PASIŪLYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS APSAUGOS KONTROLĖS ĮSTATYMO NR. VIII-1005 3, 12, 15, 16, 20, 25 STRAIPSNIŲ PAKEITIMO,  ĮSTATYMO PAPILDYMO 16 (1) STRAIPSNIU ĮSTATYMO PROJEKTO NR. XIIIP-502 (2)        

                                                                                     

                      2018-05-23

 

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

Straipsnis

Straipsnio dalis

Punktas

2

3

 

Pasiūlymas:

 I išdėstyti įstatymo 2 straipsnio 3 dalį taip:

„3. Papildyti 12 straipsnio 1 dalį 19 punktu ir jį išdėstyti taip:

 

19) pasitelkti nešališkus ekspertus ar specialistus, turinčius reikiamų žinių ar patirties, dalyvauti patikrinime ir (ar) vertinti patikrinimo duomenis, kai reikalingos specialios žinios ar patirtis;“

 

Argumentai

Siekiant patikslinti ekspertų grupę, kurie gali dalyvauti patikrinime ir išvengti situacijų, kai ekspertai gali atstovauti tam tikrą tyrimu suinteresuotą grupę. Nešališkumas šiuo požiūriu išspręstų neobjektyvaus patikrinimo rezultatų problemas, nes pateiktų pakankamas garantijas, pašalinančias bet kokią abejonę dėl galimo šališkumo

 

 

 

 

3

 

 

Pasiūlymas:

Išdėstyti įstatymo straipsnį taip:

„3 straipsnis. 15 straipsnio pakeitimas:

 Pakeisti 15 straipsnį ir jį išdėstyti taip:
„15 straipsnis. Aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės pareigūnų veiksmai atliekant 
                        fizinių asmenų veiklos patikrinimą

Tikrindamas fizinio asmens veiklą, aplinkos apsaugos valstybinės kontrolės pareigūnas privalo:

1) prisistatyti asmeniui, kurio veikla tikrinama, parodyti savo galias patvirtinantį dokumentą,  nurodyti patikrinimo priežastį;

2) asmens, kurio veikla tikrinama, prašymu pateikti papildomą informaciją, tiesiogiai susijusią su patikrinimu;

3) nustatęs pažeidimą, trumpai nurodyti pažeidėjui pažeidimo esmę, pareigą nutraukti pažeidimą;

4) atlikęs patikrinimą, jei reikia, surašyti patikrinimą įforminantį dokumentą;

5) asmens, kurio veikla tikrinama, prašymu išklausyti ir, jei reikia, užrašyti jo paaiškinimus arba, jei jie pateikiami raštu, juos priimti ir pridėti prie patikrinimo medžiagos.“

Argumentai-

Vadovaujantis gerąja verslo priežiūros praktika, bet koks subjekto patikrinimas turi būti įforminamas dokumentu, kuris turi registracijos numerį. Tokie dokumentai padėtų išvengti subjektų trukdymo dėl savavališkų, pasikartojančių patikrinimų ir tikrintojų savivalės tikrinant ūkio subjektus

 

 

 

 

 

 

 

 

Teikia

Seimo nariai:

Virginija Vingrienė