LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

TEISĖS IR TEISĖTVARKOS KOMITETAS

 

PAGRINDINIO KOMITETO IŠVADA

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS CIVILINIO KODEKSO 2.66 STRAIPSNIO PAKEITIMO

ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIVP-3689

 

2024-06-07 Nr. 102-P-20

Vilnius

 

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: komiteto pirmininkė Irena Haase, komiteto pirmininko pavaduotoja Agnė Širinskienė, nariai: Aušrinę Armonaitę pavaduojantis Kasparas Adomaitis, Česlav Olševski, Julius Sabatauskas, Vilius Semeška, Algirdas Stončaitis, Andrius Vyšniauskas.

Komiteto biuro vedėja Dalia Komparskienė, patarėjai: Martyna Civilkienė, Jurgita Janušauskienė, Rita Karpavičiūtė, Dalia Latvelienė, Irma Leonavičiūtė, Rita Varanauskienė, Loreta Zdanavičienė, vyriausioji specialistė Aidena Bacevičienė, padėjėjos: Meile Čeputienė, Rivena Zegerienė.

Finansų ministerijos Atskaitomybės, audito, turto vertinimo ir nemokumo politikos departamento vyresnioji patarėja Paulė Svorobovičienė, vyriausioji specialistė Renata Totorienė, Registrų centro Asmenų registravimo centro vadovė Jolanta Kazlauskienė, Registrų centro Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus specialistės Nadežda Michailovskienė ir Veronika Suchankovaitė

 

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas

2024-05-09

 

 

 

Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklėms, pastabų neturime. 

 

Atsižvelgti

 

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacija

2024-05-06

 

 

 

 

Dėl įmonių finansinės atskaitomybės įstatymo ir susijusių teisės aktų pakeitimo Pagal LR teisėkūros pagrindų įstatymo nuostatas teikiame pastabas dėl teisės aktų paketo.

(Teikiamos pastabos dėl kitų, įstatymų projektų pakete esančių projektų)

 

 

Neatsižvelgti

Pastabos skirtos visam projektų paketui.

Svarstomo projekto XIVP-3689 nuostatos derinamos pagal pagrindinius paketo projektus, kuriuos vertino Audito komitetas, kuris išvadose dėl atitinkamų paketo projektų nurodė ir argumentus dėl Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacijos pateiktų pasiūlymų.

 

 

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Valstybės įmonė „Registrų centras“

2024-05-21

 

 

 

Valstybės įmonė Registrų centras (toliau – Registrų centras), pagal kompetenciją išnagrinėjusi Lietuvos Respublikos Seimui pateiktus Lietuvos Respublikos įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymo (toliau – ĮĮGAĮ projektas), Lietuvos Respublikos finansinių ataskaitų audito įstatymo Nr. VIII-1227 pakeitimo įstatymo (toliau – FAAĮ projektas) ir su jais susijusių įstatymų pakeitimo įstatymų projektus (Nr. XIVP-3675–XIVP-3690; toliau – Įstatymų projektai), teikia pastabas ir pasiūlymus.

 

(Toliau teikiamos pastabos ir pasiūlymai, nesusiję su svarstomų įstatymo projektu).

Neatsižvelgti

Pastabos vertintinos svarstant kitus paketo projektus.

2.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija

2024-05-27

1

(2.66)

 

(4)

 

2024 m. gegužės 17 d. Finansų ministerija gavo Europos Komisijos Finansinio stabilumo, finansinių paslaugų ir kapitalo rinkų sąjungos generalinio direktorato (toliau – FISMA DG) elektroninį laišką, skirtą valstybėms narėms dėl Bendrovių tvarumo atskaitomybės direktyvos 2022/2464 (toliau – Direktyva) nuostatų perkėlimo į nacionalinę teisę. Laiške FISMA DG pateikė Direktyvos 19a straipsnio 9 dalies ir 29a straipsnio 8 dalių paaiškinimą siekdamas užtikrinti, kad perkeliant minėtų Direktyvos straipsnių nuostatas kuo daugiau įmonių turėtų galimybę pasinaudoti išimtimi nerengti informacijos tvarumo klausimais tuo atveju, jeigu jos ir jos patronuojamųjų įmonių informacija yra pateikta patronuojančiosios įmonės konsoliduotojoje vadovybės ataskaitoje (kai patronuojančioji įmonė yra ES įmonė) arba konsoliduotojoje tvarumo ataskaitoje (kai patronuojančioji įmonė yra ne ES įmonė) (toliau – įmonės, besinaudojančios išimtimi). Laiške atkreipiamas valstybių narių dėmesys, kad, perkeliant Direktyvos nuostatas į nacionalinę teisę, turėtų būti leidžiama įmonei pasinaudoti galimybe nerengti informacijos tvarumo klausimais net ir tais atvejais, kai jos patronuojančiosios įmonės konsoliduotoji vadovybės ataskaita arba konsoliduotoji tvarumo ataskaita parengiama vėliau, nei išimtimi ketinančios pasinaudoti (patronuojančiosios) įmonės (konsoliduotoji) vadovybės ataskaita.

Pagal Įmonių ir įmonių grupių įstatymo projekto Nr. XIVP-3675 (toliau – Įstatymo projektas), kuris parengtas perkeliant Direktyvos nuostatas į nacionalinę teisę, 23 straipsnio nuostatas[1], patronuojamoji įmonė gali pasinaudoti išimtimi nerengti informacijos tvarumo klausimais tik tais atvejais, kai jos patronuojančioji įmonė savo konsoliduotąją vadovybės ataskaitą arba konsoliduotąją tvarumo ataskaitą (toliau kartu – konsoliduotoji ataskaita) pateikia tokiais terminais, kad išimtimi besinaudojanti įmonė savo vadovybės ataskaitoje galėtų pateikti nuorodas į patronuojančiosios įmonės interneto svetainėje skelbiamą konsoliduotąją ataskaitą. Dažnu atveju patronuojančiosios įmonės savo konsoliduotąsias ataskaitas pateikia vėlesniais terminais (Apskaitos direktyvos 2013/34/ES 30 straipsnyje nustatyta, kad įmonės savo finansines ataskaitas ir vadovybės ataskaitą turi pateikti ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo finansinių metų, už kuriuos parengtos ataskaitos, paskutinės dienos) negu Lietuvoje veikiančios įmonės, privalančios savo ataskaitas pateikti Juridinių asmenų registro tvarkytojui (toliau – JAR tvarkytojas) per 30 dienų nuo finansinių ataskaitų patvirtinimo (patvirtinimo terminas – 4 mėnesiai nuo finansinių metų pabaigos). Tokiu atveju išimtimi ketinanti pasinaudoti įmonė neturi galimybės pateikti nuorodos į konsoliduotąją ataskaitą ir pasinaudoti Įstatymo projekto 23 straipsnio nurodyta galimybe nerengti informacijos tvarumo klausimais.

Siekiant suteikti įmonei teisę pasinaudoti išimtimi, siūlome Įstatymo projekto 23 straipsnį papildyti nauja 6 dalimi joje nustatant, kokią informaciją minimu atveju savo vadovybės ataskaitoje turi pateikti patronuojančioji įmonė ir kad kartu su šia ataskaita turi būti paskelbta patronuojančiosios įmonės deklaracija, kurioje ši nurodo, iki kokios konkrečios datos pateiks konsoliduotąją ataskaitą, bet ne vėliau, kaip per 12 mėnesių nuo įmonės, besinaudojančios išimtimi, finansinių metų pabaigos:

6. Kai šio straipsnio 1 dalyje nurodytos (patronuojančiosios) įmonės patronuojančioji įmonė konsoliduotąją vadovybės ataskaitą arba konsoliduotąją tvarumo ataskaitą parengia ir paskelbia vėliau, nei (konsoliduotąją) vadovybės ataskaitą turi parengti ir pateikti Juridinių asmenų registro tvarkytojui šio straipsnio 1 dalyje nurodyta (patronuojančioji) įmonė, šio straipsnio 1 dalyje nurodyta (patronuojančioji) įmonė:

1) savo (konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje šio straipsnio 2 dalies 1 punkte nurodytą informaciją papildo informacija, kad jos patronuojančioji įmonė paskelbs informaciją, kaip nurodyta šio straipsnio 1 dalyje, ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo finansinių metų, už kuriuos parengta (konsoliduotoji) vadovybės ataskaita, paskutinės dienos nurodant konkrečią paskelbimo datą ir

2) prie (konsoliduotosios) vadovybės ataskaitos prideda patronuojančiosios įmonės deklaraciją, kad konsoliduotoji vadovybės ataskaita arba konsoliduotoji tvarumo ataskaita bus paskelbta ne vėliau kaip per 12 mėnesių nuo finansinių metų, už kuriuos parengta (konsoliduotoji) vadovybės ataskaita, paskutinės dienos nurodant konkrečią paskelbimo datą.“

Atsižvelgiant į tai, kad Įstatymo 23 straipsnis papildomas 6 dalimi, Įstatymo projekto 36 straipsnio 1 dalies nuostatos turi būti papildytos reikalavimu išimtimi besinaudojančioms įmonėms pateikti nurodytą deklaraciją JAR tvarkytojui:

1. (Konsoliduotosios) finansinės ataskaitos ir (konsoliduotoji) vadovybės ataskaita ir, kai taikytina, deklaracija, nurodyta šio įstatymo 23 straipsnio 6 dalyje, kartu su auditoriaus išvada, kai auditas privalomas pagal įstatymus, ir tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvada, kai įmonės (konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje privaloma pateikti (konsoliduotąją) informaciją tvarumo klausimais, teikiamos Juridinių asmenų registro tvarkytojui įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių šių ataskaitų teikimo tvarką, nustatytais atvejais Vyriausybės nustatyta tvarka.

Kartu turi būti papildytos Įstatymo projekto 37 straipsnio 1 dalies nuostatos reikalavimu išimtimi besinaudojančioms įmonėms paskelbti nurodytą deklaraciją savo interneto svetainėje:

1. Viešojo intereso įmonių, valstybės ir savivaldybės įmonių, įmonių, kurių (konsoliduotojoje) vadovybės ataskaitoje pagal šį įstatymą privaloma pateikti (konsoliduotąją) informaciją tvarumo klausimais, (konsoliduotosios) finansinės ataskaitos ir (konsoliduotoji) vadovybės ataskaita ir, kai taikytina, deklaracija, nurodyta šio įstatymo 23 straipsnio 6 dalyje, kartu su auditoriaus išvada ir tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvada skelbiamos jų interneto svetainėse.

Atsižvelgiant į Įstatymo projekto siūlomus papildymus atsiranda poreikis papildyti ir:

1) Civilinio kodekso 2.66 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIVP-3689 1 straipsniu keičiamas 2.66 straipsnio 4 dalies nuostatas, nustatančias JAR tvarkytojui teikiamus dokumentus:

4. Įstatymų nustatytais atvejais juridinių asmenų registrui pateikiamas juridinio asmens metinių finansinių ataskaitų rinkinys (metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinys), vadovybės ataskaita (konsoliduotoji vadovybės ataskaita) ir, kai taikytina, deklaracija, nurodyta Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatyme, ar veiklos ataskaita arba metinė ataskaita kiekvienais metais per trisdešimt dienų nuo jų patvirtinimo momento, jei įstatymai nenumato kito termino. Tais atvejais, kai yra atliktas finansinių ataskaitų auditas privalomas pagal įstatymus, kartu su audituotu metinių finansinių ataskaitų rinkiniu (metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkiniu) turi būti pateikta ir auditoriaus išvada. Kai į vadovybės ataskaitą (konsoliduotąją vadovybės ataskaitą) pagal įstatymus privaloma įtraukti informaciją tvarumo klausimais (konsoliduotąją informaciją tvarumo klausimais) arba pateikti tvarumo ataskaitą (konsoliduotąją tvarumo ataskaitą), kartu su vadovybės ataskaita (konsoliduotąja vadovybės ataskaita) arba tvarumo ataskaita (konsoliduotąja tvarumo ataskaita) turi būti pateikta tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvada ir, kai taikytina, pareiškimas, nurodytas Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatyme. Juridinio asmens mokėjimų valdžios institucijoms ataskaita (konsoliduotoji mokėjimų valdžios institucijoms ataskaita), pelno mokesčio informacijos ataskaita ir, kai taikytina, pareiškimas, nurodytas Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatyme, juridinių asmenų registrui teikiami įstatymų nustatytais atvejais ir tvarka.

2) Administracinių nusižengimų kodekso 1191 ir 223 straipsnių pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIVP-3680 2 straipsniu keičiamo 223 straipsnio 2 dalies nuostatas:

2. Juridinio asmens, užsienio juridinio asmens ar kitos organizacijos filialo finansinių ataskaitų (konsoliduotųjų finansinių ataskaitų), vadovybės ataskaitos (konsoliduotosios vadovybės ataskaitos) ir, kai taikytina, deklaracijos, nurodytos Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatyme, veiklos ataskaitos, metinės ataskaitos, auditoriaus išvados, tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvados nepateikimas Juridinių asmenų registro tvarkytojui laiku teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka

užtraukia baudą juridinių asmenų, užsienio juridinių asmenų ar kitų organizacijų filialų vadovams ar kitiems įstatymuose arba steigimo dokumentuose nurodytiems asmenims nuo šešių šimtų iki vieno tūkstančio keturių šimtų penkiasdešimt eurų.

Atsižvelgdami į išdėstyta maloniai prašome įvertinti siūlomus papildymus siekiant, kad kuo daugiau Lietuvoje įregistruotų įmonių galėtų pasinaudoti išimtimi neteikti savo vadovybės ataskaitoje informacijos tvarumo klausimais.

Pritarti iš dalies

Argumentai:

Žr. Audito komiteto (kaip papildomo komiteto)  pasiūlymą dėl projekto 1 straipsnio tobulinimo.

Audito komiteto (kaip papildomo komiteto) išvadoje nurodoma, kad „Pritariant Finansų ministerijos pasiūlymui, tačiau siekiant teisinio aiškumo, įstatymo projekto 1 straipsniu keičiamo kodekso 2.66 straipsnio 4 dalis tikslintina redakciškai. Taip pat siekiant užtikrinti teisėkūros atvirumo bei skaidrumo principų laikymąsi, pateiktini atitinkamų tikslinimų argumentai.

 

 

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai: negauta.

 

6. Seimo paskirtų papildomų komitetų / komisijų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Audito komitetas

2024-05-29

 

 

 

*

Pritarti iniciatorių pateiktam Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2.66 straipsnio pakeitimo įstatymo projektui Nr. XIVP-3689 ir siūlyti pagrindiniam komitetui jį tobulinti, atsižvelgiant į Audito komiteto pateiktą pasiūlymą.

Pritarti

 

2.

Audito komitetas

2024-05-29

1

(2.66)

 

 

(4)

 

 

 

Argumentai:

1) siekiant užtikrinti tinkamą į nacionalinę teisę perkeliamų Bendrovių tvarumo atskaitomybės direktyvos 2022/2464 (toliau – Direktyva) nuostatų įgyvendinimą, vadovaujantis kuriomis, kaip numatyta pagrindiniame Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymo projekte Nr. XIVP-3675 (toliau – ĮĮGAĮ projektas):

a) didelės įmonės, įmonės, kurių vertybiniais popieriais leista prekiauti reguliuojamoje rinkoje (išskyrus labai mažas įmones), didelės valstybės ir savivaldybės įmonės, didelės įmonių grupės  vadovybės ataskaitose privalės teikti ir skelbti informaciją tvarumo klausimais bei užtikrinti jos nepriklausomą patikrinimą. Vadovybės ataskaitos su tokia informacija bei tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvada privalės būti teikiamos Juridinių asmenų registro (toliau – JAR) tvarkytojui ir skelbiamos atitinkamo subjekto interneto puslapyje;

b) tam tikras sąlygas atitinkančios trečiųjų valstybių įmonių Lietuvoje įsteigtos įmonės bei filialai privalės užtikrinti trečiosios valstybės patronuojančiosios ar atskiros įmonės parengtos tvarumo ataskaitos prieinamumą visuomenei, t. y. tokios ataskaitos kartu su tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvada pateikimą JAR tvarkytojui ir paskelbimą atitinkamo subjekto interneto puslapyje. Jeigu toks trečiosios valstybės subjektas minėtos tvarumo ataskaitos nebus parengęs, pareiga ją parengti ir užtikrinti jos prieinamumą visuomenei (kartu su atitinkamu pareiškimu, jei taikytina pagal ĮĮGAĮ projekto nuostatas) pereis šio subjekto Lietuvoje įsteigtai įmonei ar filialui;

2) atsižvelgiant į Finansų ministerijos 2024 m. gegužės 27 d. rašte Nr. 6K-24/3069 „Dėl Lietuvos Respublikos įmonių ir įmonių grupių įstatymo projekto Nr. XIVP-3675, Administracinių nusižengimų kodekso 1191 ir 223 straipsnių pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIVP-3680 ir Civilinio kodekso 2.66 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIVP-3689“ pateiktą pasiūlymą atitinkamai tikslinti šiame rašte nurodytų įstatymų projektų nuostatas, nustatant pareigą įmonėms, norinčioms pasinaudoti išimtimi ir nerengti informacijos tvarumo klausimais tuo atveju, jeigu jos ir jos patronuojamųjų įmonių informacija yra pateikta pagrindinės patronuojančiosios įmonės konsoliduotojoje vadovybės ataskaitoje arba tvarumo ataskaitoje, kartu su tam tikra vadovybės ataskaitoje pateikta informacija pateikti ir paskelbti pagrindinės patronuojančiosios įmonės deklaraciją, kurioje ši nurodo, iki kokios konkrečios datos pateiks savo konsoliduotąją vadovybės ataskaitą arba tvarumo ataskaitą, bet ne vėliau, kaip per 12 mėn. nuo įmonės, besinaudojančios tokia išimtimi, finansinių metų pabaigos;

3) įvertinus tai, kad pareiga rengti ir teikti JAR tvarkytojui tokias ataskaitas kaip pelno mokesčio informacijos ataskaita (kartu su pareiškimu, kai taikytina) bei mokėjimų valdžios institucijoms ataskaita tam tikras sąlygas atitinkantiems subjektams jau kuris laikas nustatyta tiek galiojančiuose Įmonių atskaitomybės ir Įmonių ir įmonių grupių konsoliduotosios atskaitomybės įstatymuose, tiek numatyta ir ĮĮGAĮ projekte, apjungiančiame šiuos du įstatymus į vieną, taip pat atsižvelgiant į tai, kad šiuo atžvilgiu atitinkamai pakeitus Administracinių nusižengimų kodekso (toliau – ANK) nuostatas, Civilinio kodekso (toliau – CK) nuostatos liko nepakeistos;

4) siekiant teisinio aiškumo bei nuostatų dėstymo nuoseklumo, t. y. kad tie patys JAR tvarkytojui ar kitoms institucijoms teikiami subjekto dokumentai būtų vardinami ta pačia tvarka tiek ANK, tiek CK, taip pat atliekant kitus redakcinius patikslinimus,

siūlytina atitinkamai patikslinti įstatymo projekto 1 straipsniu keičiamo kodekso 2.66 straipsnio 4 dalį.

 

Pasiūlymas:

Pakeisti įstatymo projekto 1 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

1 straipsnis. 2.66 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 2.66 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip:

„4. Įstatymų nustatytais atvejais juridinių asmenų registrui pateikiamas juridinio asmens metinių finansinių ataskaitų rinkinys (metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinys) ir (arba) vadovybės ataskaita (konsoliduotoji vadovybės ataskaita) ir, kai taikytina, deklaracija, nurodyta Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatymeauditoriaus išvada (kai finansinių ataskaitų (konsoliduotųjų finansinių ataskaitų) auditas privalomas pagal įstatymus), tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvada (kai į vadovybės ataskaitą (konsoliduotąją vadovybės ataskaitą) pagal įstatymus privaloma įtraukti informaciją tvarumo klausimais (konsoliduotąją informaciją tvarumo klausimais), mokėjimų valdžios institucijoms ataskaita (konsoliduotoji mokėjimų valdžios institucijoms ataskaita), pelno mokesčio informacijos ataskaita, atsakingų asmenų pareiškimas ar veiklos ataskaita arba metinė ataskaita kiekvienais metais per trisdešimt dienų nuo jų patvirtinimo momento, jei įstatymai nenumato kito termino. Tais atvejais, kai finansinių ataskaitų auditas privalomas pagal įstatymus, kartu su audituotu metinių finansinių ataskaitų rinkiniu (metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkiniu) turi būti pateikta ir auditoriaus išvada. Kai į vadovybės ataskaitą (konsoliduotąją vadovybės ataskaitą) pagal įstatymus privaloma įtraukti informaciją tvarumo klausimais (konsoliduotąją informaciją tvarumo klausimais) arba pateikti tvarumo ataskaitą (konsoliduotąją tvarumo ataskaitą), kartu su vadovybės ataskaita (konsoliduotąja vadovybės ataskaita) arba tvarumo ataskaita (konsoliduotąja tvarumo ataskaita) turi būti pateikta tvarumo atskaitomybės užtikrinimo išvada ir, kai taikytina, pareiškimas, nurodytas Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatyme. Juridinio asmens mokėjimų valdžios institucijoms ataskaita (konsoliduotoji mokėjimų valdžios institucijoms ataskaita), pelno mokesčio informacijos ataskaita ir, kai taikytina, pareiškimas, nurodytas Įmonių ir įmonių grupių atskaitomybės įstatyme, juridinių asmenų registrui teikiami įstatymų nustatytais atvejais ir tvarka.

 

Pritarti

 

 

7. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai

7.1. Sprendimas: Pritarti komiteto patobulintam įstatymo projektui XIVP-3689(2) ir komiteto išvadoms.

 

8. Balsavimo rezultatai: už – 7, prieš – 0, susilaikė – 0.

9. Komiteto paskirti pranešėjai: Irena Haase, Agnė Širinskienė.

10. Komiteto narių atskiroji nuomonė: negauta.

 

PRIDEDAMA. Komiteto siūlomas įstatymo projektas, jo lyginamasis variantas.

 

 

Komiteto pirmininkė                                                                           (Parašas)                                                                      Irena Haase

 

 

 

 

 

 

 

 

Komiteto biuro patarėja Martyna Civilkienė

 



[1] Įstatymo projektu perkeliamos Direktyvos 19a straipsnio 9 d. ir 29a straipsnio 8d. nuostatos.