LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO
KAIMO REIKALŲ KOMITETAS
PAGRINDINIO KOMITETO IŠVADA
DĖL Žemės įstatymo Nr. I-446 7, 13, 32, 34, 35, 49, 50, 51 ir 52 straipsnių pakeitimo įstatymo projektO NR. XIVP-1176
2022-04-20 Nr. 110-P-11
Vilnius
1. Komiteto posėdyje dalyvavo: Komiteto pirmininkas Viktoras Pranckietis, Komiteto pirmininko pavaduotojas Vidmantas Kanopa, Komiteto nariai: Juozas Baublys, Jonas Gudauskas, Vigilijus Jukna, Kęstutis Mažeika, Andrius Vyšniauskas.
2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):
Eil. Nr. |
Pasiūlymo teikėjas, data |
Siūloma keisti |
Pasiūlymo turinys
|
Komiteto nuomonė |
Argumentai, pagrindžiantys nuomonę |
||
str. |
str. d. |
p. |
|||||
1 |
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2021-12-03. |
|
|
|
Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklėms, teikiame šias pastabas: 1. Atkreiptinas dėmesys, kad 2021 m. lapkričio 23 d. Seimas priėmė Lietuvos Respublikos žemės įstatymo Nr. I-446 7 straipsnio pakeitimo įstatymą Nr. XIV-695 (šiuo metu vyksta įstatymo promulgavimo procedūros), kurio 1 straipsniu Žemės įstatymo 7 straipsnio 1 dalies 4 punkto nuostatos išdėstytos kiek kitaip nei teikiamame projekte. Pažymėtina, kad minėtas įstatymas įsigalios 2023 m. sausio 2 d., t. y., vėliau nei teikiamu projektu siūlomos Žemės įstatymo nuostatos. Atsižvelgiant į tai ir siekiant įstatymų nuostatų suderinamumo, kartu su teikiamu projektu turi būti teikiamas ir minėto įstatymo pakeitimas, suderinantis šio įstatymo ir projekto nuostatas tarpusavyje. |
Pritarti |
Įgyvendinant šią Seimo kanceliarijos Teisės departamento pastabą kartu teikiamas Žemės įstatymo Nr. I-446 7 straipsnio pakeitimo įstatymo Nr. XIV-695 1 straipsnio pakeitimo įstatymo projektas ir jo lyginamasis variantas (pridedama). |
2 |
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2021-12-03. |
10 |
2 |
|
2. Vadovaujantis Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 „Dėl Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“, 112 punktu, teisės akte nurodant pareigų pavadinimą, jis paprastai rašomas be žodžių „Lietuvos Respublikos“ ar „Lietuvos“, todėl, svarstytina, ar projekto 10 straipsnio 2 dalyje prieš žodžius „žemės ūkio ministras“ nereikėtų atsisakyti perteklinių žodžių „Lietuvos Respublikos“. |
Pritarti |
|
3 |
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2021-12-03. |
(7) |
(1) |
(4) |
3. Atkreiptinas dėmesys, kad Seime svarstomas Žemės įstatymo Nr. I-446 7, 23 ir 47 straipsnių pakeitimo įstatymo projektas (reg. Nr. XIVP-51(2)), kurio 1 straipsniu Žemės įstatymo 7 straipsnio 1 dalies 4 punkto nuostatos dėstomos kiek kitaip nei teikiamame projekte. Atsižvelgiant į tai, kad abiejuose projektuose siūloma nustatyti įstatymo įsigaliojimo data yra tapati, t. y. 2022 m. liepos 1 d., abiejų projektų nuostatos, keičiančios Žemės įstatymo 7 straipsnio 1 dalies 4 punktą turi būti tarpusavyje suderintos. |
Pritarti |
Atsižvelgiant į tai, kad šio Įstatymo projekto įsigaliojimo datą siūloma nukelti į 2023 m. sausio 1 d., jo nuostatos neprieštaraus Įstatymo projekte reg. Nr. XIVP-51(2) numatytoms nuostatoms, kadangi jo įsigaliojimo data numatyta 2022 m. liepos 1 d. |
3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai:
Eil. Nr. |
Pasiūlymo teikėjas, data |
Siūloma keisti |
Pasiūlymo turinys
|
Komiteto nuomonė |
Argumentai, pagrindžiantys nuomonę |
||
str. |
str. d. |
p. |
|||||
1 |
Lietuvos žemės ūkio taryba, 2022-04-11. |
|
|
|
Susipažinome su LR Seimo Kaimo reikalų komiteto š. m. balandžio 13 d. posėdyje numatytais svarstyti įstatymų projektais, kurių pagrindu nuo š. m. liepos 1 d. numatoma pertvarkyti jungimo būdu Žemės ūkio ministerijos 3 valdymo srities valstybės įmones: Valstybės žemės fondas (toliau-VŽF), Distancinių tyrimų ir geoinformatikos centras „GIS-centras“ (toliau – Gis-centras) ir Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centras (toliau – ŽŪIKVC) sujungiant į vieną valstybės įmonę - Žemės informacijos centrą. Manome, kad minėti įstatymų projektai yra parengti labai skubotai ir paviršutiniškai, visiškai neišanalizavus minėtų įmonių vykdomos veiklos. Mes esame įsitikinę, kad minėtų įmonių bei valstybės joms deleguotų funkcijų pertvarkymas dėl netinkamo, nepagrįsto ir drastiško valstybės įmonėms pavestų funkcijų išdraskymo Lietuvai turės neigiamų pasekmių. Tokius drastiškus pertvarkymus, iš esmės keičiančius per daugelį metų ištobulintą ir sėkmingai veikiančią sistemą, gali siūlyti atlikti tik neatsakingi specialistai. Ši pertvarka paliestų apie 500 visų siekiamų reorganizuoti įmonių darbuotojų, net ir Įmonių vidinį pertvarkymą, jei tai būtina, reikėtų daryti labai atsakingai, būtinai detaliai įvertinus visų Įmonių atliekamas funkcijas, labai atsakingai pasvėrus sąnaudas bei pasekmes. Labai akivaizdu, kad visos šios Įmonės vykdo skirtingas ir tarpusavyje visiškai nesuderinamas funkcijas. ŽŪIKVC tik viena veikla, t. y. pasėlių deklaravimas su tiesioginių išmokų mokėjimu, susijusi su Nacionaline mokėjimo agentūra prie ŽŪM. Tai padaryta tam, kad viena įstaiga negalėtų vykdyti pasėlių deklaravimo ir tiesioginių išmokų mokėjimo, taip išvengiant galimo interesų konflikto. Mūsų nuomone, sėkmingai ir pelningai veikiančių valstybės įmonių (Gis-centras ir VŽF) reorganizavimas ir sujungimas su kita įmone (ŽŪIKVC) ne tik atimtų iš valstybės nuolatines pajamas, tačiau iš esmės turėtų įtakos jų kokybiškų ir savalaikių paslaugų teikimo visuomenei proceso išbalansavimui, kas sukeltų neprognozuojamas neigiamas pasekmes. Taigi, atsižvelgus į tai, kas išdėstyta bei siekiant išvengti skubotai priimtų sprendimų ydingų bei finansiškai žalingų padarinių žemdirbiams, manome, jog būtina detaliai išanalizuoti ir išdiskutuoti pakeitimus, įtraukiant profesinę bendruomenę bei visuomenę. Išanalizavus galimus evoliucinius įmonių ir valstybės pavestų funkcijų pertvarkymo variantus bei radus pačius racionaliausius, teikti teisės aktų pakeitimų projektus. Prašome Jūsų nepritarti pilnai neišdiskutuotiems, bet pateiktiems įstatymų projektams. Juolab, kad Kaimo reikalų komitetas yra priėmęs sprendimą stabdyti Nacionalinės žemės tarnybos prie ŽŪM reorganizavimą tokia apimtimi, kokia jis buvo parengtas. Tai labai susiję. |
Nepritarti |
Dėl šių valstybės įmonių sujungimo buvo diskutuota dar 2019 m. Tapatus įstatymų projektų paketas Seimui buvo pateiktas praėjusios kadencijos Vyriausybės. Tad šie sprendimai detaliai išanalizuoti, išdiskutuoti ir nėra priimti skubotai. |
4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai: negauta.
5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai: negauta.
6. Seimo paskirtų papildomų komitetų / komisijų pasiūlymai: negauta.
7. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:
7.1. Sprendimas: pritarti komiteto patobulintam Žemės įstatymo Nr. I-446 7, 13, 32, 34, 35, 49, 50, 51 ir 52 straipsnių pakeitimo įstatymo projektui ir komiteto išvadoms.
7.2. Pasiūlymai:
Eil. Nr. |
Pasiūlymo teikėjas, data |
Siūloma keisti |
Pastabos |
Pasiūlymo turinys |
Komiteto nuomonė |
Argumentai, pagrindžiantys nuomonę |
||
str. |
str. d. |
p. |
||||||
1 |
Kaimo reikalų komitetas, 2022-04-20. |
1 (7),
2 (13),
3 (32),
5 (35),
6 (49),
7 (50),
8 (51),
9 (52) |
(1),
(1),
(Pav.), (3), (5),
(3),
(4),
(1), (5), (7),
(2), (6), (14) |
(4)
(5), |
|
Argumentai: Sujungus 3 valstybės įmones: Valstybės žemės fondas, Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centras ir Distancinių tyrimų ir geoinformatikos centras „GIS-Centras“ – tikslesnis įsteigtos vienos naujos valstybės įmonės pavadinimas būtų „Žemės ūkio duomenų centras“. Pasiūlymas:
1 straipsnis. 7 straipsnio pakeitimas Pakeisti 7 straipsnio 1 dalies 4 punktą ir jį išdėstyti taip: „4) valstybės
įmonė
2 straipsnis. 13 straipsnio pakeitimas Pakeisti 13 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip: „1. Laisvos
valstybinės žemės fondą šio Įstatymo ir Vyriausybės nustatyta tvarka tvarko
Nacionalinė žemės tarnyba ir kiti valstybinės žemės patikėtiniai, jiems
perduotus valstybinės žemės sklypus, taip pat šio Įstatymo nustatytais atvejais
– valstybės įmonė
3 straipsnis. 32 straipsnio pakeitimas 1. Pakeisti 32 straipsnio pavadinimą ir jį išdėstyti taip: „32 straipsnis.
Valstybės, savivaldybių institucijų ir valstybės įmonės 2. Pakeisti 32 straipsnio 3 dalies 2 punktą ir jį išdėstyti taip: „2) atlieka žemės reformos darbų užsakovo funkcijas, administruoja valstybės biudžeto lėšas, skirtas žemės reformai, žemės tvarkymo ir administravimo darbams vykdyti, duomenims apie Lietuvos Respublikos žemės fondo būklę rengti, žemės išteklių naudojimo stebėsenai vykdyti;“ 3. Pakeisti 32 straipsnio 3 dalies 5 punktą ir jį išdėstyti taip: „5) veikia
valstybės vardu valstybei paveldint ir įsigyjant privačią žemę valstybės
nuosavybėn, išskyrus atvejus, kai centralizuotai valdomo valstybės turto
valdytojas veikia valstybės vardu įsigyjant privačią žemę valstybės
nuosavybėn Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo
juo įstatyme nustatyto administracinės paskirties valstybės nekilnojamojo
turto atnaujinimo projektams įgyvendinti, ir šio Įstatymo nustatytus atvejus,
kai valstybės vardu paveldint ar kitaip įsigyjant privačią žemę valstybės nuosavybėn
valstybės vardu veikia valstybės įmonė 4. Pakeisti 32 straipsnio 5 dalį ir ją išdėstyti taip: „5. Valstybės
įmonė 1) rengia duomenis apie Lietuvos Respublikos žemės fondo būklę, vykdo žemės išteklių naudojimo stebėseną; 2) užtikrina nepertraukiamą žemės informacinės sistemos veiklą; 3) teisės aktų nustatyta tvarka įgyvendina valstybės biudžeto ir Europos Sąjungos lėšomis finansuojamas priemones, gerinančias žemės valdų struktūras ir mažinančias apleistos žemės plotus; 4) įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja žemės konsolidacijos projektų rengimą ir jų sprendinių įgyvendinimą; 5) veikia valstybės vardu valstybei paveldint ir įsigyjant valstybės nuosavybėn privačios žemės sklypus, priskirtus žemės konsolidacijos projekto teritorijai, taip pat įsigyjant valstybės nuosavybėn privačios žemės sklypus, reikalingus valstybės biudžeto ir Europos Sąjungos lėšomis finansuojamoms žemės valdų struktūrų gerinimo ir apleistų žemės plotų mažinimo priemonėms įgyvendinti; 6) vykdo valstybinės žemės sklypų pardavimo ir nuomos aukcionus.“
5 straipsnis. 35 straipsnio pakeitimas 1. Pakeisti 35 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip: „1. Pagrindinis žemės išteklių stebėsenos tikslas – sistemingai stebėti, analizuoti ir prognozuoti Lietuvos Respublikos žemės išteklių naudojimo būklę, nustatyti pokyčius dėl antropogeninio poveikio, pagrįsti racionalaus žemės naudojimo ir aplinkos gerinimo priemones, įvertinti žemės tvarkymo ir administravimo priemonių veiksmingumą ir teikti reikiamą statistinę informaciją apie žemės naudojimą bei žemės išteklių būklę.“ 2. Pakeisti 35 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti taip: „3. Žemės
išteklių naudojimo stebėseną organizuoja Nacionalinė žemės tarnyba, o vykdo
valstybės įmonė
6 straipsnis. 49 straipsnio pakeitimas Pakeisti 49 straipsnį ir jį išdėstyti taip: „49 straipsnis. Žemės konsolidacijos projektų parengiamieji darbai 1. Žemės
konsolidacijos projektai rengiami tik kaimo gyvenamosiose vietovėse. Žemės
konsolidacijos projektų rengimą organizuoja valstybės įmonė 2. Prašymus
rengti žemės konsolidacijos projektą žemės savininkai, savivaldybės taryba,
valstybinės žemės patikėtiniai paduoda valstybės įmonei 1) pagrindžiamas žemės konsolidacijos projekto rengimo poreikis; 2) nustatomi žemės sklypai, kuriuos tikslinga pertvarkyti pagal žemės konsolidacijos projektą; 3) nustatomi asmenų, susirinkimo įgaliotų spręsti žemės konsolidacijos projekto rengimo organizacinius klausimus, įgaliojimai, rinkimo tvarka, atstovavimo kvotos ir sąlygos; 4) išrenkami asmenys, susirinkimo įgalioti spręsti žemės konsolidacijos projekto rengimo organizacinius klausimus. 3. Jeigu
valstybės įmonės 4. Kai kartu su
privačios žemės sklypais į teritoriją žemės konsolidacijos projektui rengti
numatoma įtraukti valstybinės ir savivaldybės žemės sklypus, susirinkimo
sprendimai teisėti, jeigu jame dalyvauja valstybės įmonės 5. Atliekant
žemės konsolidacijos projekto parengiamųjų darbų, projekto rengimo ir
įgyvendinimo procedūras, taip pat sudarant žemės konsolidacijos sutartį,
valstybės įmonei 6. Po
susirinkimo kiekvienas konsoliduoti žemės sklypus pageidaujantis žemės
savininkas, savivaldybės taryba, jeigu numatoma konsoliduoti savivaldybės
žemės sklypus, ir valstybinės žemės patikėtiniai, jeigu numatoma konsoliduoti
valstybinės žemės sklypus, ne vėliau kaip per vieną mėnesį žemės
konsolidacijos projekto rengimo organizatoriui valstybės įmonei 7. Teritorija žemės konsolidacijos projektui rengti, apimanti numatomus konsoliduoti žemės sklypus, turi būti ne mažesnė kaip 100 ha. 8. Negali būti konsoliduojami ir žemės konsolidacijos sutarties objektu negali būti areštuoti žemės sklypai arba žemės sklypai, esantys teisminio ginčo, tiesiogiai susijusio su žemės sklypu ir teisėmis į jį, objektu. 9. Numatomų konsoliduoti privačios žemės sklypų savininkai, savivaldybės taryba, jeigu numatoma konsoliduoti savivaldybės žemės sklypus, arba valstybinės žemės patikėtiniai, jeigu numatoma konsoliduoti valstybinės žemės sklypus, apie žemės sklypų konsolidaciją privalo registruotu laišku (įteikiant) pranešti tretiesiems asmenims, turintiems teises į šiuos žemės sklypus, įregistruotus Nekilnojamojo turto registre. Konsoliduojami gali būti tik tie žemės sklypai, į kuriuos tretieji asmenys turi daiktines teises, įregistruotas Nekilnojamojo turto registre, jeigu tretieji asmenys duoda rašytinius sutikimus dėl žemės sklypų konsolidacijos. Trečiojo asmens, turinčio daiktines teises, išskyrus servitutą ir hipoteką į numatomą konsoliduoti žemės sklypą, sutikime papildomai turi būti nurodyta, kad asmuo sutinka iki žemės konsolidacijos sutarties sudarymo su konsoliduojamo žemės sklypo savininku išspręsti klausimą dėl daiktinių teisių į konsoliduojamą žemės sklypą pasibaigimo. 10. Valstybės
įmonė 11. Jeigu
sutikimą dalyvauti žemės konsolidacijos projekte pateikęs asmuo perleidžia
jam priklausantį žemės sklypą (jo dalį), priskirtą žemės konsolidacijos
projekto teritorijai, kitiems asmenims, tokio žemės sklypo (jo dalies)
perleidimo sutartyje turi būti nurodyta, kad žemės sklypą (jo dalį)
įsigyjantis asmuo sutinka dalyvauti žemės konsolidacijos projekte ir kad
žemės sklypą (jo dalį) perleidęs asmuo privalo per vieną mėnesį nuo žemės sklypo
(jo dalies) perleidimo dienos apie tai raštu pranešti valstybės įmonei 12. Iki
sprendimo pritarti žemės konsolidacijos projekto žemės vertinimo planui
teritorijos žemės konsolidacijos projektui rengti ribos keičiamos ir nauji
žemės sklypai priskiriami šiai teritorijai Žemės konsolidacijos projektų
rengimo ir įgyvendinimo taisyklėse nustatyta tvarka. Sprendimą pakeisti
teritoriją žemės konsolidacijos projektui rengti priima valstybės įmonė 13. Valstybės
įmonės 14. Valstybės
įmonė 15. Žemės konsolidacijos projekto rengėjas parenkamas Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.“
7 straipsnis. 50 straipsnio pakeitimas Pakeisti 50 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip: „4. Žemės
vertinimo planui turi pritarti visi vertinamoje teritorijoje esančių ir
numatomų konsoliduoti žemės sklypų savininkai, savivaldybės tarybos įgaliotas
asmuo, kai konsoliduojami savivaldybės žemės sklypai, ir valstybinės žemės
patikėtinių įgalioti asmenys, kai konsoliduojami valstybinės žemės sklypai.
Kai konsoliduojami valstybinės žemės sklypai, žemės vertinimo planui visais
atvejais turi pritarti valstybės įmonės
8 straipsnis. 51 straipsnio pakeitimas 1. Pakeisti 51 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip: „1. Pradėjęs
rengti žemės konsolidacijos projektą, jo rengėjas organizuoja konsolidacijos
projekte dalyvaujančių asmenų – konsoliduojamų privačios žemės sklypų
savininkų, savivaldybės tarybos įgalioto asmens, jeigu konsoliduojami
savivaldybės žemės sklypai, valstybinės žemės patikėtinių įgaliotų asmenų,
jeigu konsoliduojami valstybinės žemės sklypai, – susirinkimus. Susirinkimui
pirmininkauja susirinkimo dalyvių išrinktas asmuo. Susirinkimo sprendimai
teisėti, jeigu šiems sprendimams pritaria ne mažiau kaip trys ketvirtadaliai
visų sutikimą dalyvauti žemės konsolidacijos projekte pateikusių žemės
savininkų, kurių žemės sklypai priskirti žemės konsolidacijos projekto teritorijai.
Kai žemės konsolidacijos projekto teritorijai priskiriami valstybinės ir
savivaldybės žemės sklypai, susirinkimo sprendimai teisėti, jeigu jame dalyvauja
valstybės įmonės 1) dėl žemės vertinimo; 2) dėl projektuojamų bendro naudojimo kelių ir servituto teise naudojamų kelių išdėstymo; 3) dėl konsoliduojamų žemės sklypų vietos ir ribų projektavimo; 4) dėl kadastrinių matavimų darbų laiko ir konsoliduotų žemės sklypų naudojimo pradžios; 5) dėl bendrų teritorijos tvarkymo darbų įgyvendinant projekto sprendinius; 6) kitais su projekto rengimu susijusiais klausimais.“ 2. Pakeisti 51 straipsnio 5 dalį ir ją išdėstyti taip: „5. Sutikimą
dalyvauti žemės konsolidacijos projekte pateikę asmenys savo pasiūlymus,
pastabas ir pretenzijas dėl rengiamo žemės konsolidacijos projekto valstybės
įmonei 3. Pakeisti 51 straipsnio 7 dalį ir ją išdėstyti taip: „7. Kai
asmenys, pateikę sutikimą dalyvauti žemės konsolidacijos projekte, atsisako
jame dalyvauti, valstybės įmonės
9 straipsnis. 52 straipsnio pakeitimas 1. Pakeisti 52 straipsnio 2 dalį ir ją išdėstyti taip: „2. Žemės
sklypų, konsoliduotų (pertvarkytų) pagal žemės konsolidacijos projektą,
savininkai sudaro žemės konsolidacijos sutartį. Sudarant tokią sutartį,
valstybei atstovauja ir sutartį pasirašo valstybės įmonės 2. Pakeisti 52 straipsnio 6 dalį ir ją išdėstyti taip: „6. Kai asmenys
atsisako sudaryti žemės konsolidacijos sutartį, valstybės įmonė 3. Pakeisti 52 straipsnio 14 dalį ir ją išdėstyti taip: „14. Valstybės
įmonė |
Pritarti |
|
2 |
Kaimo reikalų komitetas, 2022-04-20. |
2 |
1, 2 |
|
|
Argumentai: Atsižvelgiant į tai, kad įstatymo projekto 10 straipsnio „Įstatymo įsigaliojimas, įgyvendinimas ir taikymas“ 1 dalyje nurodytas įstatymo įsigaliojimo terminas yra 2022 m. liepos 1 d., o įstatymo projekto 2 dalyje numatyta, kad įgyvendinamieji teisės aktai turi būti priimti iki 2022 m. birželio 30 d. Taip pat įvertinat tai, kad priėmus įstatymo projektą jam įgyvendinti, t. y. priimti įgyvendinamuosius teisės aktus, bei atlikti 3 valstybės įmonių reorganizavimo procedūras, kurios vadovaujantis teisės aktų nustatytais terminais tikrai truks keletą mėnesių, siūlytina 6 mėnesiams nukelti įstatymo projekte numatytus terminus. Pasiūlymas: Įstatymo projekto 10 straipsnį išdėstyti taip: „10 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas, įgyvendinimas ir taikymas 1. Šis
įstatymas, išskyrus šio straipsnio 2 dalį, įsigalioja 2. Lietuvos
Respublikos Vyriausybė ir žemės ūkio ministras iki 3. Iki šio
įstatymo įsigaliojimo pradėtas rengti žemės konsolidacijos projektų rengimo,
tvirtinimo ir įgyvendinimo procedūras baigia valstybės įmonė |
Pritarti |
|
8. Balsavimo rezultatai: už – 7, prieš – 0, susilaikė – 0.
9. Komiteto paskirti pranešėjai: Andrius Vyšniauskas.
10. Komiteto narių atskiroji nuomonė: negauta.
PRIDEDAMA. Komiteto siūlomas Žemės įstatymo Nr. I-446 7, 13, 32, 34, 35, 49, 50, 51 ir 52 straipsnių pakeitimo įstatymo projektas, jo lyginamasis variantas.
Komiteto pirmininkas Viktoras Pranckietis
Komiteto biuro patarėjas Rolandas Juknevičius