LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

Teisės ir teisėtvarko komitetas

 

PAGRINDINIO KOMITETO IŠVADA

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ADMINISTRACINIŲ NUSIŽENGIMŲ KODEKSO

603 STRAIPSNIO PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTO Nr. XIIIP-4466

 

2021-03-31  Nr. 102-P-9

Vilnius

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: komiteto pirmininkas Stasys Šedbaras, komiteto pirmininko pavaduotoja Agnė Širinskienė, komiteto nariai: Irena Haase, Gabrielių Landsbergį pavaduojantis Andrius Navickas, Česlav Olševski, Julius Sabatauskas, Algirdas Stončaitis.

Komiteto biuro patarėjos: Martyna Civilkienė, Jurgita Janušauskienė, Dalia Latvelienė, Irma Leonavičiūtė, Rita Varanauskienė, Loreta Zdanavičienė, padėjėjos Aidena Bacevičienė, Meilė Čeputienė, Rivena Zegerienė.

Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, SM Kelių ir oro transporto politikos grupės, Transporto saugos klausimais, patarėjas Gintaras Pilipavičius, SM Kelių ir oro transporto politikos grupės vyresnysis patarėjas Dmitrijus Bial, VRM Viešojo saugumo politikos grupės patarėja Jurgita Laskevičiūtė, Lietuvos kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus vyriausiasis tyrėjas Rytis Vosylius, Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovas Vytautas Grašys, Vilniaus miesto savivaldybės Administracinės veiklos skyriaus vedėjas Gintaras Leperskas, LRS Teisės departamento Viešosios tesisės skyriaus patarėjai Svetlana Nekrasova, Simonas Mikšys.

 

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas 2020-03-12

1

 

 

 

Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, galiojantiems įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklėms, teikiame šią pastabą.

Projektu siūloma nustatyti, kad padarius ANK 417 straipsnio 2 dalyje nurodytą administracinį nusižengimą, be policijos pareigūnų priverstinį transporto priemonės nuvežimą galėtų taikyti ir savivaldybių administracijų pareigūnai. Toks siūlymas projekto aiškinamajame rašte motyvuojamas tuo, kad savivaldybių administracijų pareigūnai neturi teisės priverstinai nuvežti transporto priemonę, nors dėl tų pačių ANK 417 straipsnio 2 dalyje numatytų administracinių nusižengimų turi kitas tas pačias teises kaip ir policijos pareigūnai - gali pradėti administracinių nusižengimų teiseną, atlikti administracinių nusižengimų tyrimą, surašyti administracinių nusižengimų protokolus ir nagrinėti administracinių nusižengimų bylas. Toks siūlomas reguliavimas vertintinas kaip fragmentiškas ir nenuoseklus. Nėra aišku, kodėl analogiškos teisės priverstinai nuvežti transporto priemonę projektu nesiūloma įtvirtinti ir kitiems, turintiems analogiškas kitas teises, pareigūnams -  Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos pareigūnams (420 straipsnio 1, 2 dalys, 422, 424 straipsniai, 426 straipsnio 4 dalis), aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės institucijų aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės pareigūnams, valstybinių rezervatų, valstybinių parkų ir biosferos rezervatų direkcijų bei saugomų teritorijų valstybinio valdymo ir kontrolės įstaigų, kitų institucijų, kurių pareigūnams įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatyta tvarka suteikti įgaliojimai atlikti aplinkos apsaugos valstybinę kontrolę, pareigūnams (426 straipsnio 4 dalis), Lietuvos Respublikos muitinės pareigūnams (426 straipsnio 4 dalis), miškų urėdijos valstybiniams miškų pareigūnams (426 straipsnio 4 dalis).

 

 

Pritarti

Atsižvelgiant į šią pastabą, taip pat į Policijos departamento ir Vyriausybės išvadoje pateiktas pastabas suteikiama teisė priverstinai nuvežti transporto priemonę administracinio nusižengimo teiseną pradėjusiems ar administracinio nusižengimo tyrimą atliekantiems pareigūnams, neįvardijant konkrečių (nei policijos, nei savivaldybės administracijos, nei kitų pareigūnų).

 

 

2.

Teisingumo ministerijos Europos teisės departamentas

2020-02-26

 

 

 

Įvertinę Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 603 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIIIP­-4466 atitiktį Europos Sąjungos teisei, pažymime, kad pastabų neturime.

Atsižvelgti

 

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Lietuvos savivaldybių asociacija

2020-06-09

1

 

 

Lietuvos savivaldybių asociacijoje išnagrinėti Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 603 straipsnio pakeitimo įstatymo projektas NR. XIIIP-4466 ir Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo Nr. VIII-2043 33 straipsnio pakeitimo įstatymo projektas NR. XIIIP-4467.

Įstatymų projektais siekiama suteikti savivaldybių administracijų pareigūnams teisę priverstinai nuvežti transporto priemones, kai:

padaryti ANK 417 straipsnio 2 dalyje numatyti administraciniai nusižengimai (sustojimas ar stovėjimas vietose, kuriose pagal Kelių eismo taisykles draudžiama sustoti ar stovėti, sustojimas ar stovėjimas nesilaikant kelio ženklų ir ženklinimo reikalavimų), transporto priemonė stovi nepažeisdama taisyklių, tačiau trukdo valyti ar tvarkyti vietą, kurioje stovi. Pritariame siūlymui suteikti savivaldybių administracijų pareigūnams teisę priverstinai nuvežti transporto priemones. Atsižvelgdami į tai, jog savivaldybės susiduria su daugiabučių kiemuose, kitose viešosiose vietose laikomų neeksploatuojamų, neprižiūrimų transporto priemonių problema, siūlome ANK 603 papildyti 414 straipsnio 2 dalyje numatytu nusižengimu, t. y. savivaldybių administracijų pareigūnai turėtų teisę priverstinai nuvežti neeksploatuojamas, paliktas be priežiūros transporto priemones, laikomas bendrojo naudojimo vietose, kai po savivaldybės, policijos ar kitos suinteresuotos institucijos pareigūno pakartotino rašytinio perspėjimo nesiimama priemonių ja pasirūpinti.

Atitinkamai turėtų būti papildyta Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo projekto 33 straipsnio 6 dalis: “jei neeksploatuojamos transporto priemonės savininkas (valdytojas) po savivaldybės, policijos ar kitos suinteresuotos institucijos pakartotinio rašytinio perspėjimo nesiima priemonių ja pasirūpinti“.

 

Pritarti iš dalies

Patobulinus projektą taip, kad teisė priverstinai nuvežti transporto priemonę suteikiama administracinio nusižengimo teiseną pradėjusiems ar administracinio nusižengimo tyrimą atliekantiems pareigūnams, neįvardijant konkrečių (nei policijos, nei savivaldybės administracijos, nei kitų pareigūnų), siūlomas 414 str. 2 d. pažeidimas patenka į sąlygą „taip pat padarius nusižengimą, už kurį pagal šį kodeksą gali būti skiriamas transporto priemonės konfiskavimas“, nes už minėto straipsnio 2 dalyje numatytą pažeidimą pagal 414 str. 3 dalį gali būti skiriamas transporto priemonės konfiskavimas.

 

 

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai:

 

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

2020-06-01

 

 

 

 

Lietuvos Respublikos Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetas 2020 m. gegužės 17 d. raštu Nr. S-2020-2194 pasiūlė Lietuvos kelių policijos tarnybai pateikti pastabas ir pasiūlymus dėl Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 603 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIIIP-4466 (toliau – Projektas Nr. XIIIP-4466) ir Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo Nr. VIII-2043 33 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIIIP-4467 (toliau – Projektas Nr. XIIIP-4467).

            Teikiame šias pastabas ir pasiūlymus.

            Dėl Projekto Nr.  XIIIP-4466.

            1. Pritariame siūlymui savivaldybių administracijų pareigūnams suteikti teisę priverstinai nuvežti transporto priemones, kai jos pastatytos pažeidžiant Kelių eismo taisykles (toliau – KET). Projekte Nr. XIIIP-4466 siūloma atsisakyti Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso (toliau – ANK) 603 straipsnyje įtvirtintų sąlygų, kurios būtinos priimant sprendimą priverstinai nuvežti transporto priemonę („kai tai trukdo saugiam transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui, kelia grėsmę eismo dalyvių ar kitų asmenų sveikatai ar gyvybei arba kitaip pažeidžia kitų asmenų teises“). Tačiau šios sąlygos paliktos, kai nuvežta transporto priemonė turi būti grąžinta („Nuvežtą transporto priemonę leidžiama susigrąžinti pašalinus grėsmę eismo dalyvių ar kitų asmenų sveikatai ar gyvybei, trukdymą saugiam transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui, kitų asmenų teisių pažeidimą“). Manome, kad logiška būtų atsisakyti ir šios nuostatos, o palikti tik įtvirtintas nuvežtos transporto priemonės grąžinimo sąlygas, kai ji buvo nuvežta padarius nusižengimą, už kurį gali būti skiriamas transporto priemonės konfiskavimas.

 

Nepritarti

Atsižvelgiant į Vyriausybės pastabas 603 straipsnyje įtvirtintų sąlygų, kurios būtinos priimant sprendimą priverstinai nuvežti transporto priemonę („kai tai trukdo saugiam transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui, kelia grėsmę eismo dalyvių ar kitų asmenų sveikatai ar gyvybei arba kitaip pažeidžia kitų asmenų teises“) neatsisakoma, todėl nereikia braukti ir toliau esančių nuostatų, apie kurias pasisakoma Policijos departamento prie VRM pastaboje,

2.

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

2020-06-01

 

1

 

 

            2. Pritariame Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės departamento 2020 m. kovo 12 d. pateiktai išvadai, kurioje atkreipiamas dėmesys, kad ANK 603 straipsnyje nurodytų nusižengimų teiseną pradeda ir tyrimą atlieka ir kitų institucijų pareigūnai (Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos pareigūnai, Lietuvos Respublikos muitinės pareigūnai ir kiti pareigūnai). Siūlome ANK 603 straipsnio pirmąjį sakinį išdėstyti taip:

            „Padarius šio kodekso 417 straipsnio 2 dalyje (sustojimas ar stovėjimas vietose, kuriose pagal Kelių eismo taisykles draudžiama sustoti ar stovėti, sustojimas ar stovėjimas nesilaikant kelio ženklų ir ženklinimo reikalavimų), 420 straipsnyje, 422 straipsnio 2, 3, 4, 5 dalyse, 423 straipsnyje, 424 straipsnio 2, 3, 4 dalyse, 426 straipsnio 1, 2, 4, 5 dalyse, 427 straipsnyje numatytus administracinius nusižengimus, kai tai trukdo saugiam transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui, kelia grėsmę eismo dalyvių ar kitų asmenų sveikatai ar gyvybei arba kitaip pažeidžia kitų asmenų , taip pat padarius nusižengimą, už kurį pagal šį kodeksą gali būti skiriamas transporto priemonės konfiskavimas, policijos administracinio nusižengimo teiseną pradėję ar administracinio nusižengimo tyrimą atliekantys pareigūnai turi teisę Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka priverstinai nuvežti transporto priemonę.“

 

Pritarti iš dalies

Pritartina siūlymui projektą tobulinti taip, kad teisė priverstinai nuvežti transporto priemonę būtų suteikiama administracinio nusižengimo teiseną pradėjusiems ar administracinio nusižengimo tyrimą atliekantiems pareigūnams, neįvardijant konkrečių (nei policijos, nei savivaldybės administracijos, nei kitų pareigūnų).

Atsižvelgiant į Vyriausybės pasiūlymą 603 straipsnyje nebraukti nurodytų sąlygų, kurios būtinos priimant sprendimą dėl priverstinio transporto priemonės nuvežimo, nepritartina Policijos departmento pasiūlymui atsisakyti esančių sąlygų, nes atsisakius sąlygų, kad transporto priemonė gali būti priverstinai nuvežama tik tada, kai trukdo saugiam transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui, kelia grėsmę eismo dalyvių ar kitų asmenų sveikatai ar gyvybei arba kitaip pažeidžia kitų asmenų teises, iš dalies nelieka teisinio reguliavimo, nurodančio, kas laikytina indikatoriumi, leidžiančiu įvertinti, kokia situacija laikytina adekvačia administracinių nusižengimų teisenos užtikrinimo prievartos priemonės taikymui.

3.

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

2020-06-01

 

1

 

 

3. Atkreipiame dėmesį, kad Projekto Nr. XIIIP-4466 nuostatos (projekto ir lyginamojo varianto) neatitinka aktualios ANK 603 straipsnio redakcijos. Paminėtina, kad 2020 m. sausio 1 d. įsigaliojo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 12, 29, 40, 72, 226, 417, 431, 573, 575, 589, 592, 603, 608, 613, 620, 621, 629, 640, 642, 644, 651 ir 653 straipsnių pakeitimo įstatymas (Nr. XIII-2665), kurio 12 straipsniu pakeistas ANK 603 straipsnis.

 

Pritarti

 

4.

Vilniaus miesto savivaldybės administracija

2020-05-20

 

 

 

Vilniaus miesto savivaldybės administracija gavo 2020 m. gegužės 18 d. Lietuvos savivaldybių asociacijos pavedimą Nr. SAVP-342 (Savivaldybėje registruota 2020 m. gegužės 19 d., reg. Nr. A97-16126/20) pateikti pastabas dėl Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo Nr. VIII-2043 33 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIII-4466 ir Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 603 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIII-4467.

Pritariame įstatymų projektų nuostatoms ir kviečiame Lietuvos Respublikos Seimą kuo greičiau pritarti, kad Savivaldybių administracijos galėtų efektyviai kovoti su piktybiniais Kelių eismo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. gruodžio 11 d. nutarimu Nr. 1950 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 3 d. nutarimo Nr. 1086 redakcija) „Dėl Kelių eismo taisyklių patvirtinimo“, reikalavimų pažeidėjais, o policijos pareigūnai galėtų skirti didesnį dėmesį sunkesnių administracinių nusižengimų ir nusikalstamų veiksmų prevencijai ir tyrimui.

 

Atsižvelgti

 

 

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė

2020 m. liepos 16 d. Nr. 806

1

(603)

 

 

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Seimo statuto 138 straipsnio 3 dalimi ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Seimo valdybos 2020 m. gegužės 21 d. sprendimo Nr. SV-S-1629 „Dėl įstatymų projektų išvadų“ 3 ir 4 punktus, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Pritarti Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 603 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIIIP-4466 (toliau – įstatymo projektas Nr. XIIIP-4466) ir Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymo Nr. VIII-2043 33 straipsnio pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIIIP-4467 (toliau – įstatymo projektas Nr. XIIIP-4467) tikslui – sudaryti sąlygas efektyviau užtikrinti saugų eismą keliuose ir suteikti teisę ne tik policijos, bet ir savivaldybių administracijų pareigūnams priverstinai nuvežti transporto priemones, tačiau nepritarti šių įstatymų projektų nuostatoms, kuriomis siūloma išplėsti administracinių nusižengimų teisenos užtikrinimo prievartos priemonės taikymo atvejus, net kai transporto priemonė netrukdo ir nekelia grėsmės, ir pasiūlyti Lietuvos Respublikos Seimui tobulinti įstatymų projektus atsižvelgiant į šias pastabas ir pasiūlymus:

1. Įstatymo projekto Nr. XIIIP-4466 1 straipsniu keičiamame Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso (toliau – ANK) 603 straipsnyje siūloma atsisakyti nuostatos, kad transporto priemonę nuvežti galima, „kai tai trukdo saugiam transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui, kelia grėsmę eismo dalyvių ar kitų asmenų sveikatai ar gyvybei arba kitaip pažeidžia kitų asmenų teises“, ir įteisinti priverstinį transporto priemonės nuvežimą, net jei ji netrukdo ir nekelia grėsmės. Priverstinis transporto priemonės nuvežimas – tai viena iš administracinių nusižengimų teisenos užtikrinimo prievartos priemonių. Pagal ANK 595 straipsnio 1 dalį, administracinius nusižengimus tiriantys pareigūnai ANK XXX skyriuje nustatyta tvarka gali taikyti administracinių nusižengimų teisenos užtikrinimo prievartos priemones, siekdami užkirsti kelią administraciniams nusižengimams, taip pat siekdami užtikrinti, kad būtų išsamiai tiriami administraciniai nusižengimai ir nagrinėjamos administracinių nusižengimų bylos, vykdomi administracinių nusižengimų bylose priimami sprendimai. ANK 595 straipsnyje įtvirtinta bendra nuostata, kada gali būti taikomos administracinių nusižengimų teisenos užtikrinimo prievartos priemonės, t. y. išskiriamos trys bendros taikymo sąlygos. Pakeitus ANK taip, kaip siūloma įstatymo projekte, t. y. atsisakius sąlygos, kad transporto priemonė gali būti priverstinai nuvežama tik tada, kai trukdo saugiam transporto priemonių ar pėsčiųjų eismui, kelia grėsmę eismo dalyvių ar kitų asmenų sveikatai ar gyvybei arba kitaip pažeidžia kitų asmenų teises, iš dalies nelieka teisinio reguliavimo, nurodančio, kas laikytina indikatoriumi, leidžiančiu įvertinti, kokia situacija laikytina adekvačia administracinių nusižengimų teisenos užtikrinimo prievartos priemonės taikymui. Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas yra konstatavęs, kad tais atvejais, kai priverstiniu transporto priemonės nuvežimu iš esmės siekiama išvengti transporto ar pėsčiųjų eismo trikdymo, pašalinti teisės pažeidimu sukeltas neigiamas pasekmes ar užkirsti kelią tokioms pasekmėms atsirasti (inter alia išvengti turto sugadinimo, praradimo), tokia priemonė – priverstinis transporto priemonės nuvežimas – vertintina kaip proporcinga, adekvati siekiamiems tikslams (Konstitucinio Teismo 2009 m. balandžio 10 d. nutarimas). Atsižvelgus į tai, kas išdėstyta, siūlytina įstatymo projekto Nr. XIIIP-4466 1 straipsniu keičiamame ANK 603 straipsnyje nebraukti nurodytų sąlygų, kurios būtinos priimant sprendimą dėl priverstinio transporto priemonės nuvežimo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pritarti

 

2.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė

2020 m. liepos 16 d. Nr. 806

1

(603)

 

 

 

2. Įstatymo projektu Nr. XIIIP-4466 siūloma nustatyti, kad priverstinį transporto priemonės nuvežimą, kai padaryti ANK 417 straipsnio 2 dalyje (sustojimas ir stovėjimas vietose, kuriose pagal Kelių eismo taisykles draudžiama sustoti ir stovėti, sustojimas ir stovėjimas nesilaikant kelio ženklų ir ženklinimo reikalavimų) numatyti nusižengimai, be policijos pareigūnų, galėtų taikyti ir savivaldybių administracijų pareigūnai. Dėl ANK 603 straipsnyje nurodytų nusižengimų pradėti administracinių nusižengimų teiseną, atlikti administracinių nusižengimų tyrimą, surašyti administracinių nusižengimų protokolus ir nagrinėti administracinių nusižengimų bylas turi teisę ir Valstybės sienos apsaugos tarnybos prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos pareigūnai, aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės institucijų aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės pareigūnai, Lietuvos Respublikos muitinės pareigūnai ir kt.

Siekiant teisinio reguliavimo nuoseklumo, siūlytina patikslinti keičiamo ANK 603 straipsnio pirmąjį sakinį – po žodžių junginio „padarius nusižengimą, už kurį gali būti skiriamas transporto priemonės konfiskavimas,“ išbraukti žodį „policijos“ ir įrašyti žodžių junginį „administracinio nusižengimo teiseną pradėję ar administracinio nusižengimo tyrimą atliekantys“.

 

Pritarti

 

3.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė

2020 m. liepos 16 d. Nr. 806

 

 

 

 

3. Įstatymo projekto Nr. XIIIP-4466 ir jo lyginamojo varianto nuostatos neatitinka aktualios ANK 603 straipsnio redakcijos (2020 m. sausio 1 d. įsigaliojo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 12, 29, 40, 72, 226, 417, 431, 573, 575, 589, 592, 603, 608, 613, 620, 621, 629, 640, 642, 644, 651 ir 653 straipsnių pakeitimo įstatymas Nr. XIII-2665, kurio 12 straipsniu pakeistas ANK 603 straipsnis).

 

Pritarti

 

4.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė

2020 m. liepos 16 d. Nr. 806

 

 

 

 

4.-8. Pastabos, skirtos susijusiam projektui XIIIP-4467.

Atsižvelgti

 

 

6. Seimo paskirtų papildomų komitetų / komisijų pasiūlymai: negauta.

7. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai: pritarti komiteto patobulintam įstatymo projektui XIIIP-4466(2) ir komiteto išvadoms.

8. Balsavimo rezultatai: už – 7, prieš – nėra, susilaikė – nėra.

9. Komiteto paskirti pranešėjai: Julius Sabatauskas, Stasys Šedbaras, Agnė Širinskienė.

10. Komiteto narių atskiroji nuomonė: negauta.

 

PRIDEDAMA. Komiteto patobulintas įstatymo projektas, jo lyginamasis variantas.

 

 

 

 

Komiteto pirmininkas                                                                         (Parašas)                                                                      Stasys Šedbaras

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komiteto biuro patarėja Loreta Zdanavičienė