti

 

 

8. Balsavimo rezultatai: už – 9, prieš – 0, susilaikė – 2.

9. Komiteto paskirti pranešėjai: M. Majauskas, A. Palionis, M. Maldeikis.

10. Komiteto narių atskiroji nuomonė: nėra.

 

PRIDEDAMA. Komiteto siūlomas įstatymo / kito Seimo teisės akto projektas, jo lyginamasis variantas.

 

Komiteto pirmininkas                                                                                                                                                                                     Mykolas Majauskas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biuro patarėja G. Genelienė