2018-10-23
PASIŪLYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS GYVENTOJŲ PAJAMŲ MOKESČIO ĮSTATYMO
NR. IX-1007 PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTO Nr. XIII-2606
Siūloma keisti |
Pasiūlymo turinys
|
||
Str. |
Str. d. |
P. |
|
1/ 34 |
3 |
|
Argumentai: Lietuvoje įsteigti Juridiniai asmenys (toliau - JA), turintys teisę gauti paramą, pagal šiuo metu galiojantį Lietuvos Respublikos Labdaros ir paramos įstatymą turi teisę gauti paramą, kurios dydis pagal LR Gyventojų pajamų mokesčio įstatymą numatytas – 2 proc. GPM dalies. Daugiausia JA gaunančių tokią paramą yra asociacijos, kurios aktyviai dalyvauja regionuose vykdomose visuomeninėse veiklose, įtraukiančios didžiąją dalį kaimo bendruomenės narių, taip pat tokios asociacijos organizuoja renginius bei užsiima labdaros teikimu skurdžiai gyvenantiems kaimo gyventojams. LR Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo projekto teikėjai siūlo sumažinti paramos dydį iki 1 proc. Jei GPM dalis būtų skiriama paramai - 1.06 proc. sumos, JA, kurie turi teisę gauti paramą, tokiu atveju piniginė išraiška nesikeistų, o sumažinus GPM skiriamas paramai lėšas iki 1 proc., skiriamos dalies suma nežymiai, bet sumažėtų. Jei galimos paramos dydis būtų - 1,5 proc. GPM dalies, tokiu atveju, užtikrintume, kad parama kurią gautų JA didėtų, o tai įtakotų aktyvesnę asociacijų, tame skaičiuje ir vietos gyvenamųjų bendruomenių veiklą, bei jų tikslų įgyvendinimą. Pasiūlymas: Papildyti 34 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti taip:. „3.
Mokesčio administratorius nuolatinio Lietuvos gyventojo prašymu, mokestiniam
laikotarpiui pasibaigus, Vyriausybės arba jos įgaliotos institucijos
nustatyta tvarka privalo pervesti asmenims (išskyrus profesines sąjungas arba
profesinių sąjungų susivienijimus), pagal Labdaros ir paramos įstatymą
turintiems teisę gauti paramą, iki
|
Teikia
Seimo narys Edmundas Pupinis