Projekto lyginamasis variantas
LOŠIMŲ PRIEŽIŪROS TARNYBOS
PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL LOŠIMŲ PRIEŽIŪROS TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2019 m. kovo 7 d. įsakymo Nr. DIE-104 „DĖL Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymE NUSTATYTŲ BAUDŲ APSKAIČIAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ pakeitimo
2024 m. spalio d. Nr. DIE-
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatyme nustatytų baudų apskaičiavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2019 m. kovo 7 d. įsakymu Nr. DIE-104 „Dėl Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatyme nustatytų baudų apskaičiavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Papildau 51 papunkčiu:
„51. Baudos dydis apskaičiuojamas eurais. Kiekviename etape apskaičiuojamas baudos dydis, kuomet baudą sudaro eurai ir euro centai, apvalinamas pažeidėjo naudai, euro tikslumu, nenurodant euro centų.“
2. Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Kai
sankcija už atitinkamą pažeidimą Įstatyme apibrėžiama kaip tam tikra metinių
bendrųjų pajamų, gautų iš azartinių lošimų ar loterijų
organizavimo veiklos, dalis, metinės bendrosios pajamos, gautos iš lošimų ar
loterijų organizavimo veiklos nustatomos pagal subjekto pateiktų
Antžeminiuose lošimuose įmokėtų sumų už dalyvavimą lošime ir išmokėtų laimėjimų
ir Nuotoliniuose lošimuose įmokėtų sumų už dalyvavimą lošime ir išmokėtų
laimėjimų ataskaitų pateiktus Įplaukų
ir išmokėtų laimėjimų ataskaitos duomenis
ir Ketvirčio didžiųjų loterijų finansinių rodiklių
ataskaitos duomenis už praėjusius finansinius metus.“
3. Papildau 71 papunkčiu:
„71. Kai sankcija už atitinkamą pažeidimą Įstatyme apibrėžiama kaip tam tikra bendrųjų metinių pajamų dalis, tačiau subjektas lošimų ar loterijų organizavimo veiklą vykdo trumpiau nei vienerius metus, bazinis baudos dydis yra Įstatyme pinigine išraiška nustatytos baudos minimumo ir maksimumo vidurkis.“
4. Pakeičiu 15.3 papunktį ir jį išdėstau taip:
„15.3. Priežiūros tarnybai atkreipus bendrovės dėmesį į pažeidimą ar veiklos trūkumus, subjektas pripažįsta pažeidimą ir jį nutraukia. Ši aplinkybė turi reikšmę baudos dydžio mažinimui, kai subjektas pripažįsta visas esmines įtariamo pažeidimo aplinkybes;“
5. Papildau 161 papunkčiu:
„161. Vienu sprendimu už kiekvieną nustatytą pažeidimą baudos apskaičiuojamos atskirai. Galutinė vienu sprendimu skiriama bauda bendrinama baudų apėmimo būdu, didesne bauda apimant mažesnę, kuri negali viršyti Įstatymo 40 straipsnyje numatytų baudų maksimalios sumos.“
Direktorius