Lietuvos Respublikos

PELNO mokesčio įstatymo NR. iX-675

32, 33, 34, 35, 36, 401, 47, 51, 53 straipsniŲ ir 3 priedĖlio Pakeitimo

ĮSTATYMO NR. XII-2262 STRAIPSNIO PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS

ĮSTATYMO

AIŠKINAMASIS RAŠTAS

 

1. Įstatymo projekto rengimą paskatinusios priežastys, parengto Įstatymo projekto tikslai ir uždaviniai

Lietuvos Respublikos pelno mokesčio įstatymo Nr. IX-675 40¹ straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymo projektu siūloma pripažinti netekusiu galios Pelno mokesčio įstatymo 40¹ straipsnį. Atsižvelgiant į tai, netekusiu galios turi būti pripažintas ir šio straipsnio pakeitimas, įsigaliosiantis 2017 m. sausio 1 d.

 

2. Įstatymo projekto iniciatoriai ir rengėjai

Įstatymo projektą parengė Finansų ministerijos Mokesčių politikos departamento (direktorė –  Daiva Brasiūnaitė, tel. 239 0156) Mokesčių teisės skyriaus (skyriaus vedėjo pavaduotoja – Jurgita Lisauskienė, tel. 239 0269) vyriausiasis specialistas Mindaugas Mažylis (tel. 219 9332).

 

3. Dabartinis teisinis įstatymo projekte aptartų teisinių santykių reglamentavimas

Netekusiomis galios pripažinti siūlomos nuostatos, pagal kurias 5 d. pavėlinamas mokesčio sumokėjimo terminas,  įsigalios 2017 m. sausio 1 d.

 

4. Naujos teisinio reglamentavimo nuostatos ir kokių teigiamų rezultatų laukiama

      Nuostatos būtų pripažįstamos netekusiomis galios.

 

5. Numatomo teisinio reguliavimo poveikio vertinimo rezultatai, galimos neigiamos priimto įstatymo pasekmės ir kokių priemonių reikėtų imtis, kad tokių pasekmių būtų išvengta

Neigiamų pasekmių nenumatoma.

 
6. Galima priimto įstatymo įtaka kriminogeninei situacijai, korupcijai

Įtaka kriminogeninei situacijai, korupcijai nenumatoma.

 

7. Galima priimto įstatymo įtaka verslo sąlygoms ir jo plėtrai

Įtakos neturėtų.

 

8. Įstatymo inkorporavimas į teisinę sistemą, galiojantys teisės aktai, kuriuos būtina pakeisti ar panaikinti, priėmus teikiamą įstatymo projektą

Priėmus įstatymo projektą, kitų teisės aktų keisti nereikės.

 

9. Įstatymo projekto atitiktis Valstybinės kalbos, Įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymų reikalavimams ir bendrinės lietuvių kalbos normoms, sąvokų ir terminų įvertinimas

Įstatymo projektas parengtas laikantis Valstybinės kalbos, Teisėkūros pagrindų įstatymų reikalavimų ir atitinka bendrinės lietuvių kalbos normas. Įstatymo projekte nėra vartojamos naujai apibrėžtos sąvokos.

 

10. Įstatymo projekto atitikimas Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencijos nuostatoms ir Europos Sąjungos teisei

Įstatymo projektas neprieštarauja Europos žmogaus teisų ir pagrindinių laisvių konvencijos nuostatoms bei Europos Sąjungos dokumentams.

 

11. Įstatymui įgyvendinti reikalingi įgyvendinamieji teisės aktai, šių aktų rengėjai

Priėmus įstatymo projektą, jo įgyvendinimui kitų teisės aktų nereikės.

 

12. Kiek valstybės, savivaldybių biudžetų ir kitų valstybės įsteigtų fondų lėšų pareikalaus ar leis sutaupyti įstatymo įgyvendinimas

Neturės įtakos.

 

13. Įstatymo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados

Įstatymo projekto rengimo metu specialistų vertinimų ir išvadų negauta.

 

14. Reikšminiai įstatymo projekto žodžiai

Nėra.
 
15. Kiti, iniciatorių nuomone, reikalingi pagrindimai ir paaiškinimai
Nėra.