LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJA
|
|||
|
Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijai |
2014-05- Nr. (22.29) Į 2014-05-06 Nr. 1D-3481(6)
|
|
|
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS NUTARIMO „DĖL ADMINISTRACINIŲ TEISĖS PAŽEIDIMŲ IR EISMO ĮVYKIŲ ŽINYBINIO REGISTRO REORGANIZAVIMO IR ADMINISTRACINIŲ TEISĖS PAŽEIDIMŲ REGISTRO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PROJEKTO |
||
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija (toliau – Užsienio reikalų ministerija) išnagrinėjo Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pateiktą išvadoms gauti Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo „Dėl Administracinių teisės pažeidimų ir eismo įvykių žinybinio registro reorganizavimo ir Administracinių teisės pažeidimų registro nuostatų patvirtinimo“ projektą (toliau - Projektas) ir pagal kompetenciją teikia pasiūlymus ir pastabas.
Atkreipiame dėmesį, kad Užsienio reikalų ministerija ar joje einantys pareigas diplomatai, valstybės tarnautojai ir pagal darbo sutartį dirbantys darbuotojai nėra įstatymų įgalioti surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolų ir nagrinėti administracinių teisės pažeidimų bylų. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės informacinių išteklių valdymo įstatymo 23 straipsnio 2 dalimi, ministerija valstybės ar žinybinio registro tvarkytoju gali būti skiriama tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais ir nustatytam terminui. Atsižvelgiant į tai, kad Projekto 6 punktas įpareigoja Projekto 3 punkte nurodytas valstybės ir savivaldybių institucijas ir įstaigas, kurios yra įstatymais įgaliotos ar kurių pareigūnai yra įstatymais įgalioti surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolus bei nagrinėti administracinių teisės pažeidimų bylas, registruoti Administracinių teisės pažeidimų registro (toliau – Registras) objektus, nurodytus Projektu tvirtinamuose Registro nuostatuose, Užsienio reikalų ministerija neturi teisinio pagrindo būti Registro tvarkytoju. Todėl siūlome išbraukti Projekto 3.30 punktą ir Projektu tvirtinamų Registro nuostatų 9.30 punktą.