2
|
|
|
Argumentai:
Netoli Lietuvos Respublikos pradėjus veikti Astravo atominei
elektrinei būtina išlaikyti savarankišką išskirtinai radiacinės saugos
srityje veiklą vykdančią įstaigą. Toks siūlymas grindžiamas tuo, kad galimų
branduolinių ar radiologinių avarijų atvejais būtinas išankstinis ir
specialus pasiruošimas tokių atvejų galimai grėsmei, prevencinių priemonių
taikymas, o įvykus branduoliniam įvykiui, greitas sprendimų priėmimas
likviduojant galimų branduolinių ar radiologinių avarijų atvejus. Būtina
išlaikyti Radiacinės saugos centre turimus resursus radiacinės saugos srityje
nesusiejant šios specifinės funkcijos su bendra visuomenės sveikatos saugos
funkcija. Minėtas siūlymas taip pat neatitiktų nei Europos Sąjungos, nei
pasaulinės radiacinės saugos reguliavimo praktikos.
Atsižvelgiant į tai kas išdėstyta, siūloma nepritarti radiacinės
saugos funkcijų perdavimui Nacionaliniam
visuomenės sveikatos centrui prie Sveikatos apsaugos ministerijos, atitinkamai tikslinant Įstatymo projekto nuostatas.
Pasiūlymas:
Pakeisti
projekto 2 straipsnį ir jį išdėstyti taip:
„2 straipsnis. 589
straipsnio pakeitimas
1. Pakeisti
589 straipsnio 27 punktą ir jį išdėstyti taip:
„27)
Priklausomybių prevencijos ir priežiūros departamento – dėl šio kodekso 65,
70, 127, 132, 134, 137, 138, 145, 152, 168, 170, 198, straipsniuose, 209
straipsnio 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 dalyse, 224 straipsnio 1 dalyje, 505, 507,
5101 straipsniuose numatytų administracinių nusižengimų;“.
2. Pripažinti
netekusiu galios 589 straipsnio 42 punktą.
3. Pakeisti
589 straipsnio 48 punktą ir jį išdėstyti taip:
„48)
Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos
– dėl šio kodekso 45, 47 straipsniuose, 48 straipsnio 1, 2 dalyse, 49
straipsnio 1, 2, 4 dalyse, 50, 52, 53 straipsniuose, 127 straipsnio 1, 2
dalyse, 139 straipsnyje, 224 straipsnio 1 dalyje, 240, 242, 245, 358, 359,
505, 507, 546 straipsniuose numatytų administracinių nusižengimų;“.
4.
Pripažinti netekusiu galios 589 straipsnio 51 punktą.“
|