LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

Ekonomikos komitetas

 

Pagrindinio komiteto IŠVADA

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS valstybei ir savivaldybėms priklausančių akcijų privatizavimo
įstatymo nr. viii-480 19 ir 20 straipsnių pakeitimo ĮSTATYMO PROJEKTO nr. XIIIP-716

 

2017-04-19 Nr. 108-P-15,

2017-06-07 Nr. 108-P-25,

2017-06-21 Nr. 108-P-28,

2017-06-21 Nr. 108-P-31

Vilnius

 

1.    Komiteto posėdyje 2017-04-19 dalyvavo: Komiteto pirmininkas Virginijus Sinkevičius, Komiteto pirmininko pavaduotojas Dainius Kreivys, Komiteto nariai Mindaugas Bastys, Eugenijus Gentvilas, Zbignev Jedinskij, Gabrielius Landsbergis, Tadas Langaitis, Raimundas Martinėlis, Bronislovas Matelis, Virgilijus Poderys, Jurgis Razma, Artūras Skardžius.

Komiteto biuro vedėja Regina Zabarauskienė, patarėjai Raimonda Danė, Rasa Duburaitė, Laura Jasiukėnienė, Irina Jurkšuvienė, Rima Petkūnienė, Darius Šaltmeris, padėjėjos Zita Jodkonienė, Giedrė Mickienė.

Kviestieji asmenys: Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos viceministrė Rugilė Andziukevičiūtė – Buzė, Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Įmonių teisės ir verslo aplinkos gerinimo departamento direktorė Milda Kaupelienė, Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Įmonių teisės ir verslo aplinkos gerinimo departamento Įmonių teisės skyriaus vyriausioji specialistė Laura Grigaitė, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės turto valdymo departamento Valstybės turto valdymo politikos skyriaus vedėja Laima Kalinauskienė, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės departamento Privatinės teisės skyriaus vedėja Daina Petrauskaitė.

            Komiteto posėdyje 2017-06-07 dalyvavo: Komiteto pirmininkas Virginijus Sinkevičius, Komiteto pirmininko pavaduotojas Dainius Kreivys, Komiteto nariai Mindaugas Bastys, Antanas Baura, Eugenijus Gentvilas, Zbignev Jedinskij, Gabrielius Landsbergis, Tadas Langaitis, Raimundas Martinėlis, Bronislovas Matelis, Virgilijus Poderys, Jurgis Razma, Artūras Skardžius.

Komiteto biuro vedėja Regina Zabarauskienė, patarėjai Raimonda Danė, Rasa Duburaitė, Laura Jasiukėnienė, Irina Jurkšuvienė, Rima Petkūnienė, Darius Šaltmeris, padėjėjos Zita Jodkonienė, Giedrė Mickienė.

Kviestieji asmenys: Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos viceministrė Rugilė Andziukevičiūtė – Buzė, Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Įmonių teisės ir verslo aplinkos gerinimo departamento Įmonių teisės skyriaus vyriausioji specialistė Laura Grigaitė, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio draudimo ir pensijų departamento Socialinio draudimo skyriaus vedėjas Vaidotas Kalinauskas, Lietuvos banko Priežiūros tarnybos Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento Finansinių paslaugų ir rinkų politikos skyriaus vyresnioji juriskonsultė Vaida Sinušaitė, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Mokesčių politikos departamento Mokesčių teisės skyriaus vyriausioji specialistė Živilė Kvedytė, VĮ „Registrų centras“ Juridinių asmenų registro departamento viršininkė Ieva Tarailienė, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės departamento Privatinės teisės skyriaus vyresnysis patarėjas Dainius Zebleckis.

            Komiteto posėdyje 2017-06-21 dalyvavo: Komiteto pirmininkas Virginijus Sinkevičius, Komiteto nariai Mindaugas Bastys, Antanas Baura, Eugenijus Gentvilas, Zbignev Jedinskij, Gabrielius Landsbergis, Raimundas Martinėlis, Bronislovas Matelis, Virgilijus Poderys, Jurgis Razma, Artūras Skardžius.

Komiteto biuro vedėja Regina Zabarauskienė, patarėjai Raimonda Danė, Rasa Duburaitė, Laura Jasiukėnienė, Irina Jurkšuvienė, Rima Petkūnienė, Darius Šaltmeris, padėjėjos Zita Jodkonienė, Giedrė Mickienė.

Kviestieji asmenys: Lietuvos banko Priežiūros tarnybos Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento Reguliuojamos rinkos priežiūros skyriaus viršininkas Vaidas Cibas, Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos viceministrė Rugilė Andziukevičiūtė – Buzė, Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Įmonių teisės ir verslo aplinkos gerinimo departamento direktorė Milda Kaupelienė, Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Įmonių teisės ir verslo aplinkos gerinimo departamento Įmonių teisės skyriaus vyriausioji specialistė Laura Grigaitė, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio draudimo ir pensijų departamento Socialinio draudimo skyriaus vedėjas Vaidotas Kalinauskas, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės turto valdymo departamento Valstybės turto valdymo politikos skyriaus vedėja Laima Kalinauskienė, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Mokesčių politikos departamento Mokesčių teisės skyriaus vyriausiasis specialistas Evaldas Putrimas, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Mokesčių politikos departamento Mokesčių teisės skyriaus vedėjo pavaduotoja Jurgita Lisauskienė, VĮ „Registrų centras“ atstovė Rasa Kunigėlytė, Lietuvos Respublikos Prezidentės patarėja Kristina Biraitė, Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės departamento Privatinės teisės skyriaus vyresnysis patarėjas Dainius Zebleckis.

Komiteto posėdyje 2017-06-21 dalyvavo: Komiteto pirmininkas Virginijus Sinkevičius, Komiteto nariai Mindaugas Bastys, Antanas Baura, Tadas Langaitis, Raimundas Martinėlis, Bronislovas Matelis, Virgilijus Poderys.

Komiteto biuro vedėja Regina Zabarauskienė, patarėjai Rasa Duburaitė, Laura Jasiukėnienė, Irina Jurkšuvienė, Rima Petkūnienė, padėjėjos Zita Jodkonienė, Giedrė Mickienė.

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas

2017-05-23

1

 

 

Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklėms, teikiame šias pastabas:

Projekto 1 straipsniu siūloma pakeisti įstatymo
19 straipsnį ir nustatyti, kad valstybei (savivaldybei) nuosavybės teise priklausančios uždarosios akcinės bendrovės akcijos gali būti parduodamos kitiems uždarosios akcinės bendrovės akcininkams Akcinių bendrovių įstatymo 47 straipsnio nustatyta tvarka, „o nepavykus jų realizuoti šiuo būdu, akcijos parduodamos taikant kitus šiame įstatyme nustatytus akcijų privatizavimo būdus.“ Pasiūlymo turinys diskutuotinas.

Pirma, atkreiptinas dėmesys, kad Akcinių bendrovių įstatymo 47 straipsnio 1-8 dalys nustato tam tikrą akcijų pardavimo tvarką ir taisykles, tačiau šio straipsnio 9 dalyje nustatyta, kad „Uždarosios akcinės bendrovės įstatuose gali būti nustatyta kitokia, nei šio straipsnio 1–8 dalyse nustatyta, akcijų pardavimo tvarka.“ Tokia nuostata reiškia, jog iš esmės valstybei (savivaldybei) nuosavybės teise priklausančių uždarųjų akcinių bendrovių akcijų pardavimo tvarka būtų nereglamentuojama jokiu įstatymu. Akcijų pardavimo tvarką galėtų lemti bendrovės įstatų turinys. Teigtina, jog tokia akcijų pardavimo tvarka neatitinka Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatyme nustatytų valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimosi ir disponavimo principų.

Be to, Konstitucinis Teismas 2005 m. rugpjūčio
23 d. nutarime pažymėjo, kad „Iš Konstitucijos
128 straipsnio 2 dalies nuostatos ,,valstybinio turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo tvarką nustato įstatymas“ įstatymų leidėjui kyla pareiga visus svarbiausius valstybinio turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo santykių elementus nustatyti įstatymu.“ Tuo tarpu siūlomo reguliavimo atveju, valstybinio turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo tvarką galėtų lemti bendrovės įstatai. Todėl teigtina, kad siūlomas reguliavimas neatitinka minėtos Konstitucinio Teismo doktrinos.

Trečia, vadovaujantis teisinio aiškumo principu keičiamoje nuostatoje nurodytina apie kuriame įstatyme nustatytus „kitus šiame įstatyme nustatytus akcijų privatizavimo būdus“ nuostatoje kalbama. Nes nuostatą galima suprasti kaip taikytiną keičiamam įstatymui, bet taip pat galima suprasti, kad ji kalba apie Akcinių bendrovių įstatymo nuostatas.

Ketvirta, vadovaujantis teisės technikos taisyklėmis:

- po pakeitimo likusi vienintelė straipsnio dalis nenumeruotina;

- įstatymo projekto lyginamajame variante atspindėti ne visi siūlomi pakeitimai, todėl jis turėtų būti patobulintas.

Penkta, pagal projekto aiškinamąjį raštą, projektu siekiama nustatyti ekonomiškai efektyvesnį ir mažiau laiko sąnaudų reikalaujantį teismo sprendimu bešeimininkėmis pripažintų uždarųjų akcinių bendrovių akcijų pardavimo būdą. Pastebėtina, kad Seime yra įregistruotas Lietuvos Respublikos centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojo įstatymo Nr. XII-791 4 straipsnio pakeitimo įstatymo projektas (reg. Nr. XIIIP-419), kuriuo siūloma pakeisti galiojantį 4 straipsnį ir jo 6 dalies 6 punkte nustatyti, jog įmonė, administruodama bešeimininkį, konfiskuotą, valstybės paveldėtą, valstybei perduotą nekilnojamąjį turtą ir akcinių bendrovių ir uždarųjų akcinių bendrovių akcijas organizuoja pripažintų bešeimininkėmis ir valstybės nuosavybėn perduotų uždarųjų akcinių bendrovių akcijų realizavimą Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymo 47 straipsnio nustatyta tvarka, o nepavykus šiuo būdu realizuoti akcijų – privatizavimą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka. Taigi projekto aiškinamajame rašte nurodytas tikslas gali būti pasiektas priėmus nurodytą įstatymo projektą ir nekeičiant Lietuvos Respublikos valstybei ir savivaldybėms priklausančių akcijų privatizavimo įstatymo.

Pritarti iš dalies

Komiteto pasiūlymas:

Įstatymo projekto
1 straipsnį, kuriuo siūloma pakeisti Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymo Nr. VIII-480 pakeitimo įstatymo 19 straipsnį, pakeisti ir jį išdėstyti taip:

     „1 straipsnis.  19 straipsnio pakeitimas

     Pakeisti 19 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

     19 straipsnis. Akcijų pardavimas uždarosios akcinės bendrovės akcininkams

1. Akcijų pardavimas uždarosios akcinės bendrovės akcininkams – valstybei (savivaldybei) nuosavybės teise priklausančių uždarosios akcinės bendrovės akcijų pardavimo būdas, kai akcijos parduodamos tik kitiems šios bendrovės akcininkams.

2. Akcijų pardavimo uždarosios akcinės bendrovės akcininkams būdu gali būti privatizuojamos tik tų uždarųjų akcinių bendrovių akcijos, dėl kurių privatizavimo bent tris kartus šio įstatymo nustatyta tvarka buvo paskelbta privatizavimo programa, tačiau per šiose programose nustatytą laiką akcijos nebuvo parduotos, išskyrus Lietuvos Respublikos centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojo įstatymo 4 straipsnio
6 dalies 6 punkte nurodytu atveju.
Akcijų pardavimų skaičius neribojamas.

3. Taikant akcijų pardavimo uždarosios akcinės bendrovės akcininkams būdą Akcinių bendrovių įstatymo nuostatos, reglamentuojančios uždarųjų akcinių bendrovių akcijų perleidimą akcininkams, taikomos tiek, kiek šis įstatymas nenustato ko kita.“

2.

Seimo kanceliarijos Teisės departamentas

2017-05-23

2

 

 

Projekto 2 straipsniu siūloma pakeisti įstatymo
20 straipsnio 4 dalį nustatant, jog palūkanų norma nuo likusios už privatizavimo objektą mokėti sumos apskaičiuojama Vyriausybės nustatyta tvarka. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad analizuojama nuostata yra tiesiogiai susijusi su asmenų teisių ir pareigų apimtimi, nes ji nustato asmenų prievolės dydį valstybei (savivaldybei). Toks teisinis reguliavimas, vadovaujantis Konstitucinio Teismo doktrina, susijusia su asmenų teisių ir pareigų apimties reguliavimu, gali būti įtvirtintas tik įstatyme ir negali būti nustatytas poįstatyminiu teisės aktu. Taigi įstatyme gali būti pavesta Vyriausybei nustatyti palūkanų apskaičiavimo tvarką, tačiau kartu turi būti įtvirtinti bent minimalūs kriterijai, kuriais turėtų vadovautis Vyriausybė, pavyzdžiui, kaip tai padaryta galiojančioje nuostatoje, kurioje nustatyta, kad palūkanų norma apskaičiuojama „vadovaujantis vidutine komercinių bankų palūkanų norma, nuo likusios už privatizavimo objektą mokėti sumos“. Siūlytina teikiamo įstatymo pakeitimo atsisakyti arba jį patobulinti, kad būtų aiški teikiamo reguliavimo įtaka asmenų teisių ir pareigų apimčiai.

Pritarti

Komiteto pasiūlymas:

Įstatymo projekto
2 straipsnį, kuriuo siūloma pakeisti Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymo
Nr. VIII-480 pakeitimo įstatymo 20 straipsnio
4 dalį, pakeisti ir jį išdėstyti taip:

 „2 straipsnis. 20 straipsnio pakeitimas

Pakeisti 20 straipsnio
4 dalį ir ją išdėstyti taip:

     4. Už atidėtą mokėjimą potencialus pirkėjas moka palūkanas. Palūkanųos apskaičiuojamos Vyriausybės nustatyta tvarka, vadovaujantis vidutine komercinių bankų palūkanų norma, nuo likusios už privatizavimo objektą sumokėti sumos    lygi jos nustatymo dieną Lietuvos banko tinklapyje skelbiamai naujausio ataskaitinio laikotarpio paskolų eurais euro zonos rezidentams (ne finansų bendrovėms ir namų ūkiams) naujų susitarimų palūkanų normai („iki 1 metų“ arba „nuo 1 metų“). Šioje dalyje nurodytų palūkanų apskaičiavimo ir mokėjimo tvarką nustato Vyriausybė.

3.

Europos teisės departamentas prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos

2017-05-26

 

 

 

Išnagrinėję Lietuvos Respublikos valstybei ir savivaldybėms priklausančių akcijų privatizavimo įstatymo Nr. VIII-480 19 ir 20 straipsnių pakeitimo įstatymo projektą Nr. XIIIP-716, pažymime, kad pastabų ar pasiūlymų dėl projekto atitikties Europos Sąjungos teisei neturime, tačiau pritariame Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarijos Teisės departamento dėl projekto pateiktos išvados 1 ir 2 punktams.

Pritarti

    Komitetas, atsižvelgdamas į TD
1 ir 2 pastabas, įstatymo projektą pakoregavo.

 

3. Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai: nėra gauta.

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai: nėra gauta.

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai: nėra.

6. Seimo paskirtų papildomų komitetų pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pasiūlymo turinys

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Audito komitetas

2017-06-15

1

 

 

Argumentai:

Pagal šiuo metu galiojančio Valstybei ir savivaldybėms priklausančių akcijų privatizavimo įstatymo (toliau – Akcijų privatizavimo įstatymas) 19 straipsnio 2 dalį, valstybei (savivaldybei) nuosavybės teise priklausančių uždarosios akcinės bendrovės akcijų pardavimo būdu, kai akcijos parduodamos tik kitiems šios bendrovės akcininkams,  gali būti privatizuojamos tik tų uždarųjų akcinių bendrovių akcijos, dėl kurių privatizavimo bent tris kartus įstatymo nustatyta tvarka buvo paskelbta privatizavimo programa, tačiau per šiose programose nustatytą laiką akcijos nebuvo parduotos. 

Manytina, kad toks akcijų realizavimas, pirmiausia kelis kartus bandant parduoti uždaros akcinės bendrovės akcijas Akcijų privatizavimo įstatymo nustatyta tvarka, ir tik po jas siūlyti parduoti kitiems bendrovės akcininkams, ekonomiškai neefektyvus, jų realizavimo procedūros apsunkintos ir reikalauja neproporcingų privatizavimo institucijų išlaidų ir laiko sąnaudų.

Teigtina, kad toks akcijų pardavimo uždarosios akcinės bendrovės akcininkams būdas galėtų būti taikomas tik tuo atveju, kai yra parduodama mažiau kaip 1/3 valstybei (savivaldybei) nuosavybės teise priklausančių (įskaitant ir bešeimininkes) uždarosios akcinės bendrovės akcijų.  Nepavykus šių akcijų parduoti šiuo būdu, akcijos būtų realizuojamos kitais Akcijų privatizavimo įstatyme nustatytais būdais ir tvarka. 

Pagal Audito komiteto siūlomą teisinį reguliavimą Privatizavimo komisija turėtų patvirtinti privatizavimo programą, kurioje būtų nurodyta uždarosios akcinės bendrovės pavadinimas, parduodamų akcijų (nepriklausomai nuo to ar jos bešeimininkės, ar yra Privatizavimo komisijos sąraše)  kiekis ir kaina bei privatizavimo būdas.  Privatizavimo programa pagal Akcijų privatizavimo įstatymo 19 straipsnyje nustatytą būdą būtų įgyvendinama 2 etapais – pirmiausia vadovaujantis Akcinių bendrovių įstatymo 47 straipsnio 1-6 dalimis akcijos būtų parduodamos esamiems uždarosios akcinės bendrovės akcininkams, kurie privalo pareikšti savo valią per minėtose dalyse nustatytus terminus, jeigu akcininkai savo pirmumo teisės nerealizuoja, tuomet būtų keičiamas Privatizavimo programoje nustatytas būdas į kitą Akcijų privatizavimo įstatyme nustatytą būdą ir akcijos parduodamos kitu nustatytu būdu, neribojant pardavimų skaičiaus.  Šis reguliavimas nustatytų, kad akcijų pardavimas uždarosios akcinės bendrovės akcininkams yra privatizavimo būdas, kuris būtų taikomas tik išimtiniais atvejais.

Pasiūlymas.

Patikslinti Projekto 1 straipsniu keičiamo įstatymo 19 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

1 straipsnis.  19 straipsnio pakeitimas
Pakeisti 19 straipsnį ir jį išdėstyti taip:
„19 straipsnis. Akcijų pardavimas Uuždarosios akcinės bendrovės akcijų pardavimas akcininkams

1. Akcijų pardavimas Uuždarosios akcinės bendrovės akcininkams akcijų pardavimas – valstybei (savivaldybei) nuosavybės teise priklausančių uždarosiosųjų akcinės bendrovės akcijų, suteikiančių mažiau kaip 1/3 visų balsų šių bendrovių visuotiniuose akcininkų susirinkimuose, akcijų pardavimo būdas, kai Akcinių bendrovių įstatymo 47 straipsnio 1-6 dalyse nustatyta tvarka akcijos parduodamos kitiems uždarosios akcinės bendrovės akcininkams,. o nNepavykus akcijų parduoti uždarosios akcinės bendrovės akcininkams jų realizuoti šiuo būdu, akcijos privatizuojamos parduodamos taikant kitus šiame įstatyme nustatytus akcijų privatizavimo būdus. Akcijų pardavimų skaičius neribojamas. Šis būdas taikomas tik valstybei (savivaldybei) nuosavybės teise priklausančių uždarųjų akcinių bendrovių akcijų, suteikiančių mažiau kaip 1/3 visų balsų šių bendrovių visuotiniuose akcininkų susirinkimuose, pardavimo atveju.“.

Nepritarti

Komitetas pritaria Valstybei ir savivaldybėms priklausančių akcijų privatizavimo įstatyme numatyti išimtį tik dėl bešeimininkių uždarųjų akcinių bendrovių akcijų realizavimo.

 

7. Komiteto sprendimas ir pasiūlymai:

7.1. Sprendimas (pagal Lietuvos Respublikos Seimo statuto 150 straipsnį. Jeigu siūlomas sprendimas numatytas Seimo statuto 150 straipsnio 1 dalies 3–6 punktuose, pateikiami šio sprendimo argumentai): pritarti Komiteto patobulintam įstatymo projektui Nr. XIIIP-716 ir Komiteto išvadoms.

7.2. Pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

Pasiūlymo turinys

Komiteto  nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Ekonomikos komitetas

2017-06-21

3

 

 

Argumentai:

Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymo Nr. VIII-480 pakeitimo 19 ir 20 straipsnių pakeitimo įstatymo projektas Nr. XIIIP-716 yra lydintysis teisės aktas prie įstatymo projekto
Nr. XIIIP-417. Atsižvelgiant į tai, įstatymo projekto
Nr. XIIIP-716 įsigaliojimo ir įgyvendinamųjų teisės aktų priėmimo data tikslintina.

 

Pasiūlymas:

     Įstatymo projekto 3 straipsnį pakeisti ir jį išdėstyti taip:

     „3 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas ir įgyvendinimas

     1. Šis įstatymas, išskyrus šio straipsnio 2 dalį, įsigalioja 20187 m. spalio sausio 1 d.

     2. Lietuvos Respublikos Vyriausybė ar jos įgaliota institucija iki 2017 m. gruodžio 31 rugsėjo 30 d. priima šio įstatymo įgyvendinamuosius teisės aktus.“

Pritarti

 

 

8. Balsavimo rezultatai: pritarti bendru sutarimu.

9. Komiteto paskirti pranešėjai: Virgilijus Poderys.

10. Komiteto narių atskirojo nuomonė: nėra.

 

PRIDEDAMA. Komiteto patobulintas įstatymo projektas, jo lyginamasis variantas.

 

 

 

Komiteto pirmininkas                                                                                                                                                                                     Virginijus Sinkevičius

 

 

 

 

 

Komiteto biuro patarėja Laura Jasiukėnienė