Projektas Nr. XIVP-4230(2)

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

VALSTYBĖS SOCIALINIŲ FONDŲ BIUDŽETŲ 2025 METŲ

RODIKLIŲ PATVIRTINIMO

ĮSTATYMAS

 

2024 m.                            d. Nr.

Vilnius

 

 

1 straipsnis. Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžeto 2025 metų pajamos, sąnaudos ir planuojamas 2025 metų rezultatas

Patvirtinti Valstybinio socialinio draudimo fondo 2025 metų biudžetą – 8 645 911 tūkst. eurų pajamų, 7 906 393 tūkst. eurų sąnaudų (planuojamas metų rezultatas – pajamos viršija sąnaudas 739 518 tūkst. eurų) (1 priedas).

 

2 straipsnis. Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžeto 2025 metų įplaukos ir išlaidos, kasos apyvartos lėšos

Patvirtinti Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžeto 2025 metų įplaukas, išlaidas (2 priedas) ir 329 432 tūkst. eurų kasos apyvartos lėšų.

 

3 straipsnis. Valstybinio socialinio draudimo įmokų tarifai ir Valstybinio socialinio draudimo fondo veiklos sąnaudų kompensacijų dydžiai 2025 metais

1. Patvirtinti draudėjų nedarbo socialinio draudimo įmokos tarifą – 1,31 procento (terminuotoms darbo sutartims – 2,03 procento).

2. Patvirtinti šalies bendrąjį nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų socialinio draudimo įmokos tarifą – 0,16 procento.

3. Patvirtinti keturias nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų socialinio draudimo įmokų tarifo grupes ir šioms grupėms priskirtų draudėjų mokamų nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų socialinio draudimo įmokų tarifus:

1) I grupė – 0,14 procento;

2) II grupė – 0,43 procento;

3) III grupė – 0,7 procento;

4) IV grupė – 1,4 procento.

4. Patvirtinti apdraustųjų bendrąjį pensijų, ligos, motinystės socialinio draudimo įmokų tarifą – 12,52 procento ir jo dydžius atskiroms valstybinio socialinio draudimo rūšims:

1) pensijų socialiniam draudimui – 8,72 procento;

2) ligos socialiniam draudimui – 1,99 procento;

3) motinystės socialiniam draudimui – 1,81 procento.

5. Patvirtinti savarankiškai dirbančių asmenų pensijų, ligos, motinystės, nedarbo socialinio draudimo įmokų tarifus:

1) pensijų socialiniam draudimui – 8,72 procento;

2) ligos socialiniam draudimui – 1,99 procento;

3) motinystės socialiniam draudimui – 1,81 procento;

4) nedarbo socialiniam draudimui – 1,31 procento.

6. Patvirtinti valstybinio socialinio draudimo įmokų tarifus asmenų draudimui Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis:

1) pensijų socialiniam draudimui – 8,72 procento;

2) ligos socialiniam draudimui – 1,99 procento;

3) motinystės socialiniam draudimui – 1,81 procento;

4) nedarbo socialiniam draudimui – 1,31 procento;

5) nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų socialiniam draudimui taikomi šio straipsnio 3 dalyje nustatyti tarifai.

7. Patvirtinti Valstybinio socialinio draudimo fondo veiklos sąnaudų kompensacijos už išmokų, finansuojamų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, skyrimą, mokėjimą, pristatymą ir išieškojimą dydį – 1,4 procento nuo šioms išmokoms skirtos valstybės biudžeto lėšų sumos.

8. Patvirtinti Valstybinio socialinio draudimo fondo veiklos sąnaudų kompensacijos už pensijų kaupimo dalyvio lėšomis mokamų įmokų surinkimą ir pervedimą pensijų kaupimo bendrovėms dydį – 0,13 procento nuo surinktų ir pervestų įmokų sumos (ne daugiau negu 788 tūkst. eurų).

9. Patvirtinti Valstybinio socialinio draudimo fondo veiklos sąnaudų kompensacijos už papildomai iš valstybės biudžeto lėšų mokamų įmokų pervedimą pensijų kaupimo bendrovėms dydį – 0,09 procento nuo pervestų įmokų sumos (ne daugiau negu 250 tūkst. eurų).

10. Patvirtinti Valstybinio socialinio draudimo fondo veiklos sąnaudų kompensacijos už sveikatos draudimo įmokų surinkimą ir pervedimą į Privalomojo sveikatos draudimo fondą dydį – 0,13 procento nuo surinktų ir pervestų (tarpusavyje įskaitytų) įmokų sumos (ne daugiau negu 3 653 tūkst. eurų).

11. Patvirtinti Valstybinio socialinio draudimo fondo veiklos sąnaudų kompensacijos už įmokų surinkimą ir pervedimą į Garantinį fondą dydį – 0,31 procento nuo surinktų ir pervestų įmokų sumos (ne daugiau negu 146 tūkst. eurų).

12. Patvirtinti Valstybinio socialinio draudimo fondo veiklos sąnaudų kompensacijos už įmokų surinkimą ir pervedimą į Ilgalaikio darbo išmokų fondą dydį – 0,31 procento nuo surinktų ir pervestų įmokų sumos (ne daugiau negu 146 tūkst. eurų).

 

4 straipsnis. Vidutinis šalies darbo užmokestis, taikomas apdraustųjų 2025 metų valstybinio socialinio draudimo įmokų bazei apskaičiuoti

Patvirtinti vidutinio šalies darbo užmokesčio, taikomo apdraustųjų 2025 metų valstybinio socialinio draudimo įmokų bazei apskaičiuoti, dydį – 2 108,88 euro.

 

5 straipsnis. Asignavimai iš valstybės biudžeto

2025 metais iš valstybės biudžeto skirti lėšų šioms išlaidoms:

1) 3 436 075 tūkst. eurų – bendrajai socialinio draudimo pensijos daliai finansuoti, iš jų 39 880 tūkst. eurų – išlaidoms, reikalingoms 2023 metų įsipareigojimams įvykdyti, finansuoti;

2) 2 269 tūkst. eurų – kitoms valstybės biudžeto lėšomis kompensuojamoms išlaidoms finansuoti.

 

6 straipsnis. Socialinio draudimo pensijų indeksavimo koeficientai ir socialinio draudimo pensijų dydžių mato rodikliai 2025 metais

Patvirtinti šiuos socialinio draudimo pensijų indeksavimo koeficientus ir socialinio draudimo pensijų dydžių mato rodiklius:

1) pensijų indeksavimo koeficientą – 1,1063;

2) bazinės pensijos dydį – 298,45 euro;

3) našlių pensijos bazinį dydį – 42,29 euro;

4) papildomo individualiosios socialinio draudimo pensijos dalies indeksavimo koeficientą – 1,014;

5) pensijų apskaitos vieneto vertės dydį – 7,16 euro.

 

7 straipsnis. Lėšos papildomam individualiosios socialinio draudimo pensijos dalies indeksavimui 2025 metais

Papildomam individualiosios socialinio draudimo pensijos dalies indeksavimui 2025 metais iš Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžeto skirti 37 259 tūkst. eurų.

 

8 straipsnis. Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžeto laikino lėšų trūkumo padengimas

1. Lėšų, reikalingų valstybinio socialinio draudimo išmokoms, trūkumas padengiamas skolintomis lėšomis arba Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimu iš kitų šaltinių.

2. Paskolų, paimtų siekiant įvykdyti įsipareigojimus apdraustiesiems, palūkanos padengiamos iš valstybės biudžeto lėšų.

 

9 straipsnis. Garantinio fondo biudžeto 2025 metų pajamos, sąnaudos ir planuojamas 2025 metų rezultatas

Patvirtinti Garantinio fondo 2025 metų biudžetą – 54 185 tūkst. eurų pajamų, 28 361 tūkst. eurų sąnaudų (planuojamas metų rezultatas – pajamos viršija sąnaudas 25 824 tūkst. eurų) (3 priedas).

 

10 straipsnis. Garantinio fondo biudžeto 2025 metų įplaukos ir išlaidos

Patvirtinti Garantinio fondo biudžeto 2025 metų įplaukas ir išlaidas (4 priedas).

 

11 straipsnis. Ilgalaikio darbo išmokų fondo biudžeto 2025 metų pajamos, sąnaudos ir planuojamas 2025 metų rezultatas

Patvirtinti Ilgalaikio darbo išmokų fondo 2025 metų biudžetą – 55 723 tūkst. eurų pajamų, 14 982 tūkst. eurų sąnaudų (planuojamas metų rezultatas – pajamos viršija sąnaudas 40 741 tūkst. eurų) (5 priedas).

 

12 straipsnis. Ilgalaikio darbo išmokų fondo biudžeto 2025 metų įplaukos ir išlaidos

Patvirtinti Ilgalaikio darbo išmokų fondo biudžeto 2025 metų įplaukas ir išlaidas (6 priedas).

 

13 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas

Šis įstatymas įsigalioja 2025 m. sausio 1 d.

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

 

Respublikos Prezidentas

 

Teikia

Socialinių reikalų ir darbo komiteto vardu

Komiteto pirmininkas                                                                                               Linas Kukuraitis

 

·   Audito komitetas, 2024-11-11:

6.1. Sprendimas: nepritarti Lietuvos Respublikos Valstybės socialinių fondų biudžetų 2025 metų rodiklių patvirtinimo įstatymo projektui Nr. XIVP-4230 ir siūlyti pagrindiniam komitetui grąžinti jį iniciatoriams tobulinti, atsižvelgiant į šiuos argumentus:

1) senatvės pensininkų skurdo lygio mažinimo problema iš esmės nesprendžiama, nors dar 2024 m. vasarą, t. y. 2024-06-19 paskelbtose ES Tarybos 2024 m. rekomendacijose Lietuvai 2024-2025 metams, buvo atkreiptas dėmesys į tai, kad dėl mažo bendro pensijų adekvatumo didėja skurdas senatvėje, o 2022 m. vyresnio amžiaus žmonių skurdo rizikos lygis buvo vienas aukščiausių ES. Valstybės duomenų agentūros duomenimis, didžiausias skurdo rizikos lygis 2024 m. taip pat yra 65 metų ir vyresnių asmenų amžiaus grupėje ir sudaro 34,4 proc. Be kita ko, Socialinės apsaugos ir darbo ministerija teigia, kad senatvės pensininkų skurdo rizikos lygis 2025 m. didės dar 1,6 proc.

 

2) Socialinio draudimo pensijų sistema ir toliau išlieka nemotyvuojančia, nes daugiau įmokų sumokėjusiems asmenims vis dar neužtikrinamas didesnis pajamų pakeitimas ir artimos buvusioms iki pensijos gyvenimo sąlygos – šią problemą dar 2022 m. konstatavo Valstybės kontrolė atlikusi Pensijų sistemos pokyčių vertinimą, nurodydama, kad daugiau uždirbusių ir socialinio draudimo įmokų sumokėjusių asmenų pajamų pakeitimo norma senatvėje mažesnė nei uždirbusių mažiau.

 

3) Valstybės kontrolė 2024 m. lapkričio 7 d. išvadoje Nr. BPE-6 Dėl struktūrinio postūmio užduoties“ atkreipė dėmesį į tai, kad atsižvelgiant į diskusijas viešojoje erdvėje, ekonominius ir socialinius rodiklius, geopolitinę situaciją, pabrėžiami didesni finansavimo poreikiai skirtingoms sritims, siekiant didesnio viešojo saugumo, socialinio tvarumo, platesnio funkcijų vykdymo. Pvz.: gynybai, pensijoms, kelių infrastruktūrai ir kita.

 

4) Valstybinio socialinio draudimo rezervinis fondas kaupiamas toliau (2024 m. jis sudarys 3,5 mlrd. Eur, 2025 m. – 4,2 mlrd. Eur, 2026 m. – 4,8 mlrd. Eur, 2027 m. – 5,4 mlrd. Eur), nors nėra iki galo aišku, kokio optimalaus dydžio šis rezervinis fondas Lietuvai yra reikalingas, o Valstybės kontrolė jau eilę metų akcentuoja, kad rezervų kaupimo ir valdymo klausimai lieka neišspręsti.

6.2. Pasiūlymai: nėra.

 

 

Komiteto nuomonė - Nepritarti.

Komiteto argumentai:

1) Nurodyta informacija dėl pensininkų skurdo rizikos lygio didėjimo 2025 m. yra klaidinanti,  nes paminėtu atveju buvo vertinta tik viena priemonė – socialinių išmokų bazinių dydžių indeksavimas.

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai (SADM) įvertinus* visas 2025 m. biudžete suplanuotas pinigines priemones matyti, kad visų gyventojų grupių skurdas mažėja.

Poveikio vertinimas rodo, jog 2025 metais dėl pensijų indeksavimo šios gyventojų grupės skurdo rizikos lygis turėtų sumažėti 0,1 proc. punkto, o absoliutaus skurdo rizikos lygis –  0,6 proc. punkto.

* SADM  atliko 2025 m. biudžete suplanuoto socialinių išmokų bazinių dydžių padidinimo, minimalios mėnesinės algos padidinimo ir pensijų indeksavimo kontrafaktinį poveikio vertinimą.

 

2) Pensijų indeksavimas yra vienas iš motyvuojančios pensijų sistemos palaikymo būdų. Vienas iš svarbiausių žingsnių yra spartesnis socialinio draudimo pensijų indeksavimas, kuris numatytas ir pateiktame Valstybės socialinių fondų biudžetų 2025  metų rodiklių patvirtinimo įstatymo projekte Nr. XIVP-4230(2). Pagal šį projektą papildomai (1,4 proc.) indeksuojama individualioji socialinio draudimo pensijos dalis.

 

3) Dėl Valstybės kontrolės 2024 m. lapkričio 7 d. išvadoje Nr. BPE-6 pabrėžto didesnio finansavimo poreikio, siekiant, be kita ko, didesnio socialinio tvarumo, pastebėtina, kad Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžeto 2025 m. projektas suformuotas taip, kad  2025 m. ir vėlesniais metais būtų galima užtikrinti tvarų socialinio draudimo išmokų didinimą.

 

4) Šiuo metu Valstybinio socialinio draudimo rezervinis fondas yra kaupimo stadijoje. Prognozuojama, kad šio rezervinio fondo dalis nuo praeitų metų biudžeto išlaidų 2024 m. sudarys 55 proc., 2025 m. – 60 proc, 2026 m. – 61 proc., 2027 m. – 62 proc., tad nuo 2026 m. augimas bus lėtesnis (tiek 2026 m., tiek 2027 m. augs tik 1 procentu, kai 2025 m. augimas sudarė 5 proc., lyginant su praėjusiais metais).

Galiojančiu teisiniu reguliavimu numatyta, kad pasiekus Socialinio draudimo rezervinio fondo dydį, lygų paskutinių praėjusių metų Fondo  metinei išlaidų sumai, įplaukų perviršis būtų naudojamas socialinio draudimo reikmėms.

 


 

 

 

Lietuvos Respublikos

valstybės socialinių fondų

biudžetų 2025 metų rodiklių

patvirtinimo įstatymo

1 priedas

 

VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO

2025 METŲ BIUDŽETAS

Tūkst. Eur

1. Pajamos

8 645 911

1.1. Įmokos pensijų socialiniam draudimui

3 286 428

1.2. Įmokos ligos socialiniam draudimui

734 182

1.3. Įmokos motinystės socialiniam draudimui

664 840

1.4. Įmokos nedarbo socialiniam draudimui

475 754

1.5. Įmokos nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų socialiniam draudimui

58 423

1.6. Savanoriškojo socialinio draudimo įmokos

4

1.7. Delspinigiai, palūkanos ir baudos

834

1.8. Iš valstybės biudžeto ir (ar) kitų valstybės piniginių išteklių gautos lėšos

3 399 237

1.8.1. Lėšos iš valstybės biudžeto pagrindinei (bendrajai) socialinio draudimo pensijos daliai finansuoti

3 396 195

1.8.2. Kitos iš valstybės biudžeto ir (ar) kitų valstybės piniginių išteklių gautos lėšos

3 042

1.9. Veiklos pajamos

26 209

1.10. Kitos teisėtai gautinos lėšos

0

2. Sąnaudos

7 906 393

2.1. Pensijų socialiniam draudimui

6 154 325

2.2. Ligos socialiniam draudimui

551 590

2.3. Motinystės socialiniam draudimui

503 373

2.4. Nedarbo socialiniam draudimui

497 688

2.5. Nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų socialiniam draudimui

46 903

2.6. Neatgautinos ir abejotinai atgautinos sumos

9 000

2.7. Veiklos sąnaudos

143 514

2.7.1. Valstybinio socialinio draudimo fondo (toliau – Fondas) administravimo įstaigų finansavimo sąnaudos

134 244

2.7.2. Kitos Fondo veiklos sąnaudos

830

2.7.3. Ilgalaikio turto nusidėvėjimas (amortizacija)

8 440

3. Einamųjų metų rezultatas

739 518

__________________


 

 

Lietuvos Respublikos

valstybės socialinių fondų

biudžetų 2025 metų rodiklių

patvirtinimo įstatymo

2 priedas

 

VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO BIUDŽETO

2025 METŲ ĮPLAUKOS IR IŠLAIDOS

Tūkst. Eur

1. Įprastinė veikla

767 367

1.1. Įprastinė Valstybinio socialinio draudimo fondo (toliau – Fondas) veikla

767 367

1.1.1. Įplaukos, iš jų:

8 654 052

1.1.1.1. Lėšos iš valstybės biudžeto pagrindinei (bendrajai) socialinio draudimo pensijos daliai finansuoti

3 436 075

1.1.1.2. Kitos iš valstybės biudžeto ir (ar) kitų valstybės piniginių išteklių gautos lėšos

2 269

1.1.2. Išlaidos

–7 886 685

1.2. Kita Fondui pavesta veikla

0

1.2.1. Įplaukos

4 378 347

1.2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos, skirtos išmokoms finansuoti

573 760

1.2.1.2. Sveikatos draudimo lėšos

2 720 517

1.2.1.3. Pensijų kaupimo dalyvių mokamos papildomos kaupiamosios pensijų įmokos

615 472

1.2.1.4. Iš valstybės biudžeto lėšų už pensijų kaupimo dalyvį mokamos papildomos kaupiamosios pensijų įmokos

284 504

1.2.1.5. Garantinio fondo lėšos

47 047

1.2.1.6. Ilgalaikio darbo išmokų fondo lėšos

47 047

1.2.1.7. Kitos įplaukos

90 000

1.2.2. Išlaidos

–4 378 347

1.2.2.1. Valstybės biudžeto išmokos

–573 760

1.2.2.2. Lėšos, pervedamos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą

–2 720 517

1.2.2.3. Pervedamos pensijų kaupimo dalyvių mokamos kaupiamosios pensijų įmokos

–615 472

1.2.2.4. Pervedamos iš valstybės biudžeto lėšų už pensijų kaupimo dalyvį mokamos kaupiamosios pensijų įmokos

–284 504

1.2.2.5. Garantinio fondo lėšos

–47 047

1.2.2.6. Ilgalaikio darbo išmokų fondo lėšos

–47 047

1.2.2.7. Kitos išlaidos

–90 000

2. Investicinė veikla

–18 181

2.1. Išlaidos nematerialiajam turtui įsigyti

–13 509

2.2. Įplaukos, gautos pardavus nematerialųjį turtą

0

2.3. Išlaidos ilgalaikiam materialiajam turtui įsigyti

–4 673

2.4. Įplaukos, gautos pardavus ilgalaikį materialųjį turtą

1

2.5. Išlaidos akcijoms, obligacijoms, kitiems vertybiniams popieriams įsigyti

0

2.6. Įplaukos, gautos pardavus akcijas, obligacijas, kitus vertybinius popierius

0

3. Finansinė veikla

–1 500

3.1. Gautos trumpalaikės paskolos

0

3.2. Grąžintos trumpalaikės paskolos

0

3.3. Gautos ilgalaikės paskolos

0

3.4. Grąžintos ilgalaikės paskolos

0

3.5. Įsipareigojimų pagal finansinės nuomos (lizingo) sutartis padengimas

–1 500

3.6. Valiutų kursų pasikeitimo poveikis

0

4. Grynųjų pinigų ir jų ekvivalentų pokytis

747 686

5. Grynųjų pinigų ir jų ekvivalentų cirkuliacija

 

5.1. Metų pradžioje

2 357 654

5.2. Pokytis

747 686

5.3. Metų pabaigoje

3 105 340

6. Kasos apyvartos lėšos

329 432

__________________

 


 

 

Lietuvos Respublikos

valstybės socialinių fondų

biudžetų 2025 metų rodiklių

patvirtinimo įstatymo

3 priedas

 

 

GARANTINIO FONDO

2025 METŲ BIUDŽETAS

 

Tūkst. Eur

1. Pajamos

54 185

1.1. Darbdavių socialinės įmokos

47 331

1.2. Savanoriškos socialinės įmokos

0

1.3. Iš valstybės biudžeto, kitų valstybės piniginių išteklių ir (ar) Europos Sąjungos struktūrinių ir kitų fondų pervedamos lėšos

0

1.4. Delspinigiai, palūkanos ir baudos

12

1.4.1. Palūkanos

0

1.4.2. Delspinigiai, baudos

12

1.5. Pajamos už investuotas laikinai laisvas lėšas

6 832

1.6. Kitos teisėtai gautinos lėšos

10

2. Sąnaudos

28 361

2.1. Socialinės išmokos

22 045

2.2. Mokesčiai į Valstybinio socialinio draudimo fondą

6 010

2.3. Administravimo sąnaudos

300

2.4. Laikinai laisvų lėšų investavimo sąnaudos

0

2.5. Kitos sąnaudos

6

2.5.1. Aktyvios darbo rinkos politikos priemonių įgyvendinimo sąnaudos

0

2.5.2. Nuvertėjimo ir nurašytos sumos

0

2.5.3. Kitos sumos

6

3. Einamųjų metų rezultatas

25 824

__________________

 


 

 

Lietuvos Respublikos

valstybės socialinių fondų

biudžetų 2025 metų rodiklių

patvirtinimo įstatymo

4 priedas

 

GARANTINIO FONDO BIUDŽETO

2025 METŲ ĮPLAUKOS IR IŠLAIDOS

Tūkst. Eur


1. Įprastinė veikla

25 534

1.1. Įplaukos

53 887

1.1.1. Darbdavių socialinės įmokos

47 047

1.1.2. Savanoriškos socialinės įmokos

0

1.1.3. Lėšos, gautos iš darbdavių, Garantinio fondo administratoriaus reikalavimams tenkinti

50

1.1.4. Iš valstybės biudžeto, kitų valstybės piniginių išteklių ir (ar) Europos Sąjungos struktūrinių ir kitų fondų pervedamos lėšos

0

1.1.5. Delspinigiai, palūkanos ir baudos

6 780

1.1.5.1. Pajamos už investuotas laikinai laisvas lėšas

6 768

1.1.5.2. Delspinigiai, palūkanos ir baudos

12

1.1.6. Kitos įplaukos

10

1.2. Išlaidos

28 353

1.2.1. Socialinės išmokos

–22 045

1.2.2. Mokesčiai į Valstybinio socialinio draudimo fondą

–6 010

1.2.3. Administravimo išlaidos

–292

1.2.4. Laikinai laisvų lėšų investavimo išlaidos

0

1.2.5. Kitos išlaidos

6

2. Investicinė veikla

0

2.1. Išlaidos akcijoms, obligacijoms, kitiems vertybiniams popieriams įsigyti

0

2.2. Įplaukos, gautos pardavus akcijas, obligacijas, kitus vertybinius popierius

0

3. Finansinė veikla

0

3.1. Gautos paskolos 

0

3.2. Grąžintos paskolos

0

4. Grynųjų pinigų ir jų ekvivalentų pokytis

25 534

5. Grynųjų pinigų ir jų ekvivalentų cirkuliacija

 

5.1. Metų pradžioje

179 261

5.2. Pokytis

25 534

5.3. Metų pabaigoje

204 795

__________________

 

 

Lietuvos Respublikos

valstybės socialinių fondų

biudžetų 2025 metų rodiklių

patvirtinimo įstatymo

5 priedas

 

 

ILGALAIKIO DARBO IŠMOKŲ FONDO

2025 METŲ BIUDŽETAS

Tūkst. Eur

1. Pajamos

55 723

1.1. Darbdavių socialinės įmokos

47 331

1.2. Savanoriškos socialinės įmokos

0

1.3. Iš valstybės biudžeto ir (ar) kitų valstybės piniginių išteklių pervedamos lėšos

0

1.4. Delspinigiai, palūkanos ir baudos

12

1.4.1. Palūkanos

0

1.4.2. Delspinigiai, baudos

12

1.5. Pajamos už investuotas laikinai laisvas lėšas

8 330

1.6. Kitos teisėtai gautinos lėšos

50

2. Sąnaudos

14 982

2.1. Ilgalaikio darbo išmokos

14 682

2.2. Administravimo sąnaudos

300

2.3. Laikinai laisvų lėšų investavimo sąnaudos

0

2.4. Kitos sąnaudos

0

2.4.1. Aktyvios darbo rinkos politikos priemonių įgyvendinimo sąnaudos

0

2.4.2. Nuvertėjimo ir nurašytos sumos

0

2.4.3. Kitos sumos

0

3. Einamųjų metų rezultatas

40 741

 

___________________

 

 


 

 

Lietuvos Respublikos

valstybės socialinių fondų

biudžetų 2025 metų rodiklių

patvirtinimo įstatymo

6 priedas

 

 

ILGALAIKIO DARBO IŠMOKŲ FONDO BIUDŽETO

2025 METŲ ĮPLAUKOS IR IŠLAIDOS

Tūkst. Eur

1. Įprastinė veikla

40 366

1.1. Įplaukos

55 335

1.1.1. Darbdavių socialinės įmokos

47 047

1.1.2. Savanoriškos socialinės įmokos

0

1.1.3. Iš valstybės biudžeto ir (ar) kitų valstybės piniginių išteklių pervedamos lėšos

0

1.1.4. Delspinigiai, palūkanos ir baudos

8 238

1.1.4.1. Pajamos už investuotas laikinai laisvas lėšas

8 226

1.1.4.2. Delspinigiai, palūkanos ir baudos

12

1.1.5. Kitos įplaukos

50

1.2. Išlaidos

–14 969

1.2.1. Ilgalaikio darbo išmokos

–14 677

1.2.2. Administravimo išlaidos

–292

1.2.3. Laikinai laisvų lėšų investavimo išlaidos

0

1.2.4. Kitos išlaidos

0

2. Investicinė veikla

0

2.1. Išlaidos akcijoms, obligacijoms, kitiems vertybiniams popieriams įsigyti

0

2.2. Įplaukos, gautos pardavus akcijas, obligacijas, kitus vertybinius popierius

0

3. Finansinė veikla

0

3.1. Gautos paskolos 

0

3.2. Grąžintos paskolos

0

4. Grynųjų pinigų ir jų ekvivalentų pokytis

40 366

5. Grynųjų pinigų ir jų ekvivalentų cirkuliacija

 

5.1. Metų pradžioje

209 311

5.2. Pokytis

40 366

5.3. Metų pabaigoje

249 677

___________________