LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

AUDITO KOMITETas

 

 

PAPILDOMO KOMITETO IŠVADA

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO NUTARIMO „DĖL 2023 METŲ VALSTYBĖS SOCIALINIŲ FONDŲ METINIŲ ATASKAITŲ RINKINIO PATVIRTINIMO“ PROJEKTO NR. XIVP-3772

 

2024-06-10 Nr. 141-P-13

Vilnius

 

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo:

Komiteto pirmininkas Zigmantas Balčytis, komiteto pirmininko pavaduotoja Rasa Budbergytė, komiteto nariai: Asta Kubilienė, Jurgis Razma, Artūras Skardžius.

Komiteto biuras: vedėja Laura Pranaitytė, patarėjos: Diana Andriūnaitė, Aurita Buragienė, Eglė Šukytė, Rūta Petrukaitė, padėjėja Ginta Andrijauskienė.

Kviestieji asmenys: Socialinės apsaugos ir darbo viceministras Vytautas Šilinskas, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio draudimo grupės vadovas Vaidotas Kalinauskas, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Pensijų grupės patarėja Rima Sereikienė, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Fondo finansų ir apskaitos skyriaus vedėja Rasa Domarkienė, Valstybės kontrolierius Mindaugas Macijauskas, Valstybės kontrolieriaus pavaduotoja Lina Balėnaitė, Valstybės kontrolieriaus pavaduotojas Audrius Misevičius, Valstybės kontrolės patarėjas Aurimas Miškinis, Valstybės kontrolės Finansinio audito 2-ojo departamento vadovė Giedrė Stalauskienė.

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas,

2024-05-16

*

 

 

Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklėms, pastabų neturime.

Atsižvelgti

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai: negauta.

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Lietuvos Respublikos Valstybės kontrolė,

2024-05-15

*

 

 

VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO METINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS

Sąlyginė nuomonė dėl valstybinio socialinio draudimo fondo konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinio

<...>

Mūsų nuomone, išskyrus mūsų išvados skyriuje „Pagrindas pareikšti sąlyginę nuomonę dėl Valstybinio socialinio draudimo fondo konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinio“ apibūdintų dalykų poveikį, 2023 metų Valstybinio socialinio draudimo fondo konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinys parodo tikrą ir teisingą 2023 m. gruodžio 31 d. finansinę būklę, 2023 metų veiklos rezultatus, grynojo turto pokyčius ir pinigų srautus pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus.

<...>

Nustatėme reikšmingų konsoliduotųjų finansinės būklės (per vienus metus gautinų sumų, trumpalaikių įsipareigojimų, grynojo turto straipsnių), veiklos rezultatų (finansavimo pajamų, pagrindinės veiklos sąnaudų, pagrindinės veiklos perviršio ar deficito, grynojo perviršio ar deficito straipsnių), grynojo turto pokyčių (sukaupto perviršio ar deficito, grynojo turto straipsnių) ataskaitų ir atitinkamų aiškinamojo rašto duomenų iškraipymų (ataskaitos 1.1 poskyris, 13–24 psl.), kuriuos lėmė šios aplinkybės:

1. Fondo apskaitoje ne visos ūkinės operacijos, susijusios su asmenims paskirtomis vienkartinėmis ir periodinėmis išmokomis (tais atvejais, kai dėl įvairių priežasčių šios išmokos nepasiekė gavėjų), yra registruojamos, t. y. nesilaikoma kaupimo principo (neištaisytos praėjusio audito metu nustatytos klaidos). Valstybinio socialinio draudimo fondo (VSDF) valdyba užregistravo dalį 2021–2023 metais paskirtų vienkartinių išmokų, o periodinių išmokų ir dalies vienkartinių išmokų masto dėl didelių administracinių sąnaudų nespėjo įvertinti ir užregistruoti apskaitoje. Dėl šių priežasčių negalime patvirtinti, kokia suma: konsoliduotosios finansinės būklės ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis trumpalaikio turto C.III.5 str. „Sukauptos gautinos sumos“ nurodytas mažesnis gautinų sumų iš valstybės biudžeto likutis (94 619,6 tūkst. Eur), trumpalaikių įsipareigojimų E.II.7 str. „Mokėtinos socialinės išmokos“ nurodytas mažesnis fondo įsipareigojimų likutis (109 812,8 tūkst. Eur), o F. str. „Grynasis turtas“ – didesnis grynojo turto (3 200 906,2 tūkst. Eur) ir atitinkamai jį sudarančių straipsnių likučiai; konsoliduotosios veiklos rezultatų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis A.I.1 str. „Iš valstybės biudžeto“ sumažintos pagrindinės veiklos finansavimo pajamos iš valstybės biudžeto (3 234 916,2 tūkst. Eur), B. str. „Pagrindinės veiklos sąnaudos“ (6 802 548,8 tūkst. Eur) ir B.X str. „Socialinių išmokų“ (6 693 148,4 tūkst. Eur) sumažintos socialinių išmokų sąnaudos, o straipsniuose C. „Pagrindinės veiklos perviršis ar deficitas“ (786 206,7 tūkst. Eur), H. „Grynasis perviršis ar deficitas prieš nuosavybės metodo įtaką“ (835 032,7 tūkst. Eur) ir J. „Grynasis perviršis ar deficitas“ (835 032,7 tūkst. Eur) padidintas perviršis; konsoliduotosios grynojo turto pokyčių ataskaitos pagal 2022-12-31 duomenis 8 ir 9 stulpeliuose 16 ir 17 eil. padidintas atitinkamo laikotarpio sukauptas perviršis ir grynasis turtas.

2. Apskaičiuojant nedarbo socialinio draudimo išmokas, netiksliai įvertinamos asmenų užsienio šalyse gautos draudžiamosios pajamos ir laikotarpiai (neturint tikslios informacijos iš užsienio šalių tarnybų). Dėl šių priežasčių negalime patvirtinti, kokia suma turi būti didesni ar mažesni: konsoliduotosios finansinės būklės ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis trumpalaikio turto C.III.6 str. „Kitos gautinos sumos“ gautinų nedarbo socialinio draudimo išmokų permokų sumų ir iš užsienio socialinės apsaugos agentūrų gautinų šių išmokų kompensavimo sumų likutis (475,1 tūkst. Eur iš 24 337,4 tūkst. Eur), trumpalaikių įsipareigojimų E.II.1 str. „Ilgalaikių atidėjinių einamųjų metų dalis ir trumpalaikiai atidėjiniai“ nedarbo socialinio draudimo išmokų atidėjinių (1 230,1 tūkst. Eur iš 12 371,8 tūkst. Eur), E.II.7 str. „Mokėtinos socialinės išmokos“ mokėtinų nedarbo išmokų likutis (36 559,6 tūkst. Eur iš 109 812,8 tūkst. Eur), F. str. „Grynasis turtas“ – grynasis turtas (3 200 906,2 tūkst. Eur) ir atitinkamai jį sudarančių straipsnių likučiai; kokia suma turi būti didesnės ar mažesnės konsoliduotosios veiklos rezultatų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis B. str. „Pagrindinės veiklos sąnaudos“ (6 802 548,8 tūkst. Eur) ir B.X str. „Socialinių išmokų“ nedarbo socialinio draudimo išmokų sąnaudos, šių išmokų kompensavimo reikalavimų sąnaudų sumažėjimas ir atidėjinių sąnaudos (384 813,3 tūkst. Eur iš 6 693 148,4 tūkst. Eur), o straipsniuose C. „Pagrindinės veiklos perviršis ar deficitas“ (786 206,7 tūkst. Eur), H. „Grynasis perviršis ar deficitas prieš nuosavybės metodo įtaką“ (835 032,7 tūkst. Eur) ir J. „Grynasis perviršis ar deficitas“ (835 032,7 tūkst. Eur) perviršis, konsoliduotosios grynojo turto pokyčių ataskaitos 8 ir 9 stulpelių 16 ir 17 eil. ataskaitinio laikotarpio perviršis ir grynasis turtas.

3. Gautinos iš asmenų socialinių išmokų permokos nuvertinamos anksčiau, nei atsiranda nuvertėjimo požymių, todėl fondo turtas nepagrįstai sumažinamas, o sąnaudos padidinamos. Dėl šios priežasties negalime patvirtinti, kokia suma konsoliduotosios finansinės būklės ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis C.III.6 „Kitos gautinos sumos“ mažesnis fondo trumpalaikio turto likutis (2 272,2 tūkst. Eur iš 24 337,4 tūkst. Eur), o F. str. „Grynasis turtas“ mažesni grynojo turto (3 200 906,2 tūkst. Eur) ir jį sudarančių straipsnių likučiai, konsoliduotosios veiklos rezultatų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis B. str. „Pagrindinės veiklos sąnaudos“ (6 802 548,8 tūkst. Eur) ir B.VIII str. „Nuvertėjimo ir nurašytų sumų“ (4 210,5 tūkst. Eur) didesnės sąnaudos, ir straipsniuose C. „Pagrindinės veiklos perviršis ar deficitas“ (786 203,7 tūkst. Eur), H. „Grynasis perviršis ar deficitas prieš nuosavybės metodo įtaką“ (835 032,7 tūkst. Eur) ir J. „Grynasis perviršis ar deficitas“ (835 032,7 tūkst. Eur) mažesnis perviršis, konsoliduotosios grynojo turto pokyčių ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis 8 ir 9 stulpelių 16 ir 17 eil. mažesnis sukauptas perviršis ir grynasis turtas.

4. Dėl neidentifikuotų duomenų Apdraustųjų valstybiniu socialiniu draudimu ir valstybinio socialinio draudimo išmokų gavėjų registre pasikeitimų nebuvo perskaičiuota (anuliuota) nedarbo išmoka, o jos duomenys naudoti kito laikotarpio šios išmokos apskaičiavimui. Įvertintas galimas atsitiktinių klaidų mastas nedarbo socialinio draudimo išmokų srityje sudaro 6 928,9 tūkst. Eur. Dėl šių priežasčių konsoliduotosios finansinės būklės ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis trumpalaikio turto C.III.6 str. „Kitos gautinos sumos“ nedarbo išmokų permokų gautinų sumų likutis (141,2 tūkst. Eur iš 24 337,4 tūkst. Eur) yra 6 928,9 tūkst. Eur mažesnis ir F.IV str. „Sukauptas perviršis ar deficitas“ perviršis (487 181,8 tūkst. Eur) ta pačia suma mažesnis, konsoliduotosios veiklos rezultatų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis B. str. „Pagrindinės veiklos sąnaudos“ (6 802 548,8 tūkst. Eur), B.X str. „Socialinių išmokų“ nedarbo socialinio draudimo išmokų sąnaudos (392 758,8 tūkst. Eur iš 6 693 148,4 tūkst. Eur) didesnės 6 928,9 tūkst. Eur, o straipsniuose C. „Pagrindinės veiklos perviršis ar deficitas“ (786 206,7 tūkst. Eur), H. „Grynasis perviršis ar deficitas prieš nuosavybės metodo įtaką“ (835 032,7 tūkst. Eur) ir J. „Grynasis perviršis ar deficitas“ (835 032,7 tūkst. Eur) perviršis ta pačia suma mažesnis, konsoliduotosios grynojo turto pokyčių ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis 8 ir 9 stulpelių 16 ir 17 eil. ataskaitinio laikotarpio perviršis ir grynasis turtas 6 928,9 tūkst. Eur mažesni.

5. Įgyvendinant rekomendaciją pakeisti iš užsienio valstybių gautinų nedarbo socialinio draudimo išmokų kompensavimo sumų pripažinimo kriterijai ir apskaitoje atlikti koreguojantys įrašai, bet pagal 2024 m. sausio mėn. pateiktus kompensavimo reikalavimus 14, 7 tūkst. Eur užregistruota ne tą ataskaitinį laikotarpį (užregistruota 2023 m., turėjo būti užregistruota 2024 m.). Dėl šios priežasties konsoliduotosios finansinės būklės ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis trumpalaikio turto C.III.6 str. „Kitos gautinos sumos“ nurodytas iš užsienio socialinės apsaugos agentūrų gautinų nedarbo socialinio draudimo išmokų kompensavimo sumų likutis (333,9 tūkst. Eur iš 24 337,4 tūkst. Eur) yra 14,7 tūkst. Eur didesnis ir F.IV str. „Sukauptas perviršis ar deficitas“ perviršis (487 181,8 tūkst. Eur) ta pačia suma didesnis, konsoliduotosios veiklos rezultatų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis B. str. „Pagrindinės veiklos sąnaudos“ (6 802 548,8 tūkst. Eur) ir B.X str. „Socialinių išmokų“ nedarbo socialinio draudimo išmokų sąnaudų sumažėjimas dėl kompensavimo reikalavimų (8 229,4 tūkst. Eur sąnaudų sumažėjimas iš 6 693 148,4 tūkst. Eur sąnaudų) didesnis 14,7 tūkst. Eur, o straipsniuose C. „Pagrindinės veiklos perviršis ar deficitas“ (786 206,7 tūkst. Eur), H. „Grynasis perviršis ar deficitas prieš nuosavybės metodo įtaką“ (835 032,7 tūkst. Eur) ir J. „Grynasis perviršis ar deficitas“ (835 032,7 tūkst. Eur) perviršis ta pačia suma didesnis, konsoliduotosios grynojo turto pokyčių ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis 8 ir 9 stulpelių 16 ir 17 eil. ataskaitinio laikotarpio perviršis ir grynasis turtas 14,7 tūkst. Eur didesnis.

6. Fondo konsoliduotųjų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių rezultatų skirtumas yra 60,4 tūkst. Eur didesnis, nei nurodytas šiuose rinkiniuose. VSDF valdyba negalėjo paaiškinti šio skirtumo susidarymo priežasčių (toks iškraipymas nustatytas ir praėjusio audito metu). Dėl to negalime patvirtinti konsoliduotosios finansinės būklės ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis F. str. „Grynasis turtas“ ir jį sudarančių straipsnių (IV. „Sukauptas perviršis ar deficitas“, IV.1 „Einamųjų metų perviršis ar deficitas“) dalies (60,4 tūkst. Eur iš 3 200 906,2 tūkst. Eur) likučių ir konsoliduotosios veiklos rezultatų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis J. str. „Grynasis perviršis ar deficitas“ tos pačios dalies nurodyto perviršio teisingumo.

7. Nustatėme praėjusio ataskaitinio laikotarpio (2022-12-31) reikšmingų duomenų (trumpalaikių investicijų, pinigų ir pinigų ekvivalentų, trumpalaikių įsipareigojimų, grynojo turto, pagrindinės veiklos sąnaudų, pagrindinės veiklos perviršio ar deficito, grynojo perviršio ar deficito) iškraipymų finansinės būklės, veiklos rezultatų ir grynojo turto pokyčių ataskaitose bei atitinkamos aiškinamojo rašto informacijos iškraipymus. Iškraipymus lėmė praėjusio audito metu nustatytos aplinkybės dėl neužregistruotų ūkinių operacijų, susijusių su asmenims paskirtomis, bet jų nepasiekusiomis, vienkartinėmis ir periodinėmis išmokomis, gautinų iš užsienio socialinės apsaugos agentūrų kompensavimo sumų užregistravimas patikimai jų neįvertinus, neteisingas trumpalaikių investicijų pergrupavimas į pinigų ir pinigų ekvivalentų straipsnį, nepaaiškintas konsoliduotųjų finansinių ir biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinių einamųjų metų rezultatų (perviršio) skirtumas.

<...>

Sąlyginė nuomonė dėl konsoliduotųjų biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio

<...>

Mūsų nuomone, išskyrus mūsų išvados skyriuje „Pagrindas pareikšti sąlyginę nuomonę dėl konsoliduotųjų biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio“ apibūdintų dalykų poveikį, 2023 metų Valstybinio socialinio draudimo fondo konsoliduotųjų biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys visais reikšmingais atžvilgiais parengtas ir pateiktas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius šio rinkinio sudarymą.

<...>

Valstybinio socialinio draudimo fondo konsoliduotosios finansinės ir konsoliduotosios biudžeto vykdymo ataskaitos sudaromos tuo pačiu kaupimo principu. Todėl konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinyje nustatyti iškraipymai (nuomonės dėl konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinio 1–6 p.) turi įtakos ir konsoliduotųjų biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio ataskaitų ir aiškinamojo rašto atitinkamiems duomenims (ataskaitos 1.2 dalis, 28–30 psl.). Atsižvelgiant į tai, negalime patvirtinti:

1. Kokia suma konsoliduotosios pajamų ir išlaidų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis 1.6 str. „Asignavimai iš valstybės biudžeto“ sumažintos pajamos iš valstybės biudžeto, 2 str. „Išlaidos“ sumažintos išlaidos (6 197 365,3 tūkst. Eur) socialinio draudimo išmokoms (2.1–2.5 str.), o 3 str. „Einamųjų metų rezultatas“ padidintas einamųjų metų rezultatas (834 726,4 tūkst. Eur ) dėl neužregistruotų gavėjų nepasiekusių socialinio draudimo periodinių ir vienkartinių išmokų;

2. Kokia suma konsoliduotosios pajamų ir išlaidų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis 2.4 str. „Nedarbo išmokų socialiniam draudimui“ sumažintos ar padidintos nedarbo išmokų sąnaudos (384 813,3 tūkst. Eur) ir 3 str. „Einamųjų metų rezultatas“ einamųjų metų rezultatas (834 726,4 tūkst. Eur) dėl netikslaus užsienio valstybėse dirbusių asmenų gautų draudžiamųjų pajamų ir nedarbo draudimo laikotarpių vertinimo;

3. Kokia suma konsoliduotosios pajamų ir išlaidų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis 2.7 str. „Neatgautinos ir abejotinai atgautinos sumos“ didesnės socialinio draudimo išmokų permokų nuvertėjimo sumų sąnaudos (9 306,0 tūkst. Eur); ir kokia suma nurodytas mažesnis 3 str. „Einamųjų metų rezultatas“ einamųjų metų rezultatas (834 726,4 tūkst. Eur);

4. Konsoliduotosios biudžeto pajamų ir išlaidų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis 2.3 str. „Nedarbo socialiniam draudimui“ išlaidos (384 813,3 tūkst. Eur) padidintos 6 928,9 tūkst. Eur ir 3 str. „Einamųjų metų rezultatas“ nurodytas rezultatas (834 726,4 tūkst. Eur) ta pačia suma sumažintas dėl įvertinto atsitiktinių klaidų masto nedarbo socialinio draudimo išmokų srityje;

5. Konsoliduotosios biudžeto pajamų ir išlaidų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis 2.4 str. „Nedarbo socialiniam draudimui“ išlaidos sumažintos 14,7 tūkst. Eur didesne suma; 3 str. „Einamųjų metų rezultatas“ nurodytas rezultatas ta pačia suma didesnis dėl nedarbo išmokų sąnaudų, užregistruotų ne tą ataskaitinį laikotarpį;

6. Konsoliduotųjų biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio pajamų ir išlaidų ataskaitos pagal 2023-12-31 duomenis 3 str. „Einamųjų metų rezultatas“ nurodyto einamųjų metų rezultato dalies (60,4 tūkst. Eur iš 834 726 357 tūkst. Eur) teisingumo.

<...>

GARANTINIO FONDO METINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS

Besąlyginė nuomonė dėl garantinio fondo finansinių ataskaitų rinkinio

<...>

Mūsų nuomone, 2023 metų Garantinio fondo ataskaitų rinkinys parodo tikrą ir teisingą 2023 m. gruodžio 31 d. finansinę būklę, 2023 metų veiklos rezultatus, grynojo turto pokyčius ir pinigų srautus pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus.

<...>

Besąlyginė nuomonė dėl garantinio fondo biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio

<...>

Mūsų nuomone, 2023 metų Garantinio fondo biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys visais reikšmingais atžvilgiais parengtas ir pateiktas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius šio rinkinio sudarymą.

<...>

ILGALAIKIO DARBO IŠMOKŲ FONDO METINIŲ ATASKAITŲ RINKINYS

<...>

Sąlyginė nuomonė dėl ilgalaikio darbo išmokų fondo finansinių ataskaitų rinkinio

<...>

Mūsų nuomone, išskyrus mūsų išvados skyriuje „Pagrindas pareikšti sąlyginę nuomonę dėl Ilgalaikio darbo išmokų fondo finansinių ataskaitų rinkinio“ apibūdintų dalykų poveikį, 2023 metų Ilgalaikio darbo išmokų fondo finansinių ataskaitų rinkinys parodo tikrą ir teisingą 2023 m. gruodžio 31 d. finansinę būklę, 2023 metų veiklos rezultatus, grynojo turto pokyčius ir pinigų srautus pagal Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus.

<...>

Nustatėme praėjusio ataskaitinio laikotarpio (2022-12-31) reikšmingų duomenų (trumpalaikių įsipareigojimų, socialinių išmokų sąnaudų ir perviršio) iškraipymų finansinės būklės, veiklos rezultatų ir grynojo turto pokyčių ataskaitose, bei atitinkamos aiškinamojo rašto informacijos iškraipymų. Iškraipymus lėmė praėjusio audito metu nustatytas sąnaudų užregistravimas ne tą ataskaitinį laikotarpį ir atidėjinių apskaičiavimas nesivadovaujant jų skaičiavimo tvarkos aprašu (ataskaitos 3.1 poskyris, 33 psl.).

<...>

Besąlyginė nuomonė dėl ilgalaikio darbo išmokų fondo biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinio

<...>

Mūsų nuomone, 2023 metų Ilgalaikio darbo išmokų fondo biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinys visais reikšmingais atžvilgiais parengtas ir pateiktas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius šio rinkinio sudarymą.

<...>

Atsižvelgti

 

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai: negauta.

6. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

6.1. Sprendimas: pritarti Seimo nutarimo „Dėl 2023 metų Valstybės socialinių fondų metinių ataskaitų rinkinio patvirtinimo“ projektui Nr. XIVP-3772.

6.2. Pasiūlymai: nėra.

7. Balsavimo rezultatai: už – 5, prieš – 0, susilaikė – 0.

8. Komiteto paskirti pranešėjai: Rasa Budbergytė.

 

 

Komiteto pirmininkas                                                                                                                                                                                          Zigmantas Balčytis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Komiteto biuro patarėja A. Buragienė)