Argumentai: Įvertinus kitose Europos Sąjungos valstybėse esamus
didesnius lošimų ir loterijų mokesčių tarifus ir tai, kad Kaimyninėse valstybėse loterijų ir lošimų
organizatorių sumokama loterijų ir lošimų mokesčio dalis nuo bendrojo vidaus
produkto yra didesnė nei Lietuvoje (pavyzdžiui, 2015 m., Lietuvoje – 0,04 %,
Latvijoje – 0,13 %, Estijoje – 0,11 %, Lenkijoje – 0,07%), todėl siūlymo
įgyvendinimas užtikrintų didesnes valstybės biudžeto pajamas, tačiau
nepablogintų lošimų verslo sąlygų Lietuvoje vertinant regiono kontekste.
Pasiūlymas:
pakeisti Įstatymo
projekto 2 straipsniu keičiamą Įstatymo 5 straipsnio 3 dalį ir ją išdėstyti
taip:
3. Organizuojant
lošimus lošimo automatais ir stalo lošimus, nustatomas
fiksuotas loterijų ir lošimų mokesčio dydis už kiekvieną lošimų veiklos
leidime nurodytą lošimo įrenginį:
1) už A
kategorijos lošimo automatą – 232 260
eurai per kalendorinių metų mėnesį (toliau – mėnuo);
2) už B
kategorijos lošimo automatą – 87 130 eurų per
mėnesį;
3) už ruletės,
kortų arba kauliukų stalą – 1738 2300 eurai
per mėnesį.“
Pasiūlymas:
pakeisti Įstatymo projekto 3 straipsnį ir jį išdėstyti taip:
„3 straipsnis. Įstatymo įsigaliojimas
Šis įstatymas įsigalioja 2020 sausio 1d.“
|