2018-06-18

 

 

PASIŪLYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS TARNYBOS ĮSTATYMO nR. viii-1316 PAKEITIMO ĮSTATYMO PROJEKTUI nR. xIIIP-1596(2)

 

 

Siūloma keisti

Pasiūlymo turinys

str.

str. d.

p.

29

1

 

Argumentai: Projekto nuostata leistų subjektyviai padidinti darbdavio galias, kadangi neaišku, kuo remiantis būtų nustatoma valstybės tarnautojo alga iš pareigybei nustatyto pareiginės algos koeficientų intervalo.

Projekte nebelieka priedų skyrimo reglamentavimo (galiojančiame Valstybės tarnybos įstatyme apibrėžta, kokiais atvejais gali būti skiriamas priedas). Iš Projekto panašu, kad priedai „palenda“ po pareiginės algos koeficientų intervalais, tačiau neaišku, kaip bus nustatoma, kokio intervale esančio dydžio atlyginimo tarnautojas nusipelnė. Siekiant skaidrumo, aiškumo ir nešališkumo, Projekto nuostatą siūloma tobulinti.

Be to, toks reglamentavimas reikštų grįžimą prie įstatyminių nuostatų, kurias Seimas jau yra ištaisęs, t.y. būtų sudaromos sąlygos tą patį darbą dirbantiems valstybės tarnautojams mokėti skirtingą atlyginimą.

 

Pasiūlymas: Pataisyti Projekto 29 straipsnio 1 dalį ir ją išdėstyti taip:

1. Valstybės tarnautojo pareiginė alga nustatoma pagal šio įstatymo 1 priede valstybės tarnautojo pareigybei nustatytą pareiginės algos koeficientą arba iš pareigybei nustatyto pareiginės algos koeficientų intervalo. Jeigu pareiginė alga nustatoma iš pareigybei nustatyto pareiginės algos koeficientų intervalo, pareiginę algą nustato valstybės tarnautoją į pareigas priimantis asmuo, laikantis nuostatos, kad už tą pačią valstybės tarnautojo pareigybę skirtingose institucijose negali būti mokama skirtinga pareiginė alga.

 

 


 

Teikia

 

Seimo narys                                                                 Rimantas Jonas Dagys