Argumentai:
Seimo statuto normos, reglamentuojančios
Seimo narių komandiruotes ir užsienio keliones yra nelogiškos, nes statutas
reikalauja, kad dėl bet kokios Seimo nario komandiruotės ar užsienio kelionės
komitetas, kuriam priklauso Seimo narys, darytų teikimą, t. y. formuluotų
komandiruotės ar užsienio kelionės tikslus ir uždavinius. Kai Seimo narys
vyksta ne su komiteto užduotimis, komiteto teikimas yra visiškai nelogiškas,
nes komitetas nieko negali teikti, pvz. Seimo nariui vykstant į NATO
parlamentinę asamblėją, užsienio kelionę, kurią Seimo narys apmoka iš
parlamentinei veiklai skirtų lėšų arba apmoka kviečiančioji šalis, arba
vyksta į kelionę savo lėšomis.
Atsižvelgdami į tai siūlome tikslinti
Statuto nuostatas, susijusias su Seimo narių komandiruočių ir užsienio
kelionių klausimų sprendimu Seimo valdyboje, nustatant bendro pobūdžio normą,
kad sprendimus šiais klausimais priima Seimo valdyba. Seimo narių užsienio
komandiruočių ir kelionių (išvykų) tvarka išsamiai reglamentuojama Seimo
valdybos patvirtintame Lietuvos Respublikos Seimo narių užsienio
komandiruočių ir kelionių (išvykų) tvarkos apraše.
Pasiūlymas:
Papildyti projektą nauju 1 straipsniu:
„1 straipsnis. 32 straipsnio pakeitimas
1. Pakeisti 32 straipsnio 2 punktą ir jį išdėstyti taip:
„2) komitetų teikimu svarsto ir siunčia į komandiruotes Seimo
narius su raštiškomis Seimo, valdybos, komitetų užduotimis; tvirtina
komandiruočių ataskaitas priima sprendimus dėl Seimo narių
komandiruočių;“.
2. Pakeisti 32
straipsnio 3 punktą ir jį išdėstyti taip:
„3) komitetų ar frakcijų teikimu svarsto ir
pritaria priima sprendimus dėl Seimo narių išvykoms užsienio
kelionių ne Seimo lėšomis Seimo sesijos metu;“.
|