Projekto lyginamasis variantas

                                                                      

 

 

LOŠIMŲ PRIEŽIŪROS TARNYBOS

PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LOŠIMŲ PRIEŽIŪROS TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2019 m. kovo 7 d. įsakymo Nr. DIE-104 „DĖL Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatymE NUSTATYTŲ BAUDŲ APSKAIČIAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ pakeitimo

 

2024 m. spalio     d. Nr. DIE-

Vilnius

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatyme nustatytų baudų apskaičiavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2019 m. kovo 7 d. įsakymu Nr. DIE-104 „Dėl Lietuvos Respublikos pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos įstatyme nustatytų baudų apskaičiavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. Papildau 51 papunkčiu:

     „51. Baudos dydis apskaičiuojamas eurais. Kiekviename etape apskaičiuojamas baudos dydis, kuomet baudą sudaro eurai ir euro centai, apvalinamas pažeidėjo naudai, euro tikslumu, nenurodant euro centų.

2. Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:

               „7. Kai sankcija už atitinkamą pažeidimą Įstatyme apibrėžiama kaip tam tikra metinių bendrųjų pajamų, gautų iš azartinių lošimų ar loterijų organizavimo veiklos, dalis, metinės bendrosios pajamos,  gautos iš lošimų ar loterijų organizavimo veiklos nustatomos pagal subjekto pateiktų Antžeminiuose lošimuose įmokėtų sumų už dalyvavimą lošime ir išmokėtų laimėjimų ir Nuotoliniuose lošimuose įmokėtų sumų už dalyvavimą lošime ir išmokėtų laimėjimų ataskaitų pateiktus Įplaukų ir išmokėtų laimėjimų ataskaitos duomenis ir Ketvirčio didžiųjų loterijų finansinių rodiklių ataskaitos duomenis už praėjusius finansinius metus.“

3. Papildau 71 papunkčiu:

      „71. Kai sankcija už atitinkamą pažeidimą Įstatyme apibrėžiama kaip tam tikra bendrųjų metinių pajamų dalis, tačiau subjektas lošimų ar loterijų organizavimo veiklą vykdo trumpiau nei vienerius metus, bazinis baudos dydis yra Įstatyme pinigine išraiška nustatytos baudos minimumo ir maksimumo vidurkis.

      4. Pakeičiu 15.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

      „15.3. Priežiūros tarnybai atkreipus bendrovės dėmesį į pažeidimą ar veiklos trūkumus, subjektas pripažįsta pažeidimą ir jį nutraukia. Ši aplinkybė turi reikšmę baudos dydžio mažinimui, kai subjektas pripažįsta visas esmines įtariamo pažeidimo aplinkybes;“

       5. Papildau 161 papunkčiu:

                „161. Vienu sprendimu už kiekvieną nustatytą pažeidimą baudos apskaičiuojamos atskirai. Galutinė vienu sprendimu skiriama bauda bendrinama baudų apėmimo būdu, didesne bauda apimant mažesnę, kuri negali viršyti Įstatymo 40 straipsnyje numatytų baudų maksimalios sumos.

 

 

 

Direktorius