LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

Biudžeto ir finansų komitetas

 

PAGRINDINIO KOMITETO IŠVADA

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS AKCIZŲ ĮSTATYMO NR. IX-569 1, 2, 3, 27, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 43, 53, 581, 59 STRAIPSNIŲ, II SKYRIAUS PENKTOJO SKIRSNIO PAKEITIMO, ĮSTATYMO PAPILDYMO NAUJU 3 PRIEDU IR 40 STRAIPSNIO PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS ĮSTATYMO NR. XIV-1933 7 IR 17 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO 

ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIVP-3880

 

2024-06-17 Nr. 109-P-24

Vilnius

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: Mindaugas Lingė, Antanas Čepononis, Dalia Asanavičiūtė (pavaduojanti Agnę Bilotaitę),  Valius Ąžuolas, Liudas Jonaitis, Matas Maldeikis, Radvilė Morkūnaitė - Mikulėnienė, Andrius Palionis, Juozas Varžgalys.

Biudžeto ir finansų komiteto biuras: patarėjai Agnė Narščiuvienė, Dalia Mudėnienė, Audronė Čekanavičienė, Mindaugas Pečiulis, padėjėja Jolanta Matiliauskienė.

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2024 m. birželio 11 d.

 

 

 

Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklėms, pastabų neturime.

Pritarti.

 

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Lietuvos verslo konfederacija, 2024 m. birželio 12 d. (g-2024-5304)

 

 

 

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS GYNYBOS FONDO ĮSTATYMO IR SUSIJUSIŲ TEISĖS AKTŲ PAKEITIMO PROJEKTŲ

 

Lietuvos verslo konfederacija (toliau – LVK), viena didžiausių verslo organizacijų Lietuvoje, teikia nuomonę dėl Lietuvos Respublikos Valstybės gynybos fondo įstatymo ir susijusių teisės aktų pakeitimo projektų (toliau – Siūlymai).

1.                  LVK pritaria Valstybės gynybos fondo koncepcijai LVK palaiko Valstybės gynybos fondo idėją.

Fondo suformavimas leis lanksčiau žiūrėti į krašto gynybos finansavimą, suprantant, kad toliau didinant krašto gynybos finansavimą iki siektinų 4% nuo BVP leis iš skirtingų finansavimo šaltinių nukreipti lėšas gynybos finansavimui, taip pat leis lanksčiau formuoti gynybos finansavimo šaltinius.

<...>

4. Lengvųjų automobilių atskaita nėra teisingas siūlymas, atsižvelgiant į dabar esantį lengvųjų automobilių apmokestinimą.

LVK, nepaisant to, kad palaikė priimtą Akcizų įstatymo pertvarką ir anksčiau išdiskutuotą (tačiau nepriimtą) automobilių taršos mokestį, kritiškai vertina pasiūlymą Pelno mokesčio įstatyme nustatyti, kad tik dalis automobilių įsigijimo sumos galėtų būti atskaitoma. Nors neketinama surinkti daug lėšų iš šio siūlymo, LVK laikosi nuomonės, kad pasiūlymo priėmimas nebūtų teisingas verslo turimų lengvųjų automobilių atžvilgiu.

Primintina, kad lengvasis automobilis jau yra išskirtinė prekė, kurią įsigyjanti įmonė negali atskaityti PVM. Valstybinė mokesčių inspekcija šiais metais taip pat sugriežtino pajamų natūra skaičiavimą ir paaiškino, kad kelionė į ar iš darbo tarnybiniu automobiliu vertintina kaip automobilio naudojimas asmeniniais tikslais, dėl ko nuo dar daugiau įmonių darbuotojų bus mokamos pajamos natūra. Atitinkamai, neturėtų būti taikomas trigubas apmokestinimas, kai ir pelno mokesčio tikslais nebūtų galima atskaityti automobilio įsigijimo kainos.

LVK pastebi, kad praeitų metų gegužę priimtomis Akcizų įstatymo pataisomis, kuriomis padidintas akcizo tarifas dyzelinui ir patvirtinta CO2 dedamoji, kurios įgyvendinimas spartinamas vienu iš Siūlymų, įmonės bus daug labiau skatinamos žalinti savo transporto priemonių parką, nei būtų skatinamos ribojant automobilio įsigijimo kainos atskaitą pelno mokesčio tikslais. Dar didesnę paskatą suteiktų Automobilio taršos mokestis, kuris nebuvo priimtas.

<...>

Įvertinta.

 

2.

Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacija, 2024 m. birželio 14 d. (g-2024-5379)

 

 

 

 

DĖL GYNYBOS DEDAMOSIOS KURO AKCIZUOSE

Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacija (toliau – LAIEK) palaiko LR akcizų įstatymo Nr. IX-569 1, 2, 3, 27, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 43, 53, 58-1, 59 straipsnių, II skyriaus penktojo skirsnio pakeitimo, Įstatymo papildymo nauju 3 priedu ir 40 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymo Nr. XIV-1933 7 ir 17 straipsnių pakeitimo įstatymo projekto nr. XIVP-3880 (toliau – Įstatymo projektas) pasiūlymus ir teikia savo argumentus.

Norime atkreipti dėmesį, kad Įstatymo projekte pasiūlyti pakeitimai atliepia du Lietuvos Valstybei svarbius tikslus: trumpuoju laikotarpiu jie įgalintų taip reikalingų finansų gynybos pajėgumų didinimui mobilizavimą, o ilguoju laikotarpiu – stipresnis kainos signalas žaliajai transformacijai transporto sektoriuje paspartintų verslo investicijas į iškastinio kuro vartojimo mažinimą, keičiant jį atsinaujinančiais alternatyviais degalais, elektra arba tiesiog vartojant efektyviau. Be to, būtų skatinamas aktyvesnis darnaus judumo priemonių, viešojo transporto pasirinkimas tarp Lietuvos gyventojų.

Tai yra labai svarbu atliepiant faktinę situaciją, nes iškastinio kuro vartojimas Lietuvos transporto sektoriuje lig šiol nemažėja ir nuo 2005 m. išaugo daugiau nei 50%. Pagal Lietuvos įsipareigojimus ES ir Nacionalinę klimato kaitos valdymo darbotvarkę, jis turėtų sumažėti bent 14% lyginant su 2005 m. LAIEK vertinimu, jei naftos degalų vartojimas Lietuvos transporto sektoriuje nepradės mažėti, iki 2030 m. Lietuvos transporto šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimai suformuos kvotų iš kitų ES šalių pirkimo poreikį, lygų maždaug 13 milijonų tonų CO2, kuris Valstybės biudžetui gali kainuoti iki 1,3 milijardo eurų. Todėl Įstatymo projekte siūlomi pakeitimai prisidėtų ir prie ateityje numanomų Valstybės biudžeto netekčių mažinimo.

Prašome galimybės pasisakyti Įstatymo projekto svarstymo komitete metu.

Įvertinta.

 

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai: Negauta.

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pastabos

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo nariai: Vigilijus Jukna

Vidmantas Kanopa

Rasa Budbergytė

Orinta Leiputė

Kęstutis Vilkauskas

Tomas Bičiūnas

Liudas Jonaitis

Linas Jonauskas

Gintautas Paluckas

Julius Sabatauskas

Eugenijus Sabutis

Algirdas Sysas

Matas Skamarakas

Dovilė Šakalienė

2024-06-13

1

3

 

 

Argumentai:

Gynybos fondo finansavimas turi būti tvarus ir paremtas ne vien tik esamų biudžeto lėšų perskirstymu, bet ir papildomomis pajamomis. Tačiau papildomi mokesčiai turi būti paskirstyti galimai tolygiau, jų ženkliai nedidinant tik atskiriems ūkio sektoriams.

Todėl saugumo dedamosios, lygios 50 EUR/1000 l gazoliams, skirtiems žemės ūkio veiklai, įskaitant akvakultūrą ar verslinės žvejybos vidaus vandenyse veiklą, subjektams žemės ūkio produktų gamybai naudojamo gazolio didesnis apmokestinimas, didins žemės ūkio produkcijos savikainą, atitinkamai didės ir produktų kainos parduotuvių lentynose, o Lietuvos žemės ūkį darys nekonkurencingu. Skaudžiausiai tai atsilieps maisto produkcijos kainoms, kurios ir taip jau yra vienos didžiausių ES, tuo dar labiau sumažinant šalies gyventojų, ypač mažesnes pajamas turinčių, galimybę apsirūpinti maisto produktais.

Taip pat tai atsilieps žemės ūkio produktų eksportui, nes šalyje pagamintą produkciją eksportuojantys gamintojai praras konkurencingumą eksporto rinkose, turės mažinti gamybos apimtis ir tuo pačiu darbo vietų skaičių.

Pasiūlymas:

 

 Pakeisti šio įstatymo projekto 37 straipsnio 3 dalį, ir 3 priedą juos išdėstant taip: 

Gazoliams, skirtiems naudoti žemės ūkio veiklos, įskaitant akvakultūros ar verslinės žvejybos vidaus vandenyse veiklą, subjektams žemės ūkio produktų gamybai,  kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos žemės ūkio, maisto ūkio ir kaimo plėtros įstatyme, taikomas taikomas 60 eurų už 1 000 litrų produkto akcizų tarifas, per vienus metus neviršijant Vyriausybės nustatytų gazolių kiekių, esant jų 15°C temperatūrai. susidedantis iš:

1) pastoviosios dalies – 60 eurų už 1 000 litrų produkto;

2) kintamosios dalies – saugumo dedamosios – eurais išreiškiamos akcizų tarifo dalies, taikomos šioje dalyje nurodytiems gazoliams ir nurodytos šio įstatymo 3 priede.

 

Lietuvos Respublikos

akcizų įstatymo

3 priedas

SAUGUMO DEDAMOJI 2025–2030 METAIS

 

 

Energiniai produktai

2025 m.

2026 m.

2027 m.

2028 m.

2029 m.

2030 m.

Akcizų įstatymo 37 straipsnio 3 dalyje nurodyti gazoliai, Eur/1 000 l

50

50

50

50

50

50

 

Pritarti iš dalies

Nepritarti siūlymui apskritai atsisakyti CO2 dedamosios, nes padidinus akcizo tarifą įvairioms kuro rūšims apie 5 ct., tai  garantuotų apie 120 mln. eurų pajamų į valstybės biudžetą. Siekiama, kad visi vartotojai, tame tarpe ir žemės ūkio sektorius solidariai prisidėtų prie valstybės gynybos finansavimo didinimo.

 

Pritarti ta apimtimi, kad atsižvelgiant į svarstymo komitete metu rastą kompromisą, siūlytina Saugumo dedamąją 2025 m. vietoj 50 eur. numatyti 25 eur.

2.

Seimo nariai: Vigilijus Jukna

Vidmantas Kanopa

Rasa Budbergytė

Orinta Leiputė

Kęstutis Vilkauskas

Tomas Bičiūnas

Liudas Jonaitis

Linas Jonauskas

Gintautas Paluckas

Julius Sabatauskas

Eugenijus Sabutis

Algirdas Sysas

Matas Skamarakas

Dovilė Šakalienė

2024-06-13

4

 

 

 

 Argumentai:

Gynybos fondo finansavimas turi būti tvarus ir paremtas ne vien tik esamų biudžeto lėšų perskirstymu, bet ir papildomomis pajamomis. Tačiau papildomi mokesčiai turi būti paskirstyti galimai tolygiau, jų ženkliai nedidinant tik atskiriems ūkio sektoriams.

Todėl anksčiau numatyto CO2 dedamosios mokesčio tarifui, dar jam net neįsigaliojus, vėl jo didinamas pažeis teisėtus verslo organizacijų lūkesčius, kurioms atiteks ši našta. Taip pat SND didesnis apmokestinimas, didins žemės ūkio produkcijos savikainą, atitinkamai didės ir  produktų kainos parduotuvių lentynose, o Lietuvos žemės ūkį darys mažiau konkurencingu. Skaudžiausiai tai atsilieps maisto produkcijos kainoms, kurios ir taip jau yra vienos didžiausių ES, tuo dar labiau sumažinant šalies gyventojų, ypač mažesnes pajamas turinčių, galimybę apsirūpinti maisto produktais.

Taip pat tai atsilieps žemės ūkio produktų eksportui, nes šalyje pagamintą produkciją eksportuojantys gamintojai praras konkurencingumą eksporto rinkose, turės mažinti gamybos apimtis ir tuo pačiu darbo vietų skaičių.

     

Pasiūlymas:

Pakeisti šio įstatymo projekto 17 straipsnio 3 priedą, jį išdėstant taip:

ANGLIES DIOKSIDO DEDAMOJI 2025–2030 METAIS

 

Energiniai produktai

2025 m.

2026 m.

2027 m.

2028 m.

2029 m.

2030 m.

Benzinas, Eur/1 000 l

72

96

120

144

144

144

Žibalas, Eur/1 000 l

81,3

108,4

135,5

162,6

162,6

162,6

Lietuvos Respublikos akcizų įstatymo 37 straipsnio 1 ir 2 dalyse nurodyti gazoliai, KN
2710 19 91‒2710 19 99 subpozicijose klasifikuojami energiniai produktai, Akcizų įstatymo 38 straipsnio 2 dalyje nurodytas skystasis kuras (mazutai), Eur/1 000 l

78,6

104,8

131

157,2

157,2

157,2

Akcizų įstatymo 38 straipsnio 1 dalyje nurodytas skystasis kuras (mazutai, orimulsija), Eur/t

93,6

124,8

156

187,2

187,2

187,2

Naftos dujos ir dujiniai angliavandeniliai (išskyrus gamtines dujas), Eur/t

30,6

91,8

61,2

122,4

91,8

153

122,4

183,6

153

183,6

153

183,6

Akmens anglys, Eur/t

65,4

87,2

109

130,8

130,8

130,8

Koksas ir lignitas, Eur/t

96

128

160

192

192

192

Šildymui skirtos durpės, Eur/t

49,8

66,4

83

99,6

99,6

99,6

Nepritarti

Komitetas pritarė LR Vyriausybės pasiūlytam CO2 dedamosios naftos dujoms ir dujiniams angliavandeniliams (išskyrus gamtines dujas) dydžiui.

3.

Seimo nariai: Aušrinė Armonaitė, Vytautas Mitalas

2024-06-17

4

 

 

 

Argumentai:

 

Pasiūlymu siekiama užtikrinti, kaip įmanoma mažesnį benzino ir gazolių, skirtų ne šildymui, anglies dioksido dedamosios naštą galutiniam vartotojui bei nesukelti dar vieno infliacijos šuolio per išsiliejimo efektus. Siūlome šio kuro akcizo didinimą įgyvendinti tolygiai per 3 metus.

 

Dalies mokesčių lengvatų naikinimas galėtų būti įgyvendintas, siekiant tvariai padidinti gynybos finansavimą. Pasiūlymu siekiama įgyvendinti dalinį gazolių, skirtiems naudoti žemės ūkio veiklos, įskaitant akvakultūros ar verslinės žvejybos vidaus vandenyse veiklą, subjektams žemės ūkio produktų gamybai, suvienodinimą su kitų gazolių akcizų dydžiu. Dalinis suvienodinimas galėtų būti daromas didinant šių gazolių saugumo dedamąją ne vienerius metus, bet kasmet 3 metus iš eilės.    

 

    

Pasiūlymas:

Pakeisti projekto 2 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

 

„2 straipsnis. 17 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 17 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

„17 straipsnis. Įstatymo papildymas nauju 3 priedu

Papildyti Įstatymą nauju 3 priedu:

„Lietuvos Respublikos

akcizų įstatymo

3 priedas

 

ANGLIES DIOKSIDO DEDAMOJI 2025–2030 METAIS

 

Energiniai produktai

2025 m.

2026 m.

2027 m.

2028 m.

2029 m.

2030 m.

Benzinas, Eur/1 000 l

72

40

96

80

120

144

144

144

Žibalas, Eur/1 000 l

81,3

108,4

135,5

162,6

162,6

162,6

Lietuvos Respublikos akcizų įstatymo 37 straipsnio 1 ir 2 dalyseje nurodyti gazoliai, Akcizų įstatymo 371 straipsnio 1 dalyje nurodyti KN
2710 19 91‒2710 19 99 subpozicijose klasifikuojami energiniai produktai, Akcizų įstatymo 38 straipsnio 2 dalyje nurodytas skystasis kuras (mazutai), kuris nėra skirtas šildymui, Eur/1 000 l

78,6

43,67

104,8

87,34

131

157,2

157,2

157,2

Lietuvos Respublikos akcizų įstatymo 37 straipsnio 1 ir 2 dalyseje nurodyti gazoliai, Akcizų įstatymo 371 straipsnio 2 dalyje nurodyti KN
2710 19 91‒2710 19 99 subpozicijose klasifikuojami energiniai produktai, Akcizų įstatymo 38 straipsnio 2 dalyje nurodytas skystasis kuras (mazutai) skirtas šildymui ir pažymėtas šio įstatymo 44 straipsnyje nustatyta tvarka, Eur/1 000 l

78,6

104,8

131

157,2

157,2

157,2

Akcizų įstatymo 38 straipsnio 1 dalyje nurodytas skystasis kuras (mazutai, orimulsija), Eur/t

93,6

124,8

156

187,2

187,2

187,2

Naftos dujos ir dujiniai angliavandeniliai (išskyrus gamtines dujas), Eur/t

91,8

122,4

153

183,6

183,6

183,6

Akmens anglys, Eur/t

65,4

87,2

109

130,8

130,8

130,8

Koksas ir lignitas, Eur/t

96

128

160

192

192

192

Šildymui skirtos durpės, Eur/t

49,8

66,4

83

99,6

99,6

99,6

 

SAUGUMO DEDAMOJI 2025–2030 METAIS

Energiniai produktai

2025 m.

2026 m.

2027 m.

2028 m.

2029 m.

2030 m.

Akcizų įstatymo 37 straipsnio 3 dalyje nurodyti gazoliai, Eur/1 000 l

50

50

100

50

150

50

150

50

150

50

150

Pritarti iš dalies

Pritarti iš dalies siūlymui dėl CO2 nuosaikesniam didinimui, t. y. siūlyti benzinui 2025 m. nustatyti 47 eur. / 1000 l, o 2026 m. palikti LRV siūlomą 96 eur. tarifą. Mazutui 2025 m. siūlyti 53,6 eur. / 1000 l., o 2026 m. palikti LRV siūlomą 104,8 eur. / 1000 l.

 

Energiniai produktai

2025 m.

2026 m.

2027 m.

2028 m.

2029 m.

2030 m.

Benzinas, Eur/1 000 l

72

47

96

 

120

144

144

144

Žibalas, Eur/1 000 l

81,3

108,4

135,5

162,6

162,6

162,6

Lietuvos Respublikos akcizų įstatymo 37 straipsnio 1 ir 2 dalyseje nurodyti gazoliai, Akcizų įstatymo 371 straipsnio 1 dalyje nurodyti KN
2710 19 91‒2710 19 99 subpozicijose klasifikuojami energiniai produktai, Akcizų įstatymo 38 straipsnio 2 dalyje nurodytas skystasis kuras (mazutai), kuris nėra skirtas šildymui, Eur/1 000 l

78,6

53,6

104,8

 

131

157,2

157,2

157,2

Lietuvos Respublikos akcizų įstatymo 37 straipsnio 1 ir 2 dalyseje nurodyti gazoliai, Akcizų įstatymo 371 straipsnio 2 dalyje nurodyti KN
2710 19 91‒2710 19 99 subpozicijose klasifikuojami energiniai produktai, Akcizų įstatymo 38 straipsnio 2 dalyje nurodytas skystasis kuras (mazutai) skirtas šildymui ir pažymėtas šio įstatymo 44 straipsnyje nustatyta tvarka, Eur/1 000 l

78,6

104,8

131

157,2

157,2

157,2

Akcizų įstatymo 38 straipsnio 1 dalyje nurodytas skystasis kuras (mazutai, orimulsija), Eur/t

93,6

124,8

156

187,2

187,2

187,2

Naftos dujos ir dujiniai angliavandeniliai (išskyrus gamtines dujas), Eur/t

91,8

122,4

153

183,6

183,6

183,6

Akmens anglys, Eur/t

65,4

87,2

109

130,8

130,8

130,8

Koksas ir lignitas, Eur/t

96

128

160

192

192

192

Šildymui skirtos durpės, Eur/t

49,8

66,4

83

99,6

99,6

99,6

 

 

 

 

4.

Seimo nariai: Aušrinė Armonaitė, Vytautas Mitalas

2024-06-17

4

 

 

 

Pasiūlymas:

 

 SAUGUMO DEDAMOJI 2025–2030 METAIS

Energiniai produktai

2025 m.

2026 m.

2027 m.

2028 m.

2029 m.

2030 m.

Akcizų įstatymo 37 straipsnio 3 dalyje nurodyti gazoliai, Eur/1 000 l

50

50

100

50

150

50

150

50

150

50

150

Pritarti iš dalies

Komitetas siūlo koreguoti saugumo dedamosios tarifą 2025 m. ir vietoj 50 eur. / 1000 l gazoliams, nustatyti 25 eur. / 1000 l. 2026-2030 m. palikti LRV siūlomą saugumo dedamosios dydį.

Energiniai produktai

2025 m.

2026 m.

2027 m.

2028 m.

2029 m.

2030 m.

Akcizų įstatymo 37 straipsnio 3 dalyje nurodyti gazoliai, Eur/1 000 l

50

25

50

 

50

 

50

 

50

 

50

 

 

 

6. Seimo paskirtų papildomų komitetų / komisijų pasiūlymai: Negauta.

7. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai: Pritarti iniciatorių pateiktam ir komiteto patobulintam įstatymo projektui ir komiteto išvadoms. Taip pat, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Seimo Statuto 137 straipsniu,  projektą Nr. XIVP-3880 sujungti su Akcizų įstatymo Nr. IX-569 1, 2, 3, 27, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 43, 53, 58(1), 59 straipsnių, II skyriaus penktojo skirsnio pakeitimo, Įstatymo papildymo nauju 3 priedu ir 40 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymo Nr. XIV-1933 7, 9, 12 ir 19 straipsnių pakeitimo įstatymo projektu Nr. XIVP-3478 (perkeliant 2, 3 ir 4 straipsnius) ir Seimui svarstyti pateikti vieną bendrą projektą Nr. XIVP-3880(2).

8. Balsavimo rezultatai: už – 6, prieš – 3 , susilaikė – 0.

9. Komiteto paskirti pranešėjai: M.Lingė, A.Butkevičius.

10. Komiteto narių atskiroji nuomonė: Negauta.

PRIDEDAMA. Komiteto siūlomas įstatymo projektas Nr. XIVP-3880(2), jo lyginamasis variantas.

 

Komiteto pirmininkas                                                                                                                                                                         Mindaugas Lingė

 

Biudžeto ir finansų komiteto biuro patarėjos D.Mudėnienė ir A.Narščiuvienė